reklama

Nákladní vlek za kolo

Vyráběl jste někdo vlek za kolo?
Jak se vám to povedlo a co z toho vzniklo? Fungoval? Co rozměry, nosnosti,vlastní váha atd.
napiště svoje zkušenosti.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.01.2017
Autor: chopper
  • Re: Nákladní vlek za kolo

         

    http://www.nakole.cz/diskuse/16305-nakladni...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 27.01.2017
    Autor: AV
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nákladní vlek za kolo

         

    to sice jo ale to je kupovanej, mě spíš zajímá jestli si vozejk někdo přímo vyráběl.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 27.01.2017
    Autor: chopper
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nákladní vlek za kolo

           

      Já stavěl teď přes zimu vozík,už je hotový vyzkoušený zatím bez nákladu jezdí dobře.Váha asi 7.5kg,nákladní prostor 64 litrů takže dostatečný prostor pro vše potřebné.Kolečka 16palců samotný úložný box je ze dvou na sobě ležících plastových vaniček z domácích potřeb,jsou sesazené systémem kolík otvor a zajištěné pomocí čtyř gumových pásků (používají se na lyže)tažná tyčka je odnímatelná na rychloupínák aby vozík tak nepřekážel ve vlaku.Ještě uvažuji že to nastříkám nějakou barvou,bílá se bude asi dost špinit.Já měl už něco podobného dříve ale s drátěným košem,toto má výhodu že do vozíku není vidět a tak neláká nenechavce,tak tam lze bezpečně převážet i dražší vybavení.Na vrchu na korbě jsou ještě čtyři malá madla kde se dá pomocí gumicuku připnout další náklad třeba taška s nákupem,nebo mokrý stan aby vyschnul při jízdě.Fotka není nic moc ale snad je z ní vidět jak vypadá.Náklady na stavbu byly cca 1000kč.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 28.01.2017
      Autor: bobeš2
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nákladní vlek za kolo

             

        Dobrá práce. Kola bych řešil na jednostranný náboj to by ještě nějakou váhu ušetřilo.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 28.01.2017
        Autor: Billicek
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nákladní vlek za kolo

               

          Možná že bych pár deka ušetřil ale zase by byla složitější konstrukce podvozku a stejně řešit jedno kilo když ve vozíku je náklad cca 20kg je zbytečné,navíc cena jednostranných nábojů by byla vyšší než cena celého mého vozíku.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 28.01.2017
          Autor: bobeš2
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nákladní vlek za kolo

             

        A jak to chytáš ke kolu?

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 28.01.2017
        Autor: Pepíček
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nákladní vlek za kolo

               

          ....já před 20-ti lety vyráběl taky nákl.vozík, s korbičkou upravenou uvnitř i pro přichycení dět. sedačky(pro převoz malého syna).Uchycení u "dvojkolky" jsem použil pomocí kul. čepu uchyceného na nosič SA. Pokud bude zájem o foto- nafotím a přiložím v pondělí(současně jsem "mimo byt").

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 28.01.2017
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nákladní vlek za kolo

               

          Použil jsem něco podobného jako je na fotce,samozřejmě v možnostech domácí dílny.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 28.01.2017
          Autor: bobeš2
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nákladní vlek za kolo

                 

            Něco takového bych upotřebil, ale ať hledám, jak hledám, na internetu ne a ne najít. Máte někdo tušení, kde bych to v Praze sehnal?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 28.01.2017
            Autor: Pepíček
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nákladní vlek za kolo

                   

              Myslíte něco takového?V kontaktech píšou že mají pobočku i v Praze.
              http://www.mojekolo.cz/burley-nahradni-upinaci...

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 28.01.2017
              Autor: bobeš2
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nákladní vlek za kolo

                   

              Jde jen o objímku- co protikus? Objímku si podle potřeby uchycení kdekoliv na kole zbastlíš(nebo "použiješ" šikovného kamaráda)a jako protikus použiješ starý kulový čep vhodné velikosti s matkou (např. z řízení auta)na uchycení,upravenou na křídlovou (pro jednodušší manipulaci).

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 28.01.2017
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nákladní vlek za kolo

                 

            za mě radši ISO 50. je spolehlivěší, by´t těžší.
            Pravdou je, že tahám podstatně větší váhy než 20 kilo.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 28.01.2017
            Autor: chopper
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nákladní vlek za kolo

                   

              slabota, čajíček.
              co tohle ?

