reklama

pláště které vydrží

Dobrý den, poraďte prosím Vás - chtěl bych pláště na MTB, které skutečně vydrží a nesjedou se po 2. měsících ježdění. Jezdím v Jeseníkách, tozn. - něco asfalt, něco terén - existují vůbec takové ?

[ Zpět ]
Datum: 18.05.2008
Autor: Honza-77
  • Re: pláště které vydrží

         

    Zalezi kolik za ty dva mesice ujedes :-)
    Pouzivam uz nekolik let Larsen TT, bud 2,00 nebo posledni dva roky 2,35 a vydrzi mi 5 - 7 tis km, spise k te horni hranici.

    [ Zpět ]
    Datum: 19.05.2008
    Autor: mgt
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: pláště které vydrží

         

    Nevím vůbec, jaký druh kola jezdíš a co celkově od plášt´ů očekáváš - určení něco na terén (jaký???) současně něco na asfalt je tak všeobecné, že tam ti stačí i běžný MTB plášt ´ se středně hrubým vzorkem. Vím, že mě zde budou mnozí odsuzovat, ale jezdím Rubeny a jsem s nimi zejména co do životnosti velmi spokojen. Samozřejmě mě zde všichni "značkoví" bajkeři ihned možná napadnou, že Rubena je shit, ale pro běžného bikera, který od pláště očekává zejména to, aby se mu rychle nesjížděl při jízdě na silnici a přitom měl dobrý záběr v terénu jsou Rubeny s jejich tvrdší směsí dobrou volbou. Pro tebe bych zvolil z nabídky Rubeny Acris nebo Trilobit.

    [ Zpět ]
    Datum: 19.05.2008
    Autor: Martis
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pláště které vydrží

           

      ja mam taky na lehaci rubeny, ale kdyz je zima a vlhko, tak dost klouzou. Ale na jaro-leto-podzim je to za ty prachy (120,-) super.

      [ Zpět ]
      Datum: 19.05.2008
      Autor: Billicek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pláště které vydrží

           

      Zrovna Acris mi přijde takový divný. Jezdil jsem ho asi 2000km kdysi dávno, když jsem jezdil ještě "podvyživené pláště". Nějak extra dobře nejede na to jak je to nízký vzorek a přitom v terénu drží dost bídně (samozřejmě od takového vzorku nelze čekat v terénu zázraky, ale když ani nějak zázračně nejede, tak je to těžké). Třeba RR bych řekl, že jede minimálně stejně dobře, možná i lépe a přitom drží v terénu tak o dvě třídy lépe.
      Ale je pravda, že RR rozhodně neslpňuje požadavek na dlouhou výdrž, na zadním tak 1500-2500 km dle množství asfaltu (čím více asfalut, tím kratší životnost).

      [ Zpět ]
      Datum: 19.05.2008
      Autor: Mlok
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: pláště které vydrží

         

    Já na kole nemám kompjútr,ale jezdím obden takových 50 - 60 km na pevné Meridě po asfaltu, kde se cesta změní na štěrkovou až rozbitou lesní a pak zpět dolů - jsou to výjezdy na Šerák, Vysoký vodopád, noprostě Jeseníky - kde obzvlášť zadní kolo při sjezdech dostává záhul.
    Na kole jsem měl Maxxis Ignitor 2,1 - vydržel max 3. měsíce, potom Conti Mountain King 2,2 a to kvůli skvělému testu ve Velu - vydržel 2. měsíce a je úplně holej. Nyní chcu zkusit Schwalbe Racin Ralph - dozadu a dopředu Nobby Nic - tak nevím jsou pěkně drahý a jestli to zas k...a nevydrží tak ať jdou všichni někam!

    [ Zpět ]
    Datum: 19.05.2008
    Autor: Honza-77
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pláště které vydrží

           

      Obávám se, že se Schwalbem to opět - co se týče životnosti nijak nevyhraješ. Problém Schwalbů je ten samý jako u všech dalších cizích značek - měkká ale velmi přilnavá směs, která na asfaltu mizí přímo před očima. Jezdil jsem Marathony na podobných površích jako ty týdně na chatu - čast silnice, část hrubá asfaltka polní a část polní cesta - a Schwalbe byl pryč vzadu na kost po 1250 km, zatímco Rubena Walrus vpředu je tam dodnes aniž by vykazovala známky opotřebení. Rubeny mají sice horší přilnavost ale toto je vyváženo skutečně obrovskou životností. Pokud nejseš fajnšmekr a nejezdíš vyloženě nějaké rychlé serpentinové sjezdy v deštích či kluzké mokré kořeny v lese, tak bych tu cizinu vynechal a klidně zvolil pláště domácí. Jezdil jsem i Ritchey a Kendy a byly pryč právě díky měkké směsi a hrubšímu vzorku taktéž po cca. 1300 km.

