reklama

Baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

Zdravím, prohlašuji že patřím už mezi elektricky pohybované jedince. Jen hážu odkaz na můj blog kde mám pár fotek ze sestavení baterie a výroby brašny na kolo. http://jodacz.blogspot.cz/2014/09/baterie...

Jako další informace uvedu že fičím na cyclone motoru 1680W, řídíce jednotka Kelly a baterie výše zmíněné. Chci ještě poděkovat bobovi za pár rad a zkušenostmi s motorem cyclone který mi v soukromých zprávách popsal. díky :) Hodím jen jednu fotografii kola - cyclone motor mám uchycen vlastním držákem

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 11.09.2014
Autor: Joda_cz

Nejlépe hodnocené

2 hlasy
  • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

         

    jakkoliv mě elektrifikace kola zatím neoslovuje, tak tohle se čte velmi dobře. Trošku mi to připomíná styl článků z Udělej/Urob si sám ale to není závada to je přednost. Jsem zvědav na zkušenosti z provozu :-)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 11.09.2014
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

         

    Nějak jsem nepochopil to rozdělené nabíjení aku a 2 nabíječky.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 11.09.2014
    Autor: magic1000
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

           

      Vysvětlím, nechtěl jsem v žádném případě kupovat jednoúčelovou nabíječku na 36V - v budoucnu by mi byla k ničemu pokud bych se rozhodl změnit napětí baterie a nebo použil nějaký jiný druh chemie. Proto jsem se díval po nabíječce kterou můžu používat i na jiné projekty. Bohužel tyhle inteligentní nabíječky se vyrábějí pouze pro nabíjení maximálně 6 článků v sériovém zapojení. Já jich mam 12 - proto jsem se rozhodl pro dvě nabíječky a baterii nabíjet odděleně jako 6 a 6 článků. V provozu potom ty baterie jednoduše spojím do sebe a mám výsledných 12 článků. Model nabíječky ICharger který vlastním dokáže nabíjet až 10 ampéry. To u kapacity baterie 20Ah znamená že ji zvládnu takto nabít za 2 hodiny. V praxi nabíjím proudem mnohem nižším protože se mi nestalo že bych na nabití někdy nějak pospíchal. Pro baterii je to i šetrnější. Investice do nabíječek se sice prodražila - obě dvě mě stáli něco málo přes 5 tisíc. Výhoda je že dokážou nabít v podstatě cokoli - klidně rohlík ke svačině. Navíc při nějakém dálkovém cestování pokud se jedna rozbije tak druhá poslouží jako záloha.

      Jinak brašna je celkem široká. I s vystýlkou nějakých 22 centimetrů. Ke šlapání to ale vyloženě nepřekáží.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 11.09.2014
      Autor: Joda_cz
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

             

        Co třeba udělat si rovnou 48V aku. Vyšší napětí je za všech okolností lepší.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 11.09.2014
        Autor: magic1000
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

               

          souhlasím, vyšší napětí je pro motor samozřejmě lepší. 48V by pro mě znamenalo už 15 článků v sérii. Tolik článků bych již nemohl nabíjet způsobem který jsem si zvolil. Jednoúčelové nabíječce jsem se chtěl vyhnout. Navíc 15 článků tohoto typu by pro mě představovalo váhu již 10 kilogramů :)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 11.09.2014
          Autor: Joda_cz
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

                 

            6 kusů thoto http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/_...
            složíš 15Ah 44,4V za cenu necelých 8000Kč včetně dopravy a vahou 5Kg.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 11.09.2014
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

                   

              ASi chce výdrž aku. Proto LIFEPO. I když 20Ah LIFEPO aku bude sotva vážit 10kg.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 11.09.2014
              Autor: magic1000
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

                     

                Vlastně těch 10kg odpovídá. 10kg umístěných v rámu není taková hrůza. PS. Při 48V není nutné mít capacitu 20Ah. Stačí 15Ah. A váha bude hned menší.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 11.09.2014
                Autor: magic1000
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

                     

                přesně tak, jedná se mi o životnost baterie a zároveň možnost provozu i při nižších teplotách. Při běžných Li-ion či Li-pol bych měl dost velké obavy o jejich životnost při teplotě pod nulou.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 11.09.2014
                Autor: Joda_cz
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

             

        22cm je myslím už docela dost a je pro mě zajímavá a překvapivá informace, že to při šlapání nevadí. :)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 11.09.2014
        Autor: Robikl
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

               

          Na motorce už netřeba šlapat :-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 11.09.2014
          Autor: magic1000
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

         

    Dobré nápady a dobrá práce. Kolik vyšla šířka té brašny s baterkou?

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 11.09.2014
    Autor: Robikl
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku

16.04.2024
Samotnému se jezdí špatně,hledá se holka na kolo,na věku nesejde.

Hledám: Další parťáky do skupiny - cykloturistika

16.04.2024
Ahoj, hledají se další cyklisté do party z Pardubic a okolí … Věk cca 50 - 60r. … Na pohodu :-)…. WhatsApp 737 184…

Hledám: Parta cyklistů z Prahy

15.04.2024
hledá další do party. Od dubna do září jezdíme 1x za měsíc víkend natěžko, v srpnu máme cykloexpedici na 14 dnů.…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

248 cyklistů (4 přihlášení)

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024

Srpen 2023 – okolo Otavy

Letošní zahraniční výlet nám nečekaně zrušily zdravotní problémy, musely jsme se z cesty vrátit. Po…
Aar | 23.03.2024