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 29.01.2017
              Autor: ronda
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Nákladní vlek za kolo

                     

                jo a nebo závěs z tatry 813 8x8. na 70 čep.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 29.01.2017
                Autor: chopper
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nákladní vlek za kolo

                     

                .

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 29.01.2017
                Autor: chopper
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nákladní vlek za kolo

         

    já se chystám vyrábět tohle

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 28.01.2017
    Autor: chopper
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nákladní vlek za kolo

           

      kola

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 28.01.2017
      Autor: chopper
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nákladní vlek za kolo

           

      Tak nějak si představuji vlek za výkonnější osobní automobil ;-) , čili

      Offene Güterpanzerfrachtanhänger ohne Bremserhaus
      :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 29.01.2017
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nákladní vlek za kolo

             

        on zase tolik vážit nebude, rám mám spočítanej na nějakých 36 kg plus deska 8mm( její váhu nevim) a kola. stejně předpokládám že se do 75 kilo vejdu.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 29.01.2017
        Autor: chopper
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nákladní vlek za kolo

               

          Brzdy tohodle vleku budeš mít zase napojený na hydrauliku brzd na kole ? ;-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 29.01.2017
          Autor: ronda
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nákladní vlek za kolo

                 

            to je nebržděný. ale jsou to kola z motorky ,pakny k nim mám taky ,ale zatím to řešit nebudu. šlo by asi udělat nějakou verzi nájezdový brzdy aby byla vhodná při použití za kolem. Ta co je na auta je dělaná na větší váhy, na kole by nebyla účinná. je v ní ale jen tlumič, stačilo by použít měkčí.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 29.01.2017
            Autor: chopper
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nákladní vlek za kolo

                   

              Jo aha, nájezdovka :-))
              Pozveš nás už konečně na nějaké ty předváděcí jízdy ? Tohle už sice není takový kalibr, jako minule, ale i váhově 1:1, nebrzděný by mohl vyrobit fůru srandy.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 29.01.2017
              Autor: ronda
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Nákladní vlek za kolo

                     

                někdy jo ,ale chce to lepší počasí.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 29.01.2017
                Autor: chopper
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nákladní vlek za kolo

                       

                  jj, však to máš zatím jen na papíru. Až budeš mít tu radost zaháknutou za kolem, dej vědět, rád dorazím.
                  Ale dej vědět včas, ještě před funusem.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 29.01.2017
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Nákladní vlek za kolo

         

    Když odmyslím pochopitelnou potřebu to vyrobit sám a líp než kupované..... tak na kolik to +- přijde taková samovýroba ?


    http://www.electronic-star.cz/DURAMAXX-Mountee...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 28.01.2017
    Autor: újezďák
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Nákladní vlek za kolo

           

      Když si přečteš můj příspěvek výše tak tam píšu na kolik mě to přišlo.A tady jde taky o to že si udělám vozík podle své potřeby na míru,ten vozík co odkazuješ je skoro dvakrát těžší než ten můj o rozměrech ani nemluvě,šířka tvého 90cm ,mého jen 58cm takže projedu tam kde tvůj nemá šanci,navíc nemám potřebu tahat 60kg a taky si nedovedu představit že sám strkám takovou hrůzu z nízkého peronu na vesnickém nádraží do vlaku.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 29.01.2017
      Autor: bobeš2
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nákladní vlek za kolo

             

        ...už neplatí omezení šířky vozíku za kolo na max.60cm? Zdá se mi, že takový předpis existoval.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 29.01.2017
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nákladní vlek za kolo

               

          někde jsem četl že by to mělo být 90cm ale nevim. já stejně memám ani jeden vozejk co to splňuje. Ten na plánku výš má ložnou plochu 120cm + šíře kol.

          člověk si musí pak akorát uvědomit že táhne širokej vlek.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 29.01.2017
          Autor: chopper
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nákladní vlek za kolo

               

          Bejvávalo teď co jsem aspoň vyguglil tak dvoumístný dětský vozík může mít až 90cm.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 29.01.2017
          Autor: bobeš2
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nákladní vlek za kolo

                 

            120 + šířka kol splňuje těch 90 cm jen velmi těsně ...
            8-D

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 29.01.2017
            Autor: AV
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nákladní vlek za kolo

                 

            ...ale tu je řeč o nákladním :-(

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 29.01.2017
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nákladní vlek za kolo

                   

              § 58 zákona 361/2000 Sb. říká: „Za jízdní kolo se smí připojit přívěsný vozík, který není širší než 800 mm, má na zádi dvě červené odrazky netrojúhelníkového tvaru umístěné co nejblíže k bočním obrysům vozíku a je spojen s jízdním kolem pevným spojovacím zařízením.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 29.01.2017
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nákladní vlek za kolo

