reklama

Rozměry pláště na kolo

Promiňte, že obtěžuji, ale potřeboval bych poradit ohledně výběru vhodného rozměru pláště na kolo. Jsem v cyklistice jako koníčku poměrně začátečník a ještě stále mám poměrně značné mezery v kde čem. Momentálně si vybírám na novou sezónu pláště a mám jistý problém s výběrem vhodného číslování.
Měl bych zájem o nákup dvou plášťů MITAS 700 x 35C, V69 HOOK černý, které v detailu mají udaný alternativní metrický rozměr 37-622. Já sám užívám krosovo/trekové kolo a pláště, které na něm jsou, mají označení: "35-622 (28x1,35 - 700x35C) HS369." Dle francouzského číslování jsou rozměry odpovídající, nicméně metrické rozměry se nepatrně lidí.

A tak se chci zeptat, jestli pláště označené velikostí 37-622 (700x35C) mohu použít na kolo, na kterém jsou nasazeny pláště s rozměry 35-622 (700x35C). Zdá se mi to jako zanedbatelný rozdíl, ale jsem úplný laik a nepodařilo se mi najít, co konkrétního ony míry vyjadřují. Našel jsem sice, že těch ta 35 a 37 označují šířku nafouknutého pláště, ale nevím, jestli to není třeba v ráfku a aby se mi tam nový plášť vešel.

Zároveň se omlouvám, je-li můj dotaz pitomý.

Děkuji za vaši odpověď a ještě jednou se omlouvám, je-li dotaz hloupý.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 16.06.2018
Autor: Timoteus
  • Re: Rozměry pláště na kolo

         

    Sedne to tam spravne. "Rozdil", pokud teda vubec nejaky bude, tak jen v siri te nafouknute casti. Spis bych rekl, ze maji chybu v oznaceni. Ale je to zrovna jeden ze vzacnych pripadu, kdy na nejakem tom milimetru nezalezi. Kdyz das vedle sebe stejne oznacene plaste ruznych vyrobcu, nebo i ruzne modely jednoho vyrobce, tak budou jejich skutecne sirky trochu rozdilne. To podle konstrukce, dezenu, ochrane atd...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 16.06.2018
    Autor: ronda
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Rozměry pláště na kolo

         

    Označení je podle různých norem.