reklama

Právě jsem přejel mladou kočku...

79 kg živé váhy+2 kg oblečení+boty+12kg bike =93 kg přes malou kočku...
Mladá kočka si hrála na cestě, uviděla mě, chtěla utéci ale místo aby někam jinam, zrovna mě pod kolo - řeknu vám, byl to šok a protože jsem to nečekal, nemohl jsem tomu zabránit. Celkově 93 kg!!! ji bodově přejelo -- dokonce 2 x!!! Ani jsem to v tom okamžiku nechápal, co se stalo - bylo to jako když přejedete hadici od vody.
Kotě vůcec nekviklo, nic, bylo zticha, nic ani neprasklo, neruplo, proto jsem si ovědomil až se skundou, dvěma zpoždění, co se vlastně stalo......olédnu se a žasnu, kotě tak 10 metrů za mnou zahýbá úprkem za roh baráku....nevím, jestli jsem ji nějak nezranil a ani vlastně nevím, kde jsem ji přejel, protože jsem to neočekával a tak se nedíval pod kolo...
Doufám, že to chudák kotě přežije bez nějakého vnitřního zranění...
A to se stane mě, který se vyhýbá i slimáku nebo mravenci na cestě.
Nedovedu si vůbec představit, jak by to bylo třeba -nedejbohu!!! - zranit dítě nebo přejet člověka v autě....

[ Zpět ]
Datum: 23.10.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (šroub)
  • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

         

    kočky mají devět životů! Myslím, že jí nic nebude. JAko klukovi se mi to stalo taky, jen byla dospělá. Jel jsem z krámu a na řidítkách dvě tašky. Kočka seděla u cesty, tak jsem jel na druhou stranu a když jsem byl v její úrovni, tak se rozeběhla ke mě a skočila mi pdo kolo. Přejel jsem jí, přeletěl řidítka, odřel si ksicht i ruce a rzšlehal celej nákup. Ta potvora vyskočila na plot, chvíli na mě koukala a pak odběhla. Nejdřív jsem se vyděsil, že jsem jí zabil a pak jsem za ní hrozil zkrvavenou pěstí :o))

    [ Zpět ]
    Datum: 23.10.2006
    Autor: Jirka-As
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

           

      Tak mě se podařilo zase přejet ježka.Jela jsem za ranního kuropění do práce moc jsem neviděla jen jsem cítila že jsem přejela něco měkkého tož jsem se šla podívat co to a on ježour.No už měl být zazimovaný ale né se motat po cestě.No taky to přežil ale ten pocit jaký jsem měla nic příjemného.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.10.2006
      Autor: liška
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

         

    Nezoufej, vzpomeň si na Drápalíka. :o))) A není ona v pohybu ta váha menší?

    [ Zpět ]
    Datum: 23.10.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Eliška (sei.olga@seznam cz))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

         

    Hmm, si myslim ze to nemohla prezit. Po nejakem case urcite chcipla na vnitrni zraneni.

    Nebo jsi ji prejel jenom ocas a ten k zivotu nepotrebuje.

    [ Zpět ]
    Datum: 23.10.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Hyny ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

           

      nestraš. Zítra se tam půjdu podívat a zeptám se v tom domku. Bohužel, ocas to ale nebyl, to bych tak hodně necítil. No uvidím.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (šroub)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

             

        V domku se neptej - RTG, případná operace, léčba atd. může vyjít i na pěkných pár tisíc...
        Je evidentní, že jí brzo vzaly od mámy - nestačila se naučit ostražitosti. Anebo se narodila někde v odlehlejší zóně a silniční provoz až tak nezná.
        Jestli jí nic nebude, tak zítra zase bude běhat kolem silnice - vem jí pro jistotu něco na zub :o)))
        A jestli se jí pozdějc udělá blbě, tak se určitě stihne doplazit domů a majitelé se o ní láskyplně postarají :o)))
        A kdyby došlo na to nejhorší - zní to možná surově, ale mohu tě uklidnit, že majitelé si trošičku zatruchlí a půjdou si obstarat nové kotě...
        Vím co píšu - bydlím v Praze a kočku jsme doma měli vždycky (teď máme dokonce tři). Žádnou domácí fuchtli - běhají pěkně po venku. Jejich životnost byla různorodá a všechny v podstatě zhynuly na auto. Ale když nás jedna opustila, přišlo nové koťátko a sním další spousta legrace, radosti a poznání - každá z nich byla jinak chytrá. Je to takový kočičí koloběh života a tak to musíš brát...

        [ Zpět ]
        Datum: 23.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

         

    Úplně s tebou cítím. Jednou jsem přejela kočku autem a dodnes si to pamatuju. Není to zrovna zážitek, který by potěšil. Ale Radka má pravdu, pokud tomu nešlo zabránit, co naděláš. To je prostě kočičí osud, pokud je v blízkosti jejich rajónu silnice. Jestli přežila, je dobře, pokud ne, je jí v kočičím nebi ještě lépe. :-))

    [ Zpět ]
    Datum: 23.10.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

           

      Díky tobě i Radce. Já vím, to je život ale když se to stane, tak to člověka hodně mrzí.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (šroub)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

             

        Mám jednu takovou rejpavou otázku. Jsi vegetarián? Pokud ano, tak chápu. Pokud ne, tak nechápu, proč tě rozhodila smrt jednoho zvířete.

