reklama

výběr krosového kola

Zdravím,

rád bych si pořídil krosové kolo. Mám v plánu, že s ním budu jezdit do práce celkově cca 14 km denně a dále možná nějaké menší výlety po nezpevněné cestě (předpokládám poměr silnice/nezpevněná 85:15). Cenově si představuji tak do 20 tis., když to bude stát fakt za to, tak trochu přihodím (2–3 tis.). Má výška 182 cm, váha 83 kg.

Jsem v cyklistice laik, ale už jsem si něco zjišťoval. Chtěl bych mít pokud možno Deore komponenty a véčkové brzdy. Véčkové brzdy si myslím, že jsou pro mě dostačující, vím, že mají menší brzdící účinek, ale nejsou s nimi problémy (s pískáním, apod.) a servis je minimální. Ale nechám se poučit.

Hledal jsem na internetu a našel jsem toto kolo 2015/2016:

http://www.sport-racing-bike.cz/krosova-kola...

http://www.profilshop.cz/konfigurator/cross28/...

Co na to říkáte? Je to dobré kolo za tu cenu?

V čem se vůbec nevyznám je vidlice, podle čeho vybírat, na co dávat pozor.

Cílem je si pořídit kolo, na kterém se pohodlně dopravím, a které bych si mohl servisovat sám.

Díky moc za reakce.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 18.02.2017
Autor: heylool
  • Re: výběr krosového kola

         

    Podle specifikace jsou obě kola skoro stejná.
    Vzal bych to první. Jen místo kazety 11-34 bych dal kazetu 11-36 a vyměnil vidlici za vzduchovou,
    třeba za Suntour NCX-E RL LITE.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 18.02.2017
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: výběr krosového kola

           

      Můžeš, prosím, upřesnit, proč bys měnil tu kazetu? Na čem závisí výběr?
      A jaký je Tvůj názor na V brzdy?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 20.02.2017
      Autor: heylool
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: výběr krosového kola

             

        Záleží na tom, jaké chceš mít převody. Proč si nedát vzadu větší kazetu, když to bez problémů jde?