https://www.autozive.cz/povinne-airbagy-pro...? cenovka asi 9t a neustálé dobíjení.
Jen další kurvítko, které bude žrát baterky a pozornost. Přilba je jednoduchá a naprosto spolehlivá. Pokud je ta rána tak velká, že to už přilba nepokryje, tak to současně hrubě odskáče i zbytek necháněného těla. Jedinná potíž přilby je v tom, že nechrání krční páteř, která tu přenesenou ránu odskáče. To je možná hlavní výhoda toho airbagu, že by ten krk mohl chránit.
-2
Jak v létě léčit airbagem zapařený a odřený krk?
0
V nějakém filmu jsem viděl airbag, co před nárazem obalil komplet celého člověka, třeba i toho se časem dočkáme...
Tohle mi valný smysl nedává. Ano, hlava je velmi zranitelná část těla, ale zatím nejsme ve Futuramě, aby hlava mohla fungovat samostatně.
Prevenci bych hledal spíš v tom zabránit kamioňákovi smést cyklistu kvůli tomu, že si zrovna hraje s mobilem, než vymýšlet, co všechno by měl cyklista vozit, aby se zvýšila jeho šance na přežití... přičemž o kvalitě "zachráněného života" by se třeba u přeražené páteře dalo diskutovat...
0
Dělaj se airbagový vesty na motorku
https://www.youtube.com/watch?v=N2jZryt607U
0
To i pro lyžaře a cyklisty
0
na hraní si s mobilem airbagy prej nepomáhaj...
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/avQ311E...
0
Slyšel jsem teorii, že počet nehod by výrazně klesl, kdyby z volantu místo airbagu trčel ostrý hřebík... :-)
0
A tak to je poměrně extrémní řešení, ale dávno tvrdím, že počet nehod by výrazně klesl, kdyby auto byla otevřená motokára, kde bys moc dobře vědět o každým km/h o který bys zrychlil.
Současná konstrukce kdy řidič sedí v totálně odhlučněném a drncánívzdorném obýváku kde krom tachometru nemá šanci poznat, jestli jede 30 nebo 250 situaci rozhodně nepomáhá, rozvoj asistentů všeho druhu věc jen akceleroval.
0
To je velmi dobrý poznatek, bohužel uskutečnitelný jako ten hřebík.
Je veliký rozdíl ve vnímání rychlosti ve sjezdu na běžkách jen v bundičce a čepičce bez brýlí a na sjezdovkách v tlusté bundě, velkých brýlích přes půlku obličeje a veliké přilbě. Tam si připadám jako kosmonaut a rychlost vnímám mnohem méně, pokud neupadnu. Stejně na motorce je vnímání rychlosti mnohem intenzivnější.
-2
Dal jsem to jako zajímavost, pro běžného cyklistu blbost, ale jako jednorazovka pro např. extrémní sjezd aby cokdyby snad ...
0
U extrémního sjezdu se spíš nabízí vybavení na Downhill - myslím, že ochrana páteře a pořádná přilba je tam standard.
Navíc pominu-li řešení se šňůrkou z odkazu xTondy, tak odpálení airbagu ve správný okamžik, není vůbec triviální záležitost. Může to zareagovat pozdě nebo vůbec... nebo se naopak nafoukne zbytečně při přejezdu zpomalovacího prahu. ;-)
0
Vyrábějí se docela slušné páteřáky s airbagem, nejsou nejlevnější, ale určitě budou dobře fungovat. Pro rekreačního cyklistu do nepraktická zátěž, ale pro extrémnější sjezdy na lyžích a na kole jsou dnes už hodně využívané.
0
https://www.idnes.cz/ceske-budejovice/zpravy...
Anděl strážný se zapotil ...
0
Při přetáčivém smyku vypadl motor, co je to za hovadinu, a škoda jen 80t když je to totálka? To už asi bylo totálně shnilé a mířilo na vrakoviště.
0
v poho, aj levnější potkáš.
toto je u nás na moravě v kategorii vcelku slušné, vyplatí se udržovat...
https://www.sauto.cz/inzerce/osobni/volkswagen...
zrovna lovím něco na naučení se jezdit pro dceru a to co se prodává za stejné peníze tady a např v praze je docela rozdíl. prachů je méně tak se uržuje leccos
0
V jednoduchosti je síla. Při nárazu na větev u helmy je aspoň větší šance, že větev se netrefí do jednoho z větracích otvoru, pokud takové jsou, ale u airbagu je 100% šance, že ho větev propíchne. Tento airbag je dle mého k ničemu, je nepohodlný, stojí hodně, a pravděpodobně také jednorázový kvůli své konstrukci a složitosti.
-1