                     

                no krom toho 1 bodu to splňuju:-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 29.01.2017
                Autor: chopper
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nákladní vlek za kolo

                       

                  Gratuluju- co na tu první "maličkost" policie?;-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 30.01.2017
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Nákladní vlek za kolo

                         

                    Ty jsi ještě neslyšel o "placených provokatérech", kteří testují, jak PČR "Chrání a pomáhá"?
                    8-D

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 30.01.2017
                    Autor: AV
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Nákladní vlek za kolo

                         

                    zatim nic, už jeden podobně širokej vlek mám. když nejezdíš jako prase a neohrožuješ okolí nic neřeknou. Vleky mám řádně osvětlené a v dobrém stavu.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 30.01.2017
                    Autor: chopper
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nákladní vlek za kolo

                     

                proč nesmí být ty odrazky trojúhelníkové? aby si tě někdo nespletl s traktorem?

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 30.01.2017
                Autor: Bruca
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nákladní vlek za kolo

                       

                  to nevim,já tu vyhlášku nevymyslel.
                  Tušim ale že trojuhelniky jsou určeny pro vleky za auta,stavební a zemědělskou techniku.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 30.01.2017
                  Autor: chopper
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nákladní vlek za kolo

             

        tak on to byl první z googlu, nehledal jsem nejlehčí a nejlepší :)

        Spíš mě zajímalo, jestli se to vyplatí a když jsem viděl některé ty fotky kol zde (třeba tu choprovu) tak mi přišlo, že se bojuje o nosnost :)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 29.01.2017
        Autor: újezďák
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Vlek za kolo - upravená kárka.

         

    Nevyráběl jsem celý vlek za kolo, na to nemám nářadí/schopnosti/čas. Použil jsem s výhodou kárku, která léta bydlí na chalupě, vyrobil jsem pouze novou rukojeť pro připojení ke kolu. I původní rukojeť je ke kárce přišroubovaná, čili rukojeti lze snadno měnit a původní funkce chalupové kárky je zachovaná.

    Poměr cena / hmotnost / užitečnost je velmi dobrý. Zkušenosti mám z jedné cyklodovolené v Čr bez přepravy vlakem.

    Vnitřní rozměry korby jsou takové, že se vejde přepravka 60x40 cm. Náklad: v obavě, že nebude dost pitné vody (2 dospělí a dítě) jsem vezl 10 litrů vody, k tomu stan, oblečení, jídlo. Náklad asi 20 - 25 kg.

    Zkušenosti:
    Vezl jsem vysoký náklad, dvě erpéčka (vysoké přepravky) na sobě. Proto byla jízda s vozíkem po lesních a polních pěšinách nejistá, i když se ani jednou nepřevrhl. Na silnici max. 32 km/hod, ale více nejezím skoro ani solo, na kole se vyšších rychlostí bojím (max. umím 40 km/hod. z kopce, ale to už nemám dobrý pocit).

    Velký vlek svádí k tomu, aby člověk nabalil spoustu zbytečností. Čili jedenkrát jsem si to vyzkoušel, dovolená prima, ale další rok už jsme jeli bez vozíku - také kluk už byl větší, takže nafasoval na Author Mirage SX nosič a kapsy s lehkými, ale objemnými věcmi.
    Na chalupu, pokud děti rády jezdí do lesa na dříví, je to ideální.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 29.01.2017
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

           

      O uchycení podobného vozíku za favouše mám zájem. Na fotkách to není vidět, můžeš to nějak přiblížit? Třeba popisem či odkazem.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 29.01.2017
      Autor: Pepíček
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

             

        Já to vyřešil takto-ale jde to i s objímkou na sedl. trubku.(korba:602x40x40cm,nosnost do 50kg)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 29.01.2017
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

               

          správný rozměr:60x40x40/20cm)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 29.01.2017
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

               

          Z těch fotek mi není jasné jak je ta tažná tyč zajištěná na tom čepu aby za jízdy nevyskočila,můžeš to nějak dovysvětlit?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 29.01.2017
          Autor: bobeš2
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

               

          Pro odpojení vozíku od kola je nutné demontovat nosič?
          Vzpomínám si, že když se měnily "spojovačky" na Spartaku popř. na 1203, byl to hrozný "vopruz" vyrazit čep z kuželového uložení v rameni řízení

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 29.01.2017
          Autor: AV
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                 

            ...i pro Bobše: kulový čep je pevný(řídící tyč Š110)a je přivařen k oji. K protějšku (nosič,sedl. objímka ap.)se upevňuje matkou a podložkou (pro vymezení vůle čepu-je na druhém obrázku na spodní straně nosiče), pro jednodušší a rychlejší manipulaci by se dala upravit na křídlovou, ale i tak je upnutí do 30s.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 30.01.2017
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                   

              Tvůj boj
              připojení bych asi volil jinak (ne líp, ne hůř, ale jinak) ...