      [ Zpět ]
      Datum: 19.05.2008
      Autor: Martis
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pláště které vydrží

             

        Ono jakmile člověk jednou dlouhodobě vyzkouší pořádné pláště které opravdu drží, tak je cesta zpět těžká. On dobrý plášť právě hrozně pomůže každému a především těm, co nemají tak dobrou techniku.
        A v Jeseníkách se nabízí spousta lahůdkových terénů, kde to bez pořádných plášťů nejde vůbec (pokud tedy někdo nemá zcela exceletní techniku). Zrovna třeba z Šeráku dolů po červené do Ramzové jsem to nedal úplně celé ani za sucha s pořádnými plášti (asi 8x jsem slezl a tak celkem cca 30-50m tlačil).
        Pokud by se to jelo za mokra, tak by to byl dobrý masakr i s pořádnými plášti a asi bych si na to za mokra ani netroufnul.

        Ono dobrý plášť tě podrží i třeba za sucha na šotolině v zatáčce (pokud je správně nafoukaný a není přefoukaný na šutr).

        A další věc je šířka plášťů. Dnes bych už nikdy úzké pláště typu 1,9 nikdy nejezdil. Ty není možné foukat na menší tlaky, což je do terénu třeba (jak kvůli pohodlí, tak aby drželi), protože bych je pořád prorážel.

        [ Zpět ]
        Datum: 19.05.2008
        Autor: Mlok
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pláště které vydrží

           

      V Jeseníkách jsou třeba pořádné pláště které podrží, pokud se tedy pořádnějším terénům nevyhýbáš (tím myslím lahůdky jako ze Šeráku po červené na Ramzovou, červená z Rejvízu do Jeseníku, zvláště sjezd ze Zlatého Chlumu).

      S velkou výdrží NN/RR rozhodně nepočítej. Mají měkčí směs, proto i super vlastnosti v terénu.
      Jak už jsem psal výše, na zadním vydrží RR tak 1500-2500km dle množství asfaltu. Je to tedy pro výměnu zhruba v polovině vzorku, nikdy nejezdím pláště do mrtě, to pak nemají s původním vlastnostmi nic společného.
      NN na předním mi vydržel vždy tak 3-3,5tis. km, opět zhruba do poloviny vzorku.

      Pokud chceš větší výdrž, tak na zadní dej Smart Sama, má o něco tvrdší směs než RR a hustý průběžný vyšší vzorek. Díky tomu vydrží cca 2x tolik co RR, jede jen nepatrně hůře než RR a sedí v terénu cca srovnatelně s RR. A hlavně SS je výrazně odolnější na defekty než RR.
      Na přední NN klidně dej nebo dej Alberta, ten vydrží o malinko více díky o trošku hustšímu vzorku a je i o malinko odolnější na defekty a o malý chlup lépe sedí, zase Albert jede o malinko hůře než NN. Zase NN se lépe čistí v bahně.

      Ale jinak je to vždy o výběru, buď chceš plášť s tvrdou směsí, který má bídné vlastnosti a dlouho vydrží nebo chceš plášť s výbornými vlastnostmi, který ale mizí mnohem rychleji (a to zvlášť na asfaltu).

      Tedy pokud je tvojí prioritou výdrž, tak se RR vyhni a NN maximálně na přední (na zadním mizí NN stejně rychle jako RR).

      [ Zpět ]
      Datum: 19.05.2008
      Autor: Mlok
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pláště které vydrží

             

        S těma sjezdama v Jeseníkách je to fakt mazec - třeba takový Divoký důl z Pradědu na spodní nádrž D. strání, ale nejdříve tam musíš vyjet v mojem případě to zn. Jeseník - Šumná - Videlský kříž - Malý děd - Švýcárna - Praděd a pak zas do Jeseníku Č.sedlo a dom = 70% asfalt.

