reklama

Dobrý večer, jsem absolutní začátečník v kolech. Sice jsem si ně

Dobrý večer, jsem absolutní začátečník v kolech. Sice jsem si něco přečetl, ale opravdu mám v tom hokej. Vím, že pro moje účely bude vhodné trekové kolo - možnost přidání nosiče. Jezdit budu jak po cestách tak v lehčím terénu (lesní cesta, cyklostezky).Protože mi známí poradili,že Scott je velice kvalitní věc, vybral jsem si typ Scott SPORTSTER P2.
http://www.cykloexpert.cz/trekingova-krosova...
Otázka:
1) Velikost rámu na výšku 181 cm (S,XL,L,M)
2) Je možno na tom jezdit i když jsem hmotnější (přes 130 kg)
3) Jiný obchod nabízí tento typ s tímto osazením:

rám
New Evo/Aero alloy 700C

vidlice
Suntour NRX 6500, Lockout, 50mm

tlumič
-

hlavové složení
VP 41 AC

přehazovačka
Shimano LX

přesmykač
Shimano FD-M 531

razení
Shimano SL-M 511

brzdové páky
Scott Pro

brzdy
Scott Comp

kliky
Shimano FC-M 470, 48x38x28

řídítka
Scott X Rod 580mm

představec
Scott NVO eco

pedály
Wellgo

sedlovka
Scott Comp

sedlo
Velo 1061

náboj přední
SCO 31 QR black

náboj zadní
Shimano FH-M530-L

řetěz
Shimano CH-HG 53

kazeta
Shimano CS-HG50-9 11-32

dráty
DT Champion 1.8mm black

ráfky
Alesa DP 2000 black

pláště
Continental Double Fighter 2 700x37C

Která konfigurace je lepší (kvalitnější)? Nebo je to pro mne jako pro začátečníka úplně jedno? Nebo by mi mohla vyhovovat i levnější mašinka (nechtěl bych kupovat po roce nové kolo)?
Předem dík za odpověď.

[ Zpět ]
Datum: 28.03.2007
Autor: Neregistrovaný uživatel (marty63)
  • Re: Dobrý večer, jsem absolutní začátečník v kolec

         

    Myslím, že v týhle cenový kategorii neuděláš chybu. Scott je myslím dobrá značka.
    Velikost rámu se tady už řešila. Když zadáš do googlu heslo velikost rámu, narazíš na stránky,který ti to vyoičítaj.

    [ Zpět ]
    Datum: 29.03.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (B.)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0