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 30.01.2017
              Autor: AV
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                     

                Hm, tak snad si tady vyměňujeme zkušenosti, jak se dobrat k optimálním řešením. Napsat Tvůj boj, udělal bych to jinak, ale neřeknu jak - to mi přijde, promiň, trochu jako takový hrabošovský plivanec. Jaké je Tvoje JINÉ řešení?

                Jen můj názor, vše v dobrém.

                Jo aha, už to vidím o pár příspěvků níže. Ty bys použil provaz. Tak to jo, to je potom zase Tvůj boj.
                :-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 30.01.2017
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                       

                  Hrabošovský plivanec? Vážený pane, pokud bojujete proti plivancům, tak současně neplivejte kolem sebe a zejména ne na lidi, kteří se tu objektivně nemohou bránit.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 30.01.2017
                  Autor: Brahma
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                  • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                         

                    Nehaj mě, prosím!!!
                    (zvládnu to sám)

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 30.01.2017
                    Autor: AV
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                           

                      Mně se zejména nelíbí ten "Hrabošovský" plivanec. O tebe mi tolik nejde :)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 30.01.2017
                      Autor: Brahma
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                             

                        Dobrej material, vid ! Z toho by slo nejakou tu bitku uplacat. :-))

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 30.01.2017
                        Autor: ronda
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                        • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                               

                          Když se nechceš bít, tak proč se ozýváš? :)

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 30.01.2017
                          Autor: Brahma
                          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                                 

                            Ja ti prece fandim ! :-))

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 30.01.2017
                            Autor: ronda
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                            • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                                   

                              Jen jestli víš, v čem mi fandíš. Já například zrovna o tomhle zatím necítím potřebu se hádat. Nezklamu tě?

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 30.01.2017
                              Autor: Brahma
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                              • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                                     

                                Já ti věřím ! Ty to dokážeš.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 30.01.2017
                                Autor: ronda
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                                       

                                  A jéje, zase je tu souboj o poslední slovo :D
                                  Jen aby nám do toho nehodil Favorit vidle.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 30.01.2017
                                  Autor: Brahma
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                  • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                                         

                                    jestli se budete hádat tak vám to smažu.založte si jiný téma na hádání.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 30.01.2017
                                    Autor: chopper
                                    Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                       

                  Dosud jsem neměl potřebu něco takového řešit. Jsem vlastníkem vozíku "China-yak" a chystám se na zhotovení modifikovaného "Extra Wheelu". U obou vozíků je připojení ke kolu dáno, nebudu ho proto měnit.
                  Pro stěhování knihovničky na chatu jsem měl modrou kárku přichycenou k nosiči řemínky.
                  Spokojen?
                  Děkuji!

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 30.01.2017
                  Autor: AV
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                         

                    myslíš takhle?

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 21.02.2017
                    Autor: brum
                    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                           

                      První obrázek, ale bez sedlovky a vzpěry sklopené blíž k sobě.
                      Původně jsem to chtěl spáchat ze dvou pevných předních vidlí - byl by /vozík/ těžší, ale "nerozbitný"

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 21.02.2017
                      Autor: AV
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                   

              až se ti někde na dírách povolí matka budeš bez vleku.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 30.01.2017
              Autor: chopper
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                     

                Ta matka se dá zajistit závlačkou, prostrčenou v příčné díře závitu. Já to na svém kulovém čepu tak měl již z výroby. Uvaž, že se to používá na řízení kol auta, kde to kolo absolvuje mraky a mraky rázů. A moc to nepadá, že?

