Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat jestli byste mi nemohli někdo poradit s výběrem kola. Výběr jsem zúžil na tyhle 2 modely, ale kdyby jste někdo věděl o nějakém dobrém kole do 23 000,- byl bych moc rád kdyby jste mi poradili. Canyon váží 13,1 kg a má trochu lepší komponenty, ale Specialized už má taky vidlici na vzduchu a taky váží cca 13,5 kg ve stejné cenové kategorii a nevím jak je na tom Canyon, ale Specialized je velice známá značka s tradicí, což ale na kole nezáleží. Jeho nespornou výhodou oproti Canyonu je, že si jej mohu vyzkoušet a servis mám jak se říká u nosu.
Předem děkuji za odpověď.
Ten servis u nosu má význam jen pro záruční opravy (pokud teda ten u nosu záruční dělá).
Jinak, pokud si kolo neservisuješ sám, tak nějaký spotřebák nebo seřízení mimo záruku udělá každý servis. Na těch kolech není nic speciálního.
Je dost velká pravděpodobnost, že při stejné ceně na tom bude Canyon líp, protože Specialized je "prémiová" značka, takže proti ostatním z principu o něco dražší (při stejné ceně komponentama ochuzenější) - a naopak Canyon je distribuovaný přímo z fabriky mimo obchodní síť. Takže oproti jiným o trochu levnější. Pro Specializedy má cenu sahat až pro nějaká konkrétní kola z vyšších řad (nejlíp ve slevě  :-) , jinak to u levnějších kousků nemá cenu. Canyona mám staršího (spokojenost) a co tak sleduju, tak ani na nové nikdo nenadává.
 
 -1
    Srovnej si vybavení:
Canyon - Deore (3x10) , Spešl - Acera (2x9). Z toho ti to snad musí být jasné.
 
 -1
    Ten spešl přesmy kač sram a prehazka deore a asi by se mi vic libila dvojplacka
 
 -2
    Čím ti vyhovuje vic 2 x 9 než 3 x 10?
 
 -2
    Já si myslím, že 2 x 9 je vpodstatě totéž jako to 3 x 10, kór když dá kazetu s pastorkem 36 zubů (i když by stačilo 34) :-)
 
 -2
    Po rovině a po pevných cestách určitě, to by stačilo i 1 x 4 :-)
 
 0
    tak teoreticky by to mělo byt o nejaky ten gram lehci ale to není tak podstatne hlavne bych to chtěl vyzkoušet protože jsem na to nidy nejel a říká se ze když mas tech prevodu moc stejne jsou velice podobne nebo se dokonce opakuji takze je to zbytecne to je ale pouze muj nazor
 
 0
    Záleží  samozřejmě   kde  a jak  chceš  jezdit,  zda  roviny, kopce nebo  hory,  jestli pevné cesty nebo   nezpevněné pěšiny  a   hlavně jak  na tom  jsi   fyzicky  a  co  a  hlavně  kolik jsi  schopný  dát  výkonu a   a  jak  dlouho to  vydržíš.
O nějaké  gramy   to lehčí  bude,   ale   když si vybíráš  z  kol  co   váží  kolem 14 kg,  tak je to spíš   úsměvné.
Pokud  vím,  tak na  převody  2 x  X potřebuješ  mít  kvalitnější  materiál na převodníku  aby   ten  rozsah  lépe   zvládal a   vydržel  tolik jako  3 x X.  Od  toho se  samozřejmě odvíjí  i   hmotnost  a  cena.
 
 -1
    No a co sida myslis o tom rockhopperu
Jezdim tak po tech pesinach, polnich cestach a tak 4x do roka ho vytahnu na lehci cerveny trail
 
 0
    Záleží na tobě,  co  se ti líbí a víc  ti  vyhovuje.
Mě  vyhovují převody  3 x X    a   Cynyon   se mi výbavou zdá  být  o  poznání lepší  než  Spešl,  kde   je   cena   přece jen  víc  vyšroubovaná  tou  značkou  na úkor  kvality.  Ale  i tam  záleží  kdo a jak  bude kolo používat.    Kdo na kole  moc neblbne  a  má ho  pro rekreační projížďky    než pro sportovnější  využití,  tak  tomu  i   hodně  levné kolo  vydrží a  bude  dobře  sloužit.
A  u kol   téhle  kategorie  je lepší   brát   méně   "značkovou"  značku,  protože  za stejné peníze  dostaneš  vyšší kvalitu   komponentů.
 
 -1
    Moc diky
Promyslim to
 
 0
    nakonec jsem ve factory outletu u canyonu našel loňský model co papírově váží 12,6 kila ve vel. L a ja chci eSko tak na tom bude vahově velice dobře a i ty komponenty jsou v dane cennove komponenty vynikajici asi az na naboje acera ale za kolo co stoji 20000,- je to bomba ještě jednou moc dekuji a cau
 
 0