reklama

Být králem na cestě ... 6. NDR

Budou to už dva měsíce, a stále jsem nedopsal své vyprávění o poslední části cesty.Nedokážu, jako třeba Peggy, sepsat to po pár měsících, prostě staré zážitky vytlačí nové, z paměti se vytrácí detaily a zůstane jen něco jako „pocit".A tím pocitem z posledních etap je zklamání, únava, bolest a…

[ Celý text ] [ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 04.10.2019
Autor: Jindra8526
  • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

         

    utekl mě jeden záznam, 19ka

    https://www.relive.cc/view/vJOKomDVPwO

    protože ten poslední den byl takovej kousek, mám v hlavě, že jsem to jel jen 2 dny, ale trvalo to 3....

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 04.10.2019
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

           

      Tedy jet na oběd přívozem na druhý břeh Labe a pak zase zpátky na trasu by mě asi nikdy nenapadlo :-)
      To je tak vyhlášená hospoda s vynikajícím jídlem, že si kvůli tomu absolvoval 2 x cestu přívozem?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 04.10.2019
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

             

        Pak ať se nediví, že má přes cent, když je ochoten kvůli žrádlu takovýchhle akcí. Zhubnout může, ale neudrží to. Prostě mu moc chutná.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 04.10.2019
        Autor: Brahma
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

             

        Ne, Lelku.
        To je vnitroněmecká realita, 30 let po pádu železné opony.

        Na té druhé straně, tam bylo západní Německo. Vitální městečko s 3mi restauracemi, podle netu dvě v čase kdy jsem tam jel, otevřené.

        Na východoněmecké straně nejbližší 40 km ve směru jízdy, v době, kdybych tam dojel, zavřeno až do 19ti hodin.

        Jel jsem se najíst, zapoměl jsem, že už jsem v NDR, ale poradil jsem si.

        dobrý postřeh

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 04.10.2019
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
        • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

               

          Aha, tak tenhle důvod mě nenapadl :-)
          Jíst se musí a na takovéhle cestě zvlášť.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 04.10.2019
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

         

    Čiší z tebe únava. Ten pásový opar je také projev veliké únavy. Ty viry máme v sobě, ale ta únava způsobila, že převládli. Prostě jsi to přehnal, ale krásně :)
    A Magdeburg, Wittenberg, reservace před Magdeburkem a další krásné věci stojí za zhlédnutí. Jen nesmíš být unavený na nemoc.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 04.10.2019
    Autor: Brahma
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

           

      Věřím ti, ale už tam nepojedu.

      Prostě je spousta hezčích míst na projížďku na kole, a času už tolik nemám.

      Lidský organismus je zvláštní. Vím, že jsem to přehnal, vím, že jsem šel za čáru. Sle tělo mě podrželo, až na pár aft, nic.
      Jak jsem dojel, tělo si řeklo, už můžu se sesypat.

      Soňa přijela a přivezla elektrokola, udělali jsme si si z Reissa výlet do Moritzburgu a okolí hned druhý den. S těmi motory. ybxli jsme tm na kolech před svatbou
      No a já z Míšně už nemohl, ani s motorem. Z ničeho nic totálně kaput. Rovina.
      Pak horečka, zimnice.

      Tělo to vzdalo až v cíli.
      Prý je to normální.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 04.10.2019
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
      • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

             

        Jsi moc tvrdohlavý. Normální by to bylo vzdát v Hamburgu a doma jsi mohl být zdravý. Ale po bitvě...
        Tak gratuluji k silnému zážitku a krásné cestě.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 04.10.2019
        Autor: Brahma
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

               

          No, myslím si, že rozumné bude jezdit etapy tak maximálně 120 km, a na 10-12 dní, maximálně.
          I tak se dá dojet hodně daleko.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 05.10.2019
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
          • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                 

            Myslím si, že se dá jít třeba jen pět kilometrů a i tak se dá dojít dost daleko:-))

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 05.10.2019
            Autor: Lanna
            Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                   

              No, pak ovšem musíme definovat, co to je "daleko".

              Pokud pojedeš 120 denně, za deset dní máš 1200 kiláků, když to půjdeš 5 km denně, tak jeno 50.

              Tedy Paříž nebo Benešov?
              Malý rozdíl tu je

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 05.10.2019
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                     

                Jj, byls v Benešově a prohlídl sis ho důkladně?