        No ale ty Smart Sam už jsem od pár lidí slyšel chválit - tak dík za radu já ho zkusím dozadu dát. Když to nevyjde tak tam dám ty Rubeny jak tady píšou jiní.
        Snad si nerozbiju hubu, tak jak když jsem sjížděl z Červené hory přes Točník do Filipovic( Maxxis Ignitor 2,1) - a přátelé to je sjezd !!!

        [ Zpět ]
        Datum: 19.05.2008
        Autor: Honza-77
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: pláště které vydrží

               

          Nejsem expert na Jeseníky, jen jsme tam na 14 dní loni byli jezdit, takže jsme určitě nestihli vše a neznám to tam tak dobře.
          Ale i když je tam těžké se asfaltu vyhnout úplně, tak se rozhodně dá jet na Pradět s mnohem menším množstvím asfaltu, ale bude to na výjezd náročnější. Bydleli jsme těsně vedle Jeseníku (Horní Lipová) a když jsme jeli Pradět, tak celý okruh měl tak maximálně 30% asfaltu a dalo by se to ještě snížit, ale to už jsme nechtěli, už tak to byl docela náročný okruh (85km a přes 2tis. převýšení).

          [ Zpět ]
          Datum: 19.05.2008
          Autor: Mlok
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pláště které vydrží

           

      No nechcu te nejak moc strasit ale kamosi jezdi na plastich Racin Ralph. Jsou dost ryche ale take se rycchle sjedou jezdi na nich asi 2 mesice -3 zavody a da se rict ze je po nich,na pevnem podkladu drzi dobre ale co se tyce sotoliny a bahna tak nic moc. Ja jezdim na Smart Samech a jsem spokejen.Ale asi kazdy ti rekne neco jineho zalezi jak na co je clovek zvykly a jak zvlada techniku jizdy v terenu.

      [ Zpět ]
      Datum: 19.05.2008
      Autor: Kupko
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pláště které vydrží

             

        Taky nemůžeš chtít od pláště typu RR, aby dobře držel v bahně, od toho jsou tu jiné pláště, které ale na suchu jedou mnohem hůře.
        To že RR rychle mizí, na tom se všichni shodnout, to prostě tak je díky měkčí směsi.

        Už jsem stihnul vyzkoušet nové RR (přešel jsem zpět na kombinaci NN/RR z Albert/SS kvůli přechodu na UST) a podle mě drží jasně lépe než starší RR (a zrovna na šotolině je ten rozdíl asi největší) a řekl bych o malinko lépe než SS (starší RR drželi třeba právě v zatáčkách na šotolině o malý chlup hůře než SS).
        Ale zase u SS jsem nestihnul otestovat novou verzi 08, která je už dvousměsová, ta bude určitě znatelně lepší než předchozí (měkčí směs na kraji pláště SS určitě prospěje).

        A pak samozřejmě záleží jak ty RR hustí. Spousta lidí a zvlášť na závody pláště strašně přefukuje a na tohle jsou RR celkem náchylný a pak o nich tvrdí jak špatně drží. Pro 2,25 verzi a 70kg jezdce by se RR na zadním kole neměly foukat více než na 35psi, jinak začnou strašně ztrácet svoje vlastnosti. A klidně ještě lépe na ještě méně kolem 30psi. To byl také jeden z důvodů přechodu na UST, abych v klidu mohl jezdit 30psi nebo někdy i méně a přitom nebylo riziko cvaknutí duše.

        A taky RR není zrovna ideální na přední kolo, tam to chce něco pořádnějšího jako NN, Albert, ...

        [ Zpět ]
        Datum: 19.05.2008
        Autor: Mlok
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: pláště které vydrží

               

          No ja jezdim SS model 07 az je sjedu tak asi skusim 08.Co se tyce tlaku tak mas pravdu ja je foukam jak kdy 2.8 az 3 jak kdy.Co se tyce bahna tak to je na zavody vzdy problem jezdi se vesmes les a bahno se tam vzdy nejake najde takze najit idealni plaste je problem,proto clovek raci uprednostnuje rychlost nez drzeni stopy v bahne.

