reklama

Klepání přední kolo

Ahoj, potřebuju kapánek poradit :o) při brždění na předním kole mě něco jakoby klepe nebo škrtá (?) o kolo, je to cítit spíš jen v rukou, ne že by mě to nějak vadilo...předtím než to začalo jsem přehazovala brzdový špalky - přední dozadu a zadní dopředu....tak že by si to nějak blbě sedlo?? Jinak na tom nic vidět není a ničím jiným jsem nehýbala

[ Zpět ]
Datum: 17.06.2007
Autor: Myšák
  • Re: Klepání přední kolo

         

    Jsem laik, ale asi na tom prednim kole mas osmici (kolo je krivy).. kdyz s nim navolno zatocis a budes sledovat jak se oproti necemu stabilnimu (treba trubka vidlice) priblizuje a oddaluje, tak je to ono..
    PS: trba to muze byt jen spatny uchyceni ve vidlici nebo blbej naboj :(

    [ Zpět ]
    Datum: 17.06.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (FrantaS)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Klepání přední kolo

           

      No právě, že mám obě kola vycentrovaný nově.
      A začalo to dělat okamžikem přehození těch špalků....nevím, nevím do servisu se mi znova nechce... :o(

      [ Zpět ]
      Datum: 17.06.2007
      Autor: Myšák
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Klepání přední kolo

         

    Zabrousilas je? Sedly si dobre? IMO se to casem podda.

    [ Zpět ]
    Datum: 17.06.2007
    Autor: wewerka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Klepání přední kolo

           

      No to doufám! ;o)

      [ Zpět ]
      Datum: 17.06.2007
      Autor: Myšák
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Klepání přední kolo