Chci se pustit do přestavby (zdravotní důvody příbuzné) Giant NRS (výbava 3×9× SLX,Epicon) na elektrokolo se středovým pohonem. Problém vidím v malém rámu vel. 16 – baterie se nevejde do rámu a tak uvažuju o nosiči na sedlovku (něco takovýho) http://www.koloshop.cz/…y-matny.html (udrží to tu baterku?)
Další bych potřeboval poradit jaký spolehlivý a cenově přijatelný středový motor použít (určení Jizerky) příp. na co si dát ještě při přestavbě pozor. Díky
Dělají se i malé baterky do rámu,jestli by se Ti tam nevešla tato:http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1... Do toho rámu je to totiž nejlepší z hlediska těžiště a jízdních vlastností.Jestli nevejde ani tato, tak jsou akumulátory typu Frog určené přímo k montáži na sedlovku:http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1...
Motor:buď 250W Bafang, nebo Apache(ten má torzní snímání,čili zabírá podle síly příšlapu),nebo 750W Bafang - pokud vážíš nad 100kg,tak ho v kopcích využiješ.Pokud máš pod metrák,tak Ti asi stačí ta 250W-má výhodu nižší spotřeby,tím pádem na baterii dojedeš víc km: http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/3-1-Sety-na...
0
díky za tipy, i ta malá baterie se do rámu pravděpodobně nevejde, vejde se tak 0,5 l flaška a musí se z držáku vyndávat do strany. Jinak váha bikerky je 65 kg a určení pro nenáročné vyjížky po Jizerských horách, financí není na nějaké high vychytávky nazbyt takže nějaké slušné řešení za přijatelný peníz
0
Dobrý den,
středový pohon jednoznačně doporučuji, jak už bylo řečeno. Jednak kvůli váze ale i těžišti.
https://www.evbike.cz/EVBike-Central-Kit/Sady...
Tato sada jde programovat i na 350W, a spotřeba energie oproti 250W je minimální
Další možnost kam dát baterku je do batohu.
Na fotce mám baterku v batohu, protože se baterie taky nevešla do rámu.
-3
Jdi už do prdele s tou svou reklamou zadara.
0
Urcite lze dat baterku pod ram, viz foto (baterka 48V14Ah).
Proc jste chcete jit do tezkeho stredoveho pohonu (asi 4kg) pro maleho cyklista? Klidne staci QQ100 (2.2kg) v predni kolo.
0
ta baterie pod rám mě teda nenapadla,jak je tam uchycená, jakou výhodu krom hmotnosti by přinesl pohon předního kola, nebude se na tom jezdit jenom na silnici ale i na polních-lesních cestách (lehký terén)
0
Pro lehky teren a maleho cyklista 4kg motor je zbytecny:)
0
4Kg stredovy motor potrebuju 6kg baterku, jinak to nema cenu vozit 2 kg medi navic:)
0
těžký středový motor?? ale no tak
0
250W na 36V váží: Hmotnost: 3,7Kg včetně talíře s ozubeným kolem. Takže je třeba odečíst původní trojtác a připočíst možná těžší kliky(ocel) a k řešení s nábojovým motorem připočíst ŘJ + JEJÍ UMÍSTĚNÍ NA KOLE.
0
Na všech středových pohonech, které jsem zatím montoval byly vždy kliky duralové (těžší tedy nebudou ).
Motor v předním kole na odpružené vidlici má kromě nižší ceny jen samé nevýhody: Vysoký poměr neodpružené hmotnosti (= zhoršení jízdních vlastností v terénu), vyšší namáhání (a většinou i rychlá smrt) odpružené vidlice, ... .
0
však píšu možná :-) Neodpružená hmota v terénu opravdu není to pravé ořechové. A to už raději pomlčím o opravdu těžkém motoru :-) Jako má smrtistroj :-)
0
RJ na 36-48V vazi 200g i s dratamy:) Mam to v male brasne. Baterka vazi 1.3kg, taky v brasne.
Ted mam ten samy motor na horskem kole pro jizdu v terenu, foto jeste nemam.
0
http://www.avacom.cz/ určitě poskládá baterku do libovolného tvaru. Nechal bych si udělat baterii, která by pasovala přesně.
0
Pokud nemusí být oddělávací,tak je lepší si ji nechat udělat. Ale je opravdu jisté,že tam tam ta 13,4 do rámu nevleze? Jinak ten nosič je na 10kg,což vypadá dobře,ale v terénu je z 6kg baterky při rázech třeba 50kg,nedoporučuji.