        [ Zpět ]
        Datum: 24.10.2006
        Autor: Jirka-As
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

               

          Jirko, nebyl jsi to ty, co jsi tady vedl obhajobu ekologického prostředí, bojkotu nákupu v řetězcích a pod. Myslím, že jo. Více nebudu to nebudu komentovat, nestojíš mi za to.

          [ Zpět ]
          Datum: 24.10.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (šroub)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

         

    Plně si dokážu uvědomit, co asi cítíš - já nedávno přejel v e Voděradských bučinách přes větev a až když jsem byl těsně u ní, tak se začala hýbat - hodně velký slepýš, vůbec nebyl k poznání. Zastavil jsem po 20 metrech a vůbec nevěděl, co dělat - zabít nebo dorazit cokoliv živého (asi kromě tý komáří samice, co po mě jde) prostě nedokážu. Vrátil jsem se k němu, pořád tam ležel, tak jsem do něj strčil - ta úleva, když se normálně odplazil mimo cestu :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 24.10.2006
    Autor: Airline
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

           

      Nepsal jsi náhodou v jiný diskuzi, že jsi jedl klobásu? Jíst zvířata můžeš a zaplatit za zabiotí někomu ano, ale sám to nedokážeš udělat? Není to náhodou nechutně pokrytecké a tak nějak schizofrenní?

      [ Zpět ]
      Datum: 24.10.2006
      Autor: Jirka-As
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

             

        Nóóó - jíst maso, potažmo zvířata, mi nedělá žádný problém. To ale nemění nic na faktu, že nedokážu zabít ani vánočního kapra. Když půjdu do detailu - moc rád bych chodil na ryby, ale nechodím, protože jsem přesvědčen, že tu rybu bolí, když bych ji tahal za háček zaseknutej v puse.
        Možná to pokrytecké je, nevím, já v tomhle uvažuju po svým.

        [ Zpět ]
        Datum: 24.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Ai)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

               

          To jsi pěkně nešikovnej.:-) Chytneš rybu do hadru, praštíš kladivem do čela, probodneš srdce a je po ftákách. Nechat odležet, jinak skáče na pánvi.:-)))

          [ Zpět ]
          Datum: 24.10.2006
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

             

        A rostliny nejsou živé. Nepotřebují snad ke svému životu vodu, vzduch, živiny? Když na kytky mluvíš nebo jim pouštíš hudbu tak prospívají, za světla se rozvíjejí květy.... Nemyslíš že když je uřízneš že můžou také něco pociťovat? To že neslyšíme jejich kvikot ještě nemusí nic znamenat. Tak jaký je v tom rozdíl?

        [ Zpět ]
        Datum: 24.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

               

          Jirka je známý radikální provokatér - rádoby zelený, kterému často docházejí argumenty. Viz naše diskuze s ním o nákupech v řetězcích...Má i rozumné názory, jeho chybou je jeho agresivita, s jakou je prosazuje a nedostatek logiky.

          [ Zpět ]
          Datum: 24.10.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (šroub)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                 

            No neřek bych o sobě, že prosazuju agresivně svý názory a že jsem radikální provokatér, ale nijak mi nevadí když si to myslíš :o)))) Pro mě je prostě stejně hrozné, když si někdo zabití objedná a zaplatí, jako když ho sám provede. Nevadí mi, že někdo jí maso, je to problém jeho a jeho svědomí. Já to nedělám, ale nenutím k tomu nikoho jinýho (moje přítelkyně maso také občas jí). Mě vadí ta pokrytecká shizofrenie. Zabít to ne, ale objednat a zaplatit si to, to jo. A pro Navaru: Já to vím, že rostliny také cítí a reagují a není mi to jedno. Než jí něco udělám, omluvím se, že nemohu zůstat bez jídla. A nemučím ji ani netrápím, jako je to velkochovech komerčně chovaných zvířat ma na jatkách - a vím očem mluvím!

            [ Zpět ]
            Datum: 24.10.2006
            Autor: Jirka-As
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                   

              A co velkochov hospodářských plodin, co asi musí pociťovat taková pšenice, když na ní jede kombajn? Nebo si pšenici na poli trháš vlastnoručně a předtím ji pohladíš a pak si sám semeleš mouku? V tom případě se Ti omlouvám, že jsem Ti křivdil. Pokud ale ne, tak také sám platíš za zabíjení rostlin průmyslovýmy metodami.

              [ Zpět ]
              Datum: 24.10.2006
              Autor: sparrow
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                     

                Jím pouze celozrnnou mouku z biofarmy Kršnův dvůr u Benešova. Není to průmyslový velkochov hospodářských plodin jak říkáš, to nejím a lépe než oni už z rostlinami nikdo zacházet nebude.

