reklama

Vyjížďky na nákoláckých srazech

Očekával jsem určité reakce na můj počin ohledně návrhu náročnější vyjížďky. viz zde: http://www.nakole.cz/diskuze/8796-tema-rozkos...

Založil jsem proto toto téma, aby se to neřešilo v diskusi o podzimním srazu, ale můžete mi spílat zde. Byl bych rád, aby se co nejvíce nákoláků vyjádřilo stejně jako to již udělal wert a jurimír. I když jsem to od nich schytal :-)), ale i přesto jsem rád, že se vyjádřili a nenechali si to pro sebe.

Viz jejich příspěvky:

Re: Rozkoš nakole na sv. Václava - podzimní sraz 2009
Můj soukromý názor. Na srazu je pro mne hezké to, že jedou všici spolu (až na drobné výjimky) Ráno odjet auty někam, pak si pojezdit, a večer se auty vrátit za ostatními je pro mě osobně nepřijatelné :-( Navíc pořadatelem je HonzaK, takže ponechme na něm, co nám přichystá. Pavle doporučil bych jestli je ta navržená trasa tak hezká udělat ji jako sólo akci (mimo sraz). Prosím, netrhejme společnou partu nakole. Odhaduji, že minimálně polovina účastníků Tebou navrženou trasu nezvládne. Zůstaňme při zemi a držme se Ligiho legendární věty, že trasy budou jetelné pro všechny. Rozhodně ale nechci nikoho omezovat a podřídím se většině.
Datum: dnes 16:26
Autor: wert


Souhlasím naprosto s Wertem. Ale to ty mě to víš....
Nicméně rozvraceč mi zní jako dobrá nová přezdívka:o)
Datum: dnes 16:31
Autor: Jurimír

Datum: 16.07.2009
Autor: pro_pa
  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

         

    vyvraceč,zvraceč a rozvraceč je pivo a taky po ňom :-p

    [ Zpět ]
    Datum: 16.07.2009
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Zvraceč)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

         

    ještě bych ti k tomu chtěl říct něco, Rozvraceči:o)

    srazy a většinu vyjížděk vnímám víc jako společenskou akci než cykloakci. Tedy jedu tam primárně kvůli lidem a až v druhý fázi kvůli kolu. A to, že vlastně celý den třeba půlku lidí nevidím vnímám dost negativně. Pro mě se pak vytrácí ten důvod tam jet....
    Když se pak jde večer do knajpy, kam díky kouření nemůžu a nevidím je ani večer, tak je to uplně o hovně. Ale tohle už je můj problém...

    [ Zpět ]
    Datum: 16.07.2009
    Autor: Jurimír
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

           

      Sice jsem se moc nákoláckých akci nezúčastnil, ale pod tohle se podepisuju. Vzhledem k tomu, že nejraději jezdím na kole sám, pomalu, po rovině, po německých asfaltových cyklostezkách, nemám rád bláto na zádech, a o červené ani nemluvě, je pro mě takováhle akce důležitá spíš proto, abych se přesvědčil, že ten, kdo na web píše pod jménem Jurimír je fakt člověk a ne pes.

      [ Zpět ]
      Datum: 16.07.2009
      Autor: petrp
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

             

        Je to ve skutečnosti žirafa, ale pssst! ;-)

        [ Zpět ]
        Datum: 16.07.2009
        Autor: k.vl
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

               

          já bych se radši přimlouval za psa. Děkuju. :o))

          [ Zpět ]
          Datum: 17.07.2009
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                 

            já bych se radši přimlouvala za jurimíra. Psy nerada :))))

            [ Zpět ]
            Datum: 17.07.2009
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                   

              Taky je nejim :o)

              [ Zpět ]
              Datum: 17.07.2009
              Autor: vasek
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                     

                a to děláš chybu! Je to chuťově snad jedno z nejchutnějších mas! ;o)

                [ Zpět ]
                Datum: 17.07.2009
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                       

                  A když ho naučíš odmala baštit česnek... :-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 17.07.2009
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                         

                    česnek se přeceňuje. Ten je spíš pro to, aby nekteří nepoznali co jí. Přerazíš tím tu specifickou chuť a chutná to pak stejně jako jakýkoli jiný maso s česnekem.... Ale to je právě škoda...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 17.07.2009
                    Autor: Jurimír
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                       

                  No já to taky říkám, tady pořád běhá nějakej Hot dog, ale ve středu, když grilujem, tak je schovanej a taky prej není košér, tak nevim... :-D

                  [ Zpět ]
                  Datum: 18.07.2009
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                       

                  Kanibale...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 19.07.2009
                  Autor: k.vl
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                         

                    no, ptáčky jsem taky jedl, jak to víš? :o))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 19.07.2009
                    Autor: Jurimír
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

           

      jop, taky mi moc dělení na "terénní sekce" a "ti druzí" nepřirostlo k srdci

      [ Zpět ]
      Datum: 16.07.2009
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

           

      letos se na sraz nechystám, ale domnívám se, že by mělo být už navždy naprostou samozřejmostí, že pro společná posezení se vybírá zásadně NEKUŘÁCKÉ PROSTŘEDÍ!! přijet z celodenní vyjížďky a zalést do zahuleného prostoru doplněného případně smradem z přepáleného oleje linoucího se z kuchyně je

      [ Zpět ]
      Datum: 17.07.2009
      Autor: vladaza
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

             

        HNUS ! /opr.zaléZt/

        [ Zpět ]
        Datum: 17.07.2009
        Autor: vladaza
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

         

    Jak si to zorganizujete na srazu je na vás, já jedu v září na bika na 14 dní na Korsiku, takže kvůli tomu na sraz určitě nedorazím (jednou snad na nějaký sraz už konečně přijedu, teď to ale ještě nebude).

