reklama

Lepení a foukání kol v terénu.

PO včerejší anabázi s píchnutím 20" tažného kola začínám Jindrovatět. Vše musím jistit třikrát:-)
Kvalitní "neprůrazová - nepichnutelná" duše (zatím nenám). Dále, tmel do duše popřípadě duši už s tmelem. V poslední zoufalé možnosti kvalitní lepaní a na foukání pumpičku CO2.
Najde se někdo kdo poradí a má zkušenost s výše uvedeným? Lepení v terénu s mým hendikepem je značně obtížné a tuším že to bude čím dál jen horší. Rady, názory, poznámky uvítám.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 10.07.2018
Autor: Bobbob
  • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

         

    Kompresorek jsem zamítl kvůli měniči a velikosti i když by byl možná nejlepší.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 10.07.2018
    Autor: Bobbob
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • kompresor...12V

           

      Bobbobe, Ty máš baterky "dělané" viď?
      To by jsi mohl doplnit odbočku 12V a na tu napojit kompresor bez měniče.
      Je mi jasné že to baterky rozbalancuje ale když je nouze....

      Jinak ten kompresor jde "vykostit" na úplné minimum kde ti zůstane jen motorek,převodovka a valec s hadičkou. Velikost 10x10x5cm+hadička a kablik.
      (teda alespoň ten jeden co jsem rozebíral byl takový)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 10.07.2018
      Autor: cibi
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: kompresor...12V

             

        Baterie už mám origo, stavěné jsem prodal i s kolem. Měnič i kompresor sice mám ale nechce se mně to tahat sebou zabírá to místo, používám doma.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 10.07.2018
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

           

      Kompresorek bývá na 12V, snesl by určitě i nějaké Voltíky navíc. Netuším, jak je složité snížit napětí z tvého.
      Foukat můžeš i bombičkama, ale není to žádná láce. Chce to pořádně kouknout po netu. Dají se pořídit stejně velké za 35 Kč, ale taky za víc než dvojnásobek.
      No a pak taky není pumpička jako pumpička.

      Bez mlíka v duši Radka snad ani nevyjede :-) ale obecně to není nějak preferované řešení. Když už, tak rovnou bezdušáky s mlíkem. A rezervní duši pro všechny případy sebou.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 10.07.2018
      Autor: ronda
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

             

        Složité to není ale zabírá to místo, pumpička je malá. Je to jen nouzovka, pumpa + 6x bombička, třeba to celou sezonu nepoužiji.
        To že jsem nyní píchl je jen díky hodně sjeté gumě. No a navíc jsem se stím pohyboval v terénu kde bylo plno maliní, tak že nějáký trn mně napích:-) Teto čnnosti se napříště budu snažit vyvarovat. Tak teď jen vybrat tu kvalitní a správnou CO2 pumpičku:-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 10.07.2018
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

               

          Já objednal "pumpičku" z Číny, bombičky nakoupil v Pardubicích. Ale mám to společně s knotama na motorku. Na kolo vozím normální pumpičku.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 10.07.2018
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                 

            Taky vozím zatím malou mechanickou pumpičku, ovšem foukat tím prázdnou duši je už o život:-)
            Včera jsem do toho v sedě na vozíku narval asi 250 žduchu aby se na tom dalo dojet. Pohledám nějaké testy na CO2 pupičky a uvídím která zvítězí.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 10.07.2018
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                   

              To jsi mě teda rozladil, že s malou pumpičkou je to takový opruz, v podstatě zabírá místo třeba pro držák nápoje, kromě duše a lepení vozím i lepení ve spreji(z Lídlu), je s tím nějaká zkušenost? O CO2 začínám už taky uvažovat, 2 bombičky+ventil zabere tolik co malá pumpička, na kolik defektů by byly použitelné?

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 11.07.2018
              Autor: miro5
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                     

                Ono to není tak hrozný, 26" kolo na horáka mám fouknutý malou pumpičkou asi za minutu.
                A tahat sebou ještě nějaké bombičky na foukání je trochu nadbytečné.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 11.07.2018
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                     

                Jedna bombička by snad měla stačit na jedno kolo. Záleží, na kolik to chceš nabouchat. Takže plus mínus 40 až 80 Kč za jedno pšouknutí.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 11.07.2018
                Autor: ronda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                     

                Pokud jsi mlád a zdráv tak to neřeš. Já to foukal s motorem 8kg na klíně. Nevím jestli by lelek zvladl 250žduchů za minutu ale na bežné kolo mně stačilo 90žduchů a to bylo více jak minuta:-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 11.07.2018
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                       

                  Netuším kolik potřebuju šťouchů, zatím jsem je nepočítal, ale nafoukat přední kolo mi určitě přes minutu netrvalo.