          [ Zpět ]
          Datum: 19.05.2008
          Autor: Kupko
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pláště které vydrží

             

        Prosím Tě co to znamená spokojenej. Je to aspoň 5 měsíců. Pak bych byl taky se Smart Samem spokojenej.
        Ono totiž v té naší malé zemi stojí platy za h.No a kolo není zrovna levný koníček. Když potom vybíráš komponent na kolo a čteš o vynikajících vlastnostech a zděsíš se , že plášť za 700 vydrží 2. měsíce tak já nevím, ale někde je chyba:-(

        [ Zpět ]
        Datum: 19.05.2008
        Autor: Honza-77
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: pláště které vydrží

               

          Nesmíš to pořád brát na měsíce. To je zcela nesouměřitelný parametr, když každý najezdí úplně jiné km.
          Výdrž SS na zadním jak už jsem psal je cca 2x tak velká jako u RR, tedy cca kolem 4tis. km do poloviny vzorku i při nějakém tom asfaltu.
          Přesně jsem to ani nestihnul zjistit, na Albert/SS jsem odjezdil cca 4tis. km, jenže jsem měl ty pláště na obou svojich fullech. Takže na vyhození nebyl ještě ani jeden. Ten, co měl více (cca 3tis. km) se pomalu začínal blížit polovině vzorku.
          Na výrazně lepší výdrži SS se shodnul v diskuzích každý kdo je jezdil.

          Ale jestli to pro tebe bude dostatečná výdrž, těžko říct. Dobrá je oproti rychle se sjížděcím plášťům jako RR. Ale určitě existují pláště s ještě tvrdší směsí, které vydrží výrazně déle než SS. Na tom bych ale jezdit nikdy nemohl, takže tam už nemám žádné zkušenosti.

          Zkus to přepočítat na kilometry, co u tebe znamenají 2 měsíce.

          [ Zpět ]
          Datum: 19.05.2008
          Autor: Mlok
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: pláště které vydrží

                 

            2. měsíce = cca1500 km

            [ Zpět ]
            Datum: 19.05.2008
            Autor: Honza-77
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: pláště které vydrží

                   

              Na SS mam najeto asi 2500km a vzorek vypada jeste stale dobre.

              [ Zpět ]
              Datum: 19.05.2008
              Autor: Kupko
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: pláště které vydrží

         

    Naposledy jsem mel vzadu Author Ranger a vydrzel nakych 2500 km (dost casto asfalt). Tedko mam Maxxis Ranchero. Co se tyce zivotnosti nemuzu zatim rict. Jenom sem ho jednou projel. Predek tak casto nemenim.

    [ Zpět ]
    Datum: 19.05.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (pOne)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pláště které vydrží

           

      Jakej se ti zdá ten Maxxis Ranchero? Já ho mám chviličku a celkem dost lehce jede na silnici a i v terénu se mně celkem zamlouvá.

      [ Zpět ]
      Datum: 19.05.2008
      Autor: rambousek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pláště které vydrží

             

        Tezko hodnotit, mam ho kratce a tedko pocasi moc nepralo, abych ho nejak vic ozkousel. Chtel sem nakej univerzalnejsi plast pro zadek a rozhodl se ho vyzkouset. Je celkem lehkej, smes mekka, subjetivne se mi zda, ze pekne tlumi narazy. V terenu mi zatim neklouzal. Uvidim, jak budu spokojenej dal.

        [ Zpět ]
        Datum: 20.05.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (pOne)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: pláště které vydrží

         

    Napr. Specialized Fast Track- vpredu este jazdi 11-13 000km, vzadu odislo niekde pod 10 000 uz sa nepametam presne, asi po 8 000 +- tehla, max 5 defektov na oboch spolu , rychly v terene aj na asfalte. Naozaj trvanlivy a univerzalny plast s vynimkou bahna (v snehu sa celkom da). Jedina nevyhoda je ze vyhadzuje drobne kamienky takze treba predny blatnik.
    Ale je aj kopec inych, len netreba brat "pretekarske" s mekkou zmesou, lebo potom menis plaste rychlejsie ako retaze :)

    [ Zpět ]
    Datum: 19.05.2008
    Autor: o
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pláště které vydrží

           

      Třeba u mě to platí zcela normálně, že pláště měním častěji než řetězy, tedy hlavně zadní (zadní plášť cca 2tis. km, řetěz 3,5tis. km).
      Plášť je ale podle mě jedna z nejdůležitějších věcí na kole a pokud se jezdí terény a nejen "terény", tak se rozhodně nevyplatí šetřit.

