reklama

Jaké kolo kolem 30 tis.

Dobrý den, jsem nováček a vůbec se v tom nevyznám a proto se tu na vás zkušenější zkouším obracet, jestli byste mi mohli poradit, jaké pořídit horské kolo, když chci začít jezdit po trailech a po horách (i rakouské alpy). Jsem student a limit mám okolo těch 30 tisíc. Víc si nemohu dovolit. Chci aby to mělo pevný rám a kola 29". Co nejlepšího se dá sehnat za tuto cenu, aby mi to dlouho vydrželo a nemusel dělat nákladnější investice do budoucna, jako vyměňování větších dílů? Co jsem se tak koukal, tak se mi líbí značka Canyon. Moc vám děkuji za rady.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 13.04.2021
Autor: livem
  • Re: Jaké kolo kolem 30 tis.

         

    No tak jestli máš horní limit 30 a chceš jezdit i traily v Alpách, tak by bylo dobrý hledat už nějaké starší - jeté kolo v bazarech a přes inzerát. Pořídit něco za 20 a dalších 10 mít na servis a výměnu dílů.
    A nemyslím si, že HT (pevný rám) je zrovna vhodné kolo pro alpské a jiné traily. Mnohem vhodnější je celoodpružené.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 13.04.2021
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Jaké kolo kolem 30 tis.

           

      Děkuji za odpověď. Aha, myslel jsem, že za tu cenu to už bude slušné kolo, tak se tedy zkusím podívat ještě na nějaké jeté, tomu se nebráním. Celoodpružená jsou už pro mě trochu přes rozpočet, jinak taky bych ho radši, než hardtrail.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 13.04.2021
      Autor: livem
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jaké kolo kolem 30 tis.

             

        Před nějakým časem jsem pořídil málo jetýho fulla za dost málo peněz (bohatě by ses vešel) mám ho stále a vymetl jsem s ním traily u nás, a v Alpách v Itálii, Rakousku i Švýcarsku. Měl jsem na koupi krapet štěstí, ale to už k tomu patří. Samozřejmě jsem časem některé díly měnil.