Dobry den vsem,
asi se brzy objevi stredovy motor Bionicon ,urceny asi nejenom pro celoperaky:
https://www.kickstarter.com/projects/159947242...
Motor by mel jit do libovolnych ramu.
Mate nekdo prosim blizsi informace nebo zkusenosti ??
Prijemny den
Oproti BBS 1,2 to nic nepřináší.
-1
Astronomickou cenu,mensi vahu,elektromotor na stejne ose jako kliky a baterii do batohu.je urceno pro celopera
0
Chtěl bych fakt vidět debila co si to za ty prachy koupí.
To by nemělo takovou cenu i kdyby to ještě pozlatili
0
Třeba je ta cena za 50 kusů
0
Motor je šikovně vyřešený a zůstává tak trojtalíř. Škoda že to nenapadlo Bafang.
0
Bafang už má dvojtalíř. Na běžném E-bike stačí 1 talíř
0
Akorát ti na normálním rámu je prd platnej, protože ti nevyjde řetězová linka ani omylem... Leda vzadu přejít na 145mm což je nový rozměr ( hlavně pro velikost 27,5+) a vepředu nechat mufnu BB standard, ale to už je vlastně speciální rám.
0
Oprava, 27,5+ má být 29+
0
Mně osobně by na tom vadilo vyosení levé kliky oproti pravé, ale jinak ta myšlenka mít vše na ose šlapání se mi líbí. Stejně tak nízká váha je super.
0
Myšlenka je stará, původně je to AEG. Ale je to hnusný a to je pro výrobce problém. Budou mít v dnešní době už asi problém to prodat, osobně si myslím že je to slepá větev vývoje.
Středové pohony se masově šíří, jednak je mnoho výrobců v Evropě a Japonsku těch kvalitních a ve zbyku Asie těch levných. Na Eurobike se nábové motory letos už vyskytovaly jen omezeně, takže trend je asi jasný. Pěkné klasické střeďáky od Yamahy, Brose, Impuls a podobně tohle převálcují, notabene když Yamaha je nejspíš levnější.
Já jsem si Bionicon osahal na EB Demo day před týdnem , neurazí, ale nenadchne.
Nadchne TQsystems a výše jmenovaní :D . Velký pokrok je Max Drive, skvělé nastavení západního stylu je pro mě Asijské překvapení roku. Naopak zklamání roku je Steps, zatím to je ostuda Japonska, u Shimana to fest odflákli.
-1
Stepi jsem zatím nezkoušel a ani o něm toho moc nevim, ale překvapuje mě tvoje hodnocení. V čem to podle tebe odflakli?
0
Hluk převodu, nevýrazná reakce na tork, špatné zavěšení motoru v rámu. Rámová baterka okopírované problematické nestabilní uchycení od Bosch 1 gen. Převzali i start systému na baterii a obrovský nabíjecí konektor - to ale až tak nevadí, jen poznámka.
Plusy jsou:
Hezky udělaná elektrika i displej - za menu bych pochválil. Rámová baterka je taky pěkná a vyndává se do strany, takže nenáročná na prostor.
Bohužel ale čínský Maxdrive jezdí o třídu líp a potichu, i když taky má své mouchy (hloupě uchycený unašeč převodníku, asijský způsob zavěšení na průběžných svornících kde vznikne časem vůle). Bafang ale neřeší baterku, umí rychlost.
0