                  Že bych si šel vypustit obě kola a spočítal šťouchy? :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 11.07.2018
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

             

        Jj, spray z LIDLu používám.
        Má své plusy
        - rychlá oprava bez nutnosti jakékoli demontáže a sundavání bagáže
        - pneu se na dojezd i nafoukne
        - oprava je rychlá - trvá to pár minutek


        ale má to i své mínusy
        - aplikace chce trošku zručnosti - zejména při sundavání prázdné bombičky, kdy se pěna tlačí ven než se to odšroubuje
        - redukce jsou jen na autoventilek a standardní ventilky, silniční s tím nenafoukneš nebo bys musel mít vlastní redukci
        - zalepí se tím jen menší dirky
        - druhý den ráno je zpravidla nutno pneu dofouknout, ale pak to drží jak židovská víra
        - pokud nenajdeš původce defektu, pak se ti může stát, že stále vězí v pneu a cca po 500 km způsobí další defekt. Mám ale vyzkoušeno, že stačí jen duši dofouknout a drží to zase dál, případně tam fouknu další bombičku. Já jsem totiž líná doma původce defektu hledat...

        Jednoznančně je to ale pro mě ideální pomocník, protože defekty opravuji děsně nerada.
        Pneu pak většinou nechám vyměnit v servisu, když dávám jednou za rok kolo na seřízení.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 11.07.2018
        Autor: radka
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

               

          A co se týká pumpičky, tak používám také z LIDLu. Používám k ní ale standardní šlaušek ze staré pumpičky.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 11.07.2018
          Autor: radka
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

               

          No mě bude stačit abych se vrátil domů, čili stačí mi že je to použitelné a nevozím nějaký zbytečný bazmek, DÍKY za info.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 11.07.2018
          Autor: miro5
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                 

            Počítej ale s tím, že to při plnění nenafoukne na tvrdo. Vždycky je lepší ještě párkrát přišťouchnout pumpičkou. Na dojezd je to ale dostačující.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 11.07.2018
            Autor: radka
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

               

          Ten sprej z Lidlu sem si koupil taky, ale ještě sem ho nepoužil.

          V textech co sou na něm je striktně používán termín pneumatika, takže to na mě dělá dojem, že je to určené na bezdušáky. Funguje to i na duše?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 12.07.2018
          Autor: xtonda
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                 

            Moc čteš :o)))
            Já si přečetla jen návod k aplikaci :o)))

            Ale bez legrace - běžně používám do duší. Bezdušovky ani nepoužívám, takže naopak ti neřeknu, zda to funguje i u nich.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 12.07.2018
            Autor: radka
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                 

            Nová duše váží tolik co sprej, a asi bude i podobně drahá.

            Kašlu na řady těch, co na kole najezdí tisíc za rok a jsou na to pyšní.


            Žádný sračky do toho nefoukej, prohlídni plášť, jestli tam někde není nějaký trn, vyměň duši a problém řeš doma. Pokud honíš váhu,, sprej i duše budou tak nastejno.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 12.07.2018
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
            • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                   

              Rezervní duši je stejně potřeba vozit už jen proto, že ne každou díru ti ta srágora zalepí a duše až tak drahá rozhodně není. Teď jsem kupoval schwalbáckou duši za 100 Kč.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 12.07.2018
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                     

                Když tam neleješ tu srágoru, tak se dá na cestě duše snadno zalepit a nemusíš náhradní vozit. Jediné co jsem nezalepil bylo, když jsem vylomil ventilek pumpičkou bez hadičky. Teď vozím pumpičku s hadičkou, takže vylomeni ventilku nehrozí. Stačí mi vozit malou krabičku s lepením a hustilku.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.07.2018
                Autor: Brahma
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                       

                  Jak říká Lelek, poškození může být takové, že ani nezalepíš, a už vůbec nezapatláš srágorou.
                  Dokonce to může odskákat i plášť (ten jde většinou opravit stříbrnou páskou zevnitř)

                  Zůstat někde viset kvůli tomu, že mi bylo zatěžko vzít náhradní duši.. .