                [ Zpět ]
                Datum: 24.10.2006
                Autor: Jirka-As
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                       

                  Člověče ty nikdy nikam nejezdíš na dovolenou, nebo si vozíš jídlo na celo dobu s sebou?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 24.10.2006
                  Autor: sparrow
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                         

                    V drtivé většině případů si vozím jídlo s sebou. Tedy chléb rozhodně. A pak nakupuju v Biokrámech, kde jsou plodiny pěstované stejným způsobem.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 24.10.2006
                    Autor: Jirka-As
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                           

                      O.K. já taky svému řezníkovi z krámku na rohu věřím, že zvířata při zabíjení netýrá.
                      No a o biokrámech jsem měl pocit, že tam jde o to, jestli se při pěstování používají chemikálie (i když chemikálie je v pravé slovasmyslu úplně vše okolo nás včetně vody - taky je to chemická látka a dokonce směs), ale ne jak se to sklízí. Myslím si, že tady nikoho nepřesvědčíš, že tu přenici (žito, ječmen, ...) sklízejí stéblo po stéble a ne že do toho vjedou kombajnem - tomu nemůžeš věřit ani ty sám.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 24.10.2006
                      Autor: sparrow
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                       

                  Ahoj.Sleduješ asi přírodopisné filmy. Příroda je z lidského hlediska dost krutá. Že bychom zrovna my měli být takovová vyjímka?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 24.10.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Eliška ([email protected]))
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                         

                    Já vím, že příroda je dost krutá a co má být? Já nejsem. Když bude soused bít svou ženu musím taky :o))))))))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 24.10.2006
                    Autor: Jirka-As
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                       

                  A není to pokrytecký - hezky s nima zacházet a pak je sežrat?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 24.10.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Eliška ([email protected]))
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                         

                    není to hezký, ale není to pokrytecký. Pokratecký by bylo, kdybych tvrdil, že je chudinky nemůžu zabít a šel zaplatit někomu jinýmu aby je pokosil. COž tedy nedělám. Pokrytecké je říkat, že jsem milosrdný a chovat se krutě. Jez si co chceš, mě je to fuk Mě vadí jen ta disproporce mezi těmi dvěma fakty. Nic víc, jenže to nechceš chápat a hledáš akorát jak mě napadnout, ale neargumentuješ :o(( Ale já věděl, že vás trošku popíchnu :o))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 24.10.2006
                    Autor: Jirka-As
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                           

                      Já bych kočku klidně zabil a sněd. Když se upeče na česneku. S krávou už bych měl problém. Nevim kam jí praštit.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 24.10.2006
                      Autor: Nehas
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                             

                        Tož kočka není zrovna mňam....

                        [ Zpět ]
                        Datum: 24.10.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (strejdalibor)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                             

                        Krávu nevim kam praštit, ale kdybys chtěl zabít člověka tak ho zhus majznout něčím do makovice nebo úplně nejlepší je použít střelnou zbraň v nejlepším případě sniperku a pokuď možno ze zadu, to je úplně úplně nejlepšejší, ten pocit při tom je záviděníhodný. Jo a nejlíp když je to někdo z rodiny.
                        :))
                        Ale jestli sis dělal srandu, tak z toho co jsem napsal nic neplatí. Hmm, ale žádné šmajšlíky nevidím.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 24.10.2006
                        Autor: Bubík
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                             

                        Jo chtěl jsem to ut popíchnout a vyhnout se tomu aby o mě někdo tvrdil, že jsem porytec. Opravdu bych dokázal zabít a sníst kočku. Ale nedělám to. Není mi to příjemné a nepotřebuji to pro svou obživu.
                        Zabít někoho puškou je mimořádně neosobní. Je to ten nejsnažší způsob jak někoho zabít(myslím jak překonat svůj odpor k zabíjení), ale zabít někoho nožem, umlátit tyčí nebo uškrtit to je prostě strašný.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.10.2006
                        Autor: Nehas
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                             

                        Já bych zase chtěla ochutnat psa - psssst, já vím, je to strašně hnusnýýýý a odpornýýýýýý, ale nemůžu si pomoct... Ale chtěla bych jen ochutnat - činnosti spojené s počáteční přípravou jídla se mi u tohohle živočišného druhu trošku víc příčí...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.10.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                             

                        Radce: Proč hnusný, asiati je konzumujou běžně. Tady se všechno zbytečně posuzuje očima evropanů a pak z toho vznikají různý nedorozumění a kiksy. Kdekdo si pořídí čokla a přitom jim vůbec nerozumí a netuší, jak se o něj starat. Ale to je problém mezilidskejch vztahů a úrovně společnosti.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.10.2006
                        Autor: abernathy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                           

                      Jó popíchnul.:))))
                      Ale tak mne napadá, nemusí se žito, pšenice a ostatní obiloviny namlátit, tedy vymlátit?:))))))) A to se předtím ještě podříznou.:)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 24.10.2006
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                             

                        A co teprve pak, když se pomlácené zrní semele?..

                        [ Zpět ]
                        Datum: 24.10.2006
                        Autor: Papji
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                             

                        tož Papij,
                        ale to už je umlácené, takže nějaké mletí už asi necítí.:)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 24.10.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                             

                        Jo musí, ale až po posečení, tedy po smrti :o)) A pokud to beru podle sebe tak mě je fuk, co se mnou bude po smrti, ať mě třeba sežerou nebo dají na pokusy, tak předpokládám, že tomu obilí taky :o))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 24.10.2006
                        Autor: Jirka-As
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                             

                        Člověk nikdy neví, jen si vem takovou rybu, kolikrát ji smažíš a ještě sebou mrská.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 24.10.2006
                        Autor: Papji
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                             

                        Nojo, sice posmrti, ale pak do zrna (mrtvolky) ještě mlátí a aby toho nebylo málo tak semelou. No toto. Kam se poděla úcta ke smrti.:)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 24.10.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                             

                        To nevím, kam se poděla :o)) Ale jen tak mimochodem, proč k ní mít úctu? Mám úctu k životu, ale proč ke smrti ?!? Jsem s ní smířenej a vyrovnanej a počítám s ní, ale proč bych jí měl uctívat?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 24.10.2006
                        Autor: Jirka-As
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                             

                        Nerouhat se!!!