      [ Zpět ]
      Datum: 19.05.2008
      Autor: Mlok
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pláště které vydrží

             

        Je to vec pohladu, ked ma clovek napr. rodinu, splaca dom, vela aj inych zaujmov ap., tak skor pozera na pomer cena vykon.
        Plast je aj podla mna na biku jedna z najdolezitejsich veci, mozno druha po sedle a co sa tyka jazdnych vlastnosti asi najdolezitejsia. Ale ked si to vezmes globalne, tie rozdiely nie su zas az take velke, skutocne tereny kde to mozes nejak vyznamne poznat aj ked ich vyhladavas tak budu mozno 10%. Takze ked uvazim ze pokial na poriadnom (co vydrzi aspon tych 10000km)plasti (ktory mimochodom aj je spolahlivy prakticky vo vacsine pripadov) dostanem prvy defekt a este je takmer ako novy, by som uz nejaky makky menil 2krat = zbytocne prmrhany cas a peniaze, tak mi to za to nestoji.
        To mizive percento pripadov, ked by som mekke plaste ocenil, tak radsej ocenim, ze mam vacsiu zabavu a lepsi trening techniky:)

        [ Zpět ]
        Datum: 20.05.2008
        Autor: o
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: pláště které vydrží

               

          Tak priority si každý musí ujasnit sám, to je jasné.

          A také hrozně záleží na jakém kole a co jezdíš. Mě už omezují občas právě i NN/RR (i když teď s UST verzí, která je širší a kterou můžu foukat ještě na o něco nižší tlaky a drží o chlup lépe je to lepší) a klidně bych sem tam ocenil nějaké ještě výrazně větší držáky typu Fat Albert/Fat Albert. Jenže na druhou stranu fyzička žádná extra není a pak už je to zase hrozně znát, že vůbec nejedou a když chci jezdit i delší trasy...
          Když se povede pěkná trasa třeba v horách, tak má dobrý plášť význam ne 10% trasy, ale klidně 60% (tím myslím část výjezdu a úplně celý technický sjezd; roviny na takových trasách chybí zcela).
          To samozřejmě není běžné a normálně je to méně, u mě běžně v okolí tak 20% trasy.

          Ono na fullu je potřeba pořádných plášťů ještě výrazně větší, tam i když nemáš extra techniku, tak full dovolí to pustit v rozbitém sjezdu mnohem více a pak jsou najednou obtížnější všechny i jinak jednoduché zatáčky, když dojde k nečekané situaci máš větší rychlost...
          Bez pořádných plášťů by full skoro ani neměl smysl a byly by to skoro vyhozené peníze.

          A ty rozdíly ne že nejsou až tak velké, ty jsou pak při kritických situacích a v těžším technickém terénu obrovské. Při kritické situaci je pak rozdíl letíš/neletíš a v techničtějším terénu to prostě z horšími plášti nedám vůbec a spoustě pěkných úseků bych se musel vyhýbat, protože bych je nedal. A lepší trénink techniky by to nebyl, protože bych začal padat a padání se vyhýbám, takže bych ty úseky nejezdil vůbec.
          Je to také tím, že nemám nějakou extra techniku, někdo s vynikající technikou by klidně dal více než já i na horších pláštích.

          Pokud někdo na druhou stranu jezdí třeba HT a téměř výhradně jen nějaké polňačky tak ten význam plášťů opravdu hodně klesá.

          [ Zpět ]
          Datum: 20.05.2008
          Autor: Mlok
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: pláště které vydrží

                 

            A ani finančně to není jasné, protože díky špatným plášťům lze zničit i spousta jiného materiálu na kole a ve výsledku to může být i mnohem dražší.
            I když já moc nepadám (když vím že s daným pláštěm na to nemám, tak se o to za každou cenu nepokouším), tak např. loni jsem zrušil ráfek při proražení. To jsem tam tedy neměl špatný plášť, měl jsem tam SS 2,25ku (a byl to můj jediný defekt na SS za těch cca 4tis. km co jsem ho jezdil), ale kdybych už měl UST pláště, které jsou ještě o něco dražší, tak jsem ušetřil za nový ráfek, za což bych měl dva nové drahé pláště.

