reklama

Kam za běžkami - začátečník?

ZDravím. Možná sice trošku pozdě, ale pořídil jsem si výbavu na běžky. Jsem začátečník. Mám běžky na oba styly, rád bych abyste mi doporučili nějakou lokalitu pro začátečníka? DObře upravené trasy, především pro volný styl? Ne příliš náročné kopce? Něco blízko u Prahy Západ? Přemýšlel jsem o krušných horách a tratě v Lesné? Díky. Adam

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 14.02.2015
Autor: The_DoctoR
  • Re: Kam za běžkami - začátečník?

         

    Hele, že ty si z nás děláš jenom legraci, že jo?!?
    Chceš něco blízko Prahy-západ a přemýšlíš o Krušných horách?!?
    Tak pravda, na západě jsou, nicméně...

    Hele, než si vybírat světové strany,nebylo by lepší sledovat, kde jsou jaké sněhové podmínky?!?

    A jsem docela zvědavá, jaké bude další pokračování. Jak a čím mazat?!?

    Hele, s tímhle přístupem si letos nezaběžkuješ. Zkrátka ty lyže vem a jdi to zkusit.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 14.02.2015
    Autor: radka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Kam za běžkami - začátečník?

         

    Dobrý je to na sever od Helsinek.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 14.02.2015
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kam za běžkami - začátečník?

         

    Zkus mrknout tady: http://www.kamzasnehem.cz/
    Jsou tam informace od běžkařů mj. i z lokalit blízko Prahy. V současné době budou ale solidně upravené tratě (hlavně na bruslení) asi jen v těch Krušných horách nebo Jizerkách a Krkonoších. Krušky neznám, Jizerky by Ti asi vyhovovali, ale je to "Václavák". Běžkaři si docela chválí Paseky nad Jizerou (Štěpánka) východně od Kořenova.
    Převzaté info ze středisek se dá najít tady: http://www.bezkari.cz/ a aktuální stav stop tady: http://bilestopy.cz/cs

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 14.02.2015
    Autor: Zbyněk