    Chtěl jsem jen něco napsat k té trase. Před měsícem jsem byl na 14 dní jezdit v Orlických a větší část jsme té trasy projeli.
    Podle mě zas tak moc pěkná ta hřebenovka není z více důvodů:
    - velké množství cyklistů (v některých případech už se o cyklistech ani nedá mluvit) se nějakým způsobem (ať už autem nebo cyklobusem) nechá vyvést na Masarykovu chatu (to je uprostřed toho úseku na červené, který tam máš naplánovaný) a pak jedou pár kilometrů po tom asfaltovém úseku směrem na Velkou Deštnou. Takže jsou tam dobré davy, které jinde nepotkáš, protože dál tyhle davy nedojedou. V září by tohle ale mohlo být lepší
    - dost velká část hřebene je po asfaltu, tedy pro ty co rádi terén nic moc; na druhou stranu pro ty co neradi moc terén, tak to také nebude nic moc, protože z Vrchmezí do Olešnice půjdou půlku sjezdu pěšky (minimálně ten začátek z Vrchmezí, což je velmi pěkný úsek).
    - výhledy tam nějaké jsou, ale moc jich není, protože po většinu trasy jsou tam buď stromy nebo brání výhledu kus kopce (to třeba když se jede blízko Velké Deštně, tak ta výhled zakrývá, ta červená nevede přes vrchol (ale dá se na něj odskočit, je to kousíček)

    Pokud to má být zajímavá bikerská trasa, tak je mnohem zajímavější vyjet na hřeben a zase hned sjíždět někam dolu a třeba to udělat víckrát. Pokud se má jet přes Velou Deštnou, tak bych určitě nevynechal sjezd po zelené dolu.
    Z té samotné červené mi přišel zajímavý pouze ten úsek z Vrchmezí do Olešnice.

    [ Zpět ]
    Datum: 16.07.2009
    Autor: Mlok
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

         

    Aaaahoj. Jako staly (jeden jsem stihl - Sternberk, heeec) neucastnik srazu se k tomu taky vyjadrim:-)

    Souhlasim s wertem. Mela by to byt spolecna akce se vsim vsudy. Zvlaste tyhle jarni a podzimni sraziky (jsou jen dva v roce, takze to bikeri vydrzi). Vzdyt je tolik vikendu, kdy si muzou zdejsi bikeri domluvit nejakou poradnou akci po zlutych, zelenych a neobjevenych cestach. A plne verim, ze by se zajemcu naslo dost.

    Ja osobne jsem si uzival prave toho, ze jsme jeli ve skupine. Ze jsme byli na trase cela banda a clovek si mohl s kde kym pokecat. A vubec to melo sve kouzlo. Ale treba zrovna ve Sternebrku se nam stalo, ze jsme prijeli z vyjizdky a nejak jsme nemeli dost. Tak jsme asi v sesti dali jeste nejaky kilometrik...krasne do kopecka.

    Toz...to je muj nazor.

    [ Zpět ]
    Datum: 16.07.2009
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

         

    No, ja teda se chtic nechtic musim postavit na Pavlovu stranu barikady. Proc? Jakkoliv s nazory Jirky i Jirky souhlasim, vidim to i z jineho pohledu.
    Neni takovy aby se zavdecil vsem a tak jako je Pavlova trasa pro dejme tomu polovinu ucastniku nezvladnutelna nebo nejetelna, tak ani jemu nemusi vyhovovat to co je na srazech bezne. To jsou trasy, ktere zrovna on objede s jednou nohou za uchem a jeste se pri tom lehce nudi. Ale nepinda a jede. Udelal variantu pro pripadnou skupinku jemu podobnych. Jestli se skupina vytvori nebo ne, to je otazka. Samozrejme, i ja jezdim na srazy pro to, ze tam je parta a nesouhlasim s jakymkoliv "trhanim" party. Ovsem situace kdy se po silnici s prominutim mota 25 cyklistu tvoricich nesourodou skupinu ruzne vykonnosti a schopnosti dodrzovani alespon elementarnich zakonu pro preziti v silnicnim provozu mne osobne privadeji k zoufalstvi a pokazde kdyz to vidim, tak vaham, jestli jeste nekdy na takovou akci pojedu. Pak neni nic spatneho, kdyz se tak velka skupina rozdeli na dve mensi. Vse je pak jednodussi - mala skupina se ridicum lepe predjizdi, tempo je plynulejsi, mene se ceka a v neposledni rade neni takovy problem najit hospodu kam by se vsichni clenove skupiny vesli na obed. Rozdeleni na skupinky po cca 12 lidec bych ja osobne privital.
    Takze tak. Pavluv napad neni spatny i kdyz treba ja se toho vyletu asi nezucastnim, protoze na sraz jedu s Darinkou, ktera nema ambice takovou trasu zvladnout a chci byt s ni. Ale myslim si, ze na te iniciative neni nic spatneho, vsak se uvidime vecer u piva :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 17.07.2009
    Autor: m
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

           

      :-) jjo jjo, v poho, já jsem jen chtěl říct, že HONZAK je organizátor, a trasy tvoří on a ON by měl být ten, kdo akci povede. To že se organizátorům někdy do akce trošičku zasahuje a skupina se naprosto zbytečně rozděluje už tady bylo, že?. Vždyť co je jednoduššího, než uspořádat sraz? Osobně říkám, že klidně pojedu na sraz, (jaro, podzim), který uspořádá Pavel a trasy zvolí podle svého uvážení a nejlepšího vědomí a svědomí. Myslím, že šéfem podzimního srazu je HonzaK, tak to tak berme a nechme se překvapit a moc mu do toho nezasahujme.

      [ Zpět ]
      Datum: 17.07.2009
      Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

             

        nic proti, ale z toho co psal Pro_pa mam dojem, ze se prave na tomhle s organizatorem domluvil viz jeho hned prvni veta "S dovolením hlavního šéfa organizátora si dovoluji vypsat jednu náročnější vyjížďku, která by se konala v sobotu, nebo v neděli po dohodě."