                        A jestli budete ještě chvilku pokračovat, tak se asi nebudu moct jít ani napást :o)))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 24.10.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                             

                        Tak dobře, ale "kopat" do mrtvolky? :)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 24.10.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

             

        Víš Jirko mi by přišlo spíš pokrytecké, kdyby Airline tvrdil, že zabít, nebo dorazit nějaké zvíře mu nedělá žádný problém a pak si na to zabíjení někoho najal a ještě se chlubil tím, že to udělal sám. On to ovšem přiznal, že to nedokáže. Otevřeně a férově, tak proč hned pokrytec?

        [ Zpět ]
        Datum: 24.10.2006
        Autor: Papji
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

               

          Já do něj chtěl rýpnout. Píše, že by zabít nedokázal, ale přitom je ochoten najmout si na to někoho jiného. Většina masožravců si tak nějak neuvědomuje, že je to vlastně totéž. Že ten kus masa předtím žil a trpěl kvůli nim. Pokud by se jednalo o člověka, tak zákon považuje za stejný zločin jestli jsi zabil Frantu ty nebo sis na to najmul a zaplatil Igora. Také nevidím morálně rozdíl v tom, jestli zabiješ zvíře ty nebo za to zaplatíš řezníkovi. Airline je hodný kluk a zabít by nedokázal, ale klidně to sní. Stejně tak to má většina ostatních masožravců. Já chtěl jen, aby o tom přemýšleli i z jiné stránky a uvědomovali si dopad svých činů. (což se mi podle reakcí podařilo) Protože mi přijde pokrytecké kázat vodu a pít víno. Tedy nemoci zabít, ale klidně moci si na to najmout a zaplatit někoho jiného. Toť vše.

          [ Zpět ]
          Datum: 24.10.2006
          Autor: Jirka-As
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                 

            Tak to já už dávno říkám, že kdybych si "maso" musela sama zabít, že mi nezbyde nic jiného, než být vegetarián. :o)) Jím ho sice poměrně málo, ale asi bych se bez něj úplně neobešla. I zdravotně. Ostatně, ty také určitě jíš a užíváš spoustu věcí, které si sám neuděláš. Proč to nejde i s masem..??

            [ Zpět ]
            Datum: 24.10.2006
            Autor: MM
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                   

              Zdravotně maso k ničemu nepotřebuješ.
              Jistě, že užívám spoustu věcí, které si sám neudělám, ale to s tím nemá nic společného. Já se prostě rozhodl nezabíjet. Není to podle mne morálně správné. Ale nevím, proč bych nemohl používat třeba kolo, které vyrobil někdo jiný. Na tom nic negativního nevidím. Nikomu to neublížilo.

              [ Zpět ]
              Datum: 24.10.2006
              Autor: Jirka-As
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                     

                Sorry, ale už k tomu také musím něco říci ;-) Pokud si ještě něco málo pamatuji ze školy, tak nás učili, že člověk je od přírody původem všežravec. Tzn., že část jeho jídelníčku zaujímá i maso... Neumím si představit, jak se tedy mohu najíst masa aniž by před tím nazahynulo nějaké zvíře...V pravěku lidé "maso" lovili, většinou podle aktuálních potřeb. Dnes se tato potřeba bohužel supluje velkochovy a megajatky. To, že tam ta zvířata strádají a jsou ve většině případů stresována je jiná věc a nevyvracím to... Ale že se dá na 100% obejít bez (aspoň občasné) masité stravy neakceptuji ! Lidský organismus je na to prostě naprogramován a ošálit se jen tak nenechá. Ani současnou (sorry) módou nejíst vůbec maso a hledat náhražky jinde. Prostě mi to zarputilé vegetariánství připadá jen takovým laciným osobním postojem někoho, kdo chce být "jiný", "zdravý" a především si z mně neznámých důvodů hraje na humánní bytost...

                Na druhou stranu mohu podotknout, že v dnešní době si ani vegouš nemůže být jistý co "zeleného" vlastně spořádal, když už se v rámci pokroku a především vyšších a vyšších zisků rýpeme i do genetického kódu rostlin... Tohoto bych se bál víc než nějakého fláku (ještě před chvíli živého) masa... Aspoň tedy zatím...

                [ Zpět ]
                Datum: 25.10.2006
                Autor: Jarda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                       

                  Jo, já se to taky učil ve škole. A dlouho tomu i díky tomu věřil. Ale taky jsem se učil, že Lenin je největší člověk na světě a komunismus největším výdobytkem lidstva. Ve škole do mě napumpovali spoustu lží, polopravd a nepravd. To, že mi to řekla učitelka zkrátka neznamená, že je to pravda. Připomněl jsi mi paní doktorku na odběru krve, která mi se vší vážností tvrdila, že když nejím maso, tak si musím píchat B12, jinak prý mi bude tělo strádat a budu nemocný. Po mé otázce připustila, že se tento nedostatek by byl nejdříve vidět na krvi, kterou mi právě odebrala, a která podle všech testů byla v naprostém pořádku. Podobně iracionálně se chová většina ostatních. Nesouhlasím s názorem, že jsme všežravci a zabíjení je mi proti srsti, tak nejím maso. Kdysi jsem ho jedl a rozdíl po zdravotní stránce je obrovský. Nikdy mi nebylo líp než teď. Potkal jsem spoustu vegeteriánů, kteří k tomu přišli jako já v běhu života, ale i dost takových, kteří nejedli maso nikdy! Málokdo ví, že u nás bylo poměrně silné vegetariánské hnutí už za první republiky, dokonce se zakládaly jakési vesnice či komuny stejně smýšlejících lidí a v Praze bylo mnohonásobně více vegetariánských restaurací a jídelen než dnes. Není tedy nemožné potkat čecha, který nejí maso už v několikáté generaci. Vnukovi jednoho ze zkladatelů výše zmíněných vesniček je dnes přes osmdesát a kromě toho, že je vitální a naprosto zdravý, člověk, který neví co je nemoc mu vegetariánství nezpůsobuje nic špatného. I americká lékařská asociace po desetiletích výzkumů dnes schvaluje vegetariánskou stravu jako vhodnou i pro školní jídelny.