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 05.10.2019
                Autor: Lanna
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                       

                  No, Benešov bylo takové naše centrum, když se nechtělo do Prahy.

                  Teď spíš ta Paříž.
                  Na Benešov je času dost, až už to půjde mnohem hůř než teď.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 05.10.2019
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                  • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                         

                    Ale já to naprosto chápu:-))
                    Benešov nemá zatravněné tramvajové pásy jako třeba Montpellier.
                    Prostě proto, že nemá žádné (natož zatravněné) tramvajové pásy.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 05.10.2019
                    Autor: Lanna
                    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                           

                      Nemají ani metro, v tom Benešově.

                      Zatravněné tramvajové pásy instalují ve Francii teď masově, oni jsou vždy natěšení na to dělat něco nově a pokrokově. Mě to přijde jako docela dobrý nápad, jen to zavlažování "kropící tramvají" se mi nějak nezdá, myslím si, že to musí být řešeno jinak. Pokud u nás jezdí "kropící tramvaje" tak to je v háji, to jim travička pochcípá.

                      O Montpellieru asi taky něco napíšu, ono je to fakt dost zajímavé a hezké město, mimochodem s nejstarší fakultou medicíny v Evropě.
                      Ale ještě mám ve stroji pokračování Litvy, pak katarské hrady, a rád bych se zmínil i Andrernos les Bains, abych představil trochu jinou Francii než jsou zámky na Loiře, Mont Saint Michel a Paříž:

                      A do toho ještě nutně musím napsat něco o sklárně AGS v Karlově, protože si to zaslouží a pak o Vladimiru Kleinovi, kterého naši kurátoři tak trochu podrazili, tak mu chci píchnout, ale to nikoliv sem, ale k sobě....

                      Tak nezdržuj hloupostma a něco taky dělej

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 05.10.2019
                      Autor: Jindra8526
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                      • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                             

                        Tramvaj Mazačka a nyní i kropička:
                        https://www.google.com/search?q=tramvaj+maza%C4...

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 05.10.2019
                        Autor: Brahma
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                               

                          smutný příběh

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 06.10.2019
                          Autor: Jindra8526
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                      • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                             

                        Ano, Jindro, má-li být ten travní pás co k čemu, musí být automaticky zavlažován. A tak, že hodně. Vždyť to celé leží na geotextilií a každé projetí tramvaje to proudem vzduchu vysušuje.
                        Jo, žere to hodně vody.
                        V Praze jsou taky některé pásy zavlažovány, poznáš je volným okem:-))

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 06.10.2019
                        Autor: Lanna
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                               

                          Je mi to jasné, tam na jihu by to nepřežilo týden. Zaráží mě údajná nemožnost přejezdu sanitkou či jiným vozidlem. On je to železobetonový rošt, tak by tam problém vůbec neměl být, teda jestli ty naše a jejich kolejové prefabrikáty nejsou konstruovány jinak.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 06.10.2019
                          Autor: Jindra8526
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                          • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                 

                            https://www.idnes.cz/praha/zpravy/zniceny...

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 06.10.2019
                            Autor: Lanna
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                 

                            Tak ze železobetonového roštu asi tráva neporoste.
                            A proč tam nemůžou sanitky a nejen sanitky?!? Stačí se podívat
                            https://mapy.cz/zakladni?x=14.3709472&y=50...

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 06.10.2019
                            Autor: radka
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                   

                              Ale poroste.
                              Až se budu vážně nudit, zjistím, jak mají Frantíci ty panely konstruované, že tam to jde a u nás nikoliv.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 06.10.2019
                              Autor: Jindra8526
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                              • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                     

                                O tom nepochybuji, že ve Francii je tráva zelenější a je ochotná růst i z betonu.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 06.10.2019
                                Autor: radka
                                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                   

                              No, ono těch systémů je víc tady je jefen:

                              https://youtu.be/wc4Rrf3xp_4

                              a tady další

                              https://youtu.be/8VCj42vgAMs

                              V podstatě nosnou konstrukci vždy tvoří v prvním případě betonová deska, v druhém ten železobetonový rošt. U nás to asi nebudou dělat moc jinak. Ten autobus se jim tam zabořil protože vjel do čerstvě položeného trávníku. Do mokrého betonu prostě taky nešlapeme, že jo.