0
tak baterku bych asi vybral s tím přímým uchycením na sedlovku místo nosiče http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1...
0
Tím pádem je o pohonu rozhodnuto. 250W-750s otazníkem střeďák.
0
a nezapomeň na http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1... v terénu by původní uchycení brzo odešlo
0
tak středový motor nevím ještě od jakého výrobce ale asi 350W a baterii jsem našel toto elegantní řešení v podsedlové brašničce
http://www.bateriedoelektrokol.cz/rb-battery...
Cena by se mohla vejít do +/- 28 tis. Kč
0
Lepší řešení ,je ten FROG. 20A trvalý odběr u aku 10Ah 36V mi připadá dost optimistický údaj a i když to na obrázku vypadá pěkně,tak bych si to rozmyslel.
0
Na 20A proud min. kapacita Li-ion baterky je 20Ah, pokud to neni extradraha baterka na vysokoproudovych clancich. Nebo 10Ah Li-po je taki fajn.
0
jelikož jsem na hodinách elektriky často chyběl tak prosím selskou řečí zdali ta baterie v sedlovce bude dostačující či v čem ten frog bude lepší, díky
0
Kolega výše je kapku zmatený, napřed uvádí že pro odběry 20A je minimální kapacita baterie 20Ah a na konci uvede že stačí i kapacita 10Ah:-)
Jistě že pro 350W motor stačí kapacita 10Ah ale určitě né v podsedlové brašničce.
Ten frog je určitě lepší a pevnější, má taky vyšší kapacitu což je určitě žádoucí pro delší dojezd bez rizika.
0
20Ah pro levny li-ion a 10Ah pro Li-Po... Je tu ruzny baterky:)
Me pro 250W (max 600W) motor staci 5Ah Li-Po baterka, ktera ma zivotnost asi 50 cyklu na tak velkem proudu:) Ale je to drahe pro bezny provoz.
0
Jo elegantně to vypadá na stojícím kole, ale pár terénních průjezdů a brašnička letí do dáli, to je tak akorát pro sváteční popojíždění po rovince pomalou rychlostí, reálný dojezd možná tak 50Km. Divné že ostatní výrobci se pod 2 kila nedostanou, většinou 3 a více kg.
0
Zajímalo by mě jaká zázračná baterie se tam skrývá. To musí být LIPO. Frog se normálně odjistí a vytáhne. Co brašnička? Odjistí,odpojí konektor + chybí zámek aku. I když pokud mám rychloupínák(rychloodepínák,pro zloděje)na sedlovce,tak je to jedno :_)
0
Technicky čisté řešení je FROG. A dokonce má místo na ŘJ,v případě převodového motoru do náboje.Honit se jen za hmotností a vozit jakousi zbastlenou brašničku a vevnitř volně ložený aku nepokládám za rozumné.
0
Kolega prodává nový motor (vyreklamovaný) BBSII 750W za 10 tis.Kč.
Kdo by měl zájem dám kontakt.
0
díky za nabídku ale ještě zvažuji možnost nákupu komplet nového elektrokola s tím že by setávající kolo prodalo a vyšlo by to celé +/- 22 tis. Kč. Prosím o názory a slabé stránky tohoto modelu http://www.akumo.cz/yamkae3-horske-elektrokolo...
0
Nevhodný a slabý motor do kopcovitého terénu.
Kolega říkal že by to prodal třeba i včetně kola, jen netuším co to je za kolo.
0
Dobre kolo. Sinus+novy sensor (bohuzel neni torkovy)+vaha 20.4kg.
Pro 250W motorek 2.6kg baterka staci.
Trojtalir je na nic, jen extra vaha:( 42z je malo pro elektrokolo.
0
V kopcovitém terénu bych upřednostnil středový motor, pokud uvažujete o novém kole,tak třeba Bafang Max: http://www.akumo.cz/leader-fox-hasuda-2016...
A nebo přestavbu, jak už jsem psal výše-středový 250W+aku Frog na sedlovku.Pokud paní váží jen jak píšete 65kg, tak se střeďákem 250W vyjede co potřebuje.Možná by byl lepší ten Apache,s torzním čidlem(i ten Bafang MAX z toho odkazu má torzní čidlo,bohužel ho nedávají na ten "přestavbový"Bafang).I já se svými 120kg jezdím většinu kopců na 250-350W,vyšší výkon zapínám až při prudším stoupání. Občas si kolo půjčí můj 75letý táta,má 75kg a jak říkal,tak jezdí prakticky furt na 250W.
0
V kopcovitém terénu jedině středový motor.Je to i technicky nejčištější řešení.
0