reklama

Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

Během jízdy na kole jsme s manželem na sebe pokřikovali :"Koukni se nalevo, tady mají hezou zahrádku, kam pojedem..atd. Samozřejmě jsme se moc neslyšeli, hlavně když foukal vitr. Tak jsme si koupili radiostanice MaxCom s handsfree sadou s hlasovým ovládáním. Stojí to 1.600 Kč. Každý máme tedy jeden přístroj,který si pověsíte za kalhoty. Vypadá jako mobilní telefon a od toho vede šňůra se sluchátkem a mikrofonem za ucho.Je to fajn, už na sebe nemusíme křičet. Také to někdo z vás využívá ?

[ Zpět ]
Datum: 04.08.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (Lenka)
  • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

         

    Hehe, tak uz vim koho jsem to potkal.Ttedy pokud jste z Phy a okoli. Cca pred mesicem jsem potkal na Barrandaku par a mel jsem dojem, ze maji oba handsfree a povidaji si. V tu chvili mi to prislo komicke (nic ve zlem) , ale uznavam, ze obcas si taky chceme se zenou povidat a ono to nekdy nejde, to me (ji casteji) potom docela vadi. Takze nepouzivam to, ale uz me to tez napadlo, nicmene bych to pouzival asi jedine pri nejake delsi jizde kdy se musi maknout => jede se v haku a svizne. Mmchdm, neslo by k tomu pouzivat i ten zvlastni rezim mobilnich telefonu? Nevim ted, jestli to nasi operatori podporuji, od te doby co se odblok a klonovani karet nevyplati se uz o MT moc nezajimam.

    [ Zpět ]
    Datum: 04.08.2006
    Autor: mgt
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

         

    Vysílačky ani náhodou.
    S kámošem jsme projeli půl Evropy. Pokud ho mám poslouchat jeden v kuse je to pohoda, po tejdnu mu začínám ujíždět, abych si od těch keců odpočinul. Po měsíci mu dobrovolně předávám všechny předměty se ktrerými by bylo možné člověka minimálně zranit ;-)
    Naštěstí poslední roky jezdím jenom na bajku a sám, a na to abych si popovídal se svým druhým JÁ vysílačku nepotřebuju.

    [ Zpět ]
    Datum: 05.08.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (píchlej řetěz)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

         

    Používali jsme, dříve více, teď méně. Vysílačky používáme déle jak pět roků. Prošli jsme následujícím vývojem. Koupili jsme si k vysilačkám náhlavní soupravy, tak aby šla komunikace spouštět hlasem (VOX). Toto se ukázalo na kolo naprosto nevhodné. Fičící vítr kolem mikrofonů spouštěl samovolně komunikaci. Tak jsme si koupili pecku do ucha s mikrofonem zapínaným ručně (Bondovka). Při delších trasách z té pecky (sluchátka) bolí ucho. Vrátili jsme se k verbální a vizuální komunikaci. Když chci na něco upozornit partnera, křiknu deset hodin nebo tři hodiny. Před námi je dvanáct za námi je šest. Pokud partner přede mnou musí nebo chce zastavit zdvihne levou ruku se zaťatu pěstí. Pokud hrozí nebezpečí, ten vepředu zvedne ruku se zdviženým ukazováčkem. Vysílačky občas vozíme v pouzdře na řidítkách. Domlouváme se například tak, když jeden zůstane pozadu (například fotí), aby dal vědět tou druhému.

    [ Zpět ]
    Datum: 05.08.2006
    Autor: Marco
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

           

      Já na vysílačky nedám dopustit. Taky jsem prošel nějakým vývojem, různými modely a způsoby zapojení. Nakonec to teď máme podle mne docela vychytaný. Vysílačky jsou připevněný ve speciálním držáku vlastní výroby na řídítkách. Napájeny jsou z olověných akumátorů, které napájí celé kolo (na tužky to houby vydrží) a spínání vysílání PTT je zajištěno extra připojeným tlačítkem, které stisknu palcem bez jakéhokoli jiného pohybu ruky. Chce to rozbalit domácí dílničku a trošku si s tím vyhrát. Vysílačky takto používáme už několik let. Máme je vždycky zapnutý na příjmu a pokud si potřebujeme něco zajímavého sdělit, nemusíme se dojíždět ani brzdit, natož jet kvůli tomu vedle sebe. Jde tady tedy trochu i o bezpečnost.

      [ Zpět ]
      Datum: 14.08.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (informator)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

             

        Bravo, tohle se mi líbí. Jak je to s mikrofonem - bere na vzdálenost mezi hubou a řídítky? A reproduktor je slyšet?

