reklama

Ahoj, uvažuji koupit nějaké dynamo v náboji, pomoc

Ahoj, uvažuji koupit nějaké dynamo v náboji, pomocí kterého bych chtěl dobíjet Pb akumulátor a jím pak krmit nějakou halogenku. Chtěl byhc se zeptat, zda s tím máte někdo nějaké zkušenosti apod. Zda jde třeba pomoci nějakých úprav dobíjet i 12V aku apod. V této oblasti jsem laik. díky moc.

[ Zpět ]
Datum: 05.04.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (Jaryn)
  • Re: Ahoj, uvažuji koupit nějaké dynamo v náboji, p

         

    Když jsi laik, tak se do takových věcí nepouštěj. Na dynamo jsem psal včera názor v diskuzi o solarních panelech. Koukni se na to. To dynamo bych opravdu zvážil, nepřipadá mi to jako šťastné řešení. Jen je to taková trochu i módní záležitost.

    [ Zpět ]
    Datum: 05.04.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (informator ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Ahoj, uvažuji koupit nějaké dynamo v náboji, p

           

      No pročetl jsem tu dost diskuzí, kde par lidí chválí osvětlení kola ve spojení aku+halogen, mě šlo halvně o to jak dobíjet to aku, není problém ji dobít doma. ale uvažuju, jak to dobíjet v terénu, solar panel nepřipadá v uvahu tak mě napadlo to dynamo.

      [ Zpět ]
      Datum: 05.04.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jaryn)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Ahoj, uvažuji koupit nějaké dynamo v náboji, pomoc

         

    .

    [ Zpět ]
    Datum: 05.04.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (.)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Ahoj, uvažuji koupit nějaké dynamo v náboji, pomoc