        [ Zpět ]
        Datum: 17.07.2009
        Autor: pb
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

               

          OK, a třeba Ty, jako organizátor srazu by jsi řekl: NE, nepřeju si to?? :-))

          [ Zpět ]
          Datum: 17.07.2009
          Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                 

            pokud bych se nekdy dokopal k poradani srazu (a rovnou tu rikam, ze se k tomu nedokopu, protoze mam plne zuby zarizovani veci pro jiny, neber to spatne...), tak bych volil spise tereni trasy a pokud by se nekdo tomu branil, tak at si to objede po silnici. Jak bylo napsano vyse, kazdy jezdime neco jineho.

            Deleni se na sekce si pamatuju uz od sveho prvniho srazu, kdy oficialne existovaly dve skupiny. Cykloturisti (nebo pohodari, ted nevim) a mladi a neklidni. Bylo na kazdem, do ktere sekce se pridal. Bylo hodne spolecnych prujezdnych mist a trasa byla planovana dopredu. Pak jsme se tudiz vidali i tak dost casto, ale zaroven kazdy jel to, co mu vyhovovalo.

            [ Zpět ]
            Datum: 17.07.2009
            Autor: pb
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                   

              na tohle si pamatuju z Kralovic. byla jsem tam poprve a radila jsem se k silnicni sekci. Ale Wewe, PB a spol. jezdili teren.

              [ Zpět ]
              Datum: 17.07.2009
              Autor: LeeLoo
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                   

              Přesně tak. Mě třeba právě to, že trasy nebudou pro mě zajímavé nejdřív trošku od srazů odrazovalo (když jsem ještě netušil jak to na srazech funguje). Ve chvíli, kdy se třeba na část trasy skupina rozdělí (nebo se část naplánuje jinak) jako třeba na vyjížďce v Plzni je to podle mě v pohodě pro všechny a všichni si užijí co je baví.
              A kdybych měl třeba 3 dny jezdit převážně asfalt (to neříkám, že tak někde konkrétně je, to je jen ilustrativní příklad), tak na takový sraz raději nepojedu vůbec a vyrazím raději na soukromou akci jinam (mám to jednodušší v tom, že máme poměrně velkou stabilní partu, kde nás baví jezdit to samé).

              Stejně jak už tu bylo řečeno, tak ve větší skupině si všichni navzájem během vyjížďky nepokecají a to nejen kvůli tomu, že je moc lidí (podle mě více než 10 lidí si už všichni nikdy nepokecají), ale také kvůli tomu, že se to vždy natáhne dle výkonnosti a ty nejpomalejší se s těmi nejrychlejšími stejně téměř nepotkávají ani na stejné trase (to už tu také bylo zmíněno).
              A rychlejší mohou jet o něco pomaleji, ale když je rozdíl ve výkonnosti příliš velký, tak se to stejně nedá.

              Když občas jedem na nějakou soukromou akci ve větším počtu, kde se pak sejdou i jinak zaměřené skupiny, tak se nám více osvědčilo klidně se na některé trasy na část nebo celou trasu rozdělit i třeba na tři skupinky dle terénu a výkonnosti s tím, že jsme se všichni sjeli třeba na oběd na stejném místě. Takhle si to ježdění užijou všichni maximální a nikdo není otrávený, že musí pořád čekat nebo naopak, že ho pořád ostatní honí a že jakmile dojede ostatní hned se jede dál, každému sedí co se jede za trasu, atd.
              A kromě třeba společného posezení na obědě se vždy posedí dohromady pořádně večer buď v hospodě nebo třeba grilování na zahradě objektu se bydlí (ta možnost ale není vždy).

              [ Zpět ]
              Datum: 17.07.2009
              Autor: Mlok
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                 

            Možná to nebyla otázka i ny mně, ale já bych řekl NE, pokud bych to tak cítil. Vím, že existují odpovědi "pravdivé" a "společensky přijatelné" a hodně je zvykem používat ten druhý typ, aby to náhodou někoho nenaštvalo, ale já mámrád, pokud se používají odpovědi "pravdivé" a jako takové je i beru a nehledám za tím něco jiného. Když se na něco konkrétně zeptám, tak očekávám konkrétní odpověď takovou, jak to tazatel cítí a vnímá a na základě toho jednám dále s vědomím, že informaci kterou jsem dostal není přesně taková jak byla řečena.

            Já osobně nevidím nic špatného na tom, pokud bych dostal odpověď NE, měl bych sice na věc jiný názor, ale rozhodně bych jí akceptoval a plně respektoval.

            [ Zpět ]
            Datum: 17.07.2009
            Autor: pro_pa
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                   

              OPRAVA: jednám tak, že informace JE přesně taková jakou jsem dostal a jak byla řečena.

              [ Zpět ]
              Datum: 17.07.2009
              Autor: pro_pa
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

               

          Ano, souhlasil jsem aby tuto nabídku Pavel tady zveřejnil, ale zároveň jsem mu sdělil svůj názor, že to vidím jako dobrý nápad na příští sraz, a že v Žamberku je solidní kemp.

          [ Zpět ]
          Datum: 17.07.2009
          Autor: HonzaK
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

           

      pětadvacet je ještě v pohodě....
      Tohle mě trošku vadí na lehokolových srazech, ale tam už nás jede sto a to je už fakt moc.... I na pokecání je to vlastně moc... Ale to už je o něčem jiným.

      Jinak já taky normálně nejezdím tak pomalu jako na srazech (a když mě bolela noha, tak jsem fakt půlku jednoho srazu odjel s jednou položenou na rámu) a mám terén rád, ale na srazech to prostě nedělám. Přizpůsobím se tak, aby to mohli jet všichni....

      No, nechám toho. CO si myslím a proč jsem řekl a je na ostatních, aby řekli, co si myslí oni a Honza Kábrt jako organizátor si to přebral a rozhodl. Přizpůsobím se. V nejhorším zkrátím pobyt....