        [ Zpět ]
        Datum: 14.08.2006
        Autor: Sector
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

               

          Mikrofon bere bez problémů. Reprák je dobře slyšet kromě případů okolního hluku, jako projíždějící auto a nebo když jedeš z kopce a pro svištící vzduch kolem uší nic neslyšíš. To se stává často a vysílající neví, že neslyšíš nebo nerozumíš. Ale to je jedno, kdyžtak to zopakuje znovu, je to zadarmo.

          [ Zpět ]
          Datum: 15.08.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (informator)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                 

            Informator teda zapomněl podotknout, že zrovna ten mikrofon je nejslabší článek celé "aparatury", takže lépe s sebou vozit rezervní - furt do něj zatéká nebo se prostě utrhne ... :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 15.08.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Peggy*)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                   

              Je fakt, že ten mikrofonek je připojen extra podobně jako vysílací tlačítko (PTT) a to hlavně proto, že konektor ve vysílačkách je společný pro PTT (push to talk) tlačítko a mikrofon, takže se ten mikrofon extrerně připojit musí. Ovšem při vývoji to naráží na zajímavou komplikaci, a to, že jak se kolo natřásá, tak pokud by byl mikrofon schován pěkně v nějaké krabičce, tak bude z vysílačky slyšet jen drnčení. Tudíž mikrofon musí být "odpružený"! Drží prostě jen na přípojných drátkách a bohužel proto musí být vystaven větru a dešti:-(
              Ale už se nám dlouho neutrhl, je to tak?

              [ Zpět ]
              Datum: 15.08.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (informator)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

             

        Naprostý souhlas, vysílačky na kole, pokud jezdí více lidí, všechno zjednoduší. Člověk si to pak neumí ani představit bez vysílaček :-) Mám zkušenost s dvěma variantami. První je použití profi vysílaček jako třeba Motorola CP040. Tam je to dokonalé s dosahem Vysílačkou se pak jde domluvit na 5-10km a hlavně mají dostatečně hlasitý reproduktor. V kombinaci s odděleným repro/s mikrofonem a vysílacím tlačítkem to nemá chybu. Mínus je cena ... :-) Lacinější variantou je pak PMR vysílačka Motorola T5522. Baterie stačí i na 16 hodin provozu a namísto sluchátka o kterém je tady řeč, je dobré koupit pouzdro na paži. Je to dobrý kompromis. každopádně bych preferoval vysílačky Motorola – platí za to nejlepší. Koupit se to dá na třeba http://www.cettra.cz.

        [ Zpět ]
        Datum: 16.08.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (mchl.rsk ([email protected]))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

         

    Tak a jsem OUT! Tohle nemohu, kazilo by mi to dojem z cesty a přírody celkově.

    [ Zpět ]
    Datum: 16.08.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (mirekbik)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

           

      Nechápu, jak ti může kazit dojem z okolní přírody ? Vždyť do té vysílačky nemluvíš pořád, ale hlavně tehdy, pokud si potřebujete sdělit např. že v nejbližžší vesnici bude přestávka nebo že se mělo jet doleva a on zatočil doprava .......atd. Za uchem máš slabý kabílek, ketrý ani necitíš. Tak co by ti kazilo ten dojem ? Mě spíš kazí dojem z okolní přírody hluk projíždějících aut a bezohlednost některých řidičů, kteří by tě málem smetli do stoky.V těchto momentech se nemohu kochat okolní krajinou a kazí mi dojem.

      [ Zpět ]
      Datum: 25.08.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Lenka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

             

        Když já nechci "kabílky" .......Prostě každý "kabílek", který do přírody vnesem ji kazí.Stačí ty naše mobily. A ve skupině to jako nutnost pro komunikaci nevidím. Připadá mi takový lidštější, když lidi na sebe počkaj. Asi bych se smířil s píšťalkou pro posledního. Uznávám, že hlavně v horách může být problém, když se něco stane poslednímu. Když, ale jedem na náročné akci, tak se pořád hlídáme a o tom jestli někdo pojede rychleji se vždy předem dohodneme většinou před náročným stoupáním. Když se pak ukáže nějaká nejednoznačnost trasy tak se prostě počká.

        [ Zpět ]
        Datum: 25.08.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (mirekbik)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

               

          v něčem máš pravdu ale když si představim blížící se akci ve stráži, kde očekávám 50 a více lidí, neudržíš je nikdy v chumlu a pokud se na konci něco stane, není šance dojet v rozumnym časovym rozmezí...

          [ Zpět ]
          Datum: 25.08.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (...vette)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                 

            Pro akce s hodně lidmi stačí předem dohodnout skupinky, kde vždy každá skupinka si navzájem hlídá svoje členy a když je třeba to roztrhat, tak se to po malých skupinkách může rozdělit. Stačí klidně vždy po 3 lidech (3 jsou minimum, dvojice by neměly být).