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 30.01.2017
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                     

                Na obrázku je samojistná matice. Ty se jen tak nepovolují.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 30.01.2017
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                 

            Ale to rameno řízení je poměrně silné, masivní, takže plocha vzájemně dosedajících částí je velká. Navíc je povrch díry tuším zdrsněný, právě proto, aby to drželo, aby se to do sebe "zakouslo". Kolega má na obrázku tenoučký matroš tuším plechového pásku na nosiči, z toho nejenže půjde čep ven sám, ale spíše bude problém ho zajistit proti protáčení v díře.
            Navíc na vylisování čepu z díry slouží stahovák, se kterým se "opruz" mění na standardní úkon.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 30.01.2017
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

                   

              ...jen tak "na okraj: rázy přenášející se na čep řízení auta a u tohoto provedení (na kolo)jsou nesrovnatelné díky menší rychlosti/působení sil. Za 20 let provozu se čep nejenže "nevytrhl", ale ani nepovolila matice a tím se neprotočil. Hlavní váha je na kolách, čep je namáhám ne na tah, ale na střih- takže i slabý plech nosiče nedoznal žádné újmy ani při převozu 30-40kg na vzdálenost 6-7km,zčásti po "polňačce", s i do kopce-nosič je p;uvodní,25let "mladý"....;-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 30.01.2017
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Konstrukce zapojovače.

             

        Odpovídám na dotaz a upřesňuji detaily zapojení vleku ke kolu.

        Volba spojovacího prostředku.
        Nechtěl jsem kardanový závěs (ani provázek à la cesta do konzumu :-) ). Chtěl jsem kulový čep. Volil jsem kulový čep řízení ze škody 120, stál tuším okolo stovky (už je to 13 let).

        Spojovací oj vleku.
        K výrobě oje či madla jsem koupil obyčejnou ocelovou trubku. Průměr snad 2 nebo 2,5 cm (už je to 13 let a nemám to doma), silné stěny. Pečlivě jsem na internetu nastudoval problematiku ohýbání trubek (vyplnit pískem!). Vyrazil jsem do nejbližšího zámečnictví, kde... na mě koukali jak zjara a nechtělo se jim do toho. Celý vzteklý jsem na chalupě popadl první vhodnou věc, kterou byl starý disk kola ze Žigula, bez pneumatiky. Okolo tohoto disku jsem trubku ručně naohýbal. Bez písku, bez přípravků na ohýbání, bez zámečníků. Díky silným stěnám a díky velkým poloměrům ohýbání se trubka nijak nezdeformovala.
        Kulový čep k madlu přivařil Ukrajinec na stavbě.

        Volba umístění zapojení.
        Myslím si, že ideální místo zapojení je v těžišti cyklisty (ostatně všimněte si, kde jsou zapojovány přepravníky automobilů, v poslední době už ne na zadním čele auta, ale u jeho zadní nápravy). Těžiště jedoucího cyklisty bude někde pod pupkem. Tam zapojit nelze, nejbližší vhodné místo je pod zadkem a za zadkem.

        Konstrukce a výroba zapojovače.
        Pro zapojení oje s kulovým čepem tedy potřebuji prvek se svislou dírou. Použil jsem hlazenku, hladkou ocel 25 x 3 mm. K tomu jsem koupil kousek ocelové destičky. Dohromady to sesmrkal opět Ukrajinec na stavbě, doslova sesmrkal, protože tomu se nedá říkat sváření... Tvar vidíš na náčrtu a fotografiích, rozměry dle konkrétního kola každého soudruha. Svislá díra musí být kónická.
        Zapojovač jsem na kole přišrouboval k destičce, která nese zadní brzdu. Horní část zapojovače je k sedlovce přichycena šroubovací hadicovou sponou. V jednoduchosti je krása. Když ta sedlovka unese metrákového kyklistu, který se na ní vrtí a nadskakuje na nerovnostech, tak ten v

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 30.01.2017
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Konstrukce zapojovače.

             

        Když ta sedlovka unese metrákového kyklistu, který se na ní vrtí a nadskakuje na nerovnostech, tak ten vlek asi utáhne také...
        A je to.

        Zkušenosti.
        Matice čepu nemá metrický závit. Vozil jsem raději jednu náhradní, i když je zajištěná závlačkou.
        Oj vleku, díky masivnosti materiálu, snad ani příliš nepruží. Každopádně žádné rázy nebo kmitání jsem při jízdě nepozoroval.
        Všiml jsem si, že čep má tendenci se v díře protáčet. Funkci zařízení to nijak nevadí, ale rozčiluje mě to. Řešením by bylo materiál zapojovače v místě čepu zesílit tak, aby byl čep uložen a dotažen ve větší mase materiálu (viz náčrt).

        Jedna cyklodovolená, Strakonicko a Blatensko, polní a lesní pěšiny. Vyrobil jsem dva kusy zapojovače a jeden namontoval i na kolo dítětovi matky, kdybychom během dovolené chtěli přepřahat. Samotný náklad asi 20 - 25 kg plus hmotnost kárky. Bez závad.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 30.01.2017
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Konstrukce zapojovače.