                  Ale šedivá je theorie, barevná realita. Taky jsem se vydal na výlet, vybaven skvělé trojicí duší, lepením, stříbrnou páskou, spojkou na řetěz, lankem, a vším, co se může vysypat, jen místo galuskové pumpičky jsem si vzal pumpičkou na autoventilek.

                  Naštěstí jsem omyl pochopil až po návratu...

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.07.2018
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                  • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                         

                    Ty s sebou nevozíš ventilkové redukce? Měl by ses polepšit :)

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 13.07.2018
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                           

                      :-)

                      Vozím, pochopitelně.
                      Pokud vím, že mám galuskové ventilky..

                      A já si myslel, že AV

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 14.07.2018
                      Autor: Jindra8526
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                   

              No já právě chci problém řešit až doma, tedy fouknout sprej a jet, sundavat plášť, hledat díru někde v blátě, prachu, jehličí je celkem pruda.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.07.2018
              Autor: xtonda
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                     

                Ale patří to ke kolu.
                Divím se, že se ještě nerozmohly nějaké asistenční služby. Píchneš, zavoláš nějaké 1xx číslo, posedíš chvíli na mezi, přifrčí servisák, zalípne díru, nafouká, popřeje šťastnou cestu...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.07.2018
                Autor: ronda
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                       

                  V Rakousku jsme na bike-doktora narazili už v roce 2012.
                  http://vrstevnice.rajce.idnes.cz/20120707...

                  A přes ulici byl druhý
                  http://vrstevnice.rajce.idnes.cz/20120707...

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.07.2018
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                         

                    To jsou (asi) servisy. Vyjíždí ale 24/7 za nešťastníkem bleskově do terénu ?

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 13.07.2018
                    Autor: ronda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                           

                      Tehdy jsem ještě fotila na mobil, tak to není moc vidět. Na dveřích každého krámu visela cedule s mobilním číslem a s tím, že v případě nouze je možné zavolat.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 13.07.2018
                      Autor: radka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                             

                        Jo, že přiběhne z domova do dílny. Ale ne, že za se za tebou bude škrábat někde po kotárech :-)

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 13.07.2018
                        Autor: ronda
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                               

                          Tam to právě bylo i s tím dojezdem po okolí.
                          Služby do večera a o víkendu.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 14.07.2018
                          Autor: radka
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                       

                  Však to existuje
                  http://www.cykloasist.cz/
                  https://www.cykloasistence.cz/
                  Podmínky sem podrobně nestudoval, je otázka jak by se tvářili, kdyby si je někdo opakovaně volal k defektu a taky je otázka jakou maj reakční a dojezdovou dobu, čekat na opravu defektu tři hodiny asi není úplně ideál.

                  Já sem začal jezdit na kole po delší době předloni, první defekt sem měl hned po 100 km zcela nepřipraven, tak sem si volal odvoz. Další byly naštěstí pomalé, takže sem s dofoukáním dojel domů nebo našel prázdné kolo až druhý den ráno. Teď vozím pumpičku, duši, lepení a lidl sprej.

                  Mít na to ráfky asi zkusím bezdušáky.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.07.2018
                  Autor: xtonda
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                       

                  Tak na jednu stranu to ke kolu patří, na druhou výrobci vymýšlí vše možné aby se defektu předešlo - pláště s ochranou proti průpichu, až po takové věci jako Schwalbe Marathon Plus co váží i kilo a čtvrt, bezdušové systémy, různé vložky do plášťů aby se dalo nouzově dojet i s defektem apod. a lidi to kupují, protože řešit defekt v terénu nikdo nechce.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 14.07.2018
                  Autor: xtonda
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                   

              Víš, milý Jindřichu, já život na kilometry neměřím. Pro mě jsou to jen bezcenná čísla. Nejezdím na dálku, jezdím za poznáním a k tomu opravdu nemusím jezdit daleko.

