S Crystalite jezdí pokud vím BobBob
Technické rady ke Crystalite jsou tady:
http://visforvoltage.org/forums/electricrides...
0
Bohužel to je nad mé jazykové schopnosti a automatický překlad nestojí za nic. Veškéré informace o motoru crystalite črpám po těch kdo už jej mají.
0
OKi, když budu mít chvilku,
pokusím se udělat výcuc z toho podstatného, co se tam lze dočíst, tedy bude-li to stát za to.
Lidi mají spoustu zkušeností, jen tak nějak vázne komunikace - díky Václavovi se to třeba zlepší.
0
Tak v poslední době díky analystu jsem schopen ujet na svou 36V/18A baterii i 120Km. Dnes jsem konečněvyměnil obutí a tak to půjdu testnout.
Myslím že dojezd se rapidně zvětší i když dnes u nás dost fouká.
0
Já podle Analystu udělal 50 i s vozejkem. Ale to jsem vlastně vyjel jeden kopec od nás a pak už valil je po rovině nebo z kopce.
Dneska jsem z touže baterií jen nalehko (15 kg na nosici v bateriích) ujel jen 45 km (9,5Ah). Asi záleží na terénu, udělal jsem kolečko kolem Sázavy přes Ondřejov, tam je fest kopec a ať dělám co dělám kolem 10A do kopce přidávám a to pak žere.
V motoru už rezervy asi nemáme, jediná šance jak uvýši s tímhle motorem dojezd bude ještě více šlapat.
Ale jsem spokojenej, myslím že bezpečně ujedu na 2. baterie 80, bez Analysta jen 50. (s vozejkem).
Tedy obecná rada pro kolegy e-cyklisty - 3 tisícovky za Coclo Analysta jsou dobře investovaný prachy.
0
Tak jsem to našel:
http://www.greenroad.at/shop/LiMn-Panasonic...
Vybíjecí proud 30A, nabíjecí 15A - tedy rychlonabíjení
K tomu tenhle motor:
http://www.electorbikes.cz/products/motor...
a tahle jednotka:
http://www.electorbikes.cz/products/ridici...
a musí to lítat jako drak.
0
HS je na rychlost, do kopce a na zátěž se moc nehodí. Řj. stačí i ta 25A ale pokud jezdíš hory tak raději tu 45A ovšem baterie tak na 60A a to bude teda pálka za to vše.
0
Ta panasonic má malou životnost do te bych nešel. Pokud ma baterie vybíjecí proud jen 30A je zbytečné valit prachy do řj. 45A. Optimum je
Samsung ICR18650-22P nebo Sony US18650VT, špička je A123 ANR26650 M1A ale cena a váha je veliká.
0
No je to jediná rj, co zvládá 72V.
Když máš dvojnásobné napětí, k stejnému výkonu budeš potřebovat nižší proud, a o to jde.
Ale možná máš pravdu, bude stačit ta 48V, tím se celej systém zlevní. Kouknu co kde o tom píší. Ono je to skoro všude nelegální, tak snad na takovejch mašinách lítají jen Amíci.
0
Ahoj e-kolaři, prosím o radu. Plánuju předělat moje krosové kolo na elektro. Budu chtít nejspíš motor Crystalyte do zadního ráfku. Nejsem si jistý jestli HS nebo HT. Jezdím v poměrně kopcovitém terénu (ne hory ale hodně malých kopečků, krátké rovinky). Chtěl bych jezdit v průměru kolem 35 km/h s tím že tomu pomůžu šlapáním co to pujde. Bude lepší HS?
Díky
0
Vlastním oba tyto motory ale ani jeden nesplní tvé požadavky. HS je sice rychlý ale do kopců není, leda že by jsi do kopce udržel rychlost ke 30km/h. Rychlost HS je 40km/h při 36V. HT je tahoun do kopce při rychlosti kolem 15km/h. Jeho max. rychlost je ale jen 27km/h.
Volba je zcela jistě jen na tobě.
0
OK díky, viděl bych to spíš na ten HS, doufám že většinu kopečků vyjedu rychle a dokážu si nějakou rychlost udržet. Hrozí že tomu při dlouhé pomalé jízdě do kopce nějak ublížím, nebo jde jen o to že prostě nebude dávat výkon? Další otázka: mám přehazovačku s 8 kolečkama, vejde se to tam?
0
Stratí to výkon a bude to žrát značný proud z baterie, 8 kolečko šroubovací by tam mělo jít.
Baterie je dobré volit pro vysoké odběry a s dostatečnou kapacitou.
0
Pokud to chceš otestovat, tak v Ústí nad Orlicí je to možné.
0