               

          Já použil čep ze škodovky také(stará řídící tyč) a čep se po řádném dotažení nemá proč protáčet- jedině že by drhl....Pokud jde o velikost, dal by se sehnat jistě menší, ale to tvé nové řešení bych se na vozík bál použít- slouží jinému účelu...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 30.01.2017
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Spojovací kulový čep.

             

        Zkušenosti s kulovým čepem řízení ze Škodovky jsou dobré. Ovšem čep je těžký a na kole působí humpolácky. Vymyslel jsem, jaké elegantní řešení použiji příště!

        Jedná se o kulové čepy, na kterých drží plynová vzpěra pátých dveří u Favorita a Felicie. Ten čep je prostě rozkošný! Jakmile jsem to vymyslel, neodolal jsem a samotné čepy jsem zakoupil a mám je už pár let na psacím stole... Vzpěr je, myslím, na každém vrakovišti dost. Hlava vzpěry je na čepu zajištěná pojistkou z plechového pásku, lze vyndat rukou. Samotný čep má závit a šestihran na klíč č. 13.

        Konstrukci zapojovače ponechám stejnou, jako v minulém příspěvku. Na zapojovači bude tenhle roz-koš-ňouč-ký čepíček.
        Jako protikus na oj vleku použiji spodní část plynové vzpěry, na obrázku v červeném kolečku. Odříznout potřebnou délku, nechat na té tyčce vytočit závit a přišroubovat k oji vleku.
        Spolehlivé zapojení vleku s drátěnou pojistkou v hlavě objímky bude záležitostí pěti sekund.

        Na závěsu ISO 50 (50 mm) se tahají vleky s hmotností klidně 2 000 kg. Tento čep má průměr 10 mm. Čili zatížení nějakou kárkou musí vydržet.
        Samotná vzpěra, a tedy především její hlava (objímka), je konstruována na zatížení v tlaku. Otázka je, jaké zatížení v tahu hlava (objímka) snese. Proto bych asi hlavu (objímku) zapojovače montoval na oj kárky rozebíratelným spojením, a jednu hlavu (objímku) bych vezl s sebou jako náhradní.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 30.01.2017
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Spojovací kulový čep.

               

          A už mě také napadlo, jak zařídit, aby byla hlava vzpěry ve funkci spojovacího prvku namáhána ve směru, na jaký je konstruována.
          Prostě namontovat na oj kárky ve správném směru. Otočit.

          Žiš, úplně mám chuť jít to hned vyrobit. Ne, musím pracovat!
          Doufám, kolegové, že budou-li pro někoho náměty přínosné, nebudete líní vrazit sem fotografie Vašich řešení!

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 30.01.2017
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Spojovací kulový čep.

               

          Děkuji za připomínku dětství, kdy jsem dychtivě hltal tímto způsobem psané příspěvky v ABC a později i ve VTM.
          8-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 30.01.2017
          Autor: AV
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • VTM, ABC, Ohníček a Barbánek...

                 

            K VTM jsem nikdy nedorostl :-( I když mi jej táta asi 2x - 3x koupil, už na gymplu (já, ne táta), tak mě to nějak nechytlo. Příliš strohé. Zůstal jsem u ABC.

            Až bude čas (v důchodu, ale to si napřed ještě musím projít Jeseníky a tam ten kraj okolo Banské Bystrice), chystám se na papírový fotoaparát Dirkon. ;-) Akorát - budou ještě kinofilmy?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 30.01.2017
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: VTM, ABC, Ohníček a Barbánek...

                   

              Jé Dirkon,ten si pamatuju, lepila ho ségra. Ale už nevím jaké fotky z něj byly. Asi nic moc. A chudák Dirkon nejspíš vyletěl komínem.:-( To už je nejmíň 35 let.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 30.01.2017
              Autor: plusjedna
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: VTM, ABC, Ohníček a Barbánek...

                   

              je něco lepšího. https://goo.gl/O1jyGC

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 31.01.2017
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

           

      taky mám jeden udělanej z klasický káry, by´t z tý velký.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 29.01.2017
      Autor: chopper
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

             

        Rodiče nikdy auto neměli,tak taťka vše vozil na káře za kolem. Ke spojení káry a kola mu bohatě postačil kus lana. Nevím co furt vymýšlíte,kluci!:-D:-D:-D

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 30.01.2017
        Autor: plusjedna
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
        • Re: Vlek za kolo - upravená kárka.