            [ Zpět ]
            Datum: 08.06.2007
            Autor: Mlok
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                   

              Tohle bych už neřešil ;-) Byli jsme tam a všichni se zase v pořádku vrátili ;-) O reklamacích na průběh jízd nevím... Ono se to vždycky nějak vyvrbí samo až na místě...

              [ Zpět ]
              Datum: 08.06.2007
              Autor: Jarda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                     

                Tak tentokrát jsem nekoukal na datum a nevšim si, že jde o archeologii.
                Ale myslel jsem to stejně obecně, ne pro tu konkrétní akci.

                [ Zpět ]
                Datum: 08.06.2007
                Autor: Mlok
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                       

                  Vždyť jo, mně to dneska jen trochu kecá ;-)
                  Ale stejně si myslím, že když se lidi domluví kdy a kde se počká na pomalejší, tak nejsou potřeba ani vysílačky a ani mobily...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 08.06.2007
                  Autor: Jarda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

         

    My na sebe vždy na kopci počkáme. Vzhledem k tomu, že bydlím v kopcovité krajině, kde není moc rovinek, je to docela často.

    [ Zpět ]
    Datum: 16.08.2006
    Autor: Krata
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

           

      My na sebe čekáme i pod kopcem :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 16.08.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

             

        To jsme zavrhli hned po té, co jsme rozjetí zabrzdili, počkali na sebe a následně šlapali celý kopec nahoru. U nás nejsou kopce následovány rovinkami, nýbrž nahoru-dolu.

        [ Zpět ]
        Datum: 17.08.2006
        Autor: Krata
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

         

    Když jedeme jako "zájezd" (tím myslím např. 15 a více lidí), vozíme s sebou v batohu ruční stanice CB (Citizen Band) - alespoň 2: jedna jede na čele, druhou veze sběrač vzadu. Většinou jezdíme "na dohled", ale když je problém, máme zadarmové spojení podle atmosférických podmínek i na několik desítek kilometrů. Další výhodou je možnost odlapit nějakého místního "vysílače" na pásmu na stabilu, který může třeba poradit, která hospůdka na oběd ANO a která NE.
    Jinak na příležitostné vyjížďky, nebo v malém počtu to neřešíme ...
    Petr F.

    [ Zpět ]
    Datum: 25.08.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Petr F (Sunny) ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

         

    Keby boli navyše dáke peniaze možno by somj to skúsil. Zatiaľ som nad tým nerozmýšľal.

    [ Zpět ]
    Datum: 25.08.2006
    Autor: diviak
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

           

      Prosím Tě, pár PMR se dá koupit v kdejakém super- hyper-marketu už od 700,- Kč... Není to sice nic extra, ale funguje to...

      [ Zpět ]
      Datum: 25.08.2006
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Půjčovny?

         

    Na prelomu cervence a srpna jedeme na kole k Atlantiku. Bude nas doprovazet doprovodne vozidlo - nepojede ale tesne s nami, ale parkrat za den se srazime. Dost by se nam pro tento ucel potkavani se hodili vysilacky - pomoci sms urcime zhruba misto (mesto, kopec apod) a pak pres vysilacky presny popis mista ci trasy k nemu. Vysilacky ale nemame a jen kuli 2 tydnu je porizovat nechceme. Nevite nekdo o nejake pujcovne? Ci nebyl by nekdo ochoten za nejaky rozumny obnos zapujcit (Brno a okoli)?

    [ Zpět ]
    Datum: 08.06.2007
    Autor: Koťas
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Půjčovny?

           

      http://www.rcsbrno.com/index.php?pg=zapujcky
      ale vyjde tě asi levněji si to koupit :-))

      [ Zpět ]
      Datum: 08.06.2007
      Autor: Aladin
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Půjčovny?

             

        Taky si myslím ;-)
        Zrovna nedávno někde měli v akci pár PMR za 500,-... A o něco vybavenější asi za 700 nebo 800,-...

        [ Zpět ]
        Datum: 08.06.2007
        Autor: Jarda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Půjčovny?

             

        GP 340 používáme, když jezdíme na kole ve větších skupinách, nebo na komunikaci v autech :-) každá posádka jednu a někdy je i docela psina :-) když se všichni slyší a komentují vše co slyší :-) ale tyto už jsou téměř profesionální, tudíž použitelnost je fakt dobrá. A když jsem je kupoval, tak jedna stála tuším kolem sedmi tisíc(( takže koupě těchto na kolo asi žádná vhodná investice..

