Tady Jirka je ma:
http://www.acoma.cz/galerie/2006/04...
Kontakt na nej ti da Radka.
0
Hele a víš kde on to kupoval?!? U bratránka Boba :o)))
Byly to tehdy nějaký vzorky či co...
To Biker65 - na jízdní vlastnosti apod. to ale jinak nemá výrazný vliv, je to spíš kosmetická záležitost. A navíc - víš co s tím kolem můžeš udělat,kdyby ti ta loukoť někde v lese praskla?!?
0
Rozbil bych si hubu Radunko.....a co to stojí, ty loukotě?
0
Kolik to stojí, to netuším, ale nijak zvlášť to cenu kola nezvedlo...
0
0
http://www.maxcursor.cz/?id=213
0
Loukotě ti přihodí na rychlosti směrem vpřed, ale jakmile bude foukat z boku, tak zažiješ peklo...
0
Na rychlosti mi nezáleží, jen to, že vypadají suprově.
0
No, když myslíš...
0
A co takovýhle loukotě ?? Já je budu mít na svém VeloGauči až ho dodělám :o)) Proti těm předcházejícím sou tyhle za hubičku http://www.peba-international.de/afterbuybilder...
0
Ještě jeden obrázek http://www.peba-international.de/afterbuybilder...
tohle stojí kolem 70-80 euro
0
Hmmm, vypadá to móoooooooc hezky...
0
Ani ne. loukote se delaji nejvic na casovky jako nahrada plnych kol- disku- prave kvuli bocnimu vetru. Urcite se do toho bude bocni vitr opirat trochu vic, ale prave na ty casovky to jeste jde, porad prevazuji vyhody kvuli tomu, ze v kole neviri vzduch, jako by tomu bylo u klasickyho vypletu.
U MTB bych to neresil. Ty Xentisy jsou sice o par gramu lehci nez treba Crossmax SL, ale za tu cenu to asi nema vyznam, aspon ne pro nas :o), kamen ve vypletu je normalni zalezitost, v karbonovym kole bych to nechtel (zivit taky :o) ). A ty hlinikovy "loukote" jsou zase o dost tezsi nez kterykoli lehci kola, ale komu jde jenom o paradu, proc ne.
0
Také jsem na to čuměl jak bejk :o))) Stavím se za ženou v obývacím pokoji, ona kouká na ten seriál, a najednou dvouminutový skeč s tím kolem, které jinak vypadá velmi slušně. Od té doby si to nahrávám a při rychlém přetáčení hledám scény s tím kolem. Btw, to by určitě děsně potěšilo Medvěda, protože to cyklistiku i jakožto dopravní prostředek přesně ukazuje ve smyslu vnímání současného světa ... jako něco neotřelého, neobvyklého až exotického, ale zároveň to může být sexy :o))))
0
Poustela jsem zrovna (chytala) osmaka degu a tu scena jsem zrovna chytla. Nejvetsi for byl o 20 000 a hrozne drahym kole :))))))
0
Jo, to byl ten poslední díl (alespoň pokud to nějak stíhám) .. také jsem se docela zasmál ;o)))) ...
0
Tehdaaa...v praveku cyklistiky (no po te nasi velke listopadove akci) je v CR (tusim, ze to byli cesi) vyrabela firma Bayern (nebo tak nejak). Vubec nevim, kam se kluci ztratili, ale vim, ze tenkrat jim to slo skvele....vozili je s uspechem i ven. Nevite nekdo neco o nich?
0
Michale, myslím že to byl pan Bauer coby čech žijící ve švýcarsku, začínal vyrábět disková kola pro časovky a triatlon, jestli si to dobře z té doby pamatuji.
0
Jojojo...to je ono (mel tusim na tech loukotich zelene napisy). Tenkrat to byla strasna novinka a oni sli docela rychle kupredu...strasne jsem je chtel:-))))
0
A existuje jeste ta firma, nebo uz to davno zabalili?
0
Loukotě jsou dobré leda na silničku, ale i tam kvůli ceně žádný zázrak (a zas nějak moc zázračný oproti dobrým zaplateným kolům nejsou).
Na bika bych se je pak v životě nedal, stačí jedna hodně blbě projetá díra ve větší rychlosti nebo špatný dopad po skoku a je po nich (na klasice mi to sice taky rozhodí výplet, ale buď se jen docentruje nebo maximálně v nejhorším to odnese ráfek, který není pro výměnu ještě až taková investice).
A pak vůbec netuším jestli vůbec jdou dohromady loukotě a kotoučovky.
0
o pár řádků výše http://www.peba-international.de/afterbuybilder...
0
Váha: ( bez rychloupínáků )
- přední: 755g
- zadní: 885g
- rychloupínáky: 112g
Neni to hodne? I kdyz priznam se, nevim, kolik dohromady vazi 32 dratu... :]
0
Tak pro srovnání takový, třeba levný Crossridy (3600Kč) váží komplet přes 2kg a ručně sestavená 32-drátová kola ve stejné cenové relaci jako Crossridy jsou cca stejně těžká.
A pak např. takový Crossmaxy SLR (cca 20tis.) váží 685g přední a zadní 835g.
0
Nedávno jsem slyšel, že při závodech s hromadnými starty a dojezdy jsou loukotě zakázané. Proto na Tour de France člověk uvidí maximálně vzadu disk vpředu výplet, loukotě pak jen při časovkách. Důvodem zákazu je prý bezpečnost - pokud by došlo k hromadnému pádu, tak narozdíl od výpletu by rotujícími loukotěmi sousedního kola mohl někdo padající stihnout prostrčit ruku a o tu by přišel - natáhlo by mu ju to do vidlice a setrvačností jezdce jedoucího na těch loukotích by to ruku asi fakt mohlo ustřihnout, nebo minimálně škaredě zlomit ještě než by loukoť rupla. Ví o tom tady někdo něco dalšího? Docela bych se bál si to na kolo dát právě kvůli tomu, jeden nikdy neví, co se stane.
0
Znal jsem jednoho "specialistu", co si pri nasem treninku na silnickach dokazal skoro ustrihnout prsty i s klasickym dratenym vypletem. Moc mu neschazelo, pekne si je polamal. Pokud clovek nedava ruku za jizdy do kola, nevidim riziko hromadnych padu jak pri dojezdu pelotonu.
0
Ten co mi tohle vykládal asi myslel pád v momentě, kdy jich jede pohromadě moc, rameno na rameno, začne se padat a člověk reflexivně dá ruku do směru kterým padá. Do rotujícího výpletu se stihnou strčit právě jen prsty, do loukotí celé předloktí. Prý se to i stalo.
0