                  Když se vrátím k tvé argumentaci pravěkem, tak podle většiny výzkumů se potvrzuje, že lidi jedli z nedostaku asi úplně všechno. Podle stop na nalezených lidských kostech tedy i LIDSKÉ maso, a to napříč kulturami a kontinety. Pro drtivou většinu lidstva je to dnes naprosto nepřijatelné, přitom čistě z ekonomického hlediska je naše úcta k mrtvým lidským bytostem a jejich pohřbívání nepochochopitelné plýtvání zdroji.

                  Kdyby všichni měli podobné názory na potravu jako ty, tak bychom se už dávno na tuhle planetu nevešli. Lidstvo totiž skoro ze 70% maso nejí více jak jednou za rok a v podstatě je vegetariánské. Samozřejmě je to ve většině případů důsledek nedostatku a ne rozhodnutí, ale kdyby se lidé všude začali stravovat podle jídelníčku euroatlantické civilizace potřeboli bychom už dávno několikanásobek orné půdy. 1 ha totiž uživí jen jednoho masožravce, ale třeba tzv. lakto-ovo- vegetariánů už 14 a počet úplných vegetariánů jsem už bohužel zapomněl.

                  Tak jsem právě udělal to, čemu jsem se celou dobu chtěl vyhnout, tedy začal argumentovat pro vegetariánství a začal přesvědčovat, že masožroutsví je nepřirozené. Ale dohnali jste mne k tomu vy. Tedy chci ještě závěrem říci co tady celou dobu předtím opakuji. Dělejte co chcete, je to záležitost Vašeho svědomí a já Vás přesvědčovat nechci. Je mi proti srsti jakékoli přesvědčování kohokoli a obracení na víru. Já jen od začátku mluvím jednom jediném :

                  O nesouladu mezi proklamovaným a reálným chováním. O tom, že je divné, hloupé a pokrytecké na jedné straně zabíjení odmítat a na druhé ho podporovat.
                  Takže pokud chcete argumentovat tak prosím tímto směrem.
                  Nehodlám tu nikoho přesvědčovat ke změně životního stylu ani nechci obhajovat svůj světonázor a životní filosofii. Má spoustu aspektů a možná není pro ostatní nejlepší, ale je moje a mě vyhovuje.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.10.2006
                  Autor: Jirka-As
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                         

                    Ve vetsinove vegetarianske Indii trpi lide nemocemi, ktere vychazeji z nedostatku bilkovin. V Evrope zase trpi mnoho lidi nemocemi z premiry masa a zivocisneho tuku. A eskymaci jedi jenom syrove a polosyrove maso. Jsou ale lide, kterym ani jeden extrem neprivodi ujmu. Veganstvi bude asi zdravejsi, ale nejlepsi ( jako ve vsem) bude stredni cesta co nejsirsiho jidelnicku odpovidajiciho podnebnemu typu ;-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.10.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (LOBO)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                   

              Maso totiž není výrobek, maso je svalová tkáň mrtvých živočichů :o(

              [ Zpět ]
              Datum: 24.10.2006
              Autor: Jirka-As
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                     

                Já ti vegetariánství ani tvůj názor na zabíjení "neberu"... A maso jsem nemyslela jako výrobek, ale to "zabití" jako službu-placenou. Ostatně v přírodě to není nenormální, že jedno zvíře zabije druhé, aby samo mohlo žít.... Horší než zabíjení je podle mě fakt, jak to probíhá...

                [ Zpět ]
                Datum: 24.10.2006
                Autor: MM
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                       

                  Nesouhlasím s vraždou a to ani jako s placenou službou. Pořád mi to přijde stejně špatné. Vím, že v přírodě existují i masožravci, ale já se k nim neřadím a považuju se (možná příliš odvážně) za tvora, který je na vyšší úrovni než třeba hyena. Myslím si, že aplikovat morálku supa na lidi je přinejmenším nešťastné a jako argument nemístné. Nechci ti brát tvé přesvědčení, ale pro mne je nepřijatelné z důvodů výše popsaných.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 24.10.2006
                  Autor: Jirka-As
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                         

                    Žereme mršiny a zastáváme důležitou funkci zdravotní policie.
                    P.s. Co je to morálka?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.10.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (sup)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                         

