reklama

Jak jste začínali?

Jsem cyklista začátečník a navíc tažné zvířátko s vozíkem. Začala jsem víc jezdit až letos, snažím se najet buď denně nebo ob den tak 20 - 30 km. Vím, že to není moc, ale to co táhnu má kolem třiceti kilo a tak je to štreka tak akorát. /tedy pro mne/ Poslední dobou mám pocit, že brzo umřu. Ne že by mě něco vyloženě bolelo, ale cítím se jak vymačkanej citron. Tak se chci zeptat vás, jestli si to tedy pamatujete, jak jste začali jezdit vy? Rovnou jste si nandali porci km a nebo začali pomaloučku polehoučku? Jak se dostat do nějaké formy, abych po těch pár km nezačala padat na úsměv.
Díky za případné rady a přeji hezký večer.

[ Zpět ]
Datum: 01.08.2006
Autor: Šárka
  • Re: Jak jste začínali?

         

    No, v prvom rade sa nesmieš cítiť ako vymačkaný citrón. Určite som toho nenajazdila veľa, ale viem, že v prvom rade musíš mať s cyklistiky, alebo iného športu radosť. Tým, že sa zničíš, si to akurát môžeš znechutiť. Začni radšej zľahka, nech naberieš kondičku. Niekedy proste stačí ísť pomalšie. Veď vieš, pomaly ďalej zájdeš. ešte jedna otázka, kde si zohnala vozík na zvieratko a koľko stojí. Predpokladám, že to
    zvieratko je pes. Mne by sa taký prívesný vozík tiež zišiel.

    [ Zpět ]
    Datum: 01.08.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Maťa)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jak jste začínali?

           

      To zvířátko je moje roční dcera, ale vozíky na pejsky prodáváme taky :o)
      Já se sice cítím jak vymačkaný citron, ale mám z ujetých km a jízdy šílenou radost. Před kopcem a v kopci prosím o utracení a zakopání, ale pak je to paráda a zase se jede dál močálem podle skal...:o)) Večer pomalu nemůžu chodit, ale už se těším na druhý den až zase pojedu.

      [ Zpět ]
      Datum: 01.08.2006
      Autor: Šárka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jak jste začínali?