Páni kutilové, bastlíři a techničti géniové:-)
Dokázali by jste z přiloženého videa vydedukovat co je to za systém připojení a jak to vlastně funguje? Dalo by se to okopírovat a vyrobit doma na koleně?
https://www.youtube.com/watch?v=ogbWghwMyz8
A co ta přední vidlice, dokázal by to u nás někdo vyrobit?
Uvítám jakékoliv technické nápady jak jednoduše připojovat a odpojovat motorové zařízení k vozíku.
Koule a "žehlička", které spojují osobní auto a přívěs.
https://www.google.cz/search?q=koule+a+%C5...
Jednoduché, snad i za malý peníz dostupné (nevím, nikdy jsem nepotřeboval)
0
Zapoměl jsem dodat že to spojení můsí být pevné tak že tento systém bohužel nelze použít, škoda :-)
0
Vidlicí se i řídí, takže dvě žehličky nad sebou (osa otáčení vidle)
0
Žehlička a koule se pohybuje do všech stran a to nesmí být, podmínka je pevne připojení bez pohybu do stran a nahoru či dolů.
Na tom videu to je jasně vidět.
Vidlice má své hlavové uložení tam není co řešit.
0
Vypadá to, že pod sedačkou na vozíku jsou dvě příčné tyčky, které zapadnou do zámků na horní straně té oje - něco jako dvě spřažená vázání z běžek, akorát podstatně robustnější.
0
Jo, pod vozíkem je jakoby koryto (do něj přesně zapadne protikus a tím je minimalizovaná boční vůle) a v něm jsou dva čepy. Na ten ve předu se spojovací mechanizmus "zavěsí" a jak zatlačí pilot do řídítek, celý se to přizvedne a zacvakne do toho zadního čepu. (mechanismus zachycení a zajištěni u toho zadního čepu opravdu funguje stejně jako u vázání běžek)
Funkce mechanizmu je tady, čas 2,10
https://www.youtube.com/watch?v=LVNOwcEMQ-M
Podobně (koryto s čepy, protikus s hákem a zaskakovací pojistkou) - je to u poloautomatického rychloupínáku lžíce u bagru.
0