                              Když si to sedne, neměl by být žádný problém s tím, aby přesto v nouzové situaci cokoliv kolového přejelo.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 06.10.2019
                              Autor: Jindra8526
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                              • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                     

                                Ale no tak ne, no:-))
                                Nebude to problém.
                                Když to říkáš ty, kdo musel jet až do Montpellier, aby poprvé uviděl zatravněný pás, tak to tak bude, no:-))

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 06.10.2019
                                Autor: Lanna
                                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                     

                                Když ale zdusneš autem hlínu, je otázka, jak ochotně se v tom místě tráva vzkřísí.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 06.10.2019
                                Autor: ronda
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                       

                                  No, stejně jako když najedeš na louku.
                                  Tramvajový pás není silnice, stejně jako louka.
                                  Když jedeš jednou za měsíc, louka to nepozná, když obden, vyjedeš cestičku.
                                  V nouzi, přejezd sanitky, hasičů, policajtů, by to nemělo nijak vážně poškodit, pokud provedeno správně. Màm zato, že to je i požadavek, stejně jako u lávek pro pěší, ty také jsou dimenzovány na přejezd sanitky, aniž by pi nich jezdily každý den.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 06.10.2019
                                  Autor: Jindra8526
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                                  • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                         

                                    Ale tohle není louka. To 2,5 centimetru trávníku, deset centimetrů zeminy, geotextilie a pod tím štěrk.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 06.10.2019
                                    Autor: Lanna
                                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                  • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                         

                                    Já do toho prd vidím, trávníky pěstovat neumím. Jen asi z dojmologie - jestli není nějaký rozdíl v odolnosti trávy na normální louce se silným (kypřeným různou havětí) podkladem a když roste z relativně tenkého koberce, který když přejedeš, je z něj neživá a nepropustná placka.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 06.10.2019
                                    Autor: ronda
                                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                           

                                      Když to má vodu, vzpamatuje se.
                                      Znova, není to na běžné pojíždění, ale jen na nouzové. A i kdyby tam museli znova dosít či položit nějaký metr koberce, jde o to, aby v nouzi ta sanitka nebo hasiči nezapadli, jako ten bus.

                                      Ono kfyby tam byly koleje ve štěrkovém loži, nikoliv zapuštěné, nenajela by tam sanitka vůbec, tak bych to nebral jako extra argument proti zeleným tratím

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 06.10.2019
                                      Autor: Jindra8526
                                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                                      • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                             

                                        Jo takhle, o zapadnutí jde. No, to je jiný problém. Sanitka snad ne, ale naložená cisterna se proboří v čemkoliv měkčím. Prostě pětadvacet tun je pětadvacet tun na několika malých ploškách, to se neokecá. Museli by jezdit pásákem :-)
                                        Ale tam, kde by se tohle dalo předpokládat by mohly posloužit pevné zatravňovací dlaždice. Dobrý kompromis mezi pojezdem a zelení.

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 06.10.2019
                                        Autor: ronda
                                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                               

                                          Tonu musí zabránit ten betonový rošt
                                          nebo jiná kce

                                          ono je to celá věda
                                          https://www.google.com/url?sa=t&source=web...



                                          nebo tohle

                                          https://www.google.com/url?sa=t&source=web...

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 06.10.2019
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                        • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                               

                                          Nejdřív se na nějaký ten zatravněný pás podívej, projdi se po něm a pak mudruj.
                                          Nejenže se po něm nedá jet, protože by se auto bořilo, a už vůbec nelze uvažovat, že by se po něm mohlo jet tak rychle, jak vozidla ZS jezdí, ale můžeš mi říct, kudy by tam asi tak ta záchranka apod. vozidla najely?!?
                                          https://mapy.cz/zakladni?x=14.3709137&y=50...

                                          Pár aut už to zkoušelo a přes tu ďouru fakt neprojelo.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 06.10.2019
                                          Autor: radka
                                          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                        • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                               

                                          No, ty evidentně nechápeš rozdíly v konstrukci železobetonových roštů, a plastových zatravňovaček.

                                          Nejdříve si pořádně prohlédni obě videa, jak se konstruují zmzelené tramvajové pásy v cizině, prohlédni si všechny odkazy, a pak mudruj.

                                          Víš úplný kulový, a hůř, i když ti to naservíruju až pod nos, nejsi schopna si to prohlédnout a předčíst.

                                          Nepřekvapí to, tím se liší ten tvůj nástavbovej pomaturitní student, od vysokoškoláka. Prostě když něco nevím, studuju, hledám, zajímám sd.

