reklama

Nabijecka na kole

Ahoj.
Mam malej dotaz na elektrikare:-)
Je doba, kdy je treba energie snad vsude a hold mi taky schazi. O co jde. O GPS:-) Studuju to (http://www.garmin.cz/index.php?section=2001&... az ouvej, ale jedina vec me brzdi...spotreba.
Neexistuje nejakej zpusob, jak dobijet na kole tuzkove baterky (specialni naboj, nejake lehke udelatko)? Pripadne, zda by neslo GPS napajet primo...(pisou tam, ze externi napajeni je cca 8-36V SS).
Dik za kazdou radu

[ Zpět ]
Datum: 20.11.2006
  • Re: Nabijecka na kole

         

    Zdravím, já použivám cyklonabíječku CN12 již čtvrtý rok k dobíjení mobilního telefonu na našich cykloexpedicích. Baterie NiMH v mobilním telefonu je nabita po 20 km jízdy, ale rychlost jízdy nesmí klesnout pod 10 km v hodině, při nižší rychlosti telefon hlásí přerušení dobíjení. Cyklonabíječku je možné objednat na http://cyklonabijecka.misto.cz asi za 300 Kč. Dynamo jsem měl NX50 v předním náboji, teď FER 2003. U Lion baterií to chce udržovat konstantnější rychlost. Když to nabije mobil, tak by to dobilo asi i tužkové baterie, ale nezkoušel jsem to

    [ Zpět ]
    Datum: 20.11.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (ferda)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nabijecka na kole

           

      Dik za info. Tuhle nabijecku jsem tu taky nasel....toz zajimava vec. Ale potreboval bych to nejak upravit na nabijeni AA baterii, pripadne aby to davalo nejake konstantni napjeti pro provoz GPS...ale toho bych se trosku bal, abych to treba neznicil. Takze bych spis dal prednost nabijecce. Koukal jsem na netu a nikde nic nenasel, teda krome naboju od Nexonu, nebo jak se jmenujou:-)
      Kde je Radek, zdejsi cykloelektrikar?:-)

      [ Zpět ]
      Datum: 20.11.2006
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nabijecka na kole