reklama

sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

Zdravím ebikaře.Sram je náhrada za stř.trojtalíř.Nejsem si jist optimálního zpřevodování.Kazety 8 kol.32--11z.Střed.ozub.kol. 44z.Test na stojanu plný plyn převod přes řetěz 44z-11z kazeta.Sram 1 stupen--43 km/hod.2 stupen ihned dosaženo 50 km/hod a vypnutí motoru.(max.rychl.nast. 50 km/hod.3 stupen--48 km/hod.Neměla by se rychlost plynule zvyšovat jak nastavím 1-2-3 stupen sramu?Nejsem zběhlý v propočtech.Prosím o fundovanou,odbornou pomoc.Děkuji

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 17.03.2016
Autor: elepepan

Re: sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

     

Test na stojanu je k ničemu, vyzkoušej na silnici a uvidíš.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 17.03.2016
Autor: Bobbob
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

     

Pro cestu po silnice (prumer 35-40km/h, po rovince 40-50km/h, kola 26") muzu doporucit predni ozub. kolo. 52z a kazetu 11-12-13-(28). BBS-02 s prislapem vyjede kterekoliv kopec s asfaltovym poverchem na prevodu 52/17.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 17.03.2016
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

     

Už se to tu řešilo. Dual drive , podobně jako ostatní převodovky má převodový poměr 1:1 uprostřed, tedy zde na stupni 2. Jednička je tedy dopomala, 73%. Dvojka 100%. Trojka do rychla, 136%.
Z toho plyne jednoduchá věc, a to že 44 zub vepředu je moc. Měl bys tam mít cca odpovídající počet zubů jako na prostředním převodníku daného typu kola, tedy u MTB třeba je to cca 32 zubů.
Nastavení řazení DD je stejný princip jako na shimanu, na prostředním stupni, zde tedy na 2. musí být jazýček v okénku na rysce, nastavíš délkou lanka zhruba a doladíš napínacím šroubkem na přesno.
Pozor, náby neřadí v tahu, je třeba uvolnit v okamžiku řazení sílu do pedálů a pokud je motor v chodu, tak i snížit nebo vypnout podporu. U DD jakožto sekundárního řazení v náboji, kdy hlavním řazením je přehazka, to tak nebolí, ale je třeba na to v kopci (nebo spíš pod ním) pamatovat, nebo dokoupit gearsensor.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 23.03.2016
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Parťáky na cyklovíkend 12.-14.9. Podkrkonoší

Hledám: Parťáky na cyklovíkend 12.-14.9. Podkrkonoší
03.09.2025
Život je pecka, tak si ho pojď parádně užít. 12.-14.9. s námi šlápni do pedálů za novými zažitky a přátelstvími …

Hledám: Parťačka na cyklistiku

22.07.2025
Ahoj, hledám tu parťačku na cyklovyjížďky kamkoli se domluvíme

Hledám: Parťáka na kolo

Hledám: Parťáka na kolo
22.07.2025
Ahoj, ráda jezdím na kole, spíše cykloturistika na pohodu. Nerada jezdím sama, hledám spolujezdce ze Svitav a…
Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

203 cyklistů (0 přihlášených)

WISLA - proti proudu

...Teplota na místě, kde byl, klesla zatím na -47 stupňů. Tu noc, v době, která uplynula mezi Junovým…
Monolema | 29.07.2025

Dámská 2025 VVO

pramen Vltavy - Vydra - Otava - Písek - Příbram - Praha 11. 7. až 14. 7. 2025 Druhá desítka Dámských opravdu…
HMS | 25.07.2025

Hellenic Mountain Race – nekonečná stoupání v řeckých horách

Řecko si většina lidí představí jako dovolenkovou destinaci. Teplo, pláže a pohodička. Já jsem tam vyrazil na…
Fabulator | 12.07.2025