               

          Lenost děvče, lenost je matkou pokroku (nikoli práce, jak se nám nezodpovědní aktivisti snaží namluvit).
          Lano se musí vázat, zatímco závěs se nacvakne a ... a je vymalováno (teda: připojeno)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 30.01.2017
          Autor: AV
          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Nákladní vlek za kolo

         

    Mám tenhle:
    http://nightrider.xf.cz/prives2.htm
    Kola 24", šířka 90 cm (to je současné dovolené maximum), rám z jeklů 20x20, korba ze zbytků průhledného polykarbonátu, uchycení tříosým kloubem na levý konec zadní osy. Stabilita a průchodnost terénem bez problémů, nosnost asi docela hodně.

    Kdybych ho stavěl příště, zúžil bych ho na 80 cm (aby projel dveřmi a při protivětru tolik nebrzdil) a objem bych dohnal prodloužením korby. Kola bych zmenšil na 20", aby se tím zúžením nezhoršila stabilita.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 29.01.2017
    Autor: NightRider
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nákladní vlek za kolo

           

      Pro lepší stabilitu spustit korbu pod úroveň osy kol.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 29.01.2017
      Autor: AV
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nákladní vlek za kolo

             

        Záleží na předpokládaném způsobu použití, v terénu se větší světlá výška hodí. Traktorové koleje jsou někdy dost hluboké.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 30.01.2017
        Autor: NightRider
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nákladní vlek za kolo

         

    Pro inspiraci:
    http://www.carlacargo.de/en/
    Tříkolový valník s elektropohonem a brzdami, rychlost se řídí tahem nebo tlakem na oj.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 29.01.2017
    Autor: NightRider
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Nákladní vlek za kolo

           

      Taky už dělám jenom vleky, který se samy uvezou a ještě mi pomůžou.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 31.01.2017
      Autor: HonzaK
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Nákladní vlek za kolo

             

        ... jak neekologické! Styď se!
        8-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 31.01.2017
        Autor: AV
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Nákladní vlek za kolo

               

          naopak to je velmi logické řešení. Spíše neekonomické neb neprodukuje elektrickou energii ale to vzhledem ke konstrukci lze snadno změnit.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 31.01.2017
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nákladní vlek za kolo

                 

            I kdyby to jezdilo na vodu a efektivita využití energie k pohonu byla 99%, tak takové řešení, které při průjezdu psím hovínkem zapatlám až po hnací váleček, prostě neberu. :) (Nejde jen o hovínka, stačí jen mokrá silnice... // Paralelně by se dalo mluvit třeba o starém typu brzdy, kdy se gumový špalík přitlačoval shora přímo na plášť. Mám to na jednom veteránovi. Brzdí to, mechanicky je to jednoduché a tudíž trvanlivé a snadno servisovatelné... ale dobré řešení to prostě není a je dobře, že už ho spolklo propadliště dějin.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 31.01.2017
            Autor: Andrej
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nákladní vlek za kolo

             

        s tebou bych nechtěl jet na vyjížďku, aby mě smrděl nějaký motor z křoviňáku u nosu v lese ,to nemám zapotřebí.

        nápad sice pěkný ale otázka je zda to má smysl. To už je snad lepší si koupit babetu.A nebo použít elektromotor.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 31.01.2017
        Autor: chopper
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Nákladní vlek za kolo

               

          Elektromotor má, díky kapacitě baterií, omezený dojezd.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 31.01.2017
          Autor: AV
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nákladní vlek za kolo

               

          Chlapče chlapče! Pliveš na všechny strany kolem sebe a je Ti úplně fuk, na koho. Občas by ses mohl poněkud krotit, hlavně když ani netušíš, na koho to míříš. Najdi u sebe i brzdu, uděláš dobře.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 31.01.2017
          Autor: Pepíček
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: Nákladní vlek za kolo

                 

            ...proč ta prudká reakce? Na jeho poznámce nevidím žádný plivání, pisatele znát nemusí(je snad invalidní?)-je to jeho osobní názor do diskuse....

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 01.02.2017
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Nákladní vlek za kolo

               

          S Finn-em jste se akorát minuli. Když jsi sem přišel, on tu svoji přítomnost omezoval.
          Užíval na LWB motorek Honda 35 (OHC), převod třecím válečkem.
          Zkus si napsat do Historie Finn a počti si ...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 31.01.2017
          Autor: AV
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nákladní vlek za kolo

               

          Elektromotor mám na dvoukoláku, to abych uvezl baterky.
          Elektromotorovou slepou uličku už mám dávno projetou!