              Navíc za poslední tři roky mám jiné hlavní priority – mám dvě malá vnoučata a ty jsou nad všechny kilometry. Ty kmitáš mezi domovem a Francií, prsíš se tu svými výkony a myslíš si, bůh ví jak nejsi světový.
              Já jsem zase se svými vnoučaty a jsem šťastná, že můžu sledovat a i trošku ovlivňovat, jak se z těch malinkatých miminek stávají člověci. Chci s nimi být a chci, aby věděli, že mají babičku a dědu. Nechci v jejich 6ti letech zjistit, že o nich vlastně nic nevím a vymýšlet ftipná pravidla, abych zakryla vlastní připosranost, když mi je na pár dní rodiče svěří.

              Moje kolo sice zahálí, ale když přijdu dcerunce naproti na nádraží, a to malý tříletý mrně běží od vlaku, pověsí se mi pevně kolem krku a řekne „babiško moje, já jsem tak jáda, že už sem zase u tebe“ – tak to bych nevyměnila za žádné kilometry...

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.07.2018
              Autor: radka
              Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                     

                Ok, radko
                Ne jezdíš, tak neraď.

                Prostě jsi kolovýletník. To není nic špatného, naopak.

                Ale nesnaž se svoje, naprosto miniaturní, zkušenosti sz výletů na kole, předávat jiným. Taky jsem párkrát stál na lyžích, ale fakt nebudu radit lyžařům, jaké si vybrat vázáním.

                Prostě nesnaž se radit vždy a všem, a bude to fajn.

                Moc ti přeji, ať se tvé rodině daří, a chápu, že být babičkou je složitější, než být dědečkem.

                Fakt, chápu.

                Já rád hltám kilometry, mám na kole pocit svobody. Jezdím sám a kolektivním akcím se vyhýbám. Když kolektiv, tak já jej vedu.

                Takový jsem já, alfa Macho.

                Jsem rád, za tvá lidská slova, a z mé strany končím válku.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 14.07.2018
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                •      

                  Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                  Datum: 14.07.2018
                  Autor: xtonda
                  • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                         

                    Osobní útoky zde nebudu trpět.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 14.07.2018
                    Autor: Bobbob
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                       

                  Víš, milý Jindřichu, docela ráda bych si s tebou sedla k jednomu stolu a leccos si vyříkala. Pokud to ale chceš brát stylem "vezmu tě na milost, když budeš držet hubu", tak to je mi líto, ale takhle to nefunguje.

                  A co se týká rad - pindíky si s tebou opravdu poměřovat nehodlám.
                  Bob hledá nápady na to, jak na vozíku řešit defekt po cestě na dojetí do místa, kde může opravit. A tady vím a nemám důvod mu neříct své zkušenosti.
                  Do dálkových cest se opravdu nepletu. Ale pokud Bob nebo kdokoli jiný potřebuje poradit s čímkoli na kratší cesty, výpravy a výlety, tak tady vím dost a když se budu chtít o své zkušenosti podělit, tak nemám důvod mlčet.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 17.07.2018
                  Autor: radka
                  Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                         

                    Je to docela smutný, na diskuzi někomu vysvětlovat, že nemáš důvod mlčet.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 17.07.2018
                    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                   

              A ještě k těm opravám. Na kole, ve smyslu rekreační cyklistiky, jezdím od roku 1995 a byť jsem najela za rok nejvíc něco přes 3 tis. km, zkušeností jsem nasbírala dost a dost. Sbírání zkušeností také není o množství najetých kilometrů. Hlavně ty zkušenosti nesbírám cestou „pokus-omyl“, takže nepotřebuji najet tolik jako ty, abych věděla, co je slepá ulička.

              O mě se říká, že jezdím na jistotu – vozím lékárničku, která již mnohokrát posloužila i jiným, a vozím i dostatečnou výbavu k opravě kola na cestě. Vozím i takové věci jako náhradní bovden, šroub k sedlovce nebo náhradní dráty.
              Vozím věci na větší opravy, ale pokud si mohu na cestách nějakou opravu usnadnit tak, abych nemusela sundavat bagáž z kola, tak si tu opravu prostě usnadním. To, že jsem pak líná doma řešit reopravu, to je jiná věc.

