reklama

MTB po tisící...

Ahoj,
konečně jsem se rozhoupal ke koupi kola a potřebuji poradit. Jsem student, na kolo mám cca do 15. tis., co se týče mého cyklistického zařazení - 50% asfaltky a jím podobné cesty, 50% lesní cesty, prasácký český asfaltky, cesty s kamínky, kameny, občas lesní pěšinka + praha(!) - kostky, sem tam obrubník. Jezdit budu jak krátký vyjížďky po Praze či okolí, tak třeba týdenní dovču s nosičema a plnou polní. Minulý víkend jsem měl od kamaráda půjčeno Pell´s Crone Elite (kros) a až do včerejšího večera jsem si myslel, že kategorie kros je pro mě to nejlepší. Avšak během čtení všech možných diskuzí a rad kamarádů jsem došel k tomu, že pro mě bude lepší MTB s vhodnými plášti. Takže první prosba o radu - je takhle úvaha OK anebo si někdo myslíte, že by přeci jen kros byl lepší?


A teď už k výběru kola - mám skupinu favoritů, tak prosím o radu. Tady jsou:

http://www.cyklozone.cz/jizdni-kola/pells...
http://www.mojekolo.cz/5784-merida-matts-60-v-...
http://www.bike-eshop.cz/modely-2015/horske...
http://www.rockroad.cz/horske-kolo-felt-q700-p...
http://eshop.skiservis.cz/TREK/Horske-kolo-Trek...
http://eshop.skiservis.cz/TREK/Horske-kolo-Trek...
http://atombike.cz/terrago-3-disc-p-765.html

Kola jsou to dost podobná, jsou v nich malé rozdíly, které však nedokážu posoudit. Jak je to s vidlicí? Jaké parametry jsou pro ní nejdůležitější? A co mechaniké kotoučovky, je to dobrá volba?

Piště, co vás napadne, budu vděčný za všechny rady! Díky

[ Zpět ]
Datum: 09.05.2009
Autor: Neregistrovaný uživatel (Voši)
  • Re: MTB po tisící a jedné

         

    Smog nerosumět co ty pofidat - nejdřiv jsi měl pučenýho krose a myslel sis že je pro tebe OK, ale teprve až sis přečet nějaký forum, tak jsi zjistil že ti nevyhovuje. é? %-)