        [ Zpět ]
        Datum: 08.06.2007
        Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Půjčovny?

           

      dobrá půjčovna je v praze tahle, maj tam profesionální vysílačky, takže fungujou velice dobře, ale je to v praze :(
      www.radiokonekt.cz
      měli jsme od nich už vysílačky půjčené na pořádání závodů a velmi se nám osvědčily. Na nákup je to ale dost drahá záležitost :(

      [ Zpět ]
      Datum: 06.12.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jaruška)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

         

    Vysielacky pri cyklokaciach nepouzivame. jazdiem ale vacsinou po bocnych a polnych cestach, takze skoro vzdy dvaja vedla seba a ked je vacsia skupina, tak sa tie dvojice pocas jazdy akosi prirodzene menia (Niektori su rychlejsi do kocpa, niektori z kopca a niektori po rovine). A tak sa porozpravame vsetci medzi sebou bez vysielaciek. Ked je velky problem (porucha, niekto zabludi) tak pouzivame mobil, ale to je tak raz za tyzdenny vylet. Na kopci sa vzdy vsetci cakame. Zatial nam naozaj vysielacky netreba.

    [ Zpět ]
    Datum: 08.06.2007
    Autor: Jaroslav
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

         

    Tak vysílačky: no jsou zastánci a odpůrci jak jsem tady četl. Já nejsem proti vysílačkám, je to zajímavý nápad ktrerý může být užitečný, třeba ve spojení s GPSkou to je prostě paráda, třeba takhle když jedu někam s přítelkyní nebo kamarády někde v neznámé oblasti, tak je lepší když můžem pořešit, kudy jet, kde zastavit atd, je to organizačně jistě lepší než nějaké dohadování, kde kdo jel, kam odbočil, kdo zastavil kdo ne, přes vysílačky se slyší všichni, třeba i na 10km od sebe.

    [ Zpět ]
    Datum: 07.12.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Petros)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

           

      jenže tím se ztrácí ta "romantika" bloudění a hledání se a tak... GPS na kolo prostě nepatří. Když se nevyznáš v mapě, tak nejezdi do neznámých krajin... :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 07.12.2007
      Autor: hekynen
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

             

        už jenom pro záznam prošlý trasy vozim gps na kole. pak si to promítnu na mapu nebo leteckej snímek, vymodeluju si to ve 3D nebo to prohlížim přes google earth. to deníčkem nenahradíš kdyby ses rozkrájel...;-)

        [ Zpět ]
        Datum: 07.12.2007
        Autor: vette
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

               

          Jestli máš na takové opičky čas, tak proč ne. :-) Já jsem rád, že zapíšu trasu, resp že ji dám nějak dohromady. Modelovat to ve 3D je dobré k čemu?

          [ Zpět ]
          Datum: 07.12.2007
          Autor: hekynen
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                 

            Nejsou to opičky. Vysilačky a GPSka nám poskytují větší svobodu. Ať při jízdě nebo při focení se nemusíme tolik hlídat kde kdo je, prostě se domluvíme vysílačkou. Na kole bez GPS ani ránu. Hodně fotím, pomocí sw Zoneru si spáruji pozici a fotku nemusím si poznamenávat kde to bylo. Letos jsme si z dovolené na kolech přivezli cca 6000 fotek a u každé ti +- deset metrů můžu říc kde to bylo.

            [ Zpět ]
            Datum: 07.12.2007
            Autor: Neregistrovaný uživatel (hmm)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                 

            já už ale nemusím trasu zapisovat, natož se snažit jí "dát dohromady", protože už je zapsaná s přesností na několik metrů. když si to prohlížíš v prostoru tak se i po letech rozpomeneš jaký to bylo a nemusíš zapisovat nic kolem. ale nenutim ti to. nech si zápisníček, já si nechám soubory, který maj pár kB.

            [ Zpět ]
            Datum: 07.12.2007
            Autor: vette
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

             

        No hmm asi každý vnímá romantiku jinak, mě to třeba baví jezdit podle GPS, nejen na kole aji v terénním autě je to supr, ale co, když někdo bloudí rád tak proč ne,,, nikomu to neberu, já prostě když chci někam dojet tak tam chci dojet a ne jezdit někde 2h a pak zjistit, že už jsem tam byl. a nesouvisí to že bych se nevznal v mapách. mapa ti neukáže aktuání pozici, někde v lese.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.12.2007
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Petros)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

               