      [ Zpět ]
      Datum: 17.07.2009
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

           

      napsal jsi to moc pekne. souhlasim s tebou. na silnici se nas vzdy "mota" hrozne moc a rozestupy mezi predaky a zadaky jsou stejne tak velike, ze se vidime jen na cekacce, pak se zarve "eksn", predaci vyrazi, zatimco zadaci jeste nepopadli dech.
      Takze Pavle, pokud je tvoje trasa jetelna i pro me, tak se mnou muzes pocitat :)

      [ Zpět ]
      Datum: 17.07.2009
      Autor: LeeLoo
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

             

        Kromě té vrchní části klesání z Vrchmezí určitě jetelná je zcela v pohodě (a třeba i tu část dáš, nechci Tě podceňovat; za sebe můžu říct, že první část toho úseku nebyla úplná sranda ani pro mě na fullu). Ono kromě toho sjezdu z Vrchmezí (a tam spodní část sjezdu je v pohodě) tam není žádný náročný terén (jsou to široké pěkné cesty), naopak je tam dost asfaltu.

        [ Zpět ]
        Datum: 17.07.2009
        Autor: Mlok
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

               

          a mluvis o te same trase? Pavel by si asfalt nikdy dobrovolne nenaordinoval :D

          [ Zpět ]
          Datum: 17.07.2009
          Autor: LeeLoo
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                 

            jenze pokud to Pavel planuje podle mapy, tezko se odhadne, zda tam je pesinka, nebo asfalt... mapy nejsou uplne aktualni...

            [ Zpět ]
            Datum: 17.07.2009
            Autor: pb
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                 

            Ano mluvím. Já jsem tam před měsícem v těch Orlických byl a většinu z té trasy jel (i když jsme to vždy měly plánované tak, že jsme ji nejeli celou, ale vždy kus byl součást jiné trasy).
            A z toho co psal u popisu té trasy, tak on to naplánoval dle mapy, že by to mohlo být zajímavé a nikdy nejel, tedy jestli jsem to správně pochopil.

            Já taky třeba nechápu, jak to, že tam ten asfalt na takovém místě vůbec je, prostě hnus.

            [ Zpět ]
            Datum: 17.07.2009
            Autor: Mlok
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                   

              A dalo by se to přeplánovat ve stylu, že se té červené jede jen část (ta zajímavá) a některé ty úseky se objedou po zajímavých terénech. Bohužel by to mělo jednu nevýhodu a to značný nárůst nastoupaných metrů, protože by se z hřebenu párkrát sjelo kus dolu a zase jelo zpět nahoru.

              Mám velmi podobné nebo dokonce úplně stejné požadavky na trasy jako Pavel, takže pokud se mi část té trasy moc nelíbí, tak je dost pravděpodobné, že jemu taky nebude.
              A kdybych to tam neznal a nejel, tak by mi ani nenapadlo, že je na té červené tolik asfaltu.

              [ Zpět ]
              Datum: 17.07.2009
              Autor: Mlok
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                   

              Od Masarykovi chaty je na té červené až po Velkou Deštnou asfalt, který od velké Deštné dále pokračuje.
              Tu jižní část červené vedoucí přes Střední vrch, kde se oddělí cyklotrasa a vede souběžně jsem už nejel, tam bude nejspíš terén a možná i slušný.
              Tam by to naopak šlo jet pro ty, co terén neradi, protože tam vede právě souběžně cyklotrasa, která je nejspíš pořád asfalt (nebo přinejmenším široká pěkná cesta).
              A z Vrchmezí ten pěkný teréní sjezdík pro ty co terén neradi jde také bez problémů do Olešnice objet a to celé po asfaltu.

              V Orlických je mnohem snažší najít trasy po asfaltu a pěkných cestách než pěkné technické terény. Mě právě kvůli tomu Orlické trošku zklamaly (byly to poslední větší hory v ČR, které mi chyběly a kde jsme v červnu na 14 dní byli). Na jednu vyjížďku se tam pěkný terén kolem hřebenu najde, to zase v pohodě, ale většinu červené bych vynechal.

              [ Zpět ]
              Datum: 17.07.2009
              Autor: Mlok
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                     

                Ta červená na hřebenovce soubežná s cyklotrasou je pro pěší a pokud vím tak se tam na kole nesmí jezdit a také tam normálně nikdo nejezdí.

                [ Zpět ]
                Datum: 19.07.2009
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                       

                  To je klidně možné, že ta jižní část červené je i dokonce zakázaná. Tuhle část jsme právě nejeli, tak nevim.
                  A pokud by byla, tak už z té červené zajímavého nezůstane téměř nic, co by šlo jet na kole, pouze ten úsek od Masarykovi chaty do Olešnice.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.07.2009
                  Autor: Mlok
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                         

                    Ale jak správně píšeš tak ve směru z Masarykovy chaty dolů, ale obráceně to je pro většinu lidí nesjízdné.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.07.2009
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

               

          LeeLoo sice jezdí na treku, ale duší je bikerka, ta dá všechno :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 17.07.2009
          Autor: pro_pa
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                 

            Tak tak, to podepisu.
            Malej, ale sikovnej. Peta ma trekovy kolo omylem :)

            [ Zpět ]
            Datum: 17.07.2009
            Autor: Meduza
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                   

              Já jí už říkal, že když byla kupovat kolo, tak si spletla oddělení :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 17.07.2009
              Autor: pro_pa
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                     

                co mi dali, to jsem vzala ;), muzu byt nakonec rada, ze mi nenabidli kolobezku :D

                [ Zpět ]
                Datum: 17.07.2009
                Autor: LeeLoo
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

         

    Hned úvodem děkuji všem, kteří se dosud vyjádřili a napsali svůj názor ať již podporující, nebo nepodporující mojí myšlenku.

