Napětí akumulátoru,nebo i A co do něho tečou? Abych to vysvětlil : Mám akumulátor 10Ah LIFEPO 36V . Max. trvalý odběr 13A ,špičkový 20A. Pokud nastavím ŘJ na 13/20A u motoru 500W -1000W (24-48v)výkon motoru zřejmě nebude dosahovat 750W,ale poklesne i točivý moment?
Konkrétně se jedná o tento akumulátor a tento motor.
0
Ten aku je dobrý tak na 250W motory, trvalý vybíjecí proud aku jen 13A je opravdu k pláči.
Bohužel s těmito aku jsou jen špatné zkušenosti z okruhu mých známých co jej vlastní či kdy vlastnili.
0
Pro 500W ještě vyhovuje. Ale co odpověď na otázku?
0
Mám obavu že těch 13A trvale pro 500W motor je nedostaečný. Tak že výkon i točivý moment budou nižší než kdyby jsi tam pouštěl 20A.
0
Uvidíme. Zatím nemám k dispozici jiný aku,tak to bude muset chvilku stačit. Jedině,že bych mu pustil žilou a pak ho vyhodil :-)
0
Tady máš kvalitní aku
http://www.eclipsebikes.com/eclipse-commute...
nebo
http://www.linergy-shop.de/product_info.php...
0
Můžeš se pokusit to vypočítat
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kroutic%C3%AD_moment
0
I k takovým experimentům by jsi potřeboval měření, třeba cycleanalysta. Pak by jsi měl veškeré udaje podložené měřením nikoliv jen dohadama.
0
EV-bike tento aku běžně dává k 500W motorům. Já vím ,že to není bůhvíco. I ten konektor je katastrofa.To musel vymyslet pěkný ignorant.
0
Jo jsou to obyčejné mikrofonní konektory.
tady je ještě nějaký příklad toho výpočtu
Podle vzorce P = (m*n)/9550
U vás konkrétně
P = 0,6 kW
m = ? Nm
n = 3600 1/min
Takže převedeno
m = (P * 9550)/n = (0,6 * 9550)/3600 = 1,592 Nm
jen je potřeba dosadit tvé udaje o kW a otáčkách. ten vzorec nahoře je konstantní.
0
Já ten motor ještě nemám :-) Až bude,tak tam dám 13/20A zkusím,a když to bude na prd,tak přidám Ampéry. A až se aku posere,tak se koupí jiný.Co s ním? Mám ho prodat?
0
Pokud ho někdo koupí raději prodej a kup si kvalitnější. Motor je v pohodě.
0
Takové věci se prodávají blbě. Asi postavím ještě jedno kolo a prodám to jako celek. I s 250W motorem v předním kole.
0
Jo to mně povídej ja prodávám motor. řj. a ovladání s 8tis. slevou a nikdo to nechce.
I celé kolo se dost těžko prodává.
0
Kup v bazaru za 1000kč kolo,dej to na to a prodej. Lidé jsou líní něco skládat.Chtějí vše hotové
0
Nabízel jsem to i s kolem a bateriemi v hodnotě 30tis kč a každý by to koupil tak nanejvýš za 18tis.
0
To víš :-) Ve schránce mají leták z Interšpáru s luxusním elektrokolem za 10000kč. No nekup to :-))) Kuchal už někdo ten můj akumulátor? jde tam ten konektor vyměnit? Za nějaký normální
0
Asi to vykuchám a dám tam
0
Já tam dal pořádný zásuvky na 30A :-)
Bacha na ten kablík, chce to měď a pořádnýho macka, aby netopil, přichazíš pak o výkon.
0
Chceš říct,že to nahoře nestačí? To musí stačit v pohodě.Akorát vevnitř to nepůjde jen tak snadno namontovat.Asi dám tu zásuvku zezadu a samec bude lomený do pravého úhlu
0
Ty konektory jsou v pohodě, jen k nim musíš nějak přiheftovat pořádnej kabel, nevím jak to tam mají udělaný.
0
Mají to udělané pěkně hnusně. Ta 4 pinová zásuvka je děs. Je tam místa tak na 4x1mm drát. Tak tak,jsem tam strčil 2x2,5mm
0
Pužívám tyto konektory
http://www.gme.cz/reproduktorovy-konektor...
http://www.gme.cz/neutrik-nl4mp-p806-232
Výhoda je že se dobře zajišťují proti vytažení.
0
50A, to je solidní.
Je fajn, že se dobře zajišťují proti vytažení, ale jdou také pohodlně a rychle vytáhnout?
