reklama

Favorit - legenda ze zoufalství

Zde glosa: https://cestovani.idnes.cz/kolo-favorit-vystava...

Favorita jsem měl.. a zažil téměř všechny popsané závady - prasklým ráfkem a letováním mufen počínaje a vztekáním se s čímkoli dalším konče. Nicméně, jedno tomuto vehiklu, který kdyby viděli pánové Kastrup a Světlík tak by výrobce ze své fabriky hnali svinským krokem (starý kola od nich jsou mnohem spolehlivější, než tahle modla socialismu) uznat musím - Jako Dalibora naučila nouze housti, tak mě Favorit naučil si skoro vše opravit.. páč nebylo zbytí.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: včera v 08:40
  • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

         

    Kola Favorit se spolupodílela na sjednocení Vietnamu, na vítězství Viet-congu nad americkými agresory

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: včera v 09:30
    Autor: AV
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
  • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

         

    Jak si opravoval ztržený klínek, když byly nedostatkové :-)

    Favorit nejen, že tě naučil všechno opravit, Favorit tě naučil životu v reálném socialismusu..

    Dej tvrdý Sparty, budou klínky

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: dnes v 19:35
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

           

      Nechápu, cos na nich opravoval, napadá mě jenom ta šestka závit. Ale i tak, klínek za kačku, tvrdý za osmičku. Divnej kauf.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: dnes v 19:46
      Autor: abernathy
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

             

        Za kačku bylo kdeco, akorát že to obvykle nebylo. Ani ty Sparty za osmičku nebyly pro každého...
        https://youtu.be/P4sFZzCFzM8?t=535

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: dnes v 20:05
        Autor: ronda
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

               

          Ale, Jindryšislův příspěvek jsem čet dost nebdale, sorry.:-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: dnes v 20:10
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

                 

            Esli si budeš z Iška dělat srandu, nebude a tebou mluvit.

            Dneska je Jindříška, Soňa říkala

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: dnes v 21:53
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

             

        Právě, nešlo nic opravit

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: dnes v 21:51
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

           

      Sparty jsem nedával, já si klínky udělal z kulatiny (tu jsem vymámil ze známých v ČKD) - jen jsem to vylepšil tak, že se do ní navrtala díra (takže se šrouboval šroub DO klínku) a pak jsem to spiloval....

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: dnes v 20:49
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

             

        Já byl lebek obouruč, studoval jsem na politika

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: dnes v 21:54
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

               

          Skvělé Google "lebek obouruč"

          U tohohle founu to neumím vypnout, aby byl chytré. Nejnovější android, xperia zx2 a sere tak, že neumím poslat i mms, o těch auto opravách nemluvě.
          Prostě to nastavení schovali jinam, aby jim do toho blb nekecám, Google ví co chceš napsat

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: dnes v 22:09
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

                 

            Já to pochopil - obě ruce levý.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: dnes v 22:10
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

                   

              Táta když mě viděl s Merkurem propadák depresi, a to neznal mýgo budoucího zeťáka....

              Kluk z paneláku

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: dnes v 22:12
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

                     

                No a já z Merkuru postavil i malorážku - jen lauf jsem někde vyhandloval :) Je to již víc jak 30 let, tak se tím můžu pochlubit, jelikož dávno promlčeno :)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: dnes v 22:16
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

                       

                  Jsi opak mě, šikula

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: dnes v 22:35
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

                 

            Ty vole a on to auto fixnul znova

            Levej obouruč

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: dnes v 22:11
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

         

    Klínky byly nejhorší zhovadilost, když už Zbrojovka dělala před válkou kola která měla čtyřhrannou osu a ocelové kliky...

    Ale je jasné odkud vítr vál, kliky šly jednoduše rozebrat bez speciáního nářadí - klínek šel vždycky vytlouct kladivem, teda teoreticky, prakticky se ohnul dřík se závitem, ten se následně tlakem zlomil, a zbytek se musel vytloukat dál nějakým kvalitním šroubem.

    Můj Favec byl vhodný tak pro 11-15 leté dítě, a jako takový plnil účel jakžtakž.

    První co bylo že jsem vyndal z výpletů ty mamutí odrazky.
    Následoval crash dvou Favoritů, které se zamotaly přes motýlky, přední ráfek měl osmicu za kterou se nikdo nemusel stydět.