    S Honzou jsem svůj záměr konzultoval a on mi souhlas k tomu, abych to zveřejnil dal a také navrhl, že by to byl dobrý nápad na nějaký další sraz, třeba v tom Žamberku. Dovolil jsem si to i přesto uvést, jelikož je to trasa, která není zvládnutelná všemi nákoláky, takže i případném budoucím srazu v Žamberku bychom se dostali do podobné situace, kdy by byly vyjížďky plánovány s ohledem na ostatní, tudíž tato trasa by k tomuto účelu použitelná nebyla a opět by nebyla zařazena jako oficiální.

    Hned z počátku bych chtěl říci, že jsem o tom hodně přemýšlel a i jsem svůj záměr konzultoval s jinými a nakonec jsem dospěl k závěru, že to sice u někoho vzbudí nesouhlasné reakce, ale jiní by s tím mít problém neměli. Nakonec ve mně převládl názor, že by to mohlo být celkově přijatelné a proto jsem se rozhodl to realizovat. Souhlasím s tím, že se jedná o společenskou akci a chápu ty kteří to vidí stejně jako wert a jurimír, ale můj pohled je trochu jiný. Stejně jako souhlasím, že organizátorem je HonzaK, proto jsem to s ním také konzultoval. Pokud Honza vyjádří své přání, abych tu vyjížďku nepořádal, tak to budu plně respektovat a pořádat jí nebudu. Také bych byl nerad, pokud by někdo kvůli mému počinu svůj pobyt zkracoval, nebo upravoval, za to mi to rozhodně nestojí.

    Právě proto, že je ten sraz vícedenní, tak nám dovoluje si s ostatními popovídat i jindy, než při vyjížďce a celé tyto akce mají právě tu výhodu, že se může večer posedět, popovídat, ráno spolu posnídat. Není to jako při běžně domluvené vyjížďce, kdy se ráno sejdeme někde na srazu a po vyjížďce se rozjedeme domů a není čas na to si v klidu sednout a popovídat si. Právě proto mi nepřijde jako nereálné se rozdělit do více skupin tak aby si všichni užili nejenom společně strávených chvil večer, ale i při vyjížďkách. Když si vzpomenu na jarní sraz, tak tam byla vyjížďka koncipována s tím, že se trasy oddělovaly, i oběd byl na různých místech a dá se říci, že jsem se s mnohými na vyjížďce moc nepotkal, takže mi to přijde podobné jako vyjížďky hodně oddělené, či zcela oddělené.

    Byl by váš názor stejný kdybych místo náročnější vyjížďky vyhlásil pohodovou 30 km, protože bych sebou chtěl vzít sedmiletou dceru, která jednoduše nedá plánovanou vyjížďku 60 km a 900 výškových metrů? Myslím si, že by to bylo bráno jako samozřejmost, že prostě pojedeme jinam a uvidíme se zase až v podvečer, byl by totiž nesmysl přizpůsobovat vyjížďky tak aby je zvládli všichni, tzn. i malé děti. Vím, dá se namítnout, že to není úplně to samé, ale v základech je to velice podobné. My se totiž můžeme přizpůsobit vyhlášeným vyjížďkám, což ty děti nemohou, ale já osobně bych se rád potkal s ostatními a zároveň si hezky zajezdil a projel si kus který mně zajímá.

    K příspěvkum Mloka ohledně té trasy jako takové a podílu asfaltu na nich bych napsal pouze to, že rád jezdím terénem, nemám rád asfalt, ale jsem schopen se s ním smířit a trochu jsem očekával, že těch asfaltových úseků bude více, nicméně tato trasa mně láká i z hlediska její historie, přírody atd. Takže i když nyní již vím, že to nebude terénní trasa se vším všudy, tak i přesto bych si jí rád projel právě pro její jiné přednosti, ve které doufám a které očekávám. Doufám, že nebudu zklamán ať jí pojedu nyní, nebo někdy jindy.

    [ Zpět ]
    Datum: 17.07.2009
    Autor: pro_pa
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

           

      hele rozvraceči :o) , když se začínáme rozdělovat na podporovače a nepodporovače tvých myšlenek, co takhle udělat dva srazy? :o)

      Jo a ktvý dceři. Klidně jí vem. Co neujede klidně odjedu s ní na nosiči a nemusí se zbytek přizpůsobovat. Nosič mám do 60kg a to ještě určitě nemá :o))) A myslím to vážně. Vem jí. Bude sranda!

      [ Zpět ]
      Datum: 17.07.2009
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

             

        Nechci to celé stavět do roviny podporovačů a nepodporovačů, na nějaké strany barikády, či to rozdělovat jinak. Spíše jsem oficiálně oznámil něco, co se víceméně děje, viz první wertův příspěvek.

        Ty jí vezmeš na nosič a co s tím 20" kolem co zůstane po nás na cestě :-)) a to pomíjím bezpečnostní otázku :-), jak jsem psal Meduzovi, my jsme tyčku již zrušili, takže náš akční radius se tím zmenšíl, takže pracujeme na postupném rozšiřování.

        [ Zpět ]
        Datum: 17.07.2009
        Autor: pro_pa
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

               

          neděje se na všech srazech. Kdyby ano už na ně dávno nejezdím. Takhle doufám, že to ten další bude opět tak super jako třeba na Mácháči nebo v Třeboni atd. a když není, jsem zklamaný a říkám si, že příště nepojedu.

          to si dáš na nosič ty. Neboi do Deutříka, to je jedno.... Já bych ho klidně uvezl, ale obojí by asi nebylo uplně ono. Bezpečnostní otázky bych nechal armádním expertům ;o) Já má doma ještě jedno menší sedlo na lehokolo. Asi by nebylo až tak složitý ho na ten nosič přidělat..... Měla by to s pohodlím. Zkusím o řešení popřemýšlet..

