reklama

Partak na Graz - Ateny 2015

Mam 22 rokov a som student na Slovenskej polnohospodarskej univerzite v Nitre. Minule leto som podnikol trasu Passau - Constanta popri Dunaji. Toto leto by som rad precestoval juznu Europu, ale samota na mesiac ma moc nelaka.

Momentalne mam velmi nahrubo naplanovanu trasu Graz - Ateny. Cca. 2800 km, trasu by som chcel zvladnut v priebehu mesiaca august.

Z Grazu chcem vyrazat nakolko tam budem stazovat na farme predtym. Miesto odchodu viem popripade prisposobit.

Vsetko planovanie je este v plienkach, cize som otvoreny aj inym navrhom a trasam.

Ak Vas trasa zaujala, piste sem alebo na mail: adam.brezani@gmail.com

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.02.2015
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Do vaší knihovny

Cyklotoulky III. s dětmi, vozíkem a nočníkem

Markéta Hroudová a Luděk Zigáček
7 000 kilometrů po Albánii, Bosně a Hercegovině, Bulharsku, Černé Hoře, Chorvatsku, Kosovu, Maďarsku, Makedonii, Slovinsku a Srbsku
Třetí kniha autorů obsahuje dvě cesty: S dřívkáčem po Balkáně Na kole všemi státy bývalé Jugoslávie Děti Víťa a Šárka od minulé cesty…
299 Kč

Každý kopec se zvedá … VÝŠ

Milan Silný
Volné pokračování knih „Každý kopec má své ... NEJ“ a „Každý kopec stojí za ... TO“.
Dobrá zpráva pro všechny milovníky náročných stoupání a fantastických sjezdů. Další kniha Milana Silného je na světě. Jedná se o jeho…
299 Kč
Tip na letošní dovolenou

Údolím Wachau z Kremsu do Melku na kole

(CK Victoria)
21.04.2019, 1 den
890 Kč
cyklistický Autobusem

Neziderské jezero na kole

(CK Eurocykl Herdegen)
01.05.2019, 5 dní
9 500 Kč
cyklistický Autobusem
Seznamka

Hledám: cyklisti

dnes
Ahoj, našel by se tu někdo koho taky nebaví individuální cyklistika a uvítal by sdílenou? Nemusíme jezdit sami,…

Hledám: Hledá se cyklistka nejen na kolo...

Hledám: Hledá se cyklistka nejen na  kolo...
včera
Ahoj, jmenuji se Radek, je mi 26 let, jsem ze Dvora Králové n.L., jsem nezadaný. Rád jezdím na kole. Chtěl bych…

Hledám: Cyklistu

Hledám: Cyklistu
včera