reklama

Různá výška řetězových vzpěr :-)

Můžete mi tady někdo polopatisticky vysvětlit, proč u některých fullů (merida, trek, rocky mountain, author...) jsou řetězové vzpěry (prostě dolní zadní vidlice) vedeny v různé výšce = ta u řetětu je níže než ta na druhé straně ?

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2008
Autor: Airline

Nejlépe hodnocené

2 hlasy
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    mam takovy dojem, ze je to kvuli retezu, aby nedochazelo ke kolizi hlavne pri zarazeni male placky vepredu... ty co to nemaji, maj zrejme cep umisten blize stredu

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: pb
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

           

      Byls rychlejší.

      [ Zpět ]
      Datum: 05.11.2008
      Autor: Kominík
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    Třeba když jde zadní stavba nadoraz nahoru, aby jí nehobloval řetěz. Nebo se pletu?

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: Kominík
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    Ale to jo - samozřejmě na té řetězové straně je vzpěra níž kvůli tomu, aby nedrhla o řetěz, takhle jsem to přečet i kdysi ve Velu - ale proč je ta na druhé straně výš???

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: Airline
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

           

      Protože tam žádný řetěz není :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 05.11.2008
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Různá výška řetězových vzpěr :-)

         

    To je jednoduché. Na straně u kotoučů (co není řetěz) je to konstruováno optimálně pro největší tuhost a současně nejmenší hmotnost. Tedy většinou je vzpěra vedena přímo.
    U řetězu toto ideální řešení pak použít nelze a je vzpěra níže. Není ale žádný důvod, aby tu vzpěru u kotoučů konstruovali stejně jako u řetězu, když to tak není optimální.

    [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2008
    Autor: Mlok
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: partnerku na kolo

Hledám: partnerku na kolo
včera
vysoký, štíhlý, aktivně sportující, mladšího vzhledu hledá sportovně založenou ženu na sdílení společných zájmů,…

Hledám: Kamarádku

16.04.2024
Samotnému se jezdí špatně,hledá se holka na kolo,na věku nesejde.

Hledám: Další parťáky do skupiny - cykloturistika

16.04.2024
Ahoj, hledají se další cyklisté do party z Pardubic a okolí … Věk cca 50 - 60r. … Na pohodu :-)…. WhatsApp 737 184…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

316 cyklistů (6 přihlášených)

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024

Srpen 2023 – okolo Otavy

Letošní zahraniční výlet nám nečekaně zrušily zdravotní problémy, musely jsme se z cesty vrátit. Po…
Aar | 23.03.2024