          Lehce nechápu, k čemu je ti v lese GPS... Buď ta cesta tam je anebo není. Nikdy jsem vyloženě nezabloudil, neříkám, nějaké to lehké sjetí ano, ale i o tom je cykloturistika. Jestli na kole bloudíš 2 hodiny, tak radši do to lesa ani nejezdi, protože jsi asi schopen zabloudit i v Praze na Václaváku...
          Naopak to kouzlo, že nevíš, kde přesně jsi, kolik ještě zbývá, jedeš, vedro, voda dochází.. a naráz se před tebou vyloupne cíl...
          Obrázky z profilů mne nezajímají, stejně bych je neměl za chvíli kam dávat:-).
          Pokud jedu s někým, tak se vždy na křižovatce čeká na posledního. Navíc má stejně každý mobil, když by bylo nejhůř.
          A pak ti dojdou v GPS baterky a si v riti...:-)
          Neber to ale prosím tak, že GPS vyloženě odsuzuji. AŽ to bude velké jako cyklocomputer, vydrží to "celou" sezonu na jedno nabití (v přenesením slova smyslu), tak proč třeba ne. V autě už pomalu na GPS zraji, ale stále u mne vítězí papírová mapa...
          Vraťme se k tomuto tématu za pět let; třeba už tu GPS budu mít v té době taky... ;-)

          [ Zpět ]
          Datum: 07.12.2007
          Autor: hekynen
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                 

            Podle me je prave naprosto rozdilna funkce GPS v aute a na kole v lese. Autem jedes casto tam, kde jsi v zivote nebyl, musis se kvuli rychlosti rozhodovat rychle atd., pokud casto jezdis dal od domu, muze se hodit.
            Kolo je naopak bud o uvolnene jizde nebo treninku nebo o doprave na znama mista, vyuziti navigace teda moc nevidim. GPSku si dokazu predstavit asi jenom kdybych jel nekam na hory a byl shnilej sledovat znaceni v terenu nebo se parkrat mrknout do mapy. Nebo v pripade expedicniho jezdeni napric kontinentem apod.

            [ Zpět ]
            Datum: 07.12.2007
            Autor: vasek
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                   

              Jak jsem psal níže, s GPSkou se dá projet tolik pěkných nových trailů, které jsou mimo značené cesty, co se bez ní nikdy nepodaří.

              [ Zpět ]
              Datum: 07.12.2007
              Autor: Mlok
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                   

              Já jsem párkrát v životě GPS potřeboval, třeba proto, že se pohybuji často na okraji mapy, a nejednou jsem z mapy vypadl. Před časem jsem takhle bloudil v Lužici, rozhodl jsem se, že pojedu ještě o kus dál na sever a pak jsem nějak zakufroval a netrefil jsem napoprvé na stejnou cestu zpět.
              Pravda, kdybych si koupil další mapu, problém by se vyřešil ;)

              [ Zpět ]
              Datum: 09.12.2007
              Autor: petrp
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                     

                Ale jo, pod tihou argumentu musim uznat, ze je GPS asi fajn. Mozna je zasadni otazkou- pro koho. Je fakt, ze ze ja u sebe v okoli, kde na biku trenuju prakticky porad, znam naprostou vetsinu cest a cesticek a jejich propojeni (ale stava se, ze me obcas jeste neco prekvapi :o). Kdyz jedeme nekam dal, jedna se vetsinou o organizovany a znaceny vyjizdky http://kolostranky.blog.cz/0605/vyjizdky... nebo potom uz o zavody. Vylozene turisticky jedeme nekam na hory treba tak jednou za rok, kdy se to s mapou a znacenim da nejak zvladnout i bez te GPSky, nevyplati se mi. Na rozdil treba od poradnyho sporttesteru, ktery vlastne stoji ty stejny penize.

                [ Zpět ]
                Datum: 09.12.2007
                Autor: vasek
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                       

                  Jasně, pro tvoje ježdění bys GPSku tolik neužil. My jezdíme právě z větší části hromadné organizované vyjížďky, ale nejen v blízkém okolí, ale čím dál více systém tam vlakem a zpět na kole nebo opačně pro větší dojezdovou vzdálenost a pro nové lepší trasy.
                  No a ty organizované vyjížďky někdo musí zorganizovat a naplánovat a to právě často dělám já s pomocí GPSky (nebo další z party a také s pomocí GPSky).

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.12.2007
                  Autor: Mlok
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                 

            Je vidět, že jsi s GPSkou nejezdil a vlastně vůbec netušíš, co se dá díky GPSce jezdit.

            Už jsem projel velké množství skvělých tras, které bych bez GPSky nikdy neprojel.
            V lese je velké množství cest, z toho z nich spousta není v mapě nebo naopak v mapách jsou označeny jako pěkné a v reálu jsou nesjízdné.
            Hledat pěkné traily v lese bez GPSky je hrozně pomalé a neproduktivní. Navíc i když něco pěkného najdeš, tak se stejně v tom velkém množství cest hrozně špatně pamatuje, kudy to přesně bylo.