              A pěna do duše je právě tím usnadněním na cestě – fouknu pěnu a jedu dál, doma dořeším.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.07.2018
              Autor: radka
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                     

                No sem na ten sprej zvědavej, na jiném fóru je převládající zkušenost a názor na sajrajty do duše jako tohle nebo Slime, že to spíš nefunguje a ani fungovat nemůže, protože duše je tenká na to aby se ten tmel v díře zachytil a fungoval, protože duše nemá výztuhu, takže po propíchnutí se tlakem roztáhne a protože se při jízdě v plášti pohybuje, takže i kdyby se to zacpalo, tak se to třením duše o plášť zase utrhne. Takže prý to nic nezalepí, takže klasická oprava stejně bude nutná s tím bonusem, že vše bude upatlané od tmelu.

                Pár zmínek o úspěšném požití tam tedy bylo, ale sou v menšině.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.07.2018
                Autor: xtonda
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                       

                  Mám zkušenosti s klasickými dušemi 27" a 26". A pak s dušemi od kočárku .o)))

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 14.07.2018
                  Autor: radka
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                     

                No, vozíme podobnou výbavu.
                Zkušenosti jsou jen, a pouze o těch najetých kilometrech. V autě i na kole.
                Prostě chybám se učíme, a čím víc kilometrů, tím víc chyb. Statistika.

                V nacházejí stále nových chyb jsem fakt dobrej.

                A tak si nechám poradit, od lidí, co skutečně na kole jezdí. A to ty, radko, to nejsi.

                Nic špatného, každý nenajezdí tisíce. Ale jen ty, míváš, navzdory pidinájezdu, radit.

                Zkus o tom popřemýšlet, jestli ty, se svou tisícovku za rok, když se dařilo, máš fakt co poradit lidem na dlouhou cestu.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 14.07.2018
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                       

                  Teda že už i na zalepení duše člověk potřebuje najezdit nejdřív tisícovky kilometrů, aby tušil, o čem to je... :D

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 14.07.2018
                  Autor: Ifča
                  Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                       

                  A že ses tedy nepoučil a nepoužíváš něco, čím bys defektům předcházel a furt lepíš duše? Ono taky jaký zkušenosti může člověk získat najížděním kilometrů na elektobabetě.

                  Navíc učit se metodou pokus omyl je asi ten nejblbější možný způsob.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 14.07.2018
                  Autor: xtonda
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

         

    S tvým hedikepem by snad bylo nejlepší nouzové dofukování kompresorem za jízdy i přes defekt. Jen nevím, jak mechanicky vyřešit přívod vzduchu do duše na samém obvodu kola. Nejspíš je to neřešitelné, škoda.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 10.07.2018
    Autor: Brahma
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

           

      Dobrý nápad, vyřeš ho a máš nobelovku:-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 10.07.2018
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

             

        Stačí okoukat systém z vojenských tatrovek. Potřebuješ akorát kompresor s patřičným výkonem a průtokem, pár hadic, u náby otočný prvek a máš vystaráno. Dojedeš i s rozšklebenou dírou.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 10.07.2018
        Autor: ronda
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

               

          Tak že zbývá jen pořídit tu tatrovku:-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 10.07.2018
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                 

            OT64 prý dokázaly dofukovat několik průstřelů.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 10.07.2018
            Autor: Brahma
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

               

          Tak to teda nevim, to bych chtěl viděl ten kompresor co by zvládl dofoukávat moje včerejší cvaknutí :-))
          Rána a necelé půl vteřinové zasyčení a hotovo. Dostatek času, krásné počasí, pěkné výhledy, dost lepidla a dva velké fleky to spravily.

          Jenže to je to co Bobbob už s úsměvem nedává. V jeho případě vidím jako jediné rozumné řešení dobré bezdušáky.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 10.07.2018
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                 

            Panaracer dělá kevlarové pásky mezi duši a plášť, které fungují jako guard proti defektu.

            Jsou samolepící a dají se koupit na anglických eshopech, pokud máte někdo zájem, najdu odkaz.
            Cena je kolem litru za pár.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 11.07.2018
            Autor: single
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

         

    Včera večer jsem zkusil simulovat Tvou situaci.
    -prázdné kolo 26"
    -sedím na židli
    -pumpa "socíková" s přišlapávací nožičkou+hadičkou
    http://www.ris-cycling.com/shop/p/576/pumpa...
    Kolo položene naplocho na zemi, pumpičku přišlápnu pravou nohou, pumpoval jsem většinu jednou rukou, nakonec oběma a pomohl jsem si předklony. Guma nahuštěna "natvrdo"

    No, pohodlné to nebylo, ale šlo to.
    Můžeš si doma udělat podobný test?

