Správně nasazená přilba

Základní pravidla pro správné nošení přilby jsou:

Murphyho zákony na kole

Na výletě (Václav Vrtal)

Postřehy z výletů na kole nejen s dětmi. I když to je někdy zlý sen, vždycky vás to obohatí.

Kam s dítětem? Do vozíku!

(NaKole.cz)

Když jsem otěhotněla, musela jsem s lítostí kolo načas uklidit do sklepa. Dřív jsem toho najezdila docela dost, a tak bych se ráda co nejdřív dostala zase do formy.

Kupujeme sedačku pro dítě (3.)

Výhody a nevýhody předních a zadních cyklosedaček

Kupujeme sedačku pro dítě (2.)

(NaKole.cz)

Většina momentů, které vypovídají o bezpečnosti (či naopak o nebezpečnosti) dětské cyklosedačky, se dá poměrně snadno odsledovat. Ze všeho nejdříve začneme tím nejjednodušším a zároveň nejdůležitějším. Návodem...

Kupujeme sedačku pro dítě (1.)

Dětské cyklosedačky jsou vhodné především pro kratší výlety. Seriál, který dnes začíná, ukáže základní pravidla pro výběr sedačky, představí zákonné normy a přednosti a negativa předních a zadních sedaček. Ještě než se tedy vypravíte do obchodu pro cyklosedačku, měli byste si položit několik základních otázek.

Kupujeme dětské kolo

Při výběru a nákupu dětských jízdních kol je zapotřebí být ve střehu (stále ještě se na trhu vyskytují nebezpečné výrobky), pečlivě vybírat, a především vědět, na co je zapotřebí se zaměřit.

« Předchozí 1 8 9 10 11 12 13 Další »

Na Kanáry na kole 2

Pokračování vyprávění o cestě za kamarádem žijícím na La Palmě. Odtamtud jsem se už přemístil na Tenerife a v jednom z posledních "přirozených" míst (chápej nezamořených hotely) El Peurtito píšu - trochu se zpožděním - průběh "zimní" cesty Evropou: Je 4. února 2022. Na sjezd od francouzsko -…
Martin_re-cyklista | 24.05.2022

Proč bychom se nerakovinovali aneb onkologickým pacientem snadno a rychle

Tento můj deník vznikal v době, kdy Lubošovi byla zjištěna rakovina, a psala jsem jej v průběhu léčby tak, jak se vše odehrávalo, takže je logické, že něco se jevilo ze začátku jinak, než později po operaci. Vedení zápisníku mi pomáhalo zvládnout dění bez antidepresiv, protože když jsem se nutila…
šíp | 18.05.2022

Vez mě dál, Esko má 04 - Za mizející krajinou ropáků

Motto výletu. Poslouchej [poslouchej]Píseň mou [varovnou]Jen pár not [jen pár slov]Ten zvláštní tón [snad je ještě čas]Každý z nás [ty i já]Dobře ví [dobře zná]Kolik má svět krás. Na cestách [výfuky aut]Dalekých [víří prach]Na řekách [špína a louh]Hlubokých [měl bys mít strach]V polesí [každý tvůj…
Favorit1970 | 15.05.2022

Na Kanáry na kole

Někdy nám život připraví okamžiky, kdy je potřeba vzít rozum do hrsti a… …zahodit ho, co nejdál to jde. A tak se mi stalo, že jsem koncem ledna vzal kolo a vyrazil na Kanárské ostrovy. Teď jsem na ostrově La Palma a rozhodl jsem se, podělit se o zážitky z dvouměsíční cesty.  Konec ledna ve Francii…
Martin_re-cyklista | 14.05.2022

Vez mě dál, Esko má 03 – Kudy chodil pan Karel s paní Olgou

Který kousek naší země dnes poznám? Pramen Kocáby - Stará Huť - Praha Od pramene Kocáby přes lesy východně od Dobříše, a dále na jižní okraj Prahy. To je plán tohoto výletu na konci dubna 2022. Kde pramení Kocába V pátek do pozdního večera řeším pracovní úkoly, rovněž i v sobotu brzy ráno. A tak…