To by se mi líbilo, ty zásuvky jsou fakt obří.
0
Ano je to jednoduché, zatáhneš pojistku otočíš konektorem a vytáhneš, čas tak 2 sek.
0
Tak to asi taky pořídím
0
To vypadá dobře.Proč má samec 50A a samice 30A ? Když to patří k sobě?
0
Možná to bude překlep ale i tak je to dostačující.
0
Jsou zapojené všechny 4 piny? Tedy jestli je nutné je na kole zapojit. Kvůli proudu
0
Od baterie k řj máš jen 2 dráty,tedy stačí 2, ale hlídej si polaritu.
Od řj k motoru máš 3 fáze plus 5 drátků k Hallům.
0
Já ví. Ale myslím to jinak. Ten konektor je 4 pinový.Takže má zátěž 2x 50A (30) nebo 1x 50A . Tedy má 50A i při zapojení jen dvou fastonů?
0
Ne mám zapojené jen dva, plus a mínus. Každý ten kontakt snese 30A.
0
OK. Takže by teoreticky šlo 2x30A kdyby to zvládala baterka? Tak to je?
0
Nebo každý pól po dvou pinech a je tam výkonová rezerva.
0
Pro toho komu tam teče 50A jistě výhoda, mně tam jde stěží 25A tak že plně dostačující.
0
Existuje to i ve dvoupolovém provedení. Proč tam tedy cpát 4 :-)
0
Není rozhodující kolik tam je kontaktů, prostě zapojiš jen dva + a -, není potřeba to řešit.
Já mám konkrétně 3 kontaktní a jeden kontakt není zapojen.
0
http://www.hudebniraj.cz/konektory/speakon... 2 jsou levnější :-))
0
To nemáš Bobovi dělat, teď aby rozvíjel svůj klid :-)
0
Jindra
To chce klid ja si je koupil ve výprodeji oba za 50kč, vzal jsem si rovnou 4 páry i na jiné použití.
0
Pro 500W VÝKON MOTORU nevyhovuje, potřebuješ 23A Neplést si příkon elektrický s výkonem mechanickým...
0
Pokud koupím na kolo motor 500W,tak kupuji 500W příkon,nebo 500W mechanický výkon? :-)Papír také snese všechno
0
MagicPie nekupuj už ot jsou starší verze kupuj magicPie3. Ty maj kvalitnějíší řídící jednotky a hlavě netopí jako jedničky, dvojky. Koukni na http://g-kolo.cz/ pár info tam o tom je.
A co se týče momentu tak mám grafy výkonu a momentu pro magicPie3 kdyby jsi chtěl můžu poslat na mail, tam jasně uvidíš jaký budeš mít proudy, výkon i krouťák.
0
Není jednodušší rovnou napsat, že tu řešíš své PR? Dej si ten svůj kvelb do popisu a nestyď se za něj! A hlavně neoblbuj, jak si kupuješ ve svém obchodě...
0
Ona ta MP3 zas takové terno nebude.Četl jsem pár stížností na vodu a prach v ŘJ což používání motoru dost omezuje.
0
Vlastne nevim, jak to u toho MP3 presne funguje to chlazeni jednotky... Jestli proudi vzduch primo na tu elektroniku a nebo je tam nejaky chladic a ve styku s chladicim vzduchem je pouze ten. Druha volba by samozrejme byla o.k.
0
Mám tušení že tam přidali vrtuli (ventilátor).
0
Zde je vidět že je vše zadělané tak nevím třeba ta voda a prach bude jenom kachna. http://www.youtube.com/watch?v=ofXCj_Dd10U
0
Nebude, hned v uvodu je vidět jak sundává ten horní kryt že je perforovaný, to je údajně ten ventilátor.
0
Jo jo to bude chladič ale jednotka pod ním je uzavřená takže se chladí nejspíš jen odvodem tepla přez to krytování.
0
Tak to by mohlo být spolehlivé a odolné.
0
O momentu rozhoduje jak proud tak napětí. Ale taky dost jde o průběh toho momentu... Pamatuji, že e-totem v diskuzi psal něco o tom, že moment na řídící jednotce se musí zvyšovat a já s ním zásadně nesouhlasil... No pravda je, že vyspělá jednotka by tohle nastavení mohla mít alespoň pro rozjezd dejme tomu do rychlosti těch 6km/h. Ale jinak platí, že jesdnotka, která neomezuje výstupní proud a má omezen jen vstupní proud, tak má průběh momentu ten, že na začátku velký a pak se postupně snižuje... Podívej se na modrou čáru v grafech tady a uvidíš jak to je.
