Na kole do nového roku aneb co s plnou schránkou

Abyste také něco měli z té záplavy péefek, které dorazily do naší redakční schránky, posíláme je v podobě článku. Všechny obrázky v tomto článku spojuje jízdní kolo. Protože poslední maily přicházely ještě v prvním lednovém týdnu, ohlížíme se až teď a posíláme dál do světa přání šťastného roku pro všechny cyklisty a bikery.

Tři králové na kolech dorazili od společnosti Universe Agency, majitele značky Author a AGANG. Ušetřené peníze za tisk přáníček věnuje společnost na charitu, konkrétně na Domov Sue Ryder.

Svítící kolo doputovalo od společnosti Cyklošvec, která je známá především výrobou vlastní značky kol Galaxy.

Brněnské Cyklospeciality pozdravují všechny městské cyklisty, kteří jsou připraveni usednout na skládací či nákladní kolo, na hlavu posadit helmy v urbanistickém designu a brázdit ulice jako král.

Své pozdravy nám poslalo i několik cykloprůvodců. „…Mějme se přátelé zase tak skvěle, jak jen to půjde!“ vzkazuje Ruda Růžička, průvodce CK Kudrna do nového roku.

Alpský cykloprůvodce Zajda nezapře vášeň pro sníh a kopce. Tak tohle je chlap do nepohody…

cykloRADKA na svém kole sjíždí Plzeňský kraj, miluje zmrzlinu a ráda fotí kytičky.

Biker na přáníčku sdružení ČEMBA jede po rovině, chová se zodpovědně a místo helmy má veselou čepičku Santa Clause.

Docela by mě zajímalo, jak vznikla tahle fotka. Že by při mytí kol, nebo to byl závod, kdo se déle udrží na kole v příboji?

Originální a svižné PéeFko přicestovalo až z Orlických hor z cyklistické ubytovny Lesovna. Její provozovatelé a majitelé vloni vydali knížku o cestě s dětmi k Baltskému moři a zpět.

AGM Travel vozí cyklisty po chorvatských ostrovech na velkolepých jachtách.

Zadky z Cyklosauny od Bajkazylu. Přípojná sauna za kolo parkuje čas od času na pražské náplavce, odkud je možné skočit přímo do Vltavy.

Na PF našeho kamaráda Tomáše Prouska je vidět, co s pravověrným bikerem udělá rodinný život. Svoji nevěstu a dceru si letos odvezl až k oltáři.

Některým projektantům uhranula městská cyklistika a „Cycle Chic“ – vypadat skvěle vždy, všude a za jakéhokoli počasí.

Pěší zóna Na příkopech, 2. ledna 2012. Slávek Syrový si údajně už myslel, že PF letos nebude.

Cyklistika podle Pardubic, aneb pozdrav od sdružení Město na kole.

Některé pozdravy dávají tušit, že je něco shnilého ve státě dánském. Děkujeme za pozdrav od Pavla Poláka z pražské cyklokomise.

Pěkná patina, že? Kola se ale točit musí, i když to občas trošku dře…
Přání do nového roku poslal kolega Zbyněk Sperat z Hradce Králové.

Kolo vám ukáže nové obzory… Pozdravy od Radky Jandové.

Někdy stačí vyjít z domu a nabrat směr. PéEfko jsme dostali od cyklonovináře Jirky Juříka.

V zimě…

V mrazu… I za takových podmínek pracují značkaři KČT v Karlovarském kraji (Autor: Míra Landa).

Už devátý rok se sjíždějí příznivci Bike srazu na Vysočině. Vtipný je šnek s trojtácem místo ulity.

Turistům, cestovatelům, dobrodruhům a jiným (nám) podobným „bláznům“ přejeme cesty bez nehod, úrazů a samozřejmě se šťastnými návraty. Přeje Jára a Jana Krejčí.

Pohoda před startem…

Známý fotograf a filmař Zdeněk Hujňák vyznává dálkové trasy na kole.

Jitka Vrtalová, NaKole.cz, 11.01.2012

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 4. část

4. část - Chtěla jsem Kyrgyzstán, mám Kyrgyzstán... Podepsaly se na nás únava, hlad a stres, jestli seženeme peníze na obživu, tak se nedivte, že se nám po jídle nechtělo „civilizaci" hned zase opouštět. Ještě jsme si chtěli někam zajít na kafe (tedy na čaj) a trochu otdychať. Moc možností tu…
Peggy | 06.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 3. část

3. část - Krát dvě to mělo bejt Čtvrtý den od startu jsme vjeli do velkoměsta, do Almaty. Zde měly děti alespoň malou satisfakci - byl tu jediný McDonald za celou cestu. Tedy - v Almatě jsou celkem asi čtyři a nám stačil jenom jeden, zas takoví fanoušci nejsme :-) ale mám na mysli, že pak nikde…
Peggy | 02.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 2. část

2. část - Welcome to Kazachstán!   „Tahle země není pro starý!" všimnul si Luděk, když jsme seděli v bufetu v Biškeku, konzumovali večeři, první jídlo v Kyrgyzstánu, a rozhlíželi se u toho kolem sebe. Ne že bychom se v těch asijských obličejích vyznali, ale že se všude pohybovala jenom mládež, a…
Peggy | 28.04.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část

Sen o krajině s jurtami a divokými koni 1. část - Cesta do budoucnosti Na úvod... Naše první cesta s koly letadlem. Jiní cykloturisté se takto přepravují dávno a běžně, já ale měla z létání strach. Nemám celoživotně ráda výšky a otevřené prostory, ale jednoho dne jsem si řekla: nemládneme, síly a…
Peggy | 24.04.2024

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska, bylo potřeba se podívat po další výzvě. Koukám do mapy, vzpomínám, jaké že to mám cyklo sny, až mě z toho vytrhne Peťa s dotazem, jestli jsme vůbec byli v Budapešti s kolama?No vida, na kole…