reklama

Kolo pro začátečnici

Dobrý den, můžete mi prosím poradit při výběru kola? Jsem úplný začátečník, jezdila jsem naposled jako malé dítě, ale chci aby mi kolo pár let vydrželo. Budu jezdit převážně po cyklostezkách a občas někam na chatu přes pole atd. Upozorňuji, že jsem chvíli po porodu a ještě mám pomalu 100kg tak aby mě to taky uneslo :-D
Rozhoduji se mezi Author Integra 2013
http://www.kursport.cz/author-integra-2013/v19603

Specialized Ariel Step through
http://www.kursport.cz/specialized-ariel-step...

a Rock Machine Cross 300 HD
http://www.kl-sport.cz/variant/jizdni-kola-2013...
Moc děkuji za rady.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 06.06.2014
Autor: Petra1988
  • Re: Kolo pro začátečnici

         

    Mno, pokud by na tom měla drandit opravdu metráková osoba, tak bych se asi prvně vyhnul tomuhle "dámskému" provedení rámu ;-) A začal koukat po rámech, které jsou "pánského" provedení, čili horní rámová trubka je hezky nahoře, tak jak to na správném pánském kole je ;-) Minimálně kvůli ježdění mimo zpevněné cesty. Pánský rám je skoro vždy pevnější než ty dámské s horní trámovou trubkou dole.
    Vím, lépe se na takové kolo nasedá i sesedá z něj, ale ten rám se už při vyšším zatížení může dost kroutit. V nejhorším na něm může něco i prasknout.

    Dalším problémem u těchto ženám určených kol může být nastavení vidlice na "ženskou" obvyklou váhu, což je někde mezi 50-70kg, max. Pokud bys to chtěla nastavit jinak, tak je potřeba vyměnit pružinu/y ve vidlici. Pokud se ovšem něco takového tady dá sehnat coby koncový zákazník. U některých výrobců, u těch zpravidla nejlevnějších vidlic, bohužel ne...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 06.06.2014
    Autor: Jarda
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kolo pro začátečnici

           

      Nestraš, metrák není žádná váha a prasknout nic na rámu nemůže a nesmí.

      Metrák uveze i skládačka.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]