          [ Zpět ]
          Datum: 17.07.2009
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                 

            Jo, kdyby to s holkou bylo tak jednoduché, ale ona se šprajcne a potom s ní není k vydržení. Musí se s ní opatrně a hlavně to proložit zábavou. I když jezdila na tyčce, tak to občas skřípalo :-((

            [ Zpět ]
            Datum: 20.07.2009
            Autor: pro_pa
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                   

              špatná výchova? :o))
              pamatuj, že metla vyhání děti z pekla :o)))

              (a hlavně to teď neber vážně;o) )

              [ Zpět ]
              Datum: 20.07.2009
              Autor: Jurimír
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                     

                Nojo, nikdo nejsme dokonalý :-)) rozmazlená a ještě ženská, to je vražedná kombinace :-))

                [ Zpět ]
                Datum: 20.07.2009
                Autor: pro_pa
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                       

                  A kdopak jí asi rozmazlil? TATÍNEK!!! 8-)))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.07.2009
                  Autor: Burajda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                         

                    A nemohla to být maminka? Třeba? :-))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.07.2009
                    Autor: pro_pa
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                           

                      Nee! Maminky rozmazlují synáčky. ;-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.07.2009
                      Autor: Burajda
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                             

                        A její bratr?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.07.2009
                        Autor: pro_pa
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                               

                          Jako strejda? Tak to je dost individuální. 8-))

                          Jestli máš takovou princezničku jako je Kadel, tak ta se dá kráááásně rozmazlovat. Klidně bych si chvíli zarozmazlovala. 8-))

                          [ Zpět ]
                          Datum: 20.07.2009
                          Autor: Burajda
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                                 

                            její bratr, ne její strejda :-))

                            Jinak věkově jsou s Kadlem skoro nastejno a je pravda, že nás má omotané kolem prstu o nějakou tu otáčku více, než měl kluk :-)

                            [ Zpět ]
                            Datum: 20.07.2009
                            Autor: pro_pa
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                                   

                              Brácha jí rozmazluje? Ty jo! Mě starší brácha akorát mlátil. Ty holky se dneska mají! 8-)

                              [ Zpět ]
                              Datum: 20.07.2009
                              Autor: Burajda
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                                     

                                Sem hledal jenom někoho na koho bych mohl to rozmazlování svézt, aby to nebylo na mně, ale koukám, že se si nevykroutím :-)

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.07.2009
                                Autor: pro_pa
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                                       

                                  8-))))))))))))))))))))))))

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.07.2009
                                  Autor: Burajda
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                                   

                              Jen o otáčku? Gratuluju k důsledné výchově. U nás je to u prostředního dítěte tak o tři a u třetího o devět... :-(

                              [ Zpět ]
                              Datum: 21.07.2009
                              Autor: k.vl
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                                     

                                To je potěšující vědět, že v tom nejsme sami :-)

                                [ Zpět ]
                                Datum: 21.07.2009
                                Autor: pro_pa
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                                       

                                  nejste.... Jsem ten starší a tohle mě vždycky neskutečně sr... štvalo. CO si dovolil bráška, to jsem já nemohl a když, tak on třeba o rok dva dřív....

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 21.07.2009
                                  Autor: Jurimír
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                                         

                                    tak ne ve vsech rodinach to tak fungovalo. ja byla spis rebelka, na coz nasi nebyli od segry vubec zvykli, takze jsem stejne nic nesmela. a starsi bracha byl kluk, ten to mel snazsi a navic proslapaval mi cesticku moc let dopredu, takze stihla zase zarust trnim :(

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 21.07.2009
                                    Autor: LeeLoo
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                                         

                                    no, sebekriticky přiznávám, že jsem byl vždycky magor a to, co se stalo mě se nikdy nikomu jinýmu nestalo, takže část mohla bejt i tím :o)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 21.07.2009
                                    Autor: Jurimír
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                                         

                                    Pořiď si dvě (či více) děti různého věku a uvidíš, jak je to s tou "spravedlivou" výchovou. 8-)))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 21.07.2009
                                    Autor: Burajda
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                                         

                                    to jako já? Neblázni.....

                                    za prvý na to musej bejt dva. Když jeden tak jedině ženskýho pohlaví, který jaksi nemám, jak sis mohla všimnout v sauně nebo při koupání :o)
                                    Z adruhý s mojí nezodpovědností je problém se postarat sám o sebe... Ani kytky nezvládnu. Což mi připomíná, že kaktus jsem už hodně dlouho nezalil... SNad ještě žije, chudák :o(

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 21.07.2009
                                    Autor: Jurimír
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                                         

                                    Asi těžko hodnotit sám sebe, protože nejspíše nebudu zcela objektivní, ale myslím si, že co se týče zásadních věcí, tak v tom jsme na děti stejní, rozdíl je spíše v tom, že dříve povolíš takové ty maličkosti, nebo něco koupíš častěji, což je ale zase spíš dáno jinými finančními možnostmi než bylo dřív. My máme rozdíl v dětech 10 let, takže mnoho věcí už si nepamatuješ tak dobře, takže nejspíše někde polevujeme, aniž bychom si to uvědomovali.

                                    A nesmíš zapomenout na to, že už stárneme a senilními a a ty děti mají nové metody. Moderní, proti nimž se hůř ve stáří brání :-)))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 21.07.2009
                                    Autor: pro_pa
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                                         

                                    jasně. Na to tvoje stáří si vzpomenu, až budu s jazykem na vestě zkoušet udržet tvoje tempo... :o))

                                    My jsme od sebe dva roky a rozdíl to byl :o( Dneska už je to v pohodě, ale tehdy jsem ho za to, že má výhody taky párkrát ztřískal... :o) Ale my se prali celkem furt. Většinou ze srandy. Provokovali jsme jeden druhýho a skončili se smíchem, ale často taky ne. Párkrát jsme spolu nemluvili i tejden. ALe běda, kdyby někdo cizí toho druhý jen zprasil při fotbale! :o))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 21.07.2009
                                    Autor: Jurimír
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                                         