            S GPSkou jsou dvě skvělé možnosti. Seženu už někým projetou trasu (a že jsem takhle už v mnoha oblastech, kde to neznám a kam jezdíme na bikové dovolené toho takhle projel hodně).
            A pouze z mapy je bez šance v neznámé oblasti naplánovat to nejlepší, co daná oblast nabízí.
            Bez GPSky je to většinou zcela nemožné (myslím kdyby takovou trasu mi někdo chtěl doporučit bez záznamu z GPSky), když je po cestě x desítek odboček v lese a jakmile jedeš jednou špatně, tak je po pěkné trase.

            A pak druhá možnost, postupně jak projíždím okolí, tak dle zaznamených tras mi neustále narůstá databáze nejlepších úseků, z kterých se pak sestavují nové trasy. Takto už jsem sestavil mnoho pěkných tras, o kterých se mi bez GPSky dříve mohlo jen zdát. A to jsem i bez GPSky dřív v okolí se snažil projíždět nové a nové cesty, jenže to bylo o ničem.

            S papírovou mapou je pak problém, že nevíš, kde na mapě přesně jsi. Ne že by se s ní člověk ztratil to ne, ale stačí odbočit na plánové trase podle mapy o odbočku dříve (což je hned když jsou např. 3 odbočky po 150 metrech po sobě) a hned se začne bloudit (tím nemyslím, že by se člověk ztratil, ale jede po horší cestě, která posléze třeba vede jinam nebo končí a musí se vracet).
            A tohle když se pak stane několikrát (a jako že se to stane vždy, vyhnout se tomu nedá), tak se delší trasa ani nestíhá celá dojet.

            Samozřejmě záleží, co kdo preferuje za terén. Pokud jezdíš pouze pěkné cesty nebo je ti jedno jakým terénem jedeš, tak GPSku ani tak moc nepotřebuješ.

            Pokud ovšem si chci projet ty nejzajímavější terény, nejlepší technické úseky (tím myslím techničtější těžší terén, který ale splňuje to, že ho celý nebo téměř celý s ojedinělým slezením projedu). Pokud to člověk nezná a rovnou vybere nějakou např. supertěžkou turistickou značku, tak to jde naplánovat hrozně jednoduše a GPSku netřeba, ale pak to skončí několikakilometrovým tlačením a to je o ničem.

            A za rok a půl co mám GPSku jsem v okolí objevil několikrát více skvělých trailů než za 10 let bikování bez ní předtím.

            [ Zpět ]
            Datum: 07.12.2007
            Autor: Mlok
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                   

              Jo jo moje slova,, akorát já na GPS nemám tu funkci, že mi to uloží v mapě trasu kudy jsem projel, tohle jsem tam nikdy nenašel, buď to tam někde je a nebo to tu funci asi fakt nemá. S těmi odbočkami je to přesně tak, je to podle map zrádné a tím že nemáš tu pozici, tak brzo nevíš kde na té mapě vlastně jsi. v tomhle mám nějaké zkušenosti z Boletic z vojenského prostoru, tam už je kde se ztrácet, sice jsem tam jezdil terénním autem orientačí projížďky, ale je to podobné jako na kole, jen místy rychlejší, ale místy jsme auta zase pro změnu dlouho vytahovali z bláta.

              [ Zpět ]
              Datum: 09.12.2007
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Petros)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                     

                A co máš za GPSku? Uložit projetou trasu a pak přenést do počítače umí téměř každá (a pak už záleží jen na použitém SW v počítači, co ti s tím umožní dělat dále a jaké tam máš mapy). Tohle je hodně důležité, protože zpětně opravuji naklikané trasy dle projetí a hlavně z nich právě používám již projeté nejlepší úseky na sestavování nových lepších tras.

                [ Zpět ]
                Datum: 10.12.2007
                Autor: Mlok
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                       

                  No tak GPSku mám Garmin Nuvi 360, mapy mám topografické Čr a Sr, a city navigator europe NT 9. no kouknu ještě znova do návodu jestli to tam fakt není, ale zatím co jsem dojel nějakou trasu tak to naviguje a to co už je ( za mnou ) tam není. Propojení s počítačem zatím není možné, mám strarý typ který s touhe gps nekomunikuje.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.12.2007
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Petros)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                         

                    Zkus tohle, možná, že to bude fungovat.
                    http://navigovat.mobilmania.cz/Bleskovky/AR.asp...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.12.2007
                    Autor: Jarda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                           

                      hmm to vypadí zajímavě na to kouknu sice to je návod na Garmina 2xx a já mám 3xx konkrétně 360, no ale stejnak je divné proč to není v návodu, kde jaké nesmysly tam jsou co neužiju, jako mp3, rádio, apod. a taková blbost že by tam nebyla se mi taky nějak nezdá