                    Tak to tady tak pročítám a mám pocit, že se tu mísí dva pohledy
                    - vegetariánství vzniklé přirozeným vývojem jedince, s čímž naprosto souhlasím a nevidím na něm nic špatného. Ti se ještě dělí dál na vegany a já nevím co, ale to už bych moc zabíhala mimo... Maso je přirozeným zdrojem bílkovin a živočišného tuku a člověk u něhož se přirozeně vyvinula nepotřeba masa si dokáže dodat bílkoviny do těla jiným dostačujícím způsobem. Bez bílkovin se prostě naše tělo neobejde, živočišné tuky oželíme.
                    - a jakési "módní" vegetariánství, které je založené na tom, že dotyčný vyřvává do světa, že nejí maso, protože bylo zabito zvíře. Tyhle magory byl vybíjela, protože to jsou lidi, kteří o vegetariánství nevědí absolutně nic.
                    Nejsem ortodoxně ani na jedné straně barikády - chutná mi maso i zelenina a s velkou oblibou jím i různé sojové náhražky masa, paštik a salámů - nějak se mi přirozenou cestu mění jídelníček od masa a já se tomu nebráním. Tak nějak jím o co si tělo řekne (dneska ráno třeba chtělo koláč místo obvyklého koktejlu :o))), ale u ničeho rozhodně nehodlám řešit, kdo jak a proč dotyčnou potravinu zabil a jak trpěla. Potravinový řetězec je prostě nastaven takhle, tak je nutno to přijmout. Funguje tak na něm celá příroda...

                    Tady stavidla protrhla původně vtipně míněná narážka, ale diskuze už teď sklouzla k naprosto nesmyslným argumentům, které nemají s reálnou a logickou diskuzí o vegetariánství nic společného.
                    Já osobně si velmi vážím lidí, kteří jsou vegetariány (těmi skutečnými a ne že si na ně hrají) a v mnohém se, co se týká stravování, u nich snažím naučit - najdou se tam opravdu zajímavé tipy na úžasná jídla. Měl by to zkusit každý, kdo má něco proti vegetariánům - je přece naprostá blbost zavrhovat některé potraviny apod. jen proto, že je to vegetariánské. To je např. rýže taky...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.10.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                           

                      Do který skupiny jsi zařadila mě?

                      Já k tomu taky přišel jak slepej k houslím. Ten fakt, že kvůli mě muselo to zvíře umřít mi vadil od mala, ale přesvědčili mě, že je to nutné a normální a tedy jsem to jedl. Postupně míň a pak jsem jsem si začal schánět nějaký informace a dostal se k tomu, že školou předkládaný názor je hloupost a můžu žít tak, jak mi tělo, podvědomí a svědomí velí a k ničemu se nenutit. Většinou svoje názory nikomu nevnucuju, protože to taky nemám rád a navíc si uvědomuju, že jsou od většinovýho vnímání světa dost odlišný (a není to jen o vegetariánství) a tedy pro většinu lidí nezkousnutelný.

                      Celá ta debata je v podstatě zbytečná, nikoho nepředělám a ani nechci. Já jen rýpl do zjevného nesouladu mezi proklamovaným " Nemohu zabít" a reálným "ale klidně někomu zaplatím, aby to udělal za mě" a udělal jsem to jen proto, aby se ti kdo se tak chovají zamysleli. Protože jestli je něco pro mne tak špatné, že to nemohu udělat sám, nerozumím pototm tomu že si na to někoho zaplatím. Ten přece udělá tutéž věc, kterou považuji za tak špatnou, že osobně ji nemohu udělat. Navíc kvůli mě, tedy jsem za to zodpovědný naprosto stejně, jako bych to udělal sám.

                      Nečekal jsem, že bych kvůli tomu měl obhajovat svůj způsob života. Nikomu nevyčítám, že zabije a sní pro zahnání hladu, pokud přitom nemučí apod. Nesouhlasím s tím a nedělám to, ale nevyčítám.
                      Mě vadí jen to, co tady opakuju poněkolikáté tedy ten nesoulad mezi proklamovaným a reálným chováním.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.10.2006
                      Autor: Jirka-As
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                             

                        Zas tolik tě neznám, ale spíš bys mi pasoval do tý první skupiny... Chce to ale ještě trošku doladit :o)))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.10.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                             

                        A komára klidně umlátíš novinama, jenom kvůli tomu, že bzučí.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.10.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaK.)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                             

                        No jo Honzo je to tak. Jde v podstatě o dělící čáru. Já ji mám mez rostlinama a obtížným hmyzem na straně jedné a ostatními živými tvory na straně druhé. Většina jí má mezi živočichy a rostlinami na straně jedné a lidmi na straně druhé. Mengele jí měl mezi Árijci na straně jedné zbytkem živočichů a rostlin na straně druhé.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.10.2006
                        Autor: Jirka-As
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                             

                        Nejak se to posunulo. Šroub vyjádřil lítost, že možná, zbytečně (z hlediska potravního řetězce) zabil kotě. Nelovil ho z hladu aby pak následně pokrytecky litoval, že se mu to podařilo. A hned jsi tady abys jak ty říkáš "rýpal" a zkoušel ho čím že se to vlastně živí. Kde poboha vidíš ten nesoulad? Copak mě nemůže mrzet, když nerada přejedu kočku i když zrovna neprotestuji proti zabíjení zvířat pro potravu? Nespletl ses?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.10.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Eliška (sei.olga@seznsm cz))
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                         

                    Jiří i ROSTLINY JSOU MASOŽRAVÉ.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.10.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

           

      Jen jestli ti z kapsy nevypadla ta klobása :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 24.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

           

      Ve Voděradských bučinách jsem viděl na cestě hlemýždě,ale než jsem k němu dojel , tak zdrhnul. Voděradské bučiny jsou nejkrásnější na podzim. Tam to mám rád.Ondřejov,Hrusice, Senohraby,Zlenice, Zvánovice,Voděrady,Aldašín ,Hradec,Hradové a Kostelní Střimelice,Oplany, Konojedy,Krymlov, Stříbrná Skalice,Rovné,Sázava atd.Tam to mám projeté. Všechny možné i nemožné cesty, cestičky, pěšiny a pěšinky. Terén je to dost kopcovitý, ale kdo chce jezdit po rovině, ať jezdí po Letenské pláni. Třeba jsme tam někdy jeli kolmo okolo sebe.