    Následovalo sundání blatníků, a světel, a zkruba ve stejné době náraz pytlíkem do představce, že jsem pak poskakoval asi 10 minut, drže se za koule.

    Kožené sedlo bylo úplně k ničemu, stejně tak brzdy, a posléze i náboje - vystřídaly je hliníkové ložiskové Čezety.

    Pak už to šlo ráz na ráz, nové měkké sedlo, střed šel ven ve prospěch čtyřhranu a trojtáce, dopředu šel nový představec a delta řídítka Kuboj - jako největší vynález sloužila další páka pro zadní brzdu a dvojité lanko spojené pod horní rámovou trubkou.

    Kolo začlo být konečně rychlé, ale stále mělo ty otřesné brzdy, které se kroutily a vyhlodávaly na ose.

    Pamatuju si že jsem jej používal naprosto univerzálně, takže jsem s ním jezdil na výlet do hor, tam jsem vyjel a sjel sjezdovku, apod.

    Potom už nemělo smysl cokoli na tom kole ladit, protože přední vidlice byla tak vyměklá že jsem pochopil že potřebuji horské kolo.

    Někdy v té době jsem měl poprvé možnost vyzkoušet si na Favecu bullhorny a pochopil jsem že s jedním převodem a tuhým kolem s dobrou geometrií to bude zase sranda, ale trvalo více než 10 let než jsem silničního singla postavil - ten už ale naštěstí neměl s Favoritem nic společného...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: dnes v 21:27
    Autor: single
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

           

      Čtyřhrany nebo 6-ti hrany (Goricke) byly na cestovních kolech, klínky na závodních. Mám jak 100 letý cesťáky, tak i závodničku.. za vyjádření, že klínky jsou zhovadilost by tě hnali pánové Perič, Štajnerský, Kubrycht, Poustka a v závěsu by za nimi dorazil z Itálie např pan Bianchi - koukni třeba sem....
      https://www.sterba-bike.cz/fotka/3611/category...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: dnes v 21:42
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

             

        Ano, 100 let stará věc, která se stále používá stejně a je naprosto nevyhovující, čtyřhranné ocelové kliky byly možná i lehčí.

        Možná máš zkreslené představy o tom že ti pánové byli spokojení s tím co musí používat.

        Kotníky omlácené o ostré hrany klínkových klik a následné kostní výrůstky mluví za vše.

        To se v cykloprůmyslu děje naprosto běžně, viz. vynález pevné osy pro kotoučové brzdy - kdy už 15 let bylo jasné že klasika s rychloupínákem, která zakládá na silničním náboji už naprosto nevyhovuje.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: dnes v 21:50
        Autor: single
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

               

          Nevíš o čem mluvíš. Kubrychta z cca roku 1910-15 mám a není na něm jediná nová součástka (tedy až na pláště a duše) - i ty klínky jsou původní. Jen je to pořádně udělaný, což tedy Favorit nebyl. Jo a to kolo váží 8 kilo.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: dnes v 22:00
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

                 

            Tak to je ještě poctivé řemeslo. Taky je otázka na kolik to kolo vyšlo a přepočet na dnešní ceny. Já na favoritu řešil klinky, zohlou a nakonec roztrzenou kliku a hlavně neustálé praskání špic v zadním kole. Pak mi to naštěstí ukradli a byl klid.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: dnes v 22:06
            Autor: Billicek
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

                   

              Pikantní taky byla středová osa a misky k ní. Z měkkého materiálu, včetně kuličkových drah. Jak si tam ty kulky prošlapávaly drážky, žlábky, zákopy... Nakonec ten nepatrně menší metrákovej převodník už i cvrnkal o vidlici zadní stavby.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: dnes v 22:48
              Autor: ronda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

                     

                Jojo a když jsi to chtěl vyměnit tak to bylo úplně srostle k sobě. Sem tu misku vysekal majzlem.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: před 13 minutami
                Autor: Billicek
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

                       