0
Jinak jak píše Bobbob, tak ta baterka je dobrá fakt tak pro 250W motor, když by měla průběžný proud jen 13A. Ale mám dojem, že je z článků Headway a ty rozhodně dají daleko vyšší proudy... Otázka však je, co tam je za BMS, tedy jaké proudy snese ta.
0
Jinak teda nevím jestli ty udaje 12 a 20A sedí... Tady http://www.elifebike.com/peng/iview.asp?KeyID... je taky a proudy jsou 15 a 30A průběžný a maximální...
Je dobré si uvědomit, že pokud na chvilku překročíš trvalý, tak se nic neděje... Uváděné maximum je možné většinou na sekundy, ale pokud překročíš proud o kousek a pojedeš na vyšší výkon třeba pár minut a pak tomu necháš zase oddechnout, tak se nic nestane.
0
Dám tam 20/30A a uvidíme. Motor sice nedosáhne maxima 750W na 36 V ,ale bude to kompromis. A asi opravdu předělám tu trapnou zásuvku. To by snad ani Číňané nevymysleli :-(
0
Tuto baterku jsem dával známému na 250W kolo.Tu zástrčku jsem zrušil a napojil to přímo do ŘJ.Vypínač je v baterce na klíček jen nevím jak by to bylo se zárukou.
0
Ten vypínač na klíček v baterce jsem upekl.
Měli to blbě zkonstruované, moc tenké drátky, které se hřály, namáčknuté na ten kovový klíček a pak šleha a nejde se, tam jsem to kuchnul, dal tam pořádné dráty a klíček zahodil.
0
až to všechno shoří,tak to předělám :-)
0
Tak tak pokud se tam součástce nechce bejt tak si řekne chichi.
0
Tak nějak. Uvidíme .20A kontinuál to snad zvládne.
0
Blbý je, že si řekne vždycky v okamžiku, kdy se to nejmíň hodí :-)
Ale faktem je, že většina těch součástek jsou vlastně jen kurvítka, co vůbec k tomu aby se to hejbalo nepotřebuješ.
0
CHlapi, pokud baterka má nastavenou BMS na 13A , víc nedá , BMS o omezí. u takových baterií jako je na obr. se ale jde řídit jen tím, co je na konkrétním kusu napsaný, protože to jsou obaly nakupované nějakou firmou a co si do nich dají je na nich. Fůra lidí se často ptá, jak je možné že ten prodejce má stejnou baterku s jinými parametry, pozor, je to jiná baterka ve stejný kastli. To je i důvod, proč má konektor 4 piny, je to příprava na BMS, ale pokud není nutná komunikace, zapojují se jen 2 kontakty a zbytek je volný, opět podle toho co si tam kdo dá. Někdo to dělá i tak, že 2 jsou výstup a 2 nabíjení.
0
Uvidíme. Až tam dám motor jaký to bude mít výkon. ŘJ,dám na 20A/30max.Pokud ta baterka bude nevyhovující,dá se na jiné kolo s 250W motorem.
0
Jo. Ale zkus nastavit taky strop proudu podle baterky, jestli máš možnost.
Podle mě by to mělo jet jinak.
0
Mám BMS 30A a je tím myolšen průběžný proud, ale maximum na pár sekund je tam 60A. :) Osobně mi tam nejvíce teklo něco přes 50A. Jinak teď mám maximum schválně "jen" na 40A... Jednotka Kelly stavěná na 35A s tím taky problém nemá... Takže rozlišujme co je nadproudové omezení a co je průběžný proud. Ale je možný, že jsou BMS, u kterých se tyhle dva termíny rovnají.
0
Já sice klasické BMS nemám ale mám tam nějakou proudvou, přepěťovou a podpěťovou ochranu nyní na 40A, 42Vmax a 29Vmin. Předtím byla na 30A a shořela. Se záznamu cycleanalystu který zaznamená nejvyšší průtok proudu tam bylo max 32A, přesto ochrana shořela.
0
Já vím, že tohle jsi říkal... No jeden by řekl, že pořádná BMS musí mít nadproudovou ochranu a prostě se odpojí, aby neshořela. Ale fakt je, že nemám odvahu to na svých bateriích zkoušet, jestli to tak je. Každopádně u tebe to tedy asi shořelo. Snad e-totem by mohl napsat v čem je zakopán pes. Docela by mě to zajímalo.
0
Mám tam toto
http://www.linergy-shop.de/product_info.php...
0