      [ Zpět ]
      Datum: 24.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (kocour)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

             

        A víš, kde je Létající Čestmír :o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 24.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

               

          Nevím,ale když pojedš Kamenného Přívozu do Pikovic, tak tam mají u jedné chaty létající čarodějnici.

          [ Zpět ]
          Datum: 24.10.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (kocour)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                 

            A vypadá jako živá. Vždycky když jedu okolo ji, pro jistotu, pozdravím :o)

            [ Zpět ]
            Datum: 24.10.2006
            Autor: ckp13
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                 

            No vidíš a přitom jezdíš kolem něj :o)))
            Visí si tam na stromě v lese :o)))

            A čarodějnici vidím každý den, kvůli tomu nemusím do Kameňáku :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 24.10.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                   

              Tak prozraď kde to je ? Kde ten Česťa visí. Nebuď lakomá a svěř se kamarádům cyklistům.

              [ Zpět ]
              Datum: 25.10.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (kocour)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                     

                No, když ti řeknu, že vpravo od cesty přibližně v půli cesty z Černých Voděrad do... sakra teď mi to vypadlo...
                Jedeš z Č. Voděrad, nahoru, pak po silnici dolů, u studánky vlevo a furt pryč (mám pocit, že to jedeš po modrý) a pak je taková záludnost, kde hezčí cesta vede prudce vlevo a ty jedeš rovně (furt po MTZ), no od téhle zatáčky se dá v lese v pravo najít. Teda jestli si to správně pamatuju... Jakmile ale dojedeš na rozcestí se zelenou, tak jsi ho minul...
                Je dost špatně vidět a někteří mu říkají andělíček nebo amorek. A visí docela vysoko - asi 5 m nad zemí...

                [ Zpět ]
                Datum: 25.10.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

         

    Tak šroube, co kotě?!?

    [ Zpět ]
    Datum: 24.10.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

           

      U nás prší, čekám na odpoledne a vyjedu.

      [ Zpět ]
      Datum: 24.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (šroub)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

             

        Tak ta vertikální voda je dneska asi celorepubliková...
        Tak dej vědět, až naprší a uschne... :o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 24.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

         

    Tak tohle opravdu nerad slyším. Ježí se mi srst na hřbetě a kroutí se mi ocásek. K mladým kočkám se chováme galantně, pozorně a mazlíme se s nimi. S mladými kočkami se dá dělat toik příjemných a užitečných činností. U vás u šroubů to bude to samé. Šroube najdi si nějakou mladou matičku a nás kočky nech napokoji.

    [ Zpět ]
    Datum: 24.10.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (kocour)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

           

      Můj děda kočky zabijel a maso dával do sekané. Tu sekanou dával na oběd babičiným známím. ( Neměl je rád pro jejich chamtivost). Jako malej kluk jsem o tom nevěděl a jednou si kolečko sekči dal taky. Chutnala jako každá sekaná. Jo a návštěva si tu sekanou vždycky pochvalovola, ale pes ju nežral.Ten si dal raději suchý chleba:)))

      [ Zpět ]
      Datum: 25.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (cibis)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

             

        Jak se zdá, tak (kromě dědečka) měl největší úroveň z rodiny ten pes :o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 25.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

               

          Když budeš mít jakékoliv zvíře od mala doma a ještě mu dáš jméno, tak pro tebe bude dost těžké ho zabít a následně sníst. Jaký je rozdíl mezi krávou, prasetem, psem, kočkou, kachnou nebo slepicí? I to prase si můžeš ochočit tak, že za tebou bude běhat jako pejsek. Myslím si že o tom zda některá zvířeta jíme a jiná né je právě v jejich roztomilosti, přítulnosti. A ono sežrat Pepíka, Lízu, ....je těžší než sežrat prase, kozu.... Proto také naše bábi nedávala zvířetům jména.
          Ikdyž říkám, že v podstatě není rozdíl mezi kočkou a teletem tak telecí jím, ale našeho lumpa (kočka) bych nesnědla. Myslým si že toto je schizofrení.

          [ Zpět ]
          Datum: 25.10.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                 

            Je to schizofrenní, ale většina lidí si to neuvědomí. Máme to rozdělení na jedlá a nejedlá zvířata až moc pod kůží. Už ve slabikáři je že kráva dává maso a pejsek s kočičkou je kamarád. Potom připadá většině z nás přinejmenším divné, že třeba v Číně běžně jedí psy. Ale je vychovali jinak. Je to jen kulturní zvyklostí a výchovou.

            [ Zpět ]
            Datum: 25.10.2006
            Autor: Jirka-As
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

             

        Když jsem byl malý a žil ještě v Ostravě před 55 lety, byl tam řezník sadista, jehož bratr pracoval jako pomocník na pitevně na Fifejdech (Ostravská nemocnice). Ten pomocník uřezával kousky orgánů, tkáně, masa a bratr to zpracovával do klobás, sekané atd. Rodiče u něj kupovali vždy maso, bydleli jsme naproti. Pak se to jednou provalilo ale STB se to snažili ututlat. Takjže jsem odchovaný na "pochoutkách".
        Bůh ví, co se jinde dnes děje u řezníků? Já jsem od té doby vegetarián.