                  Osa i s miskama šla úplně do háje. Dobu jsem pak nejezdil, prostě samotná osa jako díl byla ještě beznadějnější, než celé nové kolo. Obvolával jsem tehdy od mámy z práce celou republiku (včetně Slovenska). Nikde nic, někde už dlouho, jinde ji neměli ještě nikdy.
                  Po dost dlouhé době se nějakým zázrakem objevila u nás v prodejně. Možná ze soucitu, když jsem tam otravoval coby kluk obden, někdy i častěji (když jsem do té prodejny zabloudil po čtvrt století, prodavačka mě poznala...)
                  Nejlepší na tom bylo, že ta nová osa už z výroby trošku šmajdala. Ale to převodníky taky, tak se to moc neřešilo. Prostě škrtal přesmykač. Pak se sundal.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: před minutou
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

                 

            Kola v dřívejší době byla dělaná na mnohem nižší hmotnosti jezdců, lidi byli mnohem menší a lehčí.

            Ve třicátých letech frantíci dělali silniční kolo na brevety, na tlustých gumách, vpředu s nosičem na 2 bidony, blatníky a světly s dynamem, které vážilo 7,5kg.

            Protože typický chlap měl 60kilo.

            Klínek fungoval pokud byl z pořádné oceli, ale v tu chvíli se většinou zadřel a nechtěl ven, takže to byla věc vždy na výměnu - při vytloukání to nevydržel závit a při následném dotažení se zlomil.

            Při bouchání klínku do kliky, aby se to vše usadilo, nesmírně trpěly ložiskové dráhy ve středu.

            Mimochodem BSA a Ital jsou také takovým nesmyslem - pokud to někdo myslí se závitem vážně, musí jej v rámu zalepit, jinak ten střed pořád vyměňuje, jak si misky tlakem sedají.

            Dalším takovým nesmyslem který přetrval naštěstí už jen na dětských kolech je palcový závit na přední vidlici - jakkoli to vypadá bezproblémově - nikdy to nefungovalo tak jako naprosto bezproblémový ahead - museli jsme všichni čekat na průmyslovou výrobu ježka.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: dnes v 22:16
            Autor: single
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

                   

              Do klínku (a čehokoli na kole) bouchá jen ignorant, servisman na to má stahovaček, nebo lisovací svěrku, víme?
              Mám 190 cm, 92 kilo a Kubrycht je postavenej rozměrově přímo na mě - když jsem ho dal vedle svý současný silničky, tak stejná pozice sedla, řídítek.... a i ta váha :)
              Je na měm střed NSU a zajímavé, že se za těch 100 let nepovolil a to není zalepenej....

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: dnes v 22:29
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

                     

                Někteří borci je vytloukali bacičem, aniž našroubovali na závit matici. Toho údivu pak při montáži!

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: dnes v 22:32
                Autor: abernathy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

                     

                Možná je tvůj střed našroubovaný do rámu který byl lakovaný syntetikou i na závitu, a jako takový byl správně namontován.

                A jinak mi připomínáš současné BB kliky od Campy, které jsou udělané tak, že na ně musíš používat stahovák na ložiska, který na ni ani nechce držet - v dnešní době budeš kliku rasovat stahovákem... (v kterékoliv době).

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: dnes v 22:41
                Autor: single
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

                       

                  Já sem dám fotku.. mluvim o kvalitní výrobě z tenkostěnných profilovaných trubek s minimálnáma tolerancema, žádné sračce...
                  PS s těmahle kolama to má o 0,75kila víc - původní mám schovaný bokem :) Jo a to nmalování - to je malování, žádnej obtisk.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: dnes v 22:48
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

                         

                    Jako fakt pěkné kolo jestli říkáš že to je ještě před první světovou.

                    Jinak to nijak neprožívám - kolo se spoustou neduhů, ale jinak asi držák.

                    Rámaři, co si uměli sehnat tenkostěnné trubky z kvalitních ocelí, vždycky existovali a pájeli do mufen lehké rámy - to všichni víme.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: před 15 minutami
                    Autor: single
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

                     

                S tím boucháním nemáš tak úplně pravdu - pravda s kvalitou se snižovala potřeba bouchat tak intenzivně - ale třeba šroub od představce byl na to přímo udělaný.

                Většinou stačilo do klínku nebo šroubu v představci jen lehce klepnout.
                Problém byl spíše v tom když to nezafungovalo a to se dělo u čím dál zhoršující se kvality všeho.

