reklama

Zadní náboj

Mám problém se zadní nábou, při zabírání mi v ní neustále pravidelně nečo hrozně praská. Přitáhnul jsem šrouby, ale teď je zase hrozně tuhá a stále brzdí. Chtěl jsem se zeptat, čím by to mohlo být a co mám dělat. No za chvíli to půjdu zkusit rozebrat, tak jestli má někdo nějakou radu předem, byl bych velmi rád.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2006
Autor: elbunda
  • Re: Zadní náboj

         

    ja se vtom vubec nevyznam ale delalo mi to same na nejakem noname naboji zapouzdrenem valil jsem stim k mechanikovi on jednoznacne rekl vyklepana loziska nejaky asijsky šunt! a musel jsem oba naby menit kupil jsem deorečka!

    [ Zpět ]
    Datum: 11.07.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal Neprihlaseny II)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Zadní náboj

           

      Mám tam Shimano RM40. Jdu to rozebrat.

      [ Zpět ]
      Datum: 11.07.2006
      Autor: elbunda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Zadní náboj

         

    Asi to bude jak píše Michal, buď vymletá ložiska (pokud je tam máš), vymleté konusy nebo nějaká rozdrcená kulička... Také se Ti tam mohla dostat špína...

    [ Zpět ]
    Datum: 11.07.2006
    Autor: Jarda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Zadní náboj

         

    Mě to zas dělalo pár malinko volnějších drátů ve výpletu.Mechanik mi tento problém rychle vyřešil.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.07.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarek-SK)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Zadní náboj