reklama

Cross pro postavu XXXL

Ahoj,
rád by jsem koupil crossové kolo na krátké projížďky (silnice/leh. terén). Jsem začínající laik, ale chci postupem času přidávat. Vzhledem ke své váze 120 kg (188 cm), nevím podle čeho kolo vybrat. Prosím o pomoc při výběru (v cenové relaci +/- 13 000 Kč).
Díky všem.

[ Zpět ]
Datum: 28.03.2005
Autor: Neregistrovaný uživatel (jiri)
  • Re: Cross pro postavu XXXL

         

    Zatížení kol je zhruba stejné u všech výrobnců,ve stejných cenových relací jen freeride kola jsou pro drsné zacházení,cross a treking však do této kategorie nepatří.Koly AUTHOR,AMULET,ROCK MACHINE nic nezkazíš,jsou levné apolehlivé a dostupné všude v čr.Opravy,náhradní díly atd.Záleží aby se líbilo Tobě.Velikost poradí prodavač,zkoušet raději více kol.Geometrie rámu je důležitá.

    [ Zpět ]
    Datum: 28.03.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (ZDENEK)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Cross pro postavu XXXL

           

      Jak zjistím zatížení pro konkrétní kolo, součástky, nebo je vše nadimenzované dostatečně i na 120 kg? Toho se nejvíc bojím, že začnou dělat neplechu (praskat atd.).

      [ Zpět ]
      Datum: 28.03.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (jiri)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Cross pro postavu XXXL

             

        Každý manuál kola musí udávat povolené zatížení.S AUTHOR STRATOS souhlasím,kolega ho má dva roky bez problémů.

        [ Zpět ]
        Datum: 29.03.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (ZDENEK)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Cross pro postavu XXXL

         

    Na 120 kg hlavně ať je zadní náboj kazetovej (to by na kole za 13.000 snad měl být).

    [ Zpět ]
    Datum: 28.03.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (McTorpedo)