                      [ Zpět ]
                      Datum: 11.12.2007
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Petros)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                             

                        "Taková blbost" to asi je, protože drtivá většina autonavigací to ještě donedávna opravdu neuměla ;-) A nebo ano, ale asi to nebylo na 100% funkční, tak to pro jistotu výrobci radši ani nedávali do normálně přístupného menu... Těžko říct...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 11.12.2007
                        Autor: Jarda
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                           

                      no zajímavý odkaz, akorád tam nemám to ( travel log ) no kouknu ještě, a zaznamenává to i pohyb kdekoli? ne jen po cestě, třeba po lese apod?

                      [ Zpět ]
                      Datum: 11.12.2007
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (petros)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                             

                        Mně se na to neptej, já nic takového nemám ;-) Teda, autonavigaci nemám, jinak jsem majitelem outdoorové GPS, na kolo asi vhodnější...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 11.12.2007
                        Autor: Jarda
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                         

                    Co máš na mysli tím "starý typ, který s touhle GPS nefunguje" ??? COM nebo určitě USB porty najdeš u každého počítače, zde by problém být snad neměl...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.12.2007
                    Autor: Jarda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                           

                      usb neni az takova samozrejmost. Com port by ale mel byt na kazde desce. Otazka je jestli to neni spis problem software.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 11.12.2007
                      Autor: Billicek
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                             

                        USB se v počítačích vyskytuje už dost dlouho. Od dob Win95, tzn. přibližně rok 94-95 a výše. Přeci snad doma nemá takovou vykopávku... To by nebylo ani "na psaní" ;-)

                        To je také možné... Chce to víc informací.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 11.12.2007
                        Autor: Jarda
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                               

                          Tak, tak. A naopak com port samozřejmostí už dávno není a občas standardně není (zvlášť u notebooků už téměř vůbec).

                          [ Zpět ]
                          Datum: 11.12.2007
                          Autor: Mlok
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                                 

                            mas pravdu, com port uz opravdu na nektere desky nedavaji. pritom je to hodne pouzivane rozhrani v prumyslu atd.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 11.12.2007
                            Autor: Billicek
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                               

                          Obávám se, že přítomnost USB je nezávislá na operačním systému, jelikož se jedná o hardware:-) Každopádně ne každý dnes dosud rozumně použitelný počítač USB disponuje. COM port by měl být prakticky na každém starším PC, to jo.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 11.12.2007
                          Autor: PavelŠ
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                                 

                            To jo, ale jen jsem tím chtěl naznačit, že USB je na počítačích už pěkně dlouho. To s těmi W95 bylo jen přiblížení doby, kdy se začalo objevovat. Protože první krabicové verze W95 ještě s USB "nemluvily" :-) To až verze B... Nebo dodatečným stáhnutím jednoho patche...

                            O tom, že by počítač starší do, dejme tomu, 10 let neměl USB jsem ještě neslyšel. Vždy tam byly alespoň 2 konektory. A i kdyby to tak přeci jenom bylo, takovou vykopávku někdo ještě udržuje při životě ??? Vždyť na tom už skoro nic nespustí... Třeba už jen současné antiviry dnes nepočítají ani s W98...

                            S COM porty je to ale v současnosti spíše problém. Nové počítače ho buď nemají vůbec (především notebooky, jak už píše Mlok), nebo ho je potřeba vytáhnout ze základní desky pomocí "záslepky" vzadu ve skříni.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 11.12.2007
                            Autor: Jarda
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                                   

                              Mám Sun Ultra 5, to je počítač který se prodával ještě před deseti lety (prakticky přesně). USB to nemá, ale možná ho první majitel nějak odstranil, nevím. Pustím na tom vše, co zrovna potřebuji (antivir mezi to nepatří, jsou to věci jako Mozilla Firefox, OpenOffice.org, apod.) a počítám, že to ještě pár let fungovat bude.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 11.12.2007
                              Autor: Neregistrovaný uživatel (Kirk)
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                                     

                                Oprava: začal se prodávat před 10 lety a prodával se až do roku 2002

                                [ Zpět ]
                                Datum: 11.12.2007
                                Autor: Neregistrovaný uživatel (Kirk)
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                           

                      jo tak USB tam nemám to určitě možná ten com tam bude nevím ani, počítač je to asi 10 let starý win 98, 64 MB ram

                      [ Zpět ]
                      Datum: 11.12.2007
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Petros)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                             

                        tak trochu jsem si to myslel, no PCI radic s USB stoji par korun - cca 150,-

                        [ Zpět ]
                        Datum: 11.12.2007
                        Autor: Billicek
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                 

            Aha tak někdo netuší k čemu je v lese GPS?? někeré lesy jsou docela velké, a GPS mi třeba ukáže že už jsem 500m od cíle, a vím kudy si tam pomáhat bez ohledu na to jestli tam je cesta nebo ne. Jsou různé velké samoty a prostranství kde se dá zabloudit, rozhodně žádný václavák, který má možná 500x 1km. A k GPS se dá pořídit nějaký lepší zdroj co vydrží bez problémů celý den v tom taky nevidím potíž....