                                    pro pro_pu: Neměls ten příspěvek poslat do "Nejlepší vtip ..."? S tím stářím tos trochu přehnal, ne? 8-)))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 21.07.2009
                                    Autor: Burajda
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                       

                  tak zatím je to dobrý, ale jestli jí to zůstane, tak chudák ten,co si jí vezme :o)))))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.07.2009
                  Autor: Jurimír
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                         

                    Nezbývá, než doufat, že to zjistí později a nevycouvá :-))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.07.2009
                    Autor: pro_pa
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

             

        a nepovozil bys i me na nosici? :D, aspon bych se netrhala od silnicni sekce ;)

        [ Zpět ]
        Datum: 17.07.2009
        Autor: LeeLoo
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

               

          no vbáhově by to asi šlo. Vejšku budeš mít asi taky v podstatě stejnou... Tak vlastně proč ne :o) (teexy když písneš do obálky váhu, abych si byl jistej, že v pohodě:-D )
          Silniční sekce většinou nejsou. třeba v konstantinkách jsme navíc oproti vám měli po silnici jen výjezd do krpálu nad úterým a sjezd serpentin do úterý. Jinak to bylo taky lesem. To, že se to staví jako silnice versus terén se mi moc nelíbí. Ten kompromis mezi tím je celkem docela dobře možnej....

          [ Zpět ]
          Datum: 17.07.2009
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                 

            silnicni sekce - je to jen termin. mladi a neklidni taky nebyli jen sami dvacatnici ;) a presto se jim tak rikalo

            [ Zpět ]
            Datum: 17.07.2009
            Autor: LeeLoo
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

           

      Muhaha, my si s Pavlem vezmeme tycky s tema nasema pionyrkama a prejdou nas roupy :)
      Ostatne, moje tycka, je z jezdeni v terenu uz tak zdevastovana, ze uz se s ni da jezdit uz jenom po asfaltu.
      Nebo bych si na tycku mohl vzit dzejara, ten je tezsi.

      [ Zpět ]
      Datum: 17.07.2009
      Autor: Meduza
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

             

        My už tyčku nemáme, my už jí výhodně zpeněžili :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 17.07.2009
        Autor: pro_pa
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

             

        Hele, zak zvol zlatou střední cestu a vem na tyčku mě :o)))
        Jsem o trošku těžší než Kadel a na Džejára určitě nemám :o)))
        Slibuju, že nebudu brzdit :o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 18.07.2009
        Autor: radka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

           

      Přispěji do této diskuze názorem účastníka z opačného konce pelotonu a výrazně jiné výkonosti než pro_pa. Podle mě je docela dobré některé úseky trasy mít oddělené (A-sfalt x T-erén) a pak zase jet společně úseky jetelné všemi účastníky. Mě jako "brzdu pelotonu" dost znervózňuje, když na mě musí ostatní čekat a pak si tu jízdu taky moc neužiji. Zrovna tak jako oni, když na mě a podobné musí čekat. A po cestě si s nimi stejně nepokecám, protože pádí někde na špici. Takže si to pak vynahradíme večer při skleničce něčeho dobrého (třeba ovocného čaje). Takže asi tak. 8-)

      [ Zpět ]
      Datum: 19.07.2009
      Autor: Burajda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

             

        To by byl názor i mé velitelky. V Oslavanech jsme raději jeden den jeli samostatně než by se znervozňovala, že ty na špici tolik brzdí. I když pravda, dalším významným motivem pro oddělení se bylo to, že jsme chtěli vidět Slovanskou epopej a Dukovany, když už jsme byli v té cizí zemi.

        [ Zpět ]
        Datum: 19.07.2009
        Autor: petrp
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

             

        ještě jednou se sem připojím do diskuse, i když jsem si říkal, že budu držet hubu:o)

        Nikdy jsem nepochopil a doteď nechápu, proč ti, kteří na to mají, ujíždějí těm, kteří jedou pomaleji.
        Jsem asi celkem bez problémů schopen jet asi o třetinu, možná o polovinu rychleji než na srazech běžně jezdíme. Na jaře teda ne, ale během roku většinou ano. Otázka je PROČ? Takhle jedu, když jedu sám nebo v pár lidech, který jsou na tom stejně, ale proč v kolektivu?

        [ Zpět ]
        Datum: 19.07.2009
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

         

    Také se vyjádřím: zastávám Ligiho "jetitelnost pro všechny". Ten, kdo srazy připravuje, si s tím dal určitou práci, takže proč bych mu to měl "narušovat". Narušovat píšu v uvozovkách - současně
    chápu, že někdo potřebuje víc těch terénků, takže nejsem ani proti tomu, aby se ti teréňáci trhli. Uvidíme se ráno a večer, nic proti tomu.
    Z čehož vyplývá, že já jedu trasy udělané HonzouK :-).

    [ Zpět ]
    Datum: 20.07.2009
    Autor: Airline
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

         

    Já jsem naprostý zastánce ježdění všech pohromadě. Důvody mám stejné jako Jurimír, tedy až na tu hospodu :-)
    Ale pak je pravda, že vzniká problém při jízdě po silnicích, kdy někteří z nás vůbec nerespektují pravidla silničního provozu a dále při zastávkách na jídlo. Ale vždy jsme se přispůsobili a nikdy mě to netrápilo.
    Dělení na sekce mi vadí, když je nesmyslné. To se dělo na jarním srazu, kdy byly vymyšlené trasy jetelné pro všechny právě proto, abychom jeli všichni pohromadě. Vyjma některých krátkých teréních úseků, kde jsme se nakonci zase sjeli. Toto dělení mi vadilo nejen jako účastníkovi srazu, ale hlavně jako jednomu z pořádajících. Je potřeba se vždy domluvit s tím kdo akci pořádá a ne za jeho zády zblbnout lidi. Pak nevidím problém v tomto případě, když jsi domluvený. Mě osobně to, že se vás pár "šílenců" trhne tolik nevadí. Stejně vás během vyjížděk vidím minimálně, pouze když na nás čekáte a nebo na obědě. Je to proto, že nejen nestíhám, ale rád se přizpůsobím těm pomalejším. Mně kochací tempo nevadí.
    Je nás na srazech hodně, což je dobře a tím pádem nelze vyhovět všem podle individuálních představ. Stačí se přece domluvit a trochu se přizpůsobit. Pak budou spokojeni všichni.

