reklama

Výběr MTB 29“ Author, Merida, LeaderFox za 16k

Zdravím,
jsem začátečník a na kole jsem neseděl skoro 15 let :-D Rád bych koupil horské kolo 29“ (prý tahle velikost teď frčí) na vyjížďky mimo civilizaci. Hledal jsem na netu a do užšího výběru se mi dostala tři kola v ceně 16 000kč. Vzhledem k tomu, že jediné v čem se vyznám je barva kola a že kvalita komponent je Altus

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 25.07.2016
Autor: FM87
  • Re: Výběr MTB 29“ Author, Merida, LeaderFox za 16k

         

    Není co dál radit. Trendy 29" v červeném provedení (nejrychlejší) komplet na Altusu. Za šestnáct hravě pořídíš.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 25.07.2016
    Autor: ronda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Výběr MTB 29“ Author, Merida, LeaderFox za 16k

         

    ... tak ještě druhý pokus, nějak se to useklo ...
    Altus Acera Alivio Deore (od nejhorší po nejlepší), ale ten zbytek už mi nic neřekne, bych poprosil o radu pří výběru, nebo nějaké vaše zkušenosti s tou a tou konkrétní značkou … Díky.
    http://www.merida-bike.cz/horska-kola/bignine...
    http://cz.author.eu/horska/mtb-29/author-spirit...
    https://e-shop.leaderfox.cz/horske-kolo-leader...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 25.07.2016
    Autor: FM87
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Výběr MTB 29“ Author, Merida, LeaderFox za 16k

           

      Prašť jak bouchni. Ber to podle barvy. V těch kolech je snad rozdíl jen v nálepkách.
      Nejlepší, když se na ně aspoň na prodejně posadíš, když už se nedá projet, brát to pocitově. Drobounké rozdíly můžou být v rámech, ale podle obrázků nic neodhadneš, každý jsme jinak rostlý.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 25.07.2016
      Autor: ronda
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0