reklama

Pláště na tříkolku

V současné době vozím vpředu Schwalbe Tryker a nemůžu si je vynachválit, ve směru jízdy drží, dokud je na čem (z pochopitelných důvodů na mokré trávě podmazané blátem jedu jako na saních). Co je ale důležitější, drží v zatáčkách, kde se původní continentalky žvýkaly stranou, až to bylo vidět na sjíždění vzorku.
Takže pokud někdo váháte čím obout přední nápravu tříkolky s 20", vřele doporučuji.
Malinko mě ale trápí zadní náprava. V současné době mě tam drží Continental Doublefighter 24x2.00 a na asfaltě či šotolině si za sucha nevede vůbec špatně, svízel ale nastává za mokra, kde na asfaltě stačí šlapat do kopce kolem nedalekého staveniště a bahno přestože okem neviditelné, způsobí prokluz. Ještě horší je situace, když mě okolnosti vyženou z asfaltu.
Proto se chci zeptat, jaké by jste doporučili obutí na nepříliš zatížený avšak záběrový zadek tříkolky?
Popravdě zatím váhám mezi Schwalbe Table Top (kvůli dezénu), kde mám ale obavu z rozměru 24x2.25 (ještě větší balon než mám teď) a Schwalbe Land Cruiser, kde sice rozměr tvrdí shodných 24x2.00, ale dle všech dostupných fotek vypadá dost úzký.
Náprava je sice pružená, ale o nízkou a úzkou gumu bych měl docela strach...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 04.12.2019
Autor: Sodoma
  • Re: Pláště na tříkolku

         

    musíš přibrat

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 04.12.2019
    Autor: mech
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pláště na tříkolku

         

    Taky mám ty Conti, jo občas to hrabě, kór když plný tlak. Měl jsem na mtb maxxis crosmark. Ideální pro terén i asfalt. Zkus.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 25.01.2020
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pláště na tříkolku

         

    Já mám trojkolku obutou do Schwalbe marathon puls 1,75". Ochrana proti defektu je pro mně asi nejpodstatnější.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.02.2020
    Autor: Jimi
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pláště na tříkolku

         

    Pro informaci: zdá se, že Tryker skončil. Schwalbe už ho nemá v nabídce.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.02.2020
    Autor: NightRider
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pláště na tříkolku

         

    Tak jsem slavnostně odepsal na tržnou ránu Marathon Racer 20x1,50, lehká guma s téměř papírovým bokem, nejezdily špatně.
    Do zatáček docela šustily jak se hrnuly bokem, ale obecně jsem s nima problém neměl.

    Druhý den teď jezdím na Schwalbeho Maraton Plus 20x1,35 a chci se podělit.
    Pneumatika je to už na první pohmat opravdu bytelná a tuhá, už jen dostat je na ráfek byl DOST porod. Páky sice všechny vydržely, ale sám jsem tomu moc nevěřil. Doufám, že neprůstřelnost gum bude skutečně platit, protože bych je nerad sundaval u krajnice kvůli lepení.
    Co mě ale překvapilo mnohem víc je, jak málo gumy drží. na brzdy dobrý, tam jsem (zatím) problém nepozoroval, ale když se okusím zatáčku opravdu říznout, je v řízení cítit jak povadne odpor a tříkolka je citelně nedotáčivá. Schválně jsem zkusil vysoce vědeckou metodou ověřit kde je chyba (opakovaný ostrý průjezd zatáčkou) a vzhledem k tomu, že pneumatika nezanechává ani černou stopu na asfaltu (čistém a suchém) bude pravděpodobný viník směs samotné pneumatiky. Už několikrát jsem narazil na zprávy, že neprůstřelné marathonky jsou sice neprůstřelné, ale zejména za mokra kloužou jako blázen. To zatím potvrdit nemohu, ale vzhledem k popsanému výkonu za sucha je to předpokládám jen otázkou počasí a času. Jak se zdá, upřednostnil výrobce potenciální kilometrový nájezd před přilnavostí.
    Na tříkolce to zase taková hrůza není (i když se slzou v oku vzpomínám na přilnavost Trykerů), ale na jednostopém stroji by to mohlo být docela o hubu. Tak majzla na to!

