Vybíral jsem el. kolo pro manželku .Jelikož je již v důchodovém věku tak jsem zvolil městské kolo,především k vůli snadnému nástupu. Do oka mi padlo kolo KENTOYA RSEB 303 s akcelerátorem. Má velmi pěkně zapracovanou baterii do rámu a velmi slušnou výbavu.
A to nám oznamuješ proč?
Nebo jen děláš reklamu či máš i nějaký dotaz?
-1
Jeden dotaz bych měl. Jak se řeší demontáž zadního kola při defektu . Nenašel jsem žádný konektor kde by se dal motor odpojit. Kablík vede přímo do řídící jednotky. Já sám mám střeďák , tak jsem tohle zatím neřešil. Jestli má někdo zkušenosti, tak se rád přiučím.Děkuji
0
Lepit lze i bez demontáže kola pokud je díra zlepitelná. Sundáš plášť vytáhneš duši, nafoukneš, najdeš díru, zalepíš a nahodíš vše zpět. Běžně jsem to tak praktikoval aniž bych měl motor.
0
Díky za radu . Ono se s tím někde na cestě stejně víc dělat nedá. Zalepit a mastit domů než to ujde.
0
Tak jsem tu případnou demontáž zadního kola řešil přes prodejce.Z řídící jednotky je na délce kabelu rezerva , aby se dalo kolo vyjmout a položit bokem. Při centrování jdou odpojit všechny přívody u Ř.J. a vytáhnout prostupem v rámu.
0
To je tezke a predrazene elektrokolo:)
Manzelce jsem koupil skoro stejne elektrokolo s vahou 24kg a baterkou 36V14Ah za 17000Kc.
0
Tento model jsem vybral především k vůli dobře rozloženému těžišti. V žádném případě bych nekoupil kolo s baterií v nosiči.
0
Dobre rozlozena vaha - je to motor v prednim kole+ baterka na riditkach:)
Jinak je to vzdy ruzne blbe. Jiste, kdyz baterka je na nocise - je to nejhorsi. Ale pro elektrokola do 25km/h je to skoro jedno:)
Na rychlem elektrokole mam baterku 5.5kg na nosice. Ve sjezdu je to uplne blbe:)
0
El.kolo za 17000kč.Když budeme počítat baterie 14ah za 9000kč , motor 5000kč ,tak jaké to je kolo za 3000kč.???
-1
A co to zkusit počítat obráceně, kolo za 12 a zbytek je elektrika.
A ty ceny se nejspíš nedají počítat jako když to kupuješ ty kuse někde v obchodě.
-1
V tom se dost pleteš, tyhle otevřené systémy jsou skládány u nás ze sad dovezených z číny.
To kolo samotné je nějaký ocelák z marketu za 2-3tisíce. Uzavřené systémy jako bosch, yamaha apod. na tom jsou sice o kapku lépe ale když chceš něco dokoupit (třeba bateri) tak se nedoplatíš.
Obecně u elektrokola je kolo maximálně ošízeno na všech komponentech.
0
Skoro ano:) Baterka ja bych rekl 5000 (nejlevnejsi clanky), motor 5000 a kolo 7000 (V-brake+hlinik).
0
fuj ty škrte, myslím, žes na manželce zbytečně šetřil.
0
nevím, můj subjektivní názor, že na trhu se dá sehnat i lepší kousek a i vzhledově
navíc kupujete kolo, které není jen takový spotřební statek, takže bych zkusil naspořit na něco kvalitnějšího a příjemnějšího vzhledově
0
jinak už jsi to kolo koupil?
0
Ano, to kolo je již doma a zatím jsem ho jenom testoval a spokojenost. Motor je údajně nějaká novinka. Zabírá fantasticky. Dusil jsem ho se svými 110kg do kopce jen na plyn a vůbec se neohřál. Tohle kolo nám padlo do oka právě pro svou konstrukční odlišnost od ostatních el.kol.
0
Jaké elektrokolo mám koupit aby mělo co nejlepší dojezd?
-1
To záleží víc na akumulátorech než na kole....
-1
Kup něco s pořádným výkonem ať to jede, já koupil manželce kolo s 250W motorem
0
Ahoj, hele a fakto to stačí? Kolik to ujede? Já teď řeším něco pro mámu, trochu do kopce, trochu z kopce do práce v Jeseníkách.
0
Dojezd nic moc a je i těžké http://www.kentoya.cz/elektrokola/elektrokolo...
0
On ten udávaný dojezd závisí především na stupni přípomoci. Také na prodejci jak moc ty čísla vyšponoval ,aby prodal.
0
Koupil jsem včera kolo Wisper v Praze www.cyklospeciality.cz/elektrokola/, kamarád mi doporučil obchod cyklospeciality, že se specializují na elektrokola
-6
to nemůžeš takhle. Pěkně adresně, který kamarád, kde bydlí, jméno jeho matky za svobodna, datum narození, postoje jeho otce v roce 1968 k okupaci československa vojsky Varšavské smlouvy.
0