            [ Zpět ]
            Datum: 20.05.2008
            Autor: Mlok
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: pláště které vydrží

                   

              Nechci zasahovat do vaší debaty po stránce odborné.Ale již z auta jsem se naučil,že nejdůležitější jsou brzdy a řízení(a s tím vše spojené-např.gumy).Jak uvádí Mlok,jsou s tím(v případě úspory)spojeny další náklady.Ale ohroženo je i zdraví a život.Když si spočítám rozdíl mezi lacinějším pláštěm a dražším,dále rozpočtu na hodiny strávené na kole,zakalkuluji rizika,výsledek by měl být jednoznačný.

              [ Zpět ]
              Datum: 20.05.2008
              Autor: jinec
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: pláště které vydrží

                     

                Nehovorime o lacnejsich a drahsich. Ja som reagoval na to, ze je tu taka davova psychoza, ze jedine dobre plaste su RR a NN aj ked ich vlastnosti vyuzije nepatrne percento ludia ostatni su sklamani ze to musia menit po dvoch mesiacoch.

                [ Zpět ]
                Datum: 20.05.2008
                Autor: o
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: pláště které vydrží

                 

            Ty to vztahujes na svoje velmi specificke poziadavky, ale podla toho co chcel zakladatel vlakna asi by nebol nadseny plastami co musi menit po 2-3 ooo km (z mojho uhlu pohladu sa to skoro ani neoplati nahadzovat,ibaze by boli zadarmo a niekto mi ich este priniesol domov:) - inak cesta do obchodu + nahodenie = o jednu jazdu menej) Trochu prehanam, ale trochu je to tak:)

            [ Zpět ]
            Datum: 20.05.2008
            Autor: o
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: pláště které vydrží

                   

              Taky už jsme se dostali jinam a zakladateli jsem RR rozhodně nedoporučoval, ten ať zkusí třeba ty SS.

              [ Zpět ]
              Datum: 20.05.2008
              Autor: Mlok
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: pláště které vydrží

                   

              Však ono si s pláštěma moc nevybereš. Buď si koupíš něco "extra" se super jízdními vlastnostmi, ale sjedeš je na svůj vkus (a samozřejmě peněženku) moc brzy nebo to naopak budou celkem levné "držáky", ale na bocích začnou časem puchřet... Takže je v rámci svojí bezpečnosti stejně budeš muset vyhodit, i když budou mít vzorek O.K. ;-)
              Nic se nemá přehánět :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 21.05.2008
              Autor: Jarda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: pláště které vydrží

                     

                V noci clovek vidi vsetko cierne :)
                Myslim, ze je dost plastov, ktore su celkom lacne, maju vyborne jazdne vlastnosti a aj dlho vydrzia.

                [ Zpět ]
                Datum: 21.05.2008
                Autor: o
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: pláště které vydrží

                       

                  Opravím tě - "Myslim, ze je dost plastov, ktore su celkom lacne, maju NEJAKE jazdne vlastnosti a aj dlho vydrzia."

                  [ Zpět ]
                  Datum: 21.05.2008
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Šnek)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pláště které vydrží

           

      Ten plast je super. Mam ho vepredu a po 6-7kkm je vzorek z 1/3 sjety. Na asfaltu trosku bzuci, ale je to bezva drzak.
      Mam s nim jen problem v zatackach. Mam proste pocit, ze nezataci a ze si drzi ten svuj tvar i v naklonu.
      Jo a 2" vypada spis jako 2,25"

      [ Zpět ]
      Datum: 19.05.2008
      Autor: wewerka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: pláště které vydrží

         

    pláště které vydrží a nesjíždějí se, se nazývají slicky :-)
    Vážně, čím víc gumy na obvodu tím méně ubýva a lépe drží na asfaltu, hůř na hlíně...

    [ Zpět ]
    Datum: 19.05.2008
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklistika z Prahy

včera
Ahoj, hledám cyklistku pro spolujízdy z Prahy ven na kolo, víkendy nebo dle dohody, na pohodu

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky
21.04.2024
Hledám kamaráda, nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky, nejlépe z okolí Prahy 6.

Hledám: partnerku na kolo

Hledám: partnerku na kolo
19.04.2024
vysoký, štíhlý, aktivně sportující, mladšího vzhledu hledá sportovně založenou ženu na sdílení společných zájmů,…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

265 cyklistů (12 přihlášených)

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024

Srpen 2023 – okolo Otavy

Letošní zahraniční výlet nám nečekaně zrušily zdravotní problémy, musely jsme se z cesty vrátit. Po…
Aar | 23.03.2024