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 17.08.2021
    Autor: Sodoma
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pláště na tříkolku

           

      Schwalbe ve svém interaktivním katalogu udávají u každého pláště valivý odpor, gripp= jak ten plášť drží, odolnost proti defektu a časovou výdrž. Dá se to dobře optimalizovat.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 17.08.2021
      Autor: Brahma
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Pláště na tříkolku

             

        road grip
        racer - 5/6
        plus - 4/6
        Ta stupnice je nějaká divná, ten rozdíl mi jednak přijde o dost dramatičtější a jednak si nedovedu představit ještě klouzavější gumy než ty pluska
        Ale třeba je logaritmická :-)
        Mě prostě jen překvapilo, že je to silniční guma na silnici a drží fakt mizerně.
        Že se vysoký špunty různě kroutěj, na tom není nic divnýho, že silniční guma klouže na bahně snad taky nikoho nepřekvapí, ale tohle bylo divný...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 17.08.2021
        Autor: Sodoma
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Pláště na tříkolku

               

          Mně také překvaplíly mé pláště na mého "silničního " Favorita, jak skvěle kloužou po mokré trávě a po hlavě koleje. Ten ukazatel asi platí jen relativně, od pláště k plášti.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 17.08.2021
          Autor: Brahma
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pláště na tříkolku

           

      Marathon Plus má maximální index odolnosti i trvanlivosti. Což znamená, že plášť je hodně tuhý a má tvrdou směs. Holt nelze mít všechno v jednom.

      Zkus upustit vzduch, s nižším tlakem se plášt více splácne a bude větší kontaktní plocha.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 18.08.2021
      Autor: xtonda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Pláště na tříkolku

             

        Při nízkém tlaku se nám Marathon Plus hodně sjížděly po stranách, takže potom byl uprostřed pláště vzorek jako nový a čím dál od středu to bylo víc sjeté. Je ale pravda, že to bylo na tandemu (přední 20palců), takže na tříkolce se to může chovat jinak.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 18.08.2021
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Pláště na tříkolku

               

          Zátěž na předním kole tříkolky bude daleko menší než přední nebo dokonce zadní kolo normálního kola, asi bych se nebál jít pod minimální tlak. Samozřejmě tlak musí být přiměřeně nízký, podhuštění je taky blbě.

          Nicméně měkký pláš se víc rozplácne, ale úplně nevidím důvod proč by měl být uprostřed zatížen méně než na krajích, to jen ukazuje, že ta směs uprostřed je až nesmyslně tvrdá pro vysokou odolnost, což ale s sebou nese tu kluzkost na mokru.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 18.08.2021
          Autor: xtonda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Pláště na tříkolku

                 

            No to asi dost záleží, co máš na mysli za tříkolku. Takový ten místní standard, kde máš nápravu někde v půlce stehen bude mít váhy víc na přední nápravě než zadní. Pak samozřejmě zatížení půlíš mezi dvě kola, zatímco zadek to nese vše na jednom, nicméně když vezmeš v potaz namáhání v zatáčce, kde se plášť hroutí bokem (na což běžná cykloguma není stavěná), moc měkký přední kola mít taky nechceš.

            Proto furt brečím po Trykerech, měly vnitřní kostru stavěnou na ty boční síly a držely stopu jak zařízlá žiletka...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 18.08.2021
            Autor: Sodoma
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pláště na tříkolku

           

      Maratony plusy mám na skládačce. Klouzavost můžu potvrdit, za mokra musím jezdit pomalu a opatrně. Pokud jde o životnost, tak mají natočeno něco přes 14000 km bez defektu, drobných zobanců od střepů a ostrého posypu nepočítaně (rekord byl 5 mm dlouhý střep), sjetí vzorku nepatrné. Předpokládám, že by mohly vydržet ještě aspoň jednou tolik.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 18.08.2021
      Autor: NightRider
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Pláště na tříkolku

             

        No co vydrží se teprve uvidí, ty se na skládačce smýkání budeš vyhýbat, já je hrnu prakticky v každé zatáčce.
        Furt čekám na ten déšť, to bude teprve "sranda"...
        Ale nepřijde mi, že by nějak výrazně brzdily, i když i s tím se prý musí počítat. Ačkoliv to může být tím, že co jsem je nasadil ještě jsem pořádně nespal, takže výkon motoru jě poněkud pokleslý. :-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 18.08.2021
        Autor: Sodoma
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pláště na tříkolku

           

