Změny a novinky v kolekci GALAXY 2015

Značka Galaxy nabízí pro sezonu 2015 novou ucelenou řadu kol, obohacenou o mnoho novinek a změn.

Galaxy Kometa 2015
Foto: CykloŠvec

Horská kola 29"

Nejvyšším modelem v nabídce je Perseus. Je postavený na karbonovém rámu s vidlicí Fox 32 F100 CTD-ADJ a vybaven komponenty Shimano XT/SLSX. Oblíbený model Skylab 29" dostal pro novou sezonu zcela přepracovaný duralový rám z trojitě zeslabovaných trubek ze slitiny Al 6061. Rám má semi-integrované hlavové složení, postmount úchyt kotoučové brzdy a vzhledem ke spolehlivosti bylo zachováno šroubovací středové složení. Dle jednotlivých modelů jsou naše 29tky vybaveny vidlicemi Rock Shox a nebo spolehlivými modely od značky Suntour. Nejlevnější model s označením Eco používá vidlici RST. Všechny Skylaby používají komponenty Shimano, nově byly také u nižších modelů vyměněny brzdy Tektro za Shimano. Kola doplňují komponenty Nexelo, sedla prémiové značky Selle Bassano, pláště Kenda  ráfky Black Jack nebo Rodi.

Galaxy Skylab 2015
Galaxy Skylab

Horská kola 27,5"

Novinka sezony 2014, horská kola Galaxy Pioneer 27,5" potkaly pro nadcházející sezonu stejné změny jako 29" model. Zcela přepracovaný rám z trojitě zeslabovaných trubek. Semi-integrované hlavové složení, moderní geometrie, postmount úchyt kotoučové brzdy a šroubovací středové složení jsou standardem. U nejvyššího modelu vidlice Rock Shox používá ovládání lockoutu z korunky, u ostatních modelů se lockout vidlic Suntour ovládá na korunce. U všech modelů se o spolehlivé zastavení starají brzdy Shimano. Kola opět doplňují komponenty Nexelo, sedla prémiové značky Selle Bassano, pláště Kenda  ráfky Black Jack nebo Rodi.

Galaxy Pioneer 2015
Galaxy Pioneer

Horská kola 26"

Modelová řada s nejmenším průměrem kol zůstává u vyšších modelů beze změn, inovace se tak týkají pouze modelů Kvant a Orbit. Kvant bude mít nově vidlici RST Gila TNL s lockoutem, změna proběhla i na postu kotoučových brzd, kde model od Tektra nahrazuje Shimano. Oblíbený model Orbit dostal novou barevnou variantu. Základní modely 26" řady, duralový Merkur/Erida (dámská verze) mají nové barevné varianty a u modelu Merkur též změnu v řazení, místo Revoshiftu jsou zde použity páčky STEF51, ocelové modely Lynx/Antila (dámská verze) zůstávají kromě nových barev beze změn.

Novinkou mezi 26" koly je model Iris s dámskou geometrií, sníženým rámem a specifickými dámskými komponenty (sedlo, vidlice s měkkou pružinou, kratší představec apod.). Dodáván bude ve dvou barevných variantách a velikostech 16" a 18".

Galaxy Kvant 2015
Galaxy Kvant

Další novinkou Fatbike, který se bude nabízet s duralovým rámem a osazením několika sadami Shimano dle výběru zákazníka.

Crossová kola 28"

Řada crossových modelů bude pro příští sezonu ochuzena o nejvyšší modely Orion a Triton a bude začínat nejvyšším modelem Oktant. Inovovány byly modely Saturn, dámský Venus a nové barvy dostaly i Mikron, Venera a Magion. Všechny shora uvedené modely budou mít odpružené vidlice RST, Oktant, Saturn a Venus s lockoutem na korunce. V barvách jsme se vždy snažili o kombinaci jednoho modelu ve světlém provedení a jednoho v tmavším, decentnějším vybarvení. Dámské modely se pro rok 2015 vyznačují jemnější grafikou nápisu a módními pastelovými barvami. Základní ocelové crossy Orcus/Andromeda (dámská verze) jsou specifikačně beze změn, opět v nových barvách.

Galaxy Oktant 2015
Galaxy Oktant

Citybike 26" a 28"

26" a 28" palcové citybiky s blatníky, nosiči, osvětlením v několika provedeních zůstávají specifikačně beze změn, Melindy, Libry i Portie budou v nových barvách, opět vždy ve světlém a tmavém provedení.

Galaxy Libra 2015
Galaxy Libra

Dětská kola

Závodní model duralový Kentaur bude dodáván s vidlicí RST Capa a nově také s páčkovým řazením Altus SLM310 a měničem Shimano Acera ve dvou barvách. Oblíbené Pavo dostalo zcela nový duralový rám s prohnutou horní rámovou trubkou, a tato inovace se pak také týká 20" modelu Cetis, 18" modelu Pallas a 16" modelu Sputnik. Úspěšný 20" model Myojo bude nabízen volitelně i ve verzi s odpruženou vidlicí RST Capa. Všechny dětské modely dostaly novou moderní grafiku v mnoha barevných provedeních. Nově mají 16" modely Mars a Mira nálepky pod lakem. 20" BMX model Early Bird také prošel grafickou úpravou a nově bude dodáván nejen v černé, ale i v červené barvě.

Galaxy Myojo 2015
Galaxy Myojo

Koloběžky

16/12" model Zenit má zcela přepracovaný zesílený rám s delším stupátkem a vyšší nosností, stejně tak 12" model Calypso. Nabídka 3 barev Zenitů a 4 barev Calypsa zůstává beze změn.

Galaxy Zenit 2015
Galaxy Zenit

Info: www.galaxy-bike.cz a www.cyklosvec.cz

Galaxy Kometa 2015 Galaxy Kentaur 2015 Galaxy Ida 2015 Galaxy Skylab 2015 Galaxy Pioneer 2015 Galaxy Kvant 2015 Galaxy Oktant 2015 Galaxy Libra 2015 Galaxy Pavo 2015 Galaxy Myojo 2015 Galaxy Zenit 2015