                                          Nespoléhám se na to, co jsem viděl ráno před samoobsluhou.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 07.10.2019
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                                        • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                               

                                          Jj, hledám a zajímám se, jak se to dělá v cizine.
                                          https://www.itv.com/news/central/2017-02-01...

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 07.10.2019
                                          Autor: Lanna
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                        • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                               

                                          Ostatně, ten tvůj příklad z Montpellier (kde jsi poprvé v roce 2019 zaregistroval něco jako zatravněný tramvajový pás), není příklad tramvajového pásu uprostřed vozovky. Ostatně tam ty tramvajové tratě budovali nedávno, před pár lety. Nejsou to historické tratě jako jinde.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 07.10.2019
                                          Autor: Lanna
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                        • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                               

                                          Ostatně i u nás jsou nové tratě vedené po samostatném drážním tělese, pokud to jen trochu jde.
                                          Příklad tratě Barrandov - Hlubočepy. Jo, byla budovaná cca v době, kdy v Montpellier zavedli první tramvajovou linku:-))

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 07.10.2019
                                          Autor: Lanna
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                        • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                               

                                          Když ony dopravní podniky myslím celkem vítají, že se po tom jezdit nedá a dá se to snadno a levně rozebírat a opravovat. Trať do Modřan od Podolské vodárny , kde jsou koleje jen zaházeny štěrkem jako u vlaku si moc pochvalují. Je to levné, nehlučné, snadno přístupné a nikdo jim po tom nejezdí a neblokuje jim to.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 07.10.2019
                                          Autor: Brahma
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                               

                                          Jindřichu, buď v klidu. Jasně, že máš nejdelšího pindíka!

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 07.10.2019
                                          Autor: radka
                                          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                                        • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                                               

                                          Ano, Brahmo, máš pravdu. A v zásadě je to tak správně, že tramvaj vezoucí sto lidí neblokuje auto s jedním řidičem.
                                          Proti zatravněným pásům celkem nic nemám, pouze připomínám, že spolu se zkušenostmi s nimi se objevily také některé nevýhody, a že by bylo dobré brát je v potaz.
                                          Kupříkladu, že není dobré vysázet na tramvajový pás trávu a nestarat se o to, jak ji budu zavlažovat. Protože ta tráva mi přestane fungovat ve chvíli, kdy budu potřebovat, aby fungovala (deset dnů nad třicet a ani kapka srážek).
                                          Teď zrovna Praha 6 řeší, co s tím
                                          https://www.idnes.cz/praha/zpravy/tramvaj-trava...
                                          Také se ukazuje, že je potřeba myslet na to, kam a jak takový hezký travnatý či sukulentový nebo heřmánkový pás dát. Není dobré ho dát tam, kde co dvě minuty projíždějí záchranky či jiné složky ISZ, a kde zároveň díky různým sloupkům, zábradlíčkům, balisetám a jiným zklidňovačkám dopravy nejde houkající záchrance uhnout. Třeba těsně před nemocnicí.
                                          Toť vše.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 07.10.2019
                                          Autor: Lanna
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                         

                    Jen aby si pak měl ještě sílu si to všechno prohlédnout...
                    https://vrstevnice.rajce.idnes.cz/20150328_Benesov

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 06.10.2019
                    Autor: radka
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                 

            To je rozumný názor, úměrný k tvému věku. Možná bys mohl slevit i na tu stovku. Je to takové pěkné číslo. Prostě končit pásovým oparem je blbost.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 05.10.2019
            Autor: Brahma
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                   

              Na 100 trasuješ, 120 z toho pak je.
              Vím jak to chodí, na silničce.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 06.10.2019
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
      • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

             

        Adrenalin, mocný čaroděj. Extrémy jsou popsaný z Velké Války.. chlapi utíkali s prostřílenejma nohama (kolena, kotníky, rozdrcený kosti), na kterých nešlo udělat ani krok, nebo si nevšímali zásahů z pušky (to je známo už z Bůrské války, kdy se zjistilo, že jsou situace, kdy moderní plášťové střely ráže.303 na zasaženého nefungují (a tak se zrodilo DUM-DUM) a ten jede naplno, dokud nevykrvácí.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.10.2019
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

         

    Zajímavý. Když jsme právě tudy jeli tenkrát s christianií, chytalo se mne na těch nekonečných labských hrázích taky jakýsi rozčarování. Nápady to zabalit a dojet vlakem. Pamatuju si to jako dneska. A to jsem tudy putoval poprvé, a neměl na co vzpomínat. Připisoval jsem to tehdy blížícímu se konci dobrodružství a nevyhnutelnému návratu z klukovskýho snu do reálu....

