Čímpak asi, zkus přemejšlet. Cvrk necvrká, utopil se v bordelu. ;-)
-1
Něco podobnýho říkal Menšík o Cvrčkovi a Prckovi.:-)
Nebo to může bejt moc utaženým torpédem. :-)
0
Jemu ale cvrček cvrkal, prcek měl problém.
0
Tohle mi začíná dělat dost drahej vořech na silničce a mám pocit, že mi tam degraduje nějaká guma, že začíná lepit, místo aby těsnila, je to možný?
0
Tam snad ani nic takového není, nebo tam máš nějaké gumové těsnění?
0
Nevym, je to Mavic, budu to muset znova rozebrat a pořádně to proštudovat, už jsem to jednou dělal, protože mi to lehce táhlo za řetěz, ale asi jsem to odflákl, promázl jsem to olejíčkem a nic se nezměnilo, tak mě napadlo esi to nemuže bejt nějaké rozleptané těsnění, asi blbost, co..
0
Aha, Mavic. Ten je potreba mazat specialnim olejickem. Obvykle ma na jedne strane lozisko kulickove, na druhe strane kluzny plast. Ten i praporky se mazou nekolika kapkama toho olejicku. Vazelina nebo necisteny orech cvrka umi zalepit.
Teda pokud nezmenili nejak technologii, ale pred par lety fungovali takhle.
0
Jo, to bude ono, dík za informaci, tentokrát si na to vezmu brejle a bude to v cajku, tak mě napadlo, jestli nemá zakladatel tématu stejný problém.
0
To asi ne. Při pomalé jízdě to nedělalo až při vyšší rychlosti z kopce na volnoběh to pomalu začalo unášet a prověšovat řetěz.
0
Vysušená vazelina zahuštěná prachem a nečistotami umí udělat svoje. Asi to bude chtít pořádné vymytí a nové máznutí.
Na horáku mám Mavica a nejdéle po dvou letech provozu mi začalo kolo při jízdě z kopce na volnoběh při vyšší rychlosti unášet řetěz. Byla to jen zanešená nečistota, bohatě stačilo jednou ročně vyndat vyčistit a znovu máznout.
Detaily vyčištění ti napíše ronda, který to dělal :-)
0
Koukni se, jestli nemáš nejaký bordel mezi výpletem a vicekolečkem, je to tak na 99 % příčina toho, co popisuješ. Na dílně už jsem řešil námotky: většinou je tam tráva, ale třeba taky vlasec, vlasy, provázek, vodič (asi ze sluchátek?), gumicuk (hák nyštěstí zůstal zaseklý v křížení drátů)
0
No ale kde asi zůstal ten druhý hák gumicuku?
Zažil jsem to, jeden hák ve výpletu, druhý zůstal na nosiči a skončilo to ještě dobře - jenom nečekaným zastavením se zadním kolem ve smyku. Zbytky mezi pastorkem a výpletem se nějak podařilo vyšťárat, muselo se jet dál.
0