reklama

vrzání pneumatiky

Ahoj všichni! Jsem naprostý laik, který se náhodou dostal ke kolu. Podařilo se mi píchnout a po opravě duše nasazená pneumatika vrže při každém otočení v oblasti ventilku. Sedne si to časem, nebo je něco špatně?
Děkuji za radu.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 05.09.2015
Autor: Polty
  • Re: vrzání pneumatiky

         

    Prostě si kolo i gumou potřebuje vrznout, nezáviď.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 05.09.2015
    Autor: Pepíček
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: vrzání pneumatiky

         

    To je podle mě špatně. Zkusil bych částečně vyfouknout, promasírovat, aby si to sedlo, a znova nafouknout.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 05.09.2015
    Autor: JendaH
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: vrzání pneumatiky

           

      Děkuji, tohle jsem zkusila a problém stále přetrvává... zkusila jsem i sundat pneumatiku i duši a znovu nasadit a nic.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 05.09.2015
      Autor: Polty
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: vrzání pneumatiky

             

        A máš to nasazené správně ? Nenasazovala jsi pneu při úplně nasunutém ventilku ? To by pak patna pláště přes duši nemusela sednout do ráfku a tam by mohl být problém.

        Vypusť luft, zaraž ventilek tak ze tří čtvrtin do ráfku, sleduj, jestli si líp sednul plášť a pak ventil povytáhni a gumu nafoukej.
        Pokud by ventil nešel zamáčknout, je to jasný. Opatrně znovu zout a správně nasadit.
        Začít od ventilku, nasadit kolem něj plášť, když je zaražený do ráfku, nasadit zbytek pláště, urovnat, povytáhnout ventil, nafoukat. Pak už by neměl být problém.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.09.2015
        Autor: ronda