baterie 2 x 12V 8A,je umístěna v rámu skládačky,
v provozu 2 roky, 6000km, v dnešní době poloviční
dojezd.Jsem laik, bylo by možné sletovat 8 baterií
3.7V, 2600mA, připojit do konektoru na nabíjení
a v přestávkách dobíjet nebo případně ji nechat
zapnutou i při jízdě? obrázek baterie přikládám.
děkuji za informace. asta
Pozor ! tyhle akumulátory se na e-kolo nehodí.
Proč? Dávají max proud 2C , potřebují k nabíjení
balancer - bez něj to nejde . A nabíječka na olovo
ti je zničí.
0
Vyber si třeba tady:
http://www.peckamodel.cz/produkty/rc-modely-a...
A ještě nabíječku:
http://www.peckamodel.cz/produkt/rc-modely-a...
0
Dost drahé, kupoval bych z ciziny - http://hobbyking.com/hobbyking/store/lithium... A nabíjet pomocí IMAX B6 (v ČR se dá sehnat za 700 Kč)
Každopádně DIY výměnu bych někomu kdo si plete proud a energii nedoporučil…
0
Bez vnitřních rozměrů v rámu je to zbytečné povídání. Aby to tam vůbec vešlo.
0
Jak píše dave, tak bys musel připojit BMS. Cos e týká kapacity pro předpokládám, že více jak 20A ti to kolo nebere, tak potom by stačila kapacita okolo 10Ah.
0
20A mu to určitě nebere.Zcela jistě má 250W převoďák. Ale kdyby dodal obrázky udělal by dobře. Baterie v rámu znamená ,že je aku uložený vevnitř rámu předpokládám,zřejmě lion? 24V ?? Obrátil bych se na servis a nechal si to raději udělat tam. Včetně sestavení,BMS,atd.
0
-fotku kola přikládám,baterie lion,2 x 12V 8A
motor vzadu 150W, asi se zkusím zeptat v servisu.
0
Nechápu řešení s odpruženým zadkem a pevným předkem. :-( Nechal bych to kompletně předělat na jiné napětí.Akumulátor se vyndává,nebo je pevný? Respektive jde nabíjet jen aku? Mimo kolo
0
To bude jen nějaký silentblok :-)
0
I tak je to tlumení a pohyblivé
0
nejde nabijet mimo kolo, baterie jsou v rámu.
0
Já bych to změnil. Aku na nosič,nebo Frog s napětím 36V. Je tam málo místa na výkonnější baterku.
0
Mě to přijde lepší v rámu. U skládačky se to alespoň neplete při skládání a celkově je to tak nějak hezky kompaktní. Skládačka je stejně na krátké vzdálenosti.
0
Je to lepší v rámu,samozřejmě.Ale ta zadní část rámu za zámkem je extrémně malá. 24V LIPOL by tam snad šlo nacpat v nějaké pěkné kapacitě.Chtělo by to fotky z druhé strany. A také zepředu po rozpojení. Jak je tam ta baterka umístěná.Pod ní bude asi ŘJ
0
vyfoť baterky, vyndaný ven. Jestli jsou v tom cylindry jako na obr. , tak je jen vyměnit, to ti udělají někde kde repasují. Jak to začneš překopávat, nasypeš a kdoví jak to dopadne, kolo za velké investice nestojí.
Ale jestli jsou tam dobrý cylindry, 2 roky by neměly být úplný finále. Nech to dvakrát na nabíječce v kuse aspoň 24 h a vyjezdi, neřeš že svítí zelená. Mohly by se probrat k životu. Dojezd může být horší i napálenými konektory mezi jednotkou a kabelem k motoru, pokud nejsou super, vystřihni a dej natvrdo.
0
To je také pravda :-) Překopávat to asi fakt nemá cenu. Pokud ten motorek stačí výkonově ,tak nechat tak. Ale opravdu tady chybí informace,jak ten aku vypadá,jak se vůbec vytahuje z toho rámu. PS. původní dotaz je úplně jinak formulovaný :-) Pán chce prakticky dobíjet původní aku přes nabíjecí konektor . Jako by ta aku byla v rámu snad zavařená natvrdo.
0
http://www.elektrokola-lectron.cz/modely...
0