reklama

Nášlapy a pády..... poradíte mi?

Jsem cyklista amatér, moc ráda jezdím....koupila jsem si před rokem nové kolo a trochu se cyklistice začla věnovat....chodím občas i na spinning a jak je možnost volného času a pěkného počasí hurá s kolem ven. A najednou nastal problém, zjistila jsem, že nevím co s nohama. Neustále honím chodidla po šlapkách a nevím, jak že tu nohu vlastně na šlapce mít....Můj kamarád Wert mi poradil nášlapy - prý nemají chybu! A tak jsem je tedy koupila. Pomohl mi vše vybrat a namontovat a já se v pátek začala učit.....vypadalo to docela fajn, noha pevná, krásně se mi šlapalo, nádhera:-). Konečně jsem měla radost, že je vše jak má být. V sobotu jsme vyrazili na Konopiště. Z původně plánovaných 60 km, to bylo pěkných 90 km (to mi nevadilo), ale dnes jsem jedna velká modřina:-). Mé nové nášlapy mi ukázali, že to není jen tak vyndat nohu včas ven, když za 90 km jsem měla tři pády, modřiny všude a hlínu za spodním prádlem, říkala jsem si sakra! Vše, ale bylo v pohodě, prostě pár odřenin, pár modřin. Až dnes se všechno rozleželo, vše mě bolí, ale věřím, že se vše zahojí a já se vše naučím a zvládnu....jen jsem se chtěla zeptat na radu. Mám dvě malé holky 8 a 10 když jezdím s nimi, vlastně s celou rodinou pohromadě, tak nikdy nevím co mi provedou a já budu muset rychle zastavit.... padat se mi fakt už nechce:-). A tak mě napadl nášlapný pedál s jednostranným mechanismem. Nemám žádné zkušenosti, myslíte že by to můj problém vyřešilo? Nášlapy mi vyhovují...kopce, silnice super, jen v terénu se prostě bojím (i ty pády tomu moc nepřidali). Díky za radu.... Jo a v úterý na Točně dejte na Werta pozor:-)))

[ Zpět ]
Datum: 21.05.2007
Autor: Neregistrovaný uživatel (Fafejt ([email protected]))
  • Re: Nášlapy a pády..... poradíte mi?