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 01.02.2017
          Autor: HonzaK
          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nákladní vlek za kolo

                 

            To uz vypadá líp,je to tichý a nesmrdi to. Benzinovej motorek je sice výhoda,benzinka je všude,ale je to tak do města,do přírody se to moc nehodi.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 01.02.2017
            Autor: chopper
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Nákladní vlek za kolo

                 

            Byl by prosím Tě detail na uchycení té kárečky? Mám skoro stejnou a dokonce i podobné kolo :-D

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 02.02.2017
            Autor: Arnošt905
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nákladní vlek za kolo

                   

              Fotku nemám, vozejk je zazimovanej. Ale jedná se o 40 let starý výrobek, kovová kulička s dírou na šroub mezi dvouma prolisovanejma plechama. Prodávali k tomu i speciální oj.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 06.02.2017
              Autor: HonzaK
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nákladní vlek za kolo

             

        Jak moc to musí být zatížené, aby to neprokluzovalo?

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.02.2017
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nákladní vlek za kolo

               

          Zatím mám najeto něco málo přes 100 km na silnici za sucha a neprokuzovalo to. Jako zátěž jsem vozil 3 litry benzínu a 3 litry vody. Jednou jsem cestou nasbíral asi 10 kilo hrušek.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 01.02.2017
          Autor: HonzaK
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nákladní vlek za kolo

                 

            Kolik se dá vytáhnout rychlost s tim benzinakem?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 01.02.2017
            Autor: chopper
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nákladní vlek za kolo

                   

              Záleží na válečku, s tím mým do 30.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 01.02.2017
              Autor: HonzaK
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nákladní vlek za kolo

                 

            ... kolik meta- a etanolu se získá z 10-ti kil hrušek?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 01.02.2017
            Autor: AV
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nákladní vlek za kolo

                   

              litr padesátiprocentního.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 01.02.2017
              Autor: HonzaK
              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nákladní vlek za kolo

                 

            No vlíček je to hezkej! Možná by to uvezlo i sraženou ovci nebo menší tele :-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 01.02.2017
            Autor: Airline
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nákladní vlek za kolo

         

    Dvoukolák jsem zavrhl, zajímavější alternativou je podle mne jednostopý vozík, protože má menší valivý odpor. Prodává se v Česku i nějaký made in PRC za cca 18 stovek. Koupil jsem před dvěma lety, předělal vidlici na připojení (vložen tlumič z dětského kola), běžně na něm vozím sedmikilového jezevčíka, ale uvezu na něm i basu piv po polní cestě. Připojení je jednoduché, k originálu jsou dodávány prodložené matky, za něž se vidlice zaklesnou a zamknou. Více na http://czett.webnode.cz/vozik-za-kolo/fotogalerie/

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 05.02.2017
    Autor: ciocarlia
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nákladní vlek za kolo

         

    Dvoukolák jsem zavrhl, zajímavější alternativou je podle mne jednostopý vozík, protože má menší valivý odpor. Prodává se v Česku i nějaký made in PRC za cca 18 stovek. Koupil jsem před dvěma lety, předělal vidlici na připojení (vložen tlumič z dětského kola), běžně na něm vozím sedmikilového jezevčíka, ale uvezu na něm i basu piv po polní cestě. Připojení je jednoduché, k originálu jsou dodávány prodložené matky, za něž se vidlice zaklesnou a zamknou. Více na http://czett.webnode.cz/vozik-za-kolo/fotogalerie/

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 05.02.2017
    Autor: ciocarlia
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nákladní vlek za kolo

           

      no jo na cykloturistiku dobrý, pro mě ale nepoužitelný.
      To je právě ten rozdíl,že já tahám velký váhy, nezřídka i přes půl tuny.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 06.02.2017
      Autor: chopper
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklistika z Prahy

včera
Ahoj, hledám cyklistku pro spolujízdy z Prahy ven na kolo, víkendy nebo dle dohody, na pohodu

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky
21.04.2024
Hledám kamaráda, nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky, nejlépe z okolí Prahy 6.

Hledám: partnerku na kolo

Hledám: partnerku na kolo
19.04.2024
vysoký, štíhlý, aktivně sportující, mladšího vzhledu hledá sportovně založenou ženu na sdílení společných zájmů,…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

254 cyklistů (9 přihlášených)

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024

Srpen 2023 – okolo Otavy

Letošní zahraniční výlet nám nečekaně zrušily zdravotní problémy, musely jsme se z cesty vrátit. Po…
Aar | 23.03.2024