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 12.07.2018
    Autor: cibi
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

           

      Ja si ho udělal venku, židle a inv. vozík to je hodně velký rozdíl. Položit kolo s motorem na zem na plocho tak už ho nezvednu. Nakonec jsem si nějak poradil i když velmi obtížně, musel jsem, nebyla jiná možnost.
      Něco jako Meresjev:-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 12.07.2018
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

             

        Co si pomoct nějakou improvizací. Ke kolu před položením přidělat kousek provázku, řemínek atd. Pak ho položit můžeš, snadno zvedneš.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 12.07.2018
        Autor: ronda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

               

          No možná jo ale ja nic neměl a nemám ani tu pumpu, jednoduše to jinak než na klíně nešlo.
          Asi budu zvažovat tu pěnu či co to do toho rve Radka.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 12.07.2018
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                 

            Zdravím, měl jsem před léty opakovaný problém s duší v zadním kolem se zapleteným nábojovým motorem a kabelem vcelku - demontáž a oprava byl pěkný opruz. Našel jsem si těsnící tmel :

            https://www.bike-eshop.cz/lepeni/tesnici-gel...

            aplikoval jsem ho a od té doby > 4 roky nemám problém, ani přes zimu mi kolo neujde a na jaře jen symbolický doreguluji tlak.
            Pokud duši i plášť o něco neroztrhneš, tak bys neměl mít problém, podle popisu to ucpe i díru o průměru 6mm a to už je slušná lochna!

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 12.07.2018
            Autor: vysočina
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                   

              Tak tuhle zelenou potvoru mám akorát že už asi bude hodně prošlá:-) Pak mám ještě něco bíleho ale taky už pár let:-) Uvidím, něco tam nastřiknu.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 12.07.2018
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                   

              Když jsem míval motor v zadním kole, občas jsem duši "cvaknul"

              Pomohlo hustit na maximum a dvě pásky.

              Dobré pláště, dobře nahuštěno.
              Tmel co něco zevnitř lepí je na dojetí, a u kol, co se hustí na slušné tlaky ani to ne.
              Prevence, a když to neklapne, tak výměna duše.
              Jak si jednou zasereš ventilek lepidlem, už nedohustíš

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 12.07.2018
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                     

                Bobův problém je někde jinde než náš, on potřebuje za jízdy NEopravovat. To by měl Slime řešit, funguje preventivně jako Antipich, který používali soutěžáci při šestidenní. Pokud půjde o běžný průpich tak funguje i jako lepení - viz popis. Ventilek nezapatláš, protože aplikace je doma, v klidu, trubičkou zkrz ventilek.

                Ta opravná bombička, o které píše Radka, není prevence, ale tekuté lepení - u první aplikace jsem se pěkně vyřádil (ta slova!). Pak jsem koupil Slime. Netuším jestli jsem od té doby nepíchl, nebo kolikrát mě vytáhl z bryndy, každopádně za 4 roky žádné lepení.

                U jiných kol vozím "Radky" bombičku a igelitové rukavice trvale. :-)))

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.07.2018
                Autor: vysočina
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                       

                  ...a samozřejmě náhradní duši, kdyby byla větší díra.

                  Plášť nevozím, i když loni by se hodil, v Jizerkách na kamení odešla nejen duše, ale i plášť. Bylo to naštěstí 0,5 km od chaty a tam měli rezervní pro podobné případy. :-)))

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.07.2018
                  Autor: vysočina
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                         

                    A jak velkou díru do té duše chceš udělat, že bude větší než je ta největší záplata? Ta má asi 2cm v menším průměru. Taková díra v duši nejspíš už také znamená neopravitelě zničený plášť. Tak co na tom ještě opravovat výměnou duše? Když seženeš náhradní plášť, tak už také seženeš i náhradní duši.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 13.07.2018
                    Autor: Brahma
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                           

                      Co jsem tak pochopil, teoreticky se může vytrhnout z duše ventilek (nejspíš jako důsledek špatné instalace nebo jízdy na prázdném kole) nebo jinak poškodit a to pak určitě nezalepíš, ale nová duše problém vyřeší. Nikdy se mi to nestalo.

