reklama

Výměna řetězu

Skoro se stydím za takovou banalitu a notoricky známou situaci.
Po výměně si nový řetěz nerozumí s ostatními komponenty. Samozřejmě. Zkusil jsem to rozjezdit, ale projevuje se chyba, která se, myslím si, asi nerozjezdí. Je to Deore LX na Meridě. Když je řetěz na nejmenším převodníku a musím víc zabrat tak se jakoby namotá. Řetěz udělá jakoby vlnku ve spodní části, ta se nadzvedne a řetěz se narve mezi rám a velký převodník. Takže dolů z kola než něco praskne, trošku o ústa je potřeba z nášlapů dost rychle vyjet ven. Tak jsem to vrátil k mechanikovi. Snad tomu pomůžou nové převodníky a snad je rychle u nás sežene. Taky ještě jakoby sebou trhala přehazovačka, když byl řetěz na malém převodníku. 100 km jsem to zkusil rozjezdit, zlepšilo se to, ale pořád je to špatné. Tak prosím rady jak co nejrychleji z toho ven.
Napadá mne existuje třeba i v Praze nějaká rychloopravna, jestli mi to nebude příští víkend fungovat?

[ Zpět ]
Datum: 17.04.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (mirek)
  • Re: Výměna řetězu

         

    Vypadá to jako špatně snýtované... Teda, nedostatečně rozhýbaný článek, který byl nýtován...

    [ Zpět ]
    Datum: 17.04.2006
    Autor: Jarda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Výměna řetězu

           

      Řekl bych, že proti tomu mluví jedna věc - mechanik mi tam dal řetěz se spojkou. Normálně bych se tomu bránil (nedůvěra) , ale už jednou jsem ho měl a po počátečních potížích (50 km) to najednou bylo vše výborné. Tak nevím. Musím to mít co nejdřív pohromadě. jestli se v úterý dozvím, že nejsou převodníky Deore LX, na Meridu z r. 2004 což očekávám, tak se kácím.

      [ Zpět ]
      Datum: 17.04.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (mirek)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Výměna řetězu