        [ Zpět ]
        Datum: 25.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (ostravak)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

               

          Tak tohle je teda hustý - mám pocit, že ostravská klobása tímto definitivně zmizela z domácího jídelníčku...
          A budu ráda, když se mi znovu neukážou ty moje ráno snězené koláčky...

          [ Zpět ]
          Datum: 25.10.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

         

    Tyhle zvířata bejvaj dost odolný. V autě mám na kontě jednu kočku. Ale na kole to dost často bývá tak, že tě ten domácí mazlíček přepere, zvlášť na psy si dávám pozor. Z dětství mám otřesný zážitek s vlčákem, který mě sundal z kola, přeběhl těsně přede mnou a škrtl o přední kolo.

    [ Zpět ]
    Datum: 25.10.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Oldřich Jirků ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

           

      U těch psů je to šílený - už jsme tady o tom i psali. Vždycky se říká, jak mají skvěle vyvinutý smysly a přitom když jedeš na kole, tak je to jako by toho psa to kolo přitahovalo. On se v tu chvíli chová, jak kdyby byl člověk neviditelný.
      Jak je možný, že to zvíře není schopno kolo zaregistrovat?!? A přitom já s těma svejma hrubejma vzorkama dělám slušnej randál na asfaltu...

      [ Zpět ]
      Datum: 25.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

             

        Oni nás psi vnímají nějak jinak, když se na něčem pohybujeme. Nepotkalas třeba psa na bruslích? Pokud je zvyklý na bruslaře nic se neděje, ale když není! Stalo se mi to několikrát, přiběhl pes a začal mi zblízka zuřivě štěkat do bruslí. Jako by ho vytáčelo ty bruslwe nebo spíš, to, že sebou nijak nehýbu a přesto se pohybuju vpřed. Na kole se mi taky stává, že na mě pes podobně vystartuje. Ale často je to tak, že jedem s přítelkyní ("normální" kolo) a jede ona a nic. Pak jedu já (lehokolo) a zuřivej štěkot. Podle mne spíš tedy štěká na něco neznámého. A že ti vběhne pod kolo, je spíš tím, že má s lidmi hodně zkušeností, ale ne s cyklisty. Tedy si myslí, že se k němu přiblížíš rychlostí chodce a proastě to neodhadne. Tedy to je aspoň moje vysvětlení, ale zkusím se doma zeptat Týny :o))) (napůl dalmatin a napůl černej labrador)

        [ Zpět ]
        Datum: 25.10.2006
        Autor: Jirka-As
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

               

          Proboha, jak to zvíře vypadá?!? To je labrador v dalmatinovském kožíšku nebo jak se tohle křížení projevilo?!?

          [ Zpět ]
          Datum: 25.10.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                 

            nádherně! Za chvilkumáš na mailu fotku!

            [ Zpět ]
            Datum: 25.10.2006
            Autor: Jirka-As
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

                   

              Chjo, já se snad na to kafe nevypravím... :o)))

              [ Zpět ]
              Datum: 25.10.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

         

    Přijede automobilista na policejní stanici a hlásí Srazil jsem dvě kočky, co mám s nima dělat? No co by, odhoďte je ze silnice do příkopy. A co mám udělat s těma jejich kolama?..."

    [ Zpět ]
    Datum: 25.10.2006
    Autor: Peldy
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

           

      :o)) Já to znala se slepicema a motorkou....

      [ Zpět ]
      Datum: 25.10.2006
      Autor: MM
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

             

        To víš automobilista mezi tím zapomněl co vlastně srazil.

        [ Zpět ]
        Datum: 25.10.2006
        Autor: Peldy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

         

    Odpověď pro radku z dnešního dotazu na mé jiné diskuzi:
    radko, kotě jsem bohužel ani jednou neviděl tam, kde se to stalo. Jezdím tam asi 1-2x za týden, ale koě nikde. je mi z toho smutno, ale může být, že kotě dostalo strach a je v domě. Doufám v to. Nerad jsem mu ublížil a ne natož aby zemřelo. Takže tak.

    [ Zpět ]
    Datum: 09.11.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (šroub)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

           

      Pokud neleží kolem silnice, tak můžeš spát klidně :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 09.11.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Právě jsem přejel mladou kočku...

             

        Jo a díky :o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 09.11.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku

16.04.2024
Samotnému se jezdí špatně,hledá se holka na kolo,na věku nesejde.

Hledám: Další parťáky do skupiny - cykloturistika

16.04.2024
Ahoj, hledají se další cyklisté do party z Pardubic a okolí … Věk cca 50 - 60r. … Na pohodu :-)…. WhatsApp 737 184…

Hledám: Parta cyklistů z Prahy

15.04.2024
hledá další do party. Od dubna do září jezdíme 1x za měsíc víkend natěžko, v srpnu máme cykloexpedici na 14 dnů.…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

210 cyklistů (7 přihlášených)

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024

Srpen 2023 – okolo Otavy

Letošní zahraniční výlet nám nečekaně zrušily zdravotní problémy, musely jsme se z cesty vrátit. Po…
Aar | 23.03.2024