                Třeba ty pedály co máš na tom kole z roku 1910, já měl na Favecu z roku 1987, a zase se na mne nesmíš zlobit, ale nefungovaly a nevydržely.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: před 6 minutami
                Autor: single
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

               

          Jojo, rychloupinak sem zrovna včera vyhodil z vidlice při pádu. Zjistil sem to až při brzdění v dalším sjezdu kdy drhnul plášť o vidlici. Ještě že před tím nebyl nějaký skok.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: dnes v 22:03
          Autor: Billicek
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

               

          Ještě zpřesnění - Zkus se podívat KDO byli pánové Perič, Kubrycht .... Oni nejen závodili, ale ty kola, tak aby se dobře závodilo stavěli.... Dodnes si rvu vlasy (už mi jich moc nezbývá), že jsem jako mladej a blbej chtěl novýho Favorita a nespokojil se se starým otřískaným Peričem....

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: dnes v 22:09
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

                 

            Mně je to jasné, taky jsem viděl Favorit z 50. let a ten z 80. let.

            Po 30 letech vše vypadalo naoko stejně, ale vše se změnilo k horšímu s kvalitou.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: dnes v 22:19
            Autor: single
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

         

    No nevím, já na favorit vzpomínám celkem v dobrém. Možná to bude tím, že jsem trochu mladší než pamětníci komunismu, já ho koupil jako použitý někde okolo roku 2000. Možná jsem měl štestí na dobrý kousek, koupit nové klínky ani jiné díly už nebyl problém a samozřejmě s odstupem si to trochu idealizuju, ale najezdil jsem na něm dost a nesrazit se s autem, možná by to kolo jezdilo dodnes.
    Určitě to kolo mělo své mouchy, ale z mého pohledu díly jako řetěz, špalky nebo ráfky vydržely hodně moc, o tak levném provozu kola si dneska můžu nechat zdát... :-)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: dnes v 22:04
    Autor: Jrr
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

           

      Tak znova, Favorit, 1982, jedem na Paříž, všimni si toho outdoorového vybavei

      Na fotce Honza

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: dnes v 22:19
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

             

        Něco podobného jsem potkal o víkendu u hospody. Já je dnes moderní "těžké retro". Myslím Teda to naložené kolo aby byli jasno i bez smajlíků, pro pribrzdene

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: dnes v 22:23
        Autor: Billicek
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

               

          Všechno fungovalo, ale podcenil jsem vyplet.
          Vypraskané dráty, dělal jsem že dvou jeden...

          To si dám patentovat

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: dnes v 22:34
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

             

        Ty dlouhý bowdeny, to byla tehdá velká frajeřina. Pokud jsi sehnal prodloužený lanka. :-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: dnes v 22:25
        Autor: abernathy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Favorit - legenda ze zoufalství

           

      A ještě, to je až na jednu fotku vše co mám, z cesty 22 dní, 2400, na Favorit ech.

      Brejlate jsem ja

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: dnes v 22:24
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamaráda na kolo 50+

13.07.2018
Ráda bych našla zdatného cyklistu / kamaráda vyšší postavy 55 - 60 let na projížďky na kole i na cyklocestování.…

Hledám: kamaráda na zážitky

13.07.2018
Hledám kámoše na kolo, in-line, běh, lyže...na aktivní život...já 45 r.

Hledám: Fajn parťačku na kolo

12.07.2018
Najde se pohodová žena na cyklovýlety po našich cestách i necestách v rekreačním tempu?Já 42/178
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

347 cyklistů (19 přihlášených)

Jak začínal syn jezdit na kole

Koupě dětského kola pro syna a seriál závodů Na kole jezdím už hodně dlouho a k tomuto koníčku jsem dotáhnul…
Kolo-pro | 10.07.2018

Cyklovýlet do srdce Brd, červen 2018

Dlouho jsem se už tak nepobavil a ještě ve spojení s výletem na kole :-D Vyrazili jsme v sobotu 2. června…
Ladama | 26.06.2018

Slovinsko – Julské Alpy – Triglavský národní park

Stejný termín, stejná cestovní kancelář, v únoru obsazujeme poslední volná místa a těšíme se do nepoznané…
HMS | 12.06.2018