reklama

Koupě kola MERIDA 590D

Zdravím potřeboval bych poradit při výběru kola na občasné vyjížďky po asfaltce(s přítelkyní) a terénem(s kamošem) mám vyhlédnutou Meridu 590D v tomhle jsem začátečník a nerad bych koupil něco čeho bych pak litoval. Cenově kolem 12 000. Předem dík za odpovědi

[ Zpět ]
Datum: 20.06.2005
Autor: Neregistrovaný uživatel (Pavel)
  • Re: Koupě kola MERIDA 590D

         

    ???
    Cože to chceš koupit? Mám nějakou mezeru, máš na mysli MTB 500 nebo co?

    [ Zpět ]
    Datum: 20.06.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Airline)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Koupě kola MERIDA 590D

           

      Že by Merida Kalahari 590D...?

      Šlo by.

      Jenom bych asi měl upozornit na tu vidlici... Tyto Suntoury (aspoň tedy v této cenové relaci, to samé XC75...) nikdy moc nechodily. Buď by dotyčný cyklista měl vážit 75kg (nejlépe pak od 80kg výše) nebo skoro vždy bylo nutné na ní udělat úpravy... Prostě byly hodně tvrdé.

      Také bych se malinko bál té kotoučovky... Merida... Co to je...? Ale podle obrázku to vypadá, že by to mohl být asi Promax a ty jsou celkem slušné. Známý je má a nestěžuje si...

      [ Zpět ]
      Datum: 20.06.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Koupě kola MERIDA 590D

             

        Merida nabízí na letošek kalahari?
        Ohledně vidlice stejný názor jako Jarda - funguje až od vyšší váhy jezdce (a tu já naštěstí mááám...)

        [ Zpět ]
        Datum: 20.06.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Airline)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Koupě kola MERIDA 590D

               

          Jo jo. I letos Merida dělá Kalahari.

          580SX, 580D, 590SX i 590D