    [ Zpět ]
    Datum: 20.07.2009
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

         

    Hele rozvraceči, jak to dopadlo?

    A) Budou dvě grupy, které se přes den vůbec neuvidí?

    B) jako na některých jiných srazech budou dvě grupy, které se sjedou tak dvakrát třikrát za den na pár minut?

    C) nebo jako na některých jiných srazech pojedeme spolu a maximálně se pár jedinců odpojí dvakrát za den a pojedou půlhodiny jinudy?

    Jak to dopadlo?
    Datum se blíží víc a víc, tak bych to rád věděl dopředu....

    Děkuju!

    [ Zpět ]
    Datum: 14.08.2009
    Autor: Jurimír
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

           

      no pokud jde o podzimní sraz, tak jsem to pochopila tak, že bude jedna trasa s odbočkami do lesa.

      [ Zpět ]
      Datum: 14.08.2009
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

             

        jo jo, zajímá mě podzimní sraz. Ale nakecalo se toho tolik, že se radši chci tzeptat jak to dopadlo, abych se podle toho mohl zařídit...

        [ Zpět ]
        Datum: 14.08.2009
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

           

      Takže to chceš stavět do roviny buď já, nebo ty?

      Já hlavně nevím jak to dopadlo. Trasa na jestřebí hory vypadá úžasně a s těmi možnými odbočovacími úpravami, které byly představeny by byla škoda jí nejet. Další nevím, vše záleží na dohodě, na ničem jiném a ta se tu žádná neprovedla, takže těžko nyní říci jak to bude. Rozhodně ještě ani nemám ujasněno jestli pojedu, či jestli pojedu sám, nebo s ženou, nebo jestli pojedu na celou dobu, nebo jenom na část. Od toho se všechno může odvíjet.

      [ Zpět ]
      Datum: 14.08.2009
      Autor: pro_pa
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

             

        Nechci to stavět do žádný roviny????
        Jen se ptám. Zajímá mě to. Je to pro mě docela podstatný, tak to chci vědět....

        Takže to není jistý a uvidí se na místě? hmmm :o((

        [ Zpět ]
        Datum: 14.08.2009
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

               

          Nevidím nic divného na tom, že nevím jak to bude. U nás ještě není nic rozhodnuto, takže ani nemohu říci jak to bude. V případě, že bych přijel a chtěl bych jet druhou alternativu, tak by záleželo kolik by chtělo jet lidí, takže není jistý jestli by se tam jelo. Třeba bych zůstal sám a to by se mi nechtělo.

          Píšeš, že to nikam stavět nechceš, ale je pro tebe mé rozhodnutí důležité. Mám z toho pocit, že rozvažuješ, jestli pojedeš, nebo nikoli a jednou z věci na miskách vah je rozhodnutí ohledně té alternativy. Myslím si, že když řeknu, že pojedu jenom společné trasy, tak pojedeš a v případě, že tomu bude opačně tak nepojedeš. Mohu se mýlit, ale tvé příspěvky v tomto tématu mně k takovým závěrům směrují.

          [ Zpět ]
          Datum: 14.08.2009
          Autor: pro_pa
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

                 

            Já netvrdím, že je to divný:o)

            Já se rozhodl že nepojedu už dřív. Hele detaily radši v obálce.

            [ Zpět ]
            Datum: 14.08.2009
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

         

    Nedá mi to a musím si rejpnout :-)))

    Využívám k tomu starší téma a jak tak pročítám současnou diskusi o KOLEČKU tak koukám, že mně ani nepotřebujete a rozložíte se úplně sami bez mého přispění... :-))

    Rozvraceč!!!
    Toho času neaktivní.

    [ Zpět ]
    Datum: 19.04.2010
    Autor: pro_pa
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

           

      Máš obavu, že kdyby si každý rozvračeč z Kolečka založil vlastní vlákno, tak by v tom byl dost velký nepřehled?!? :o)))

      Nebo se bojíš, že o post rozvračeče přijdeš?!?
      Tak to tě mohu uklidnit - nepřijdeš. Navždy budeš ten první nejrozvracovatější rozvračeč :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 19.04.2010
      Autor: radka
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

             

        Nemám strach ani o jedno, jenom se bavím, jak si vystačí i beze mně. Učenliví žáčci :-)) Akorát jim to nějak moc prochází, já to nejspíše schytal již dříve i za ně :-((

        [ Zpět ]
        Datum: 19.04.2010
        Autor: pro_pa
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vyjížďky na nákoláckých srazech

               

          Najít viníka je polovina úspěchu :-) Ale my věrní jsme s Tebou, Vůdče! :-))) Ještě musíme vymýtit zrádce z vlastních řad (motor, pančelka...)

          [ Zpět ]
          Datum: 19.04.2010
          Autor: m
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklistika z Prahy

22.04.2024
Ahoj, hledám cyklistku pro spolujízdy z Prahy ven na kolo, víkendy nebo dle dohody, na pohodu

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky
21.04.2024
Hledám kamaráda, nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky, nejlépe z okolí Prahy 6.

Hledám: partnerku na kolo

Hledám: partnerku na kolo
19.04.2024
vysoký, štíhlý, aktivně sportující, mladšího vzhledu hledá sportovně založenou ženu na sdílení společných zájmů,…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

283 cyklistů (13 přihlášených)

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024

Srpen 2023 – okolo Otavy

Letošní zahraniční výlet nám nečekaně zrušily zdravotní problémy, musely jsme se z cesty vrátit. Po…
Aar | 23.03.2024