            [ Zpět ]
            Datum: 08.12.2007
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Petros)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                 

            Jestli Ti u současných outdoorových GPS nestačí výdrž minimálně 18 hodin, tak už tedy nevím... Tak dlouho na kole přes den nikdy ani nebudeš, si myslím ;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 08.12.2007
            Autor: Jarda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                   

              Nojo, ale co když pojedeš někam třeba na měsíc?

              [ Zpět ]
              Datum: 10.12.2007
              Autor: PavelŠ
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

                     

                Pokud chceš jet na těžko a mít toho minimálně, tak na to elektronické pomůcky stejně moc nejsou.
                Mě vydrží jedna dvojice tužkove v GPSce cca 20 hodin. Kdybych si ji chtěl vzít na měsíční cestu na těžko, tak bych vzal několik párů akumulátorů sebou (a to nejlépe ten novější typ, který nemá tendenci se samovybíjet). A snažil se omezit dobu, po kterou poběží (tedy např. při každé delší zastávce vypínat, což normálně nedělám).
                Nebo bych si baterky kupoval po cestě (přeci jen koupit si 10 tužkových baterek není takový problém), pokud bych nejel úplně mimo civilizaci.
                A pokud by po cestě měla být aspoň občas elektřina, tak bych si vzal malou nabíječku.
                Možností je spousta, ale samozřejmě žádná není úplně ideální jako aby GPSka měsíc vydržela rovnou.
                Pokud ale někdo má zájem si GPSku vzít, tak si tohle zařídí.
                Pořád je to méně problematičtější než třeba mobil (i když ten se dá vést jen vypnutý a zapnout jen pro nouzové případy, pak baterka není problém).

                [ Zpět ]
                Datum: 10.12.2007
                Autor: Mlok
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

               

          ...a hlavně - je to zbytečná váha navíc! :-D

          [ Zpět ]
          Datum: 07.12.2007
          Autor: hekynen
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

           

      My kdyz jedeme ve skupine s rozdilnou vykonnosti, stejne jedeme podle posledniho nebo na sebe cekame u kazdyho rozcesti. Tuhle normalni slusnost GPSkou ani vysilackama nenahradis.
      A i kdyby bylo nejhur :o) existuje i mobil, ktery sebou clovek veze tak jako tak.

      [ Zpět ]
      Datum: 07.12.2007
      Autor: vasek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vysílačky aneb jak si povídat za jízdy na kole

         

    Podle mne je nejlepší komunikace na kole zde:
    http://www.justtwobikes.com/ a nepotřebuji ani vysílačku.

    [ Zpět ]
    Datum: 07.12.2007
    Autor: Papji
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Na kole z Prahy do přírody

24.03.2024
Ahoj, hledá se cyklistka pro spolujízdy z Prahy ven na kolo, víkendy nebo dle dohody

Hledám: cyklistku co má hodně volného času

14.03.2024
Hledá se cyklistka na Jónské ostrovy od 7.5. do 13.6. Pobyt v domě přímo u moře, dvě horská elektrokola k…

Hledám: Island, s kolem nebo bez

08.02.2024
Neplánuje někdo letní cestu na Island bez cestovky, s kolem nebo bez? Nemá někdo zkušenost s objetím ostrova na…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

563 cyklistů (7 přihlášených)

Srpen 2023 – okolo Otavy

Letošní zahraniční výlet nám nečekaně zrušily zdravotní problémy, musely jsme se z cesty vrátit. Po…
Aar | 23.03.2024

Dámská 2023 – okolo Ašského výběžku k nejzápadnějšímu bodu ČR a ještě kousek dál

Letošní Dámská je prémiová, protože tuhle tradici držíme už od roku 2003. Jen jeden rok jsme vynechaly, v…
HMS | 19.03.2024

Jižní hranice

„Tak jsem tady Panímámo, dřív to nešlo.“ Oblíbený citát můj a mého bratra, mně vytanul na mysli 8. září 2023,…
Stanley58 | 02.01.2024