reklama

Svařování rámu

Rozhodl jsem se postavit leháče a chci se zeptat:
budu mít CrMo trubku na rám. K ní ptřebuju přivařit zadní vidlici, hlavovou trubku, střed a trubku na řízení. Nevím jestli tyhle věci seženu ze stejného materiálu. Takže to možná bude ze starého ocelového rámu.
Jde to vařit Cočkem, nebo se to musí pájet mosazí? Pokud jdou oba způsoby, co je lepší a pevnější?
Jsem laik, takže je to možná naivní dotaz, ale potřeboval bych to vědět. Díky

[ Zpět ]
Datum: 26.02.2008
Autor: Zden42
  • Re: Svařování rámu

         

    jde to svarit i obycejnou stridavinou. Cočko bude uplne v pohode

    [ Zpět ]
    Datum: 26.02.2008
    Autor: Billicek
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Svařování rámu

           

      Souhlas. Jen bys měl mít svařovací drát podobného složení, jako má svařovaný materiál.

      [ Zpět ]
      Datum: 26.02.2008
      Autor: Papji
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Svařování rámu

         

    Pokud máš možnost svářet COčkem a nechceš něco ultra lehkého poddimenzovaného, vař COčkem. Pájení mosazí není vhodné, mosaz není tak pevná jako ocel.

    [ Zpět ]
    Datum: 26.02.2008
    Autor: Suchoj
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Svařování rámu

           

      suchoj - Mozna neni tak pevny ale poread je pevny dostatecne.

      zden42 - mig, tig, pajeni mosazi vse dobre, pouzij toho koho najdes a bude ochoten ti to udelat

      [ Zpět ]
      Datum: 14.03.2008
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Svařování rámu

             

        Laďa má pravdu, buď rád, že Ti to někdo svaří. Znáš to, lepší holub v hrsti než holub na střeše.

        [ Zpět ]
        Datum: 14.03.2008
        Autor: Arnošt905
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Svařování rámu

               

          Ty ale musíš mít velikou pracku! Na holuba ...
          8-)

          [ Zpět ]
          Datum: 14.03.2008
          Autor: AV
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Svařování rámu

                 

            No dobře, tak vrabca :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 14.03.2008
            Autor: Arnošt905
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Svařování rámu

         

    Taky hlasuju pro co2.

    [ Zpět ]
    Datum: 26.02.2008
    Autor: 62jarda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Svařování rámu

         

    Taky jsem podobné věci vařil Cočkem. Ale musíš přizpůsobit sílu drátu síle materálu rámu.Na CrMo trubku 1,2 mm je ideální je drát 0,6 mm, ale úplně nejlepší je TIG, spousta drobných firmiček ho používá, zkus se poohlédnout po svém okolí.Jinak na bodování před svařením používám obyč. invertor, elektrody ESAB 1,6 mm na nerez, proud hrozně malý, stačí tak 20A.

    [ Zpět ]
    Datum: 26.02.2008
    Autor: highlander
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Svařování rámu

           

      Čím svařit plechový cca 1,5 mm pozinkovaný Jäckel?
      (někde jsem četl, že nejlepší je MIG a pájet)(?)
      Ď.

      [ Zpět ]
      Datum: 26.02.2008
      Autor: AV
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Svařování rámu

             

        Asi nejlepší bude v místě sváru ten pozink odstranit. Pak už můžeš vařit metodou, kterou tak tenkou tloušťku zvládneš.

        [ Zpět ]
        Datum: 26.02.2008
        Autor: Suchoj
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Svařování rámu

               

          Myslím že to není potřeba, on se ten zinek vypaří velmi rychle sám (teplota varu 907°C je pod teplotou tání železa).

          [ Zpět ]
          Datum: 27.02.2008
          Autor: Aviatik
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Svařování rámu

                 

            doporucujem ocistit, ciste zelezo sa zvara ovela lepsie. vidiet to pri zvarani TIG-om, pri cistom materiali je obluk suvisly a staci slaba korozia a uz to prská. a vypary toho zinku su tiez pekne svinstvo

            [ Zpět ]
            Datum: 27.02.2008
            Autor: miso-BA
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Svařování rámu

         

    lepší svařit metodou wig wolframová elektroda vytáhne el oblouk a přidáváš drát jak když vaříš plynem

    [ Zpět ]
    Datum: 14.03.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (popopo)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Svařování rámu

           

      WIG = TIG
      (wolfram-inert-gas = tungsten-inert-gas)
      :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 14.03.2008
      Autor: pavka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Fajn cyklistiku pro společné vyjížďky, sportování

Hledám: Fajn cyklistiku pro společné vyjížďky, sportování
11.08.2018
Chtěl bych poznat fajn holku pro společné sportování a časem třeba i život. Mám rád kolo, chtěl bych ale zase…

Hledám: Bikerka

11.08.2018
Ahoj, je tady Bikerka co se nebojí do kopce i z kopce. 50+

Hledám: parťáka na kolo, inline brusle, turistiku

Hledám: parťáka na kolo, inline brusle, turistiku
10.08.2018
Ahoj, jsem pohodová holka, která hledá parťáka na kolo, brusle, turistiku... a třeba i něco víc... Pokud se nějaký…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

339 cyklistů (16 přihlášených)

TRANSKAVKAZ – nalehko

Je to více než 40 let co jsem v antikvariátu našel knížku „Kavkazská cesta"od Julia Komárka. Popis cesty…
mirekbik | 01.08.2018

Valíme na Moravu - poprvé

Na Moravě, v Třebíči, máme tetičku. Já, bratr, děda a kamarád Slávek za ní a za dalšími příbuznými v okolí…
JohnyB | 28.07.2018

Welzlův kvadriatlon 2018 - extrémní závod pohledem programátora

Varování - následující vyprávění je dlouhé a nezkušený čtenář by se raději neměl do čtení vůbec pouštět.…
Jrr | 23.07.2018