reklama

Rozdíl mezi 2 koly Apache?

Zdravím,

chystám se k nákupu nového kola a s největší pravděpodobností to vyhraje Apache Tanka Tate 06. Jen mě zajíma rozdíl mezi těmito 2 modely:

1/ http://www.kupkolo.cz/produkty/Cela-kola_21...!-Horske-kolo-Apache-Tanka-Tate-06_1349.html

2/ http://www.kupkolo.cz/produkty/Cela-kola_21...!-Horske-kolo-Apache-Tanka-Tate-X.5-06_1351.html

Jsem celkem laik, tak bych prosil o radu. Zatím se mi víc zamlouvá to první (asi ta barva :))) ) a vybaveni bude zřejmě o něco lepší?

Mám 195cm, 102kg, nebudu to muset pořád centrovat?

Díky za pomoc.
j.

[ Zpět ]
Datum: 31.03.2007
Autor: Neregistrovaný uživatel (jamalino ([email protected]))
  • Re: Rozdíl mezi 2 koly Apache?

         

    Citis to dobre, ze nejvetsi rozdil bude skoro v te barve :o)
    Stejny ram, stejna vidlice, jenom jedno kolo je na Shimanu Deore, druhy na SRAMu X.5, coz je kvalitativne stejna uroven, tj. jedna se uz o solidni komponenty.
    102 kg uz je dost, skoro bych uz byt tebou uvazoval o navsteve cykloobchodu a vybiral radeji tam se zkusenym prodavacem a s prihlednutim ke komponentum pro vyssi vahu, ale pokud budes jezdit spis po silnici a nenarocnym terenem- polni cesty apod., vydrzi i tohle kolo, proc by ne.

    [ Zpět ]
    Datum: 31.03.2007
    Autor: vasek
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Rozdíl mezi 2 koly Apache?

           

      Určitě se nechystam na nějaký hard terény, spíš lesní cyklostezky okolo HK.
      Pro to kolo si tam zajedu osobně, mám to kousek, tak snad poradí. Když jsem vybíral na podzim, tak jsem ještě koukal po Meride matts sport 500, tu mi doporučil prodavač v local cykloshopu, právě kvůli dvojitým ráfkům. Nepodařilo se mi najít ty ráfky jako jednotlivou položku, kdy by byl popis... nemá někdo zkušenost?

      A samozřejmě doufám, že nějaký kila vyjezdim :)))).

      [ Zpět ]
      Datum: 31.03.2007