                      Já zatím skoro vždycky lepil a novou duši jsem si nechával až bude opravdu zle... pak jsem ji chtěl použít a zjistil jsem, že se zřejmě pohybem v brašničce za ty roky z boku prodřela, takže mi nakonec stejně byla k ničemu.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 14.07.2018
                      Autor: Jrr
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                             

                        Teoreticky se může vytrhnout ventilek?!?
                        Tak tohle je teorie, která rychle přechází v praxi :o)))

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 14.07.2018
                        Autor: radka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                        • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                               

                          Pro mě to zatím naštěstí vždy byla jen teoretická možnost... stejně jako milión jiných potenciálních katastrof, které se mi zatím vyhnuly. :-)

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 14.07.2018
                          Autor: Jrr
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                               

                          Nechci se rouhat, ale jen jedinkrát se mi na autoventilu s gumovým tělem natrhnul ten gumový bok. Co vozíme kovová těla (Schw.) a později jen galuskové ventily, tak nic.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 14.07.2018
                          Autor: ronda
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                           

                      Nechytej mě za slovo! Jako vždy, tak existuje řada možností, které jsem nezmínil. Jen jsem pro šťouraly doplnil, že m.j. vozím i náhradní duši.
                      Nemusí to být jen velká díra, ale také např. zima a déšť a člověk nemá chuť hledat a lepit díru, tak jen - po kontrole pláště - přehodí duši a pokračuje dál...

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 14.07.2018
                      Autor: vysočina
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                   

              Jen na doplnění, těch 6 mm průrazu se týká bezdušového pláště, pro duši uvádějí u přípravku Slime 3 mm. Složení tmelů pro bezduše a duše se liší.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 14.07.2018
              Autor: Benshot
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                 

            Jen ještě k té pěně - jak už jsem psala, je trošku vopruz při demontáži bombičky.
            Standardně vozím v nářadí takové ty tenké gumové rukavice a tady se hodí.
            Hadička od bombičky se na ventilek šroubuje a když šroubuješ ven, tak pěna utíká ven a je lepkavá. Nesmíš se toho leknout a co nejrychleji musíš hadičku vyšroubovat.
            Při první aplikaci mě to trošku rozhodilo, ale teď už vím, že se na to prostě nesmí brát ohled a dál šroubovat.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 12.07.2018
            Autor: radka
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

         

    Bobe, 3x.
    Tedy 3 nové duše.

    Jednu píchneš, vyměníš, a před tím zběžně zjistíš, že není plášť poškozen, Ujedeš li dvacku, a kolo zase prázdné víš, že jsi něco přehlédl. Tak jsi pozornější a hledáš fakt důkladně. Najdeš a jedeš.

    A furt máš duši v záloze, co kdyby něco jinýho.

    Theoreticky bys to moh dát na první, kdybys byl pozornější, ale to nejsi. Nemáš na to čas, jsi na blbý místě, začíná lejt...

    Jedenkrát za 5000 km, ale stane se

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 12.07.2018
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

           

      Tak letos jsem nepřehlednul, zato v loni mrcha drátek. Zalepil jsem v Rožnově a v Hrachovci asi po 8km už jsem jel po prázdném kole. Až potom jsem ho mrchu našel. Jak píšeš na poprvé málo dusledný:-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 12.07.2018
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

             

        Mě to vypeklo letos na té mé cestě, prostě na frajer, když máš 3, a pak najednou, safra, problém.

        A jako vždycky, tam kde to nejmíň potřebuješ.

        Ale před tím dva roky nic.
        Ale poctivě vozím.

        Bone, koukám na ty střenky co děláš na Endemoto, nenapadlo se tě někdy vydat na cestu, třeba k nám? Jsi tu za 3 dny v poho?

