reklama

Přehazovačka na dětské kolo ?

Ahoj.

Prosím zkušené o radu. Kluk má starší kolo. Vzhledem k tomu, že mu zlobí přehazovačka rád bych mu pořídil nějakou normální obyčejnou, ale nejsem si jistý vůbec jaká by na to pasovala.
Laicky mi to příde, jak když ta současná je jakoby ohnutá a už nejde ani pořádně seštelovat, nebo se to za párkrát zase rozhodí.

Případně nedokáže někdo rozpoznat co je to zač? Nikde žádný nápis. Myslel jsem, že bych pořídil něco takovéhoto:
http://prehazovacky.heureka.cz/shimano-ty-18/

Berte mě prosím s rezervou jsem laik a odhadem je to nějaké kolo no name 20".

Děkuji všem za rady.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 03.12.2014
Autor: xcom2
  • Re: Přehazovačka na dětské kolo ?

         

    myslím, že ta z odkazu by měla fungovat. nejlepší, když zajdeš do nejbližší cykloprodejny, bude tam +- za stejnou cenu, a třeba ti ji při chvilce i vymění. vyjde tě to ve finále levněji než objednávat z netu + poštovné, pokud teda nemáš doma nýtovačku řetězu...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 03.12.2014
    Autor: Bruca
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Přehazovačka na dětské kolo ?

         

    1- ano , nasla jsi vhodnou prehazovacku.
    Ale - Myslim ze by ta prehazovacka sla srovnat, na treti fotce je videt kde je kriva, staci ji srovnat v tom kuse ktery se prisroubovava ke kolu.
    Ale zalezi jak je sikovny ten kdo to bude opravovat....

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 03.12.2014
    Autor: cibi
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Přehazovačka na dětské kolo ?

           

      upresnuji - na kole je "patka" takze prehazovacka "pro patku", ne "s hakem" , omlouvam se
      viz:
      http://prehazovacky.heureka.cz/shimano-rd-ty18gsd/
      cena stejna...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 03.12.2014
      Autor: cibi