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 20.10.2019
    Autor: básník
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

           

      To není únavou z cesty, ale z toho neutěšeného pohledu na tu krajinu, kde oko nic nepotěší.
      Máme v srdco tu naši českou zahrádku a tou svět poměřujeme, ať vědomě, či úplně bezděčně.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 20.10.2019
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
    • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

           

      Vzpomínám, jak jsme na přívozu v Aken potkali nějaké cykloženy, které volaly "Není možná, vidím řeku!"

      Krajina je fakt dost nudná. Já naštěstí mám rád města, takže Wittenberg, Dessau i Magdeburg mě plně uspokojily. A holt mezi nimi nudný přejezd.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 20.10.2019
      Autor: petrp
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

           

      Ty cyklostezky kolem řek mě nikdy noc nebavily. Stejně jako cyklostezky po starých železničních náspech.
      Vesměs nuda a strojové tempo přizpůsobené zcela jiným podmínkám, než požaduje cyklista.
      Moc předvídatelné, jak mi zrovna přes rameno diktuje můj muž:-))

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 20.10.2019
      Autor: Lanna
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

             

        Kolem Rhony je to jiné, tu vesnička, tu mostík, ptačí rezervace, jaderka....

        Prostě je furt na co koukat.

        To Labe je fakt k prdu.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 20.10.2019
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

               

          JIstě, ale Wittenberg, Magdeburg, to jsou města, která hýbala dějinami.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 21.10.2019
          Autor: Brahma
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

                 

            To Avignon taky :-)

            Německá města jsou poznamenaná nedávnou německou historií, což jim na kráse nepřidá.

            Magdeburgem jsem jen profrčel a zalehnul, jejich kostelíček mi připadal jaksi "prostřední". Hezká soustava socialistických soch sportovců v parku na nábřeží, nměl jsm už čas fotit.

            Wittenberg je slušně zrestaurován, zvenku, byl jsem tam už v 2014 a když jsem teď listoval fotkama, zjistil jsem, že mám na něj hezkou vzpomínku.

            Ale nejde o města, těch jsem na té cestě viděl celkem dost a nijak extrémně jsem netoužil vidět nějaké další.

            Jde o ten bezútěšný pocit z té krajiny, náspu a násypů posrabých dobytkem, liduprázdno, protože bývalé hraniční pásmo NDR.

            Kromě toho, to co jsem psal se týká labské severně od Magdeburgu, jižně od Wittenbergu je to jiné.

            Z Magdeburgu do Wittenbergu jsem to bral na krátko, nikoliv podél Labe ale okreskama, v stavi, jaký pamatuju z prvního kolovýletu do NDR v roce 1979....

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 21.10.2019
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Být králem na cestě ... 6. NDR

             

        Cyklocesty okolo riek su tiez zaujimave, ale je to vzdy (alebo takmer vzdy) na hornom toku rieky. Napriklad Innska cesta (specialne jej svajciarska cast), Mur, Drava, Enns, Salzach Adige, Vltava, Vah su na hornych tokoch zaujimave a je co pozerat. Vacsinou na hornom toku nie je ani ziaden priemysel a mestecka su ako keby zaspate (nerozsiruju sa takou rychlostou ako v dolnom toku). Ked sa vsak udolie rozsiri a vacsinou sa jazdi po hradzi okolo priehrady, uz to zacina byt nuda a treba od rieky vybehnut niekam do kopcov.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 21.10.2019
        Autor: Jaroslav
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklistika z Prahy

22.04.2024
Ahoj, hledám cyklistku pro spolujízdy z Prahy ven na kolo, víkendy nebo dle dohody, na pohodu

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky
21.04.2024
Hledám kamaráda, nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky, nejlépe z okolí Prahy 6.

Hledám: partnerku na kolo

Hledám: partnerku na kolo
19.04.2024
vysoký, štíhlý, aktivně sportující, mladšího vzhledu hledá sportovně založenou ženu na sdílení společných zájmů,…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

285 cyklistů (11 přihlášených)

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024

Srpen 2023 – okolo Otavy

Letošní zahraniční výlet nám nečekaně zrušily zdravotní problémy, musely jsme se z cesty vrátit. Po…
Aar | 23.03.2024