Socialistický favorit vytuněný sundáním blatníků a osvětlení, čímž se z něj stal lehkej polozávodní speciál.
-1
Ale jak to, že na té originál přehazovačce Praha Berlín Waršava je to W otočené?
0
To nějak nesouhlasí... Přehazka je správně na pravé straně kola. A i kdyby se člověk sebevíc snažil s obrácením, přetáčením negativu, tak máš pořád písmeno "P" orientované opačně než "W" ;-)
Jen jestli to nebude baľšoje savjetskoje М.В.Р. ;-)
0
Ten má jinak udělanou patku zadní vidlice.
0
Je to tak, viz:
http://www.sterba-kola.cz/kategorie/jizdni-kola...
Zřejmě tohle téma patří spíš do fotohádanek :)
0
Na tvém odkazu je nějaký "lepší" Favorit, možná F1, tam byly kované patky. Většina favoritů měla běžné, vystřižené z plechu, podobné jako kolo nahoře.
0
V živých barvách vidím F1 s návarkama na blatník. Všechny Favority, které mi prošly rukama, maj tyhle patky.
Nevylučuji, že se to používalo před 50 lety, takovýho veterána jsem nikdy v prackách neměl.
A když se podíváš na hlavovou trubku pozorně, zjistíš, že logo Favoritu tam fakt není.
0
Jestli chceš vidět F1 s návarkama na blatník a dokonce i s čepama na Véčka, tak ti můžu jednoho nafotit :-) Dobastlit se dá snadno cokoliv.
Ale už si fakt nevybavuju, jestli ten můj rám měl ty návarky na blatníky už z výroby. Skoro bych se hádal, že jo. A F1 to je určitě, sice "lidovej" galuskáč, ale je.
0
A ta zadní vidlice se od těch Véček nerozevírá? Také mi to nabízeli, ale já se toho bál. Tak mi zůstaly ty čelisťové, sice už ty lepší ale stejně :(
0
No to si piš ! Jak sfiňa. :-)) Naprosto nepoužitelné. Jenže tehdy jsem o tom prd věděl a všechno tohle bylo v plenkách. Dalo se pomoct "podkovou", ta se v začátkách dávala na kdekterý rám.
0
Tak tos mi udělal radost, už jsem myslel, že jsem se připravil blbostí o dobré brzdy. Brzdy, to je jediná věc, která mne na mém Favoritu štve. Jinak na ježdění do práce a prohánění lidí na MTB po asfaltu skvělý.
0
Pořiď někde z druhý ruky pořádnější brzdy. I když, tam je asi problém, že klasický pevný silniční jsou malý, Favorit potřebuje ty kravsky velký z městských kol (prej F1 :-))
Ale hlavně, našetři pár desetikorun a pořiď opravdu dobrý bowdeny, nějaký pevný Jagwire, nebo Alligatory a i koncovky bowdenů a broušený lanka. Uvidíš, jak se účinnost zlepší. Bowdeny se dost přehlíží jako podružnost pro parádu, ale když se pak kroutí a stahují jak harmonika (okem pořádně nevidíš, ale nasčítá se to), tak to požere polovinu síly, co do brzdění dáváš a čelist nesevře.
No a pak taky špalky. Na nich se taky špatně šetří. První, co letělo z nové silničky byly konfekční "porcelánové" špalky a daljsem tam pořádný, funkční. O těch favoritích lepší ani jako o brzdových špalkách nemluvit. To víc ubrzdím rozřízlým pukem na hokej...
0
Jo potřebuje ty velký. Mám je, ty dvouklíčové. Bowdeny mám také ty správné a pravidelně je mažu teflon neteflon. Hlavně mi ale při přestavbě nikdo neřekl, že ty čelisťové brzdy potřebují ty dlouhé brzdové páky a mně to tehdy nedošlo. Takže jsem trochu vylepšoval převod tříprstých MTB pák, ale stejně je to na hraně. Aby to přijatelně brzdilo tak musím ty brzdy udržovat ve 100% stavu a stejně to proti horáku s véčky je slabota. Na druhou stranu mám nějaké alivio páky s integrovaným řazením na rovných řídítkách. Jen zmáčknu a už to řadí :)
0
Koukal jsem na starou Esku a ta má zadní patku také jinou, takže ani Eska to není.
Nejspíš vzhledem k té přehazovačce nějaký čínský padělek :D
0
Hledal jsem podle té přehazovačky a našel něco v detailech velmi podobného (v celku nikoliv):
https://www.facebook.com/media/set/?set=a...
0
Abych to zas nepodceňoval, to kolo Lejeune má přesněji úplně stejnou zadní patku, stejnou přehazovačku i dvojtác.
0
Ukázka cyklotrialu, kterou předváděl šlapačkový mistr světa Eddy Lejeune při trialové soutěži v Belgii...
http://www.bajk.cz/data/clanek.asp?id_clanek=273
0
Typnul bych si na "obyčejnějšího" favorita, nebo ještě něco víc obyčejnějšího (návarek na dynamo, to nemíval ani F 10) a na něm po devadesátým navěšený co zbylo z nějakých dovezených kol z ciziny. Takových patlunků je plný aukro...
0
A proč myslíš, že se nás autor ptá? Chce to střelit na Aukru :-)
0
Inovativní přišroubování brzdových pák. Takto jsem to ještě nikdy neviděl.
0
Představuju si jak hrábnu na brzdy kromě kroucení všeho možného se ještě budou kroutit páky na měkkých omotávkách. Že to tam vůbec montovali, to vůbec nemůže brzdit.
0
Má je správně rovnou na řidítkách, ale asi si neporadil s omotáním pák, tak končí pod pákou a nad ní zase začíná.
0
To je pravda, těch odchylek od favorita je na tom kole nějak moc... takhle vypadal originál:
http://img3.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/6247...
Patky, návarka na dynamo...
0