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 12.07.2018
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

               

          Jindro, problém je najít po cestě bezbarierové ubytování a kvalitní uschovnu mého stroje. Snažím se naplánovat projetí jižní moravy po 15září pokud mně dobře dopadne cystoskopie.
          Bohužel všude narážím na nepřekonatelné bariery.
          Někdy se taky stane že dojedeš na konec stezky, pak najednou 5schodů a končím:-(

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 13.07.2018
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                 

            A není někde nějaký průvodce pro bezbariérové cesty, třeba někde na svazu invalidů nebo nějakého sdružení?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 13.07.2018
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                   

              To jsem zatím nezjišťoval ale mrknu jestli něco nebude.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.07.2018
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                     

                Nejspíš tě vyzvou, že bys mohl toho průvodce začít tvořit.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.07.2018
                Autor: Brahma
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

                   

              http://www.vozejkmap.cz/

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.07.2018
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

         

    Jednoduchý a léty osvědčený způsob jak rychle a spolehlivě najít i ten nejmenší trn co mohl zůstat zapíchnutý v plášti. Sundat plášť spolu s duší, opřít s ventilkem směrovaným k zemi, vyndat duši, pohlídat si že jí ’’neotočím‘‘, najít díru, postavit vedle pláště přesně jak v něm byla ventilek k zemi, podle díry v duši lokalizovat místo v plášti, a těch pár centimetrů důkladně prohledat a prohmatat.

    Když je ničemné počasí bez blízkého přístřeší tak jen vyměním a lepím později, když je hezky a nikam nespěchám záplatuju na místě, jako tuhle před 3 týdny, kdy jsem po víc jak roce a půl zase jednou trochu provětral lepidlo. :-)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 12.07.2018
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

           

      Nemyslím si, že tvůj způsob je jednoduchý a praktický.

      Kontrolu pláště z vnitřní strany provádím hmatem a plast je na ráfku.
      Z druhé strany tlačí prstem proti, snažím se identifikovat trn.

      Ale možná oba používáme jiné ráfky a jiné gumy.

      Na silničce nebo treku do 28" asi fakt použuješ jiné metody než na 40mm široké pneumatice s traktory.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 12.07.2018
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
      • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

             

        Je to tyden

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 12.07.2018
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
        • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

               

          FOTKU TO NEVZALO

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 12.07.2018
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

             

        No já bych naopak řekl, že pohlídat si nějak synchronizaci mezi pláštěm a duší, je velice důležité!

        Ono zkontrolovat celý plášť se snadno řekne, ale pokud bych primárně nehledal v místě odpovídajícímu vzniklé dírce, často bych původce nenašel, myslel bych si, že plášť je OK a v zápětí by byla dírka další.
        Drobné střípky skla a podobně se někdy dokáží v plášti schovávat...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 13.07.2018
        Autor: Jrr
        Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Lepení a foukání kol v terénu.

               

          Zlatej falcák - tam je poloha plášť - duše poměrně jasně daná vykousnutím na ventilek (pokud si ho tedy majitel udělá) a navíc na spoustu oprav není třeba vůbec kolo sundavat, mnohdy stačí stroj jen o něo opřít a nemusí ani na krovky.....

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 13.07.2018
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Korsika září

13.11.2018
Hledám kamaráda na kolo na Korsiku začátkem září 2019, věk mezi 50-60 let, okolí Liberec

Hledám: Hledá se slečna nejen na kolo ?

Hledám: Hledá se slečna nejen na kolo ?
13.11.2018
hoj nenašla by se tady rozumná duše co už ví co od života chce. Chtěla by časem založit rodinu. Je milovnice…

Hledám: brno

11.11.2018
kdo se nudí a chtěl by podniknout nějakou projížďku po okolí nechť se ozve :) já 30 / sváteční cyklista :)

Co se děje:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

143 cyklistů (3 přihlášení)

Známé i neznámé vrcholy Klatovska 2 – Plošin, Boudovka

Je nádherné první zářijové odpoledne a já měl velké plány, jak ho co nejpříjemněji strávit. Tedy do chvíle,…
JohnyB | 02.11.2018

Cyklotoulky Olomouc - Slezská Harta

Další kraj pro naše cyklotoulky jsme vybrali Olomoucko. Respektive Mariánské údolí, Moravský Beroun a…
ondrapisklak | 31.10.2018

Elberadweg 2018 - Labská cyklotrasa s větrem v zádech

Elberadweg (Elbe Cycle Route, Labská cyklotrasa) je už několikátým rokem nejoblíbenější dálková cyklotrasa v…
Asterix | 28.10.2018