reklama

Kolo pro slečnu (rady žen i mužů)

Zdravim,
přemýšlel jsem že bych pořídil svojí slečně jako dárek nějaký začátečnický bike a lehce s ní začít jezdit,no a potřeboval bych poradit.
Zaprvé jaký vybrat kolo,jsem hodně limitovanej penězma (studuju),díval jsem se na slevněnýho Authora Basic ASL,ale připadá mi to pořád moc drahý,nevíte někdo o nějakém řešení (jiná značka,...)??
A zadruhé kdyby se vyjádřily zdější slečny a ženy,jak správně probudit vášeň k horskému kolu a jak to nepřehánět abych tu probouzející se radost z jízdy nezkazil přílišnou dřinou,jak ji to mám vlastně naučit a taky jak to mám naopak udělat aby pak ta vášeň ke kolu nebyla větší než ke mně

[ Zpět ]
Datum: 12.09.2006
Autor: Egesi
  • Re: Kolo pro slečnu (rady žen i mužů)

         

    Egesi, nezlob se, ale výraz " moje slečna" mě zvédá ze židle o to více, když se jedná o sport a studenta. Ty svojí dívce říkáš skutečně slečno anebo nám chceš vznešeně - jako mladý, dobže vychovaný gentleman z počátku minulého století zdůraznit, tvoje děvče je slečna? Mladé slečny jezdí ale jen v kočáře a mají lokaje, nebo?

    [ Zpět ]
    Datum: 13.09.2006
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kolo pro slečnu (rady žen i mužů)

           

      Proč mu nedopřeješ, aby si svou vyvolenou nazýval jak chce? Pokud není vulgární, je to jen jeho věc. Víš, kolik třeba tvých výrazů může zvedat ze židle jiné? Mně například zvedá ze židle, že mu neodpovíš na nic, jen ironicky káráš. :-(((

      [ Zpět ]
      Datum: 13.09.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kolo pro slečnu (rady žen i mužů)

             

        moje rec, pekne si ji usadil.

        [ Zpět ]
        Datum: 13.09.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (brundibar)