      Tak jsem konečně zmoknul.
      Na rovném čistém asflatě nebylo zhoršení trakce tak děsivé, jak jsem čekal, i když horší to samozřejmě bylo.
      Na brzdy je znát spíš zhoršení výkonu mokrých destiček, než že by klouzala kola.
      Nicméně se mi zdá, že čím méně ideální je povrch (nerovnosti, vodorovné značení, dlažba) tím víc se trakce zhoršuje. Chci říct, za sucha se samozřejmě zhoršuje taky, ale mokro jako by ten rozdíl spíš násobilo, než se k němu přičítalo.
      Na tříkolce něco s čím je dobré počítat, na jednostopáči bych byl asi docela nervózní.
      Ale nejezditelné to samozřejmě není...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 20.08.2021
      Autor: Sodoma
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pláště na tříkolku

         

    Dneska po návratu domů jsem na důkladně umytých gumách (pršelo na mě celou cestu) našel prosvítat modrou barvu oné neprůstřelné vložky Marathonů.
    Jestli dobře odčítám místní příspěvky, zvládly 10 měsíců, hrubým odhadem nějakých 5-6tkm.

    Jak jsem se obával už od počátku, utrpěly hodně na hrnutí v zatáčkách. Pravidelným denním dojížděním mám předepsanou jednu hodně ostrou pravou za vyšší rychlosti, zpravidla na brzdách a levý plášť je o něco málo horší.
    Pravidelně ježděné na 80% povoleného tlaku nekladly nějak enormní odpor, ačkoliv bylo znáž že jsou "těžší". Pochopitelně zpočátku, teď už jsem si zvykl.
    Kromě toho sunutí v zatáčkách jim nemám v podstatě co vytknout, antipích ochrana fungovala buď dobře, nebo nebyl potřeba, těžko říct.
    Sundavat jsem je musel, ale na vině byla velká duše, která se prodřela v nějakém skladu - doporučuju používat tu menší (Schwalbe) velikost, která je "až do" 1,5 šířky. Ta větší funguje taky, ale už se do pláště musí dost pěchovat a pak to zlobí, přestože štítek říká, že je velikost OK.

    Uvidím jak bude o víkendu počasí, jestli ještě někam vyjedu, nebo využiju umytosti kol a přehodím je rovnou.
    Další na řadě je Schwalbe Kojak...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 27.05.2022
    Autor: Sodoma
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pláště na tříkolku

         

    Tak mi konečně dorazila nová zadní guma.
    Schwalbe Pick Up

    Designovaná na těžkotonážní zatížení Cargobikem nebude rozhodně na tříkolce trpět přetěžováním. Je to guma už na první pohmat robustní, ale ne tím Marathoňáckým způsobem. Místo gumové obruče je tady spousta kostry přeložené tam a zpátky jako kdyby to vyráběl někdo kdo dřív dělal katany.

    Slibuju si od ní že se nebude tolik kroutit (díky tý superkostře) a snad ani klouzat. Má nějakou směs pro e-kola, což je JINÁ než Schwalbe na-všecko-standard.

    Co mě trošku zklamalo už takhle na první pohled, vzorek je mnohem "hustší" než jsem podle fotek očekával, původně jsem jí plánoval jako podzimní gumu na bahno, sračky a eventuální sněhovou nadílku co do odpoledne roztaje. Dezén je však podobný plášťům Big Ben, takže asi až na příští léto, a na podzim budu muset hledat dál...

    v příloze přikládám co jsem čekal a co jsem dostal :-)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 25.06.2022
    Autor: Sodoma
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pláště na tříkolku

           

      Docela rozdíl mezi reklamním a "skutečným" fotem.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 26.06.2022
      Autor: Arnošt905
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Pláště na tříkolku

             

        Plášť se vyrábí ve třech šířkách 55, 60 a 65 mm, logicky tam musí být drobné odlišnosti.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 26.06.2022
        Autor: xtonda
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pláště na tříkolku

           

      55-406 verze má mít 790g, 65-584 dokonce 1390 g, to docela masakr, to mi přijde skoro jako overkill. :-)

      Směs je jiná než na levných pláštích, ale pokud to má mít velkou výdrž, tak musí být tvrdá, zas tak moc bych si od toho nesliboval.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 26.06.2022
      Autor: xtonda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Pláště na tříkolku

             

        Tvrdá právě není, naopak překvapivě měkká (směs, ne celá guma).
        "Velkou výdrž" by to mělo mít stran "nepropíchnutelnosti", ne kilometráže. Já se právě chystám hřešit na tu robustní kostru, dufám že to pomůže omezit "plavání" zadního kola. Mělo by to být koncipované pro městské užití na nákladním e-kole, nosnost 135kg určitě nevyužiju, ale ta směs by něco vydržet mohla. Uvidíme.
        Teoreticky je dělají i v 20", což bych mohl obout na přední kola, ale ten vysoký profil nedostanu pod blatníky...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 26.06.2022
        Autor: Sodoma
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Pláště na tříkolku

               

          Výdrží myslím jak oni uvádí "Durability", tedy trvanlivost/životnost, což chápu právě jako nájezd, tam mají 5,5/6. Odolnost proti defektu je samozřejmě uvedena taky vysoká.

          Každopádně ta hmotnost je šílená a je daná zatížitelností, která je podle rozměru 115 - 170 kg.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 26.06.2022
          Autor: xtonda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Pláště na tříkolku

                 

            Hmotnost neřeším prakticky vůbec - tříkolka je už v základu daleko za tím, co se v cyklistice považuje za těžký kolo a jak jsem zjistil, i když se svleču do trenek, i já jsem daleko za tím co cyklisté považují za těžkou váhu.
            Vyhazovat prachy za čtyři titanový šroubky abych odlehčil převodník je pro mě naprostý nesmysl a hmotnost pneumatik má podobnou prioritu.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 26.06.2022
            Autor: Sodoma
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pláště na tříkolku

         

    Dobrý den a lehu zdar.
    Mám dotaz ...
    Na 20" tříkolce mám zadní plášť Schw.Marathon 20x1,75 . A stále zvažuji koupi pláště s terénějším dezénem a šířce 1,9" - 2,3". Jde mi o lepší záběr (i na štěrku) a pohodlí, ale současně nemám s tříkolkou žádné zkušenosti. A obávám se nejen většího valivého odporu ale i žvýkání se pláště na ráfku (vnitř.š. 19mm.) v zatáčkách.
    Má to smysl?

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.08.2022
    Autor: bukwa
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pláště na tříkolku

           

      Nedávno jsem řešil to samé. Pořídil jsem Schwalbe Knobby 20x2", protože to byl snad jediný dostupný dvoupalec, který nevypadal, že ho propíchne první větší kamínek. Původně tam byl tuším Schwalbe CX Comp 20x1,75" a dokud měl vzorek, zabíral celkem slušně. Až knobbyho nainstaluju, dám vědět, jak se osvědčí.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.08.2022
      Autor: NightRider
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pláště na tříkolku

           

      Já osobně mám na zadním kole Continental double fighter 2 rozměry 24 x 1,95. Dezén je jak na silnici tak i na lehce nezpevněné cesty. Středový běhoun mám zhruba po třech a půl tis. stále funkční a to často jezdím hodně naložený. Jenom pro zajímavost: s tímto pláštěm jsem se nedávno plně naložený vyhrabal i na Říp. A to je stoupání i 24! Další velmi zajímavé stoupání bylo na hrad houska po Zámecké stezce. Je to samá šotolina a samé serpentýny. Stranová pevnost není nikterak závratná. Když za ten plášť vezmeš rukou do boku tak se samozřejmě vyhne. Zatím jsem jiný plášť na zadku nejel, ale myslím si že to není nic hrozného a můžu ti ho doporučit. Odolnost proti propíchnutí asi taky není úplně velká ale za tu cenu kterou stojí je to výborný kompromis.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.08.2022
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pláště na tříkolku

           

      Mám 24", takže konkrétní modely nemusí být přenosné, ale v principu:
      S terénnějším dezénem to máš těžké - cokoliv opravdu agresivního bude klást šílený odpor a bude to drnčet. Vysoké špunty se budou kroutit pod bočním zatířením, takže to bude "plavat".
      Na tříkolce můžeš teoreticky hřešit na fakt, že se nenakláníš a tak cokoliv s průběžným středem bude v podstatě "silniční" pneu, cokoliv po stranách pak přijde ke slovu jakmile se guma trochu propadne do bahna, štěrku, čehokoliv. Já mám na zimu SmartSam, což mi přijde fajn do sněhu, ale jakmile sleze tak to zouvám. Na to mokrý bahnivý meziobdobí jsem používal LandCruiser, který má právě průběžný střed, ale přišel mi až zbytečně široký. Nicméně guma vcelku seděla, dojížděl jsem ho pak už přes léto, když už bylo málo dezénu.
      Na experimentování mi tu leží PickUp (viz někde výše) ale ještě jsem se k němu nedostal.
      Aby se ti guma nežvýkala bokem, musíš chca nechca hustit, experimentování s nižším tlakem co dělají MTB jezdci není pro tříkolky vhodné. Nahuštěná guma s průběžným středem bude mít +- stejný valivý odpor bez ohledu na celkovou šířku. Osobně jsem zkusil 2,35 šířky, což je pro rám maximum a nestálo to za to. Přínos přinejlepším diskutabilní a ty těsné průchody rámu se zanášely blátem, listím, prostě permanetní problém. Ale vzhledově to bylo ďábelský :-)
      Čím vyšší profil, tím větší je riziko (jistota :-) ) že se plášť bude v zatáčce hroutit stranou, osobně si myslim že 2,0-2,2 je ještě únosné (u zadního kola).
      --------
      Shrnuto podtrženo:
      Vyber si plášť s drápky po stranách a průběžným středem, řádně nahusti a neměl by vzniknout problém.

      P.S.: bacha na postranní špunty, Doublefighter jsem měl a odřezával jsem ty boční trčáky, protože mi byly stran trakce úplně k prdu (furt ve vzduchu, nikdy v kontaktu a když už, tak jsem byl dávno zapadlý) a akorát se do nich chytalo bahno a pak se rozmetalo do širokýho okolí.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.08.2022
      Autor: Sodoma
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pláště na tříkolku

         

    Získal jsem dva pláště Odyssey Chase Hawk 20x2,4". Ten, co jsem namontoval na zadek, dokonale "běží" a jediný defekt byl zatím výrobní vadou duše (prasklina ve švu zboku).
    Výrobce píše: "Elitní pneu značky Odyssey rychlá a široká pneu.
    Ultra rychlý vzorek inspirovaný motocykly - drážky pro záběr a hladká střední část pro minimální valivý odpor.
    100 psi
    Dual Ply vrstvy chrání boky pneu.

    Specifikace:
    20 x 2.40"
    šířka nafouknuté pneu: 60mm
    průměr nafouknuté pneu: 528mm
    Max Pressure: 100 psi
    Weight: 737 g.

    Vše mohu potvrdit, jen je třeba ho namontovat na dobrý ráfek. Měl jsem vzadu starší, trochu opotřebovaný (ale ryska pro výměnu ještě nebyla "zmizelá"), a plášť při větším nahuštění urval polovinu obvodu ráfku :-(. Jezdím téměř výhradně asfalt, ale projel jem s ním i vrstvou bláta na silnici ve výstavbě. Ten, co jezdím, zatím nejeví žádné stopy opotřebení, proto Ti ten druhý mohu dát. Na předek se mně nevejdou do vidlic, a ani by se tam nehodily. Vzadu vypadá "impozantně" :-).

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.08.2022
    Autor: drak
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádka na MTB

24.01.2023
Ahoj, hledám kamarádku na kolo, více po případném psaní. Děkuju za odpověď. ????

Hledám: Rád bych se seznámil s milou cyklistkou.

Hledám: Rád bych se seznámil s milou cyklistkou.
23.01.2023
Ahoj, jsem rozvedený, mám rád cyklistiku, italskou kuchyni, kafe ale i trochu klidu někde v lese. Své rodinné…

Hledám: Cyklistka na cesty na kole i životem

Hledám: Cyklistka na cesty na kole i životem
22.01.2023
Ahoj, rád bych našel spolujezdkyni pro společné výlety na kole. Jezdím pohodovým tempem po méně frekventovaných…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

223 cyklistů (16 přihlášených)

Bikepacking španělsky 5.část: Andalusie – Přes Sierru Nevadu do Granady

Z pouště se přesouváme ke stoupákům Sierry Nevady. Čeká nás nejvýše položená cyklostezka Evropy bez…
Kristina | 02.01.2023

Jak jsem jel okolo Čech

Závod Okolo republiky je další z cyklistických ultra-šíleností, do které jsem se po letošním Toulání pustil.…
JohnyB | 23.10.2022

Bikepacking španělsky 4.část: Andalusie – z pouště Gorafe na pláž v Cabo de Gata

Bláto z lesa vymění naše kola za písek z pouště Gorafe a pobřeží v Cabo de Gata. Část